Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jezis, takove zklamani uz jsem dlouho u hry nezazil :D Ctyri episody (relativne) super, a pata RIP.
@Jab (22.06.2019 17:08): zrovna u tohodle jsem byl přesvědčen, že se budeme velmi rozcházet. Nakonec to vidíme skoro stejně, vč. kvalit 4 epizody. Teď jsem zvědav, jak ti sedne ten Original Sin 2. :-D tam jsem zas přesvědčen, že se bude hodně líbit - tak se asi připrav na zklamání. :-D
@Jab (22.06.2019 16:40): Ono niektoré telltale série ako napr. spomínaný The Wolf Among Us - Episode 1: Faith sú fajn, na druhej strane iné sú dosť zlé ako napr. Game of Thrones: A Telltale Games Series – Episode One: Iron From Ice, Jurassic Park: The Game. Ja som to však bral skôr ako večerné pozeranie seriálu, než legitímnu hru, nebolo to až tak interaktívne.

No s tými dlhými hrami to poznám, akurát momentálne mám času pomerne dosť, takže by som to asi mal využiť na nejakú dlhšiu hru.
@Tulareanus (22.06.2019 16:31): Mě ty tituly ani moc nezaujaly. Nejlépe hodnocená je ta zombie série. Nikdy jsem ale ani neviděl ten seriál, rovněž mě nějak nečapl. A grafika těch her se mi nelíbí už vůbec. Obecně jsem získal trochu pocit, že Telltale po dobu své existence těžili spíše z toho, že vlastně nebyla moc konkurence, neboť klasické adventury šly do čerta. Mohl bych si tenhle dojem ověřit dohráním jejich 100+ her, ale bylo by to asi zbytečné. :) Teď mám každopádně co hrát. Byť tedy do těch RPG už se mi dostává čím dál tím hůře. Musím se učit pravidla, logiku světa. A pak hrát, páč po pár měsících přestávky bych si pamatoval kulové. Nicméně tohle kontinuální hraní je šíleně náročné na čas a hlavně na pozornost. Nejsem schopen to teď většinou dát. Snad mi dá RL zase na pár měsíců klid, ať se do OS 2 či DA:I mohu pořádně ponořit. :)

P. S. Díky, kouknu na ty tipy! ;)
@Jab (22.06.2019 15:06): Ono momentálne je aj ťažké hry od telltale zohnať, ak ich už nemáš kvôli tým právnym ťahaniciam s ich bankrotom.

Inak ak si nehral, tak odporúčam úplne posledného Sherlocka Sherlock Holmes: The Devil's Daughter. Každopádne ak ťa máš rád dobrú psychológiu postáv a zaujímavo vystavaný dej, tak jednoznačne skús Night in the Woods. Je celkom paradox, že sme si museli počkať na hru s antropomorfizovanými zvieratami, aby sme dostali v hru s azda najpresvedčivejšími ľudskými črtami. A ak sa ti páčila aj tá pohodová atmosféra a psychológia mladých v LiS, tak v tom prípade ešte odporúčam Oxenfree , ktorá práve postavami dodáva hráčovi taký ten "LiS feeling" hoci dej a jeho štýl je dosť odlišný.
@Jab (22.06.2019 13:48): Zaplať pánbů, že ses nenechal unést sobeckým sentimentem. :)

Btw, neláká tě taky někdy zkusit Telltaleovky? Ne že by všechny byly nějak super úžasný, ale třeba The Wolf Among Us a 1. série The Walking Dead mi přijdou dost parádní.
@M.a.t.t. (22.06.2019 14:20): Někdy možná. Ale prioritu nemá. Už měsíce mám třebas instalovaný Original Sin 2, DA:I a mnohé další.

@pajmič (22.06.2019 14:22): Užít bych úplně nepoužil. Ale je to dobré zakončení skvělé série. Třebas s obětováním Chloe jsem měl spíše problémy kvůli tomu, co představuje pro Max. Její smrt mi přišla smutná. Ale u pohřbu mi zase slzy netekly. Nevím, čím to. Asi že jsem o kamarády z dětství sám nepřišel (shodou okolností oba nejbližší teď bydlí blíže, než když jsme byly děti - do pěti minut chůze - a viděl jsem je včera) tak se do toho nedokážu úplně vcítit. Taky s Chloe soucítím a bylo mi líto ztrát jejích blízkých, ale k srdci mi přirostla jen v omezené míře. Zvládala být hodně sebestředná. Max částečně také. Ale tam opravdu sedí, že je to ještě dítě, které během série dospívá.
@Jab (22.06.2019 13:48): Tak to máme stejně. I u Chloe jsem si říkal, že ona si prostě o tu kulku říkala a to opakovaně i v průběhu hry. Navíc mi tenhle konec připadá logický v dramatickém smyslu. Je to taková nešťastná cesta a jak už to případě podobných příběhů o smyčkách a cestování v čase bývá, nakonec jenom Max ví, co se (ne)stalo. Taky z toho vyplývá, že Chloe ji ve svém skutečném životě už vlastně nikdy nepotkala. Ten příběh je pak krásně tragický.
@MCZ (22.06.2019 13:41): Arcadia Bay zachráněna. Vlastně tam tak ta schopnost Max byla zbytečná. Ale kvůli jedné blízké osobě jsem nemohl obětovat celé město. Chloe, aniž bych chtěl působit fatalisticky, byla tak nějak k brzké smrti odsouzena osudem. Přímo se mi příčilo, abych tohle přijal. Ale když jde zachránit jen za takhle strašlivou cenu... I v té minulé kapitole jsem btw přistoupil na eutanazii.
Komentář k páté epizodě dopíšu, až celou hru dohraju podruhé. Tentokrát s opačnými volbami, abych viděl ty "consequences", o kterých hra pořád psala.
@Kwoky (28.02.2019 09:49): To je tak super jo? Díky za uznání, asi patří k mým lepším, ale zas tak skvělý ho nevidim :) Nikam nepíšu, donutit se k psaní komentářů už tak je občas hodně těžký, a nedej bože, abych to musel dělat nějak pravidelně :) Ale je pravda, že ten týden, kdy jsem LiS hrál a pak vždycky napsal druhej den komentář k daný epizodě byl hodně fajn. Jsem zvědav jestli další hry v sérii budou podobně pěkný ;)
Takhle nějak bych si představoval jednoduchý, řekněme relativně logický a happyendový zakončení. Jde toho ve hře reálně docílit nebo je to nějaká fandovská práce?
Uvidíme no .. taky bych bral spíš holku, ale pokud to nějak zajímavě vymyslí, tak beru i kluka :D
@SilentWolf (22.06.2018 22:38): To by byla akorát chlapecká verze Chloe, ta byla v děství taky veselá a roztomilá a pak z ni vyrostlo... :D Opakovat nějake "nasrání" na svět kvůli ztrátě matky by bylo to samé, jako když byla Chloe nasraná na svět kvůli ztrátě otce. To snad zas opakovat nebudou.
@Fritol (22.06.2018 22:34): Uvidíme, každopádně si schovám myšlenku, že by působilo "silně" kdybychom zde hráli za kluka, který je úplně k sežrání a pak ho po časovém skoku vidíme např. kouřit, urážet učitele apod.. prostě kontrast. Protože nevím, co víc se dá vycucat z toho tématu.
@SilentWolf (22.06.2018 22:31): Tak vážně mě zas neber, už jsem to četl během E3, nevim jak to řekli přesně. Ale prostě pujde z tama vypozorovat něco o druhém díle ještě než ho vydají. Uvidíme za tři dny, popřípadě za měsíc.
@Fritol (22.06.2018 22:02): mě napadlo, že by to mohlo být dítě toho kluka. Jakože rodič hlavní postavy v season 2 bude mít nějaké drobné schopnosti. Ale když se nad tím zamyslím, tak pokud ta mini epizodka nastíní rodinu, která přišla o matku, asi by byla blbost s tím nepracovat. Takže za mě je to už víceméně dané - hrát se bude za Spirita, akorát mě zajímá, co vymyslí. Mrazivě by působilo, kdyby ta epizoda zdarma byla prostě "ťuťu ňuťu" a pak časový skok a jak je ze synka sígr.
@pajmič (22.06.2018 21:46): Mně by docela vyhovovalo, kdyby se na ty scifi/fantasy prvky vybodli a bylo to prostě z normalniho života jako Before the Storm.

Nejvíc se ale obávám toho, že hlavní hrdina bude tentokrát kluk, ten batoh v teaseru i ta free hra tomu nasvědčují, ten malý klučina určitě bude hlavní hrdina LiS2, akorát tam bude starší. A má se mu tam stát něco "neuvěřitelného", takže očekávám zas nějaké nadpřirozeno nebo tak... uvidíme no. Radši bych zas holku středoškolačku, mám pro ně slabost i co se filmů týče. :D
@kuler91 (22.06.2018 20:01): Jo, taky to nemám rád, ale chápu, že některým lidem to vyhovuje. Navíc to asi prospívá prodejům jak se zdá. Každopádně já taky počkám, koupím to tak týden před vydáním 5. epizody.
@Fritol (22.06.2018 18:00): Ty epizody mě trochu štvou ale ... nemám rád to namlsání na další epizodu ... já si právě původní LIS užil tak, že jsem to hrál jako celek a říkal jsem si, že kdybych to měl hrát po epizodách, tak budu pěkně nasranej .. :D
@Vurhor (17.09.2017 22:11): Mě na tom štve, že ten závěr byl předem jasný. Sekaikei Genre, jehož zvyklosti Life is Strange otrocky následuje, vždycky obsahuje vyvrcholení, kdy se hrdina rozhoduje mezi uchováním osobního vztahu a záchranou světa, z nichž jedno povětšinou vylučuje druhé (staré schéma, jakž takž funkční tak před deseti lety). Abych se u něj dojal, musel bych k tomu přistoupit jako diváci, kteří jdou do kina na komedii a lačně a netrpělivě se chápou každého momentu, jenž jim zavdá příčinu k výbuchu smíchu; dojat bych mohl být jen v případě, že na to vysloveně vyčkávám. Ten konec tedy shledávám za vesměs banální. Proto jsem použil výraz laciný. Být tam jediný závěr, hraničilo by to pro mě až s urážkou.

Je potřeba to zdůraznit, protože už takhle se hře dostává uznání, které si nazasluhuje.
@Bellerofontes (17.09.2017 21:46): Určitě to není nejoriginálnější zápletka všech dob, to je jasný, přičemž film Butterfly effect jsem měl během hraní v hlavě celou dobu, ovšem já pro ty herní emoční ždímačky mám prostě slabost. A odvyprávěný má ten příběh hra fakt pěkně. Jestli někomu tenhle závěr přijde laciný, tak budiž, nicméně mně ona analogie s filmy s podobnou tématikou vlastně vůbec nevadí, přičemž můj zvolený konec mi tam pasoval opravdu daleko víc než ten tornádový