Pátá a zároveň poslední epizoda filmově laděné adventury nese název Polarized. V poslední fázi příběhu, která uzavírá všechny dosavadní linie, se hlavní protagonistka Max Caulfield nachází v nepříliš záviděníhodné situaci. Její život, stejně jako existence městečka Arcadia Bay, je v ohrožení. Dokáže Max díky své schopnosti vše vrátit do pořádku? Nebo již není možno návratu? Je už osud předem určen?
Série Life Is Strange stojí na rozhodnutích, která jako hráč učiníte. Do toho je podpořena jednoduchým herním mechanismem a to manipulací s časem. Na rozdíl od většiny ostatních interaktivních adventur nemá Life Is Strange takzvané QTE (Quick Time Events), což ji od zbytku dosti odlišuje.
@rikuhahl (27.01.2025 11:10): Super, to mi úplně uniklo. Komentář upravím, protože tím pádem je celý odstavec nesmyslný přesně jak píšeš. Díky za upozornění.
Bylo mi jasné, že tady půjdu lehce proti názoru ostatních a snažil jsem se to vysvětlit… i když si ani nejsem jistý, zda se mi to povedlo. Ani sám pro sebe jsem svůj “problém” se hrou nedokázal úplně pojmenovat a dokáži v pohodě pochopit, že se LiS někomu líbila hodně.
Bylo mi jasné, že tady půjdu lehce proti názoru ostatních a snažil jsem se to vysvětlit… i když si ani nejsem jistý, zda se mi to povedlo. Ani sám pro sebe jsem svůj “problém” se hrou nedokázal úplně pojmenovat a dokáži v pohodě pochopit, že se LiS někomu líbila hodně.
Pro: rozhodnutí, zvrácená pasáž hry, čas, napětí
Proti: rozhodnutí, bez oddychu