Pátá a zároveň poslední epizoda filmově laděné adventury nese název Polarized. V poslední fázi příběhu, která uzavírá všechny dosavadní linie, se hlavní protagonistka Max Caulfield nachází v nepříliš záviděníhodné situaci. Její život, stejně jako existence městečka Arcadia Bay, je v ohrožení. Dokáže Max díky své schopnosti vše vrátit do pořádku? Nebo již není možno návratu? Je už osud předem určen?
Série Life Is Strange stojí na rozhodnutích, která jako hráč učiníte. Do toho je podpořena jednoduchým herním mechanismem a to manipulací s časem. Na rozdíl od většiny ostatních interaktivních adventur nemá Life Is Strange takzvané QTE (Quick Time Events), což ji od zbytku dosti odlišuje.
Já teda mám raději Don't nod styl/writing, na druhou stranu od Deck jsem hrál pouze Before the Storm a ten mě zrovna dvakrát nezaujal (byť to bylo i tématikou, takové to vaření z vody, jsem do toho ani nešel s velkými očekáváními a taky jsem nic velkého nedostal a nadto i gameplayově to bylo takové ukrutně utahané, nudné, vatové tam, kde v jedničce byly zajímavé hrátky s časem, tady vlastně není a ani nemohlo být nic, jen nudné hledání/shromažďování předmětů apod.). Ale od True Colors si na druhou stranu slibuji více, ten vypadá dost zajímavě a jakkoliv mám Don't nod style rád, writing Deck Nine taky nebyl vůbec špatný, jen v případě Before the Storm je imo pohřbila až přílišná limitovanost zadáním (prequel, Chloe, stejné prostředí a příběh, který už vlastně hráč zná, tudíž ho ani tolik netáhne/nezajímá... alespoň v mém případě tomu tak bylo).
A Double Exposure mě také na první pohled docela navnadilo, byť též první věc co jsem si řekl... "ty vole zase mrtvá kamarádka, tomu se už říká fakt pech :D" + samozřejmě zahození smyslu jedničky, kdy se Max vlastně v ničem nepoučila (byť teda na druhou stranu asi záleží jaký závěr tam bude brán jako kanonický).
A Double Exposure mě také na první pohled docela navnadilo, byť též první věc co jsem si řekl... "ty vole zase mrtvá kamarádka, tomu se už říká fakt pech :D" + samozřejmě zahození smyslu jedničky, kdy se Max vlastně v ničem nepoučila (byť teda na druhou stranu asi záleží jaký závěr tam bude brán jako kanonický).
Pro: rozhodnutí, zvrácená pasáž hry, čas, napětí
Proti: rozhodnutí, bez oddychu