The Devil’s Daughter je již osmým dílem z adventurní série o Sherlocku Holmesovi z dílen studia Frogwares. Tentokrát na slavného detektiva čeká pět záhadných případů, které opět prověří hráčovu inteligenci a intuice. Případy jsou oproti předchozímu dílu rozsáhlejší, obsahují více akčních sekvencí, včetně svobodného průzkumu lokací viktoriánského Londýna, hledání stop a výslechu podezřelých. I zde je možné zakončit případy různými verdikty, kde každá volba má své opodstatněné následky a posouvají příběh jiným směrem. Lze tedy dosáhnout zcela špatných rozhodnutí, za které hra hráče nepotrestá a odlišně pokračuje v příběhu dál.
I když hra opět běží na Unreal Engine 3, vývojáři více zapracovali na fyzice, včetně detailnějšího osvětlení a jemnějších stínů. Hráči, kteří si hru přeobjednali, mohli mimo jiné získat DLC Costume Pack přidávající do detektivovy šatny k základním kostýmům sedm zcela nových obleků, šest typů vousů a knírů a dvoje brýle.
@musa (21.10.2024 11:29): Jasně, to beru. Ale pokud máš hru založenou na tom, že máš dedukovat správný výsledek, tak by jsi k tomu výsledku měl mít i nějaké indicie. Pokud máš postavu, která je od Vašeho prvního setkání připoutaná k židli, vykašlává krev a bere silné léky na smrtelnou nemoc, tak jak vydedukovat, že je to vrah, který běhá po lese a vraždí lidi? Jako, ano, kdyby tam byla možnost, že sedí někde na vozíčku nahoře na kopečku a tam si hraje na snipera, budiž, ale sám na konci běžíš před ním a jeho lékařem a vidíš, že se ta postava přemísťuje -> takže asi rychle běží za sebou, tak je to podle mě prostě nelogický herní design. Schválně si vygoogli kolik toho tak s rozpadajícíma se plícema uběhneš.
Pro: Je to Sherlock, vyšetřování případu, možnost volby závěru případu, grafika
Proti: Šedé prostředí, slabší příběh, DÉLKA!