Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@veselykralicek (15.02.2021 21:55): vidis, a hned mas ode me +1 ..

@Red (15.02.2021 22:29): jdi do toho :P ... ja si to koupil uz podruhe (poprve jsem koupil originalni 3 CD nekdy v roce 2004 hned po vydani, pak jsem to uloupil stazenim cracku, abych to nemusel startovat s CD v mechanice) v unoru 2019 na GOGu, abych mel DRM-free verzi a jen od ty doby jsem to posmahnul cely zas a znovu treba 3x az 4x .. zrovna ted to mam zase rozehrany

edit: na jednicku se vykasli ... prece kdyz si budes chtit ja nevim co, neco co ma fakt oldschool drevackou jednicku, tak se nepomucis tou jednickou .. tohle neni zadny RPG, ktery by na sebe nejak navazovalo ..
Mně občas svrbí prsty si to znovu zahrát, ale tak nějak vždycky skončím v jedničce, protože prostě musím série začínat prvním dílem, nedokážu začít druhým dílem v čemkoliv. A jednička je taková kvalitní, ale zdlouhavá...nemá úplně ten drive kdy se člověk těší na další misi. Většinou to hraju jako taktickou akci, což taky znamená mnohem krvavější herní dobu než kdybych to hrál jako střílečku. Tu takovou první misi v Norsku po kolejích a mostu v jedničce jsem absolvoval už tak desetkrát, ale závěrečné titulky jedničky a dvojky jsem viděl jenom jednou.
@ntz (15.02.2021 15:45): Nono.:-D

Upraveno, i když taková je moje zkušenost. Já hrál celou hru 3. osobu, jen na některých místech jsem musel přepínat a prostě mi to strašně nesedělo. Doteď vzpomínám na zasekávání se snad ve všech dveřích v ponorce.
@MarezCZE (15.02.2021 16:21): nejen v interierech ... hd2 je 15 let stara hra, takze je potreba na to i takhle koukat, ale to nesmirne immersion pri pohledu z prvni osoby je doted porad prikladuhodne ...

ja pri pohledu z prvni osoby nemam doslova zadnej problem a jde to naprosto "smoothly" .. to co pise vesely hlodavec je dle meho nazoru (imh) trestuhodny blabol na urovni konspiracnich teorii ..

flakanec si ale ulicnik nezaslouzi ... taky jsem mu ho nedal :D (v podobe -1).. zatim ma jen varovani .. haha
@veselykralicek (komentář): ad:

H&D 2 je vojenská taktická akce z 2. světové války, viděná z pohledu třetí osoby. Sice jde přepínat do pohledu první osoby, ale hra na to není úplně stavěná, což brzy poznáte. Nepřesnosti při zaměřování, zasekávání se při průchodech dveřmi, špatný odhad vzdálenosti při plížení a přesunu při skrčení.


-1 ti za to davat nebudu, ale pisu ti to alespon takhle - co to pro kristovy rany rikas za nesmysly ? HD2 je moje celozivotni top 5 hra .. ja naopak nehraju 3rd person view .. souhrn veci, ktere uvadis vyse je je blbost, nesmysl a blabol - proste to neni pravda, prosim zvaz tuhle cast z komentu vypustit nebo upravit
Ahoj, nemáte někdo tip, jak cíleně vystřelit nepříteli zbraň z rukou? Dřív se mi to občas nějakou náhodou povedlo, ale když to teď celej večer zkouším schválně, tak to prostě nejde. Kam přesně mířit?

Jde o to, že nepřítel, kterýmu vystřelíte zbraň z ruky, se vzdá. A nepřítel, který se vzdává, jde zajmout a vzít jeho uniforma. Mám chuť si to po letech zahrát zase jinak - něco jako německej špion v přestrojení.
@ntz (02.09.2020 21:33): To, je hloupá na obou stranách neznamená, že není hloupá, jen se to v hlouposti vyrovnává. Já taktickou mapu nepoužívám, protože mne to nebaví a raději si to odehrávám sólo. V tom je krása hry, že je ta možnost, ale není to nutnost.

A nic to nemění na tom, že kvůli slabší inteligenci nepřátel a jejich stejnému umístění je po nějaké době strávené ve hře hráči předem jasné jejich chování. To je prostý fakt. Nicméně kvůli stáří hry se tohle dá odpustit, nemyslím si, že by tenkrát byla inteligence soupeřů u nějaké hry nějak výjimečná. A i dnes takové Far Cry, i tam po chvíli není problém odhadnout co nepřítel udělá.
@Rapier (03.09.2020 22:32): takovej ten taktickej mod (planovaci mapa - jak tomu rikas) je prave naopak super zabavnej nastroj a dost mocnej ... jedine, co me na tom stve, je, ze to trosku narusuje immersion ... ja jsem schopen pouzivat ten taktickej mod prakticky v kazde misi ... samozrejme ne na war is hell pac to kuci obcas trochu zkoni :D (obcas znamena cca 20% pripadu, coz neni tak strasny)

hint: nevim jestli to je bug, ale takove ty signals fungujou po cele mape bez viditelnosti a slysitelnosti ...
@ntz (02.09.2020 21:33): takhle jsem ale nehrál. :) Níže jsem popisoval taktiku, tzn. opatrný průzkum jedním vojákem, přesun s ostatními kdy jeden vydá příkaz Následuj mě, a pak rozestavění pro akci v kombinaci s příkazem Zadrž palbu, následuje výstřel, ten první od mě jako hráče, přičemž se zapojuje AI na obou stranách. Nikdy jsem to nehrál jako lone wolf ale ani nepoužíval plánovací mapu, protože to skoro vždy skončilo fiaskem, respektive smrtí členů teamu.
@ajne, @Rapier a @Walome - s tou AI to neni za tak pravda ... AI je stejne hloupa na strane nepratel a stejne hloupa na strane vaseho teamu .. to, co tam udela zasadni rozdil je hracovo vedeni ... ja jakozto abolutni veteran HD2 prochazel cele mise jenom tak, ze 85% kilu udela AI v takovem tom realtime prikazovem modu na numpadu ...

samozreje obcas se to zadrhne a je potreba reloadnout, ale nikdy jsem dehral jinou obtiznost nez hard (tri sejvy na mapu - kdyz nepocitam 100vky hodin odehrano ve War is Hell)

zcela naopak, pokdu se naucite ty prikazi pouzivat rychle, efektivne a vetsinu, tak zjistite, jak strasne je ta hra zabavna a uspokojiva, pokud ji fakt hrajete s celym teamem .... hrani za jednoho vojacka co vsechny vycisti a ostatni pak jdou za nim je skutecne jen pro deti (a vubec hd2/ww2 noobs ;))
@ajne (02.09.2020 06:36): přesně tak jsem to myslel. Hromadný povel následuj mě je fajn pro přesun na již bezpečném území. Hrál jsem to stejně.

S tehdejší AI jasné. Stačí se podívat na Rainbow Six, první díly. AI také nebyla žádný zázrak. Až SWAT 3 byl jiná liga v porovnání s Rainbow Six 3, tedy co se týče chování AI a to jak vlastních členů jednotky, tak cizáků.

@Walome (02.09.2020 11:42): souhlasím. Obtížnost je skutečně vysoká. Místy jsou obě hry velmi obtížné. Projít některé mise byl solidní hardcore.
S postupujícími misemi se mi ztenčil výběr vojáků v kampani, musel jsem velmi pečlivě vybírat koho si dám do týmu, a koho budu mít v rezervě. Vždy jsem se snažil mít univerzální výběr a hlavně dublovaný počet (2x snipera, 2x kulometčíka, atd.). Do mise jsem nikdy neposlal 2x snipera, protože jak o něj člověk přišel měl už jen jednu náhradu v rezervě. Vždy jsem se snažil aby mě všichni přežili ale někdy to bylo velmi obtížné. Tady jiným než opatrným postupem ani snad hrát nešlo.
@Walome (02.09.2020 11:42): Není to těžký, trochu cviku a je to skoro s prstem v nose. Bohužel teda i díky tomu, co vytýkám v recenzi - pozice nepřátel jsou pořád stejné, tj. kdo má nějakou chvíli odehráno, tak už minimálně zhruba ví, kde co čekat a připraví se na to. I chování soupeřů je po chvíli předvídatelné. To bohužel souvisí s tou nepříliš zázračnou inteligencí. Nicméně kolik FPS her té doby mělo kvalitní AI? Jestli mne paměť neklame, bylo to všude podobné.
Ono ruku na srdce, ta hra moc nefunguje :) ta AI je zoufalá. ALE i tak mě to hodně bavilo, jednička i dvojka. Ale je to teda těžký jak prase. Hlavně je to dost ojedinelej žánr.
@Rapier (01.09.2020 23:56): Dobře řečeno, oni sice mají svou "inteligenci", ale stejně pokud potkají automaticky řízení jen tak nepřítele, většinou to nedají. Ideální to je v momentě, kdy si jedním vojákem vyčistím cestu, a abych pak nemusel klusat s každým sólo, tak se přepnu na jednoho z těch tří, dám následovat a dojdu ve skupince. Ale další rozkazy se hodí, například, že nemají automaticky střílet (kvůli prozrazení) nebo vyleč mne, když máte někoho, kdo nese lékárničky.
@Tommywise (31.08.2020 13:37): já bych jenom doplnil fakt, že povel následuj mě doporučuji používat opatrně, a jen tam kde si to můžeš dovolit. V horším případě totiž můžeš přijít o více než jednoho vojáka.
Přepínání mezi jednotlivými vojáky mě nevadí. Hromadné povely jsem používal jen když to bylo "bezpečné". :)
@Thellwin (31.08.2020 14:27): zajimavy je ze u JA 2 me pouzivani celeho tymu nevadilo a mel sem rad taktiku spolecneho postupu, i kdyz sem automaticky spise inklinoval v projiti mapy s jednou postavou dokud to slo- bylo to totiz jednodussi, nemusel sem premyslet, coz se me kolikrat nechce, takze nekdy vitezila pohodlnost a prave proto sem mel kolikrat vycitky ze me zbytek tymu stoji a ceka cehoz se chci vyhnout protoze pak je z hrani akorat frustrace misto zabavy
já jsem HD2 dohrál hodněkrát na různé obtížnosti a vždycky jsem hrál tak, že jsem se přepínal na jednotlivé vojáky. Taktický režim je super, když se v něm něco povede naplánovat a ono to pak vjyde, ale dost často udělal nějaký člen nějaký kiks a bylo to v hajzlu ...
@ajne (31.08.2020 10:50): to sem chtel slyset, ze se daji clenove tymu vyuzit i jinak nez zevlovanim na jednom miste bez toho aniz bych musel slozite planovat. Staci jen zadat rozkaz a oni podle nej reaguji, ok. A co kdyz nekdo z nich zarve, pro dalsi misi uz neni k dispozici nahrada?
@Tommywise (29.08.2020 10:34): Já jsem nikdy taktickou mapu nepoužíval. Buď jsem hrál za osamělého vlka, tj. s jedinou postavou, nebo s vícero postavami, ale ovládal jsem si je na střídačku s pohledem z 1. osoby. A ani není třeba s každým chodit zvlášť, stačí vydat s aktuálně používanou postavou rozkaz Následuj, a přesunout se pohromadě dál.
@Tommywise (29.08.2020 10:34): Vobec tam nemusis nic planovat pocas hry. Daj si rezim Lone Wolf (jedna postava - cize takticka mapa je potom nanic) a nemusis ani zadavat rozkazy timu bez mapy, akurat v niektorych misiach potrebujes premiestnovat zajatcov a tym musis zadavat rozkazy Stat a Presun (opat na to nepotrebujes tu mapu).

Nerozumiem tomu preco by si nemal hrat tak ako sa ma :) Skus si stiahnut demo a zahraj si to ako team a ako lone wolf a uvidis ci ta to bavi... Resp. ja som celu hru aj s datadiskom kupoval za nejake 2 eura zo steamu v akcii tento jul.
@Tommywise (29.08.2020 10:34): do poloviny H&D1 (mise v Německu kde jsou zajatí letci) jsem se dostal výhradně v režimu 1st/3rd bez plánovací mapy. Vždy jsem vzal jednu postavu, přepnul se do pohledu zezadu nebo z vlastních očí dle situace a šel na danou pozici + dal příkaz Hold Fire. Poté totéž s ostatními postavami. Rozmístění na klíčových pozicích, čekající na rozkaz. Dalekohledem, eventuálně optikou kontrola situace, kdo z Němců je kde, odkud mají přijít posily, apod. a pak výstřel spustil akci. Hned v první misi, sniper řízený mnou zabije strážného co chodí od tunelu k mostu, z baráku vyběhnou Němci a ty zlikviduje zbytek takticky rozmístěných commandos.
Následuje opět ruční opatrné přemístění k mostu, jedna postava za druhou, a opět Hold Fire a postupný běh po stranách mostu a pod mostem, za neustálého krytí zbytkem jednotky. Takto jsem hrál celou hru. A šlo to. Samozřejmě musel jsi se neustále krýt, a neustále zkoumat dalekohledem situaci kolem sebe. Jakákoliv chyba totiž byla obvykle osudná.
@Longin (27.02.2012 10:20): Tak Hitler si pichal pernik, tak je mozne ze jej dostavali i jeho patolizalove, mozna proto dopadli jak dopadli... beztak byli nekde na necem porad sekli a nebyli schopni se odseknout XD
me od teto hry odrazuje ta takticka mapa, je to nutne tam neco organizovat a planovat?

A taky dilema ze nevim ktereho ze svych postav mam vyuzit, jako ze kdyz budu hrat jen s jednim tak budu mit pocit ze sem nevyuzil zbyvajici kteri stali celou misi na jednom miste a nehral tak hru tak jak sem asi mel...

kvuli temto dvema vecem sem jeste hru nehral. Skoda ze to neni jako Project IGI kde tyhle dve veci nastesti nejsou- nic planovat nemusim a hraju sam za sebe
ja kratochvila nikdy nehral ... mozna epizodne jednou nebo dvakrat ... mam takovej skript, co sortuje ty soldiers podle ruznejch statu, napr. jako tohle ..

hodne casu jsem stravil s HD2 s pokusem pokorit svatej gral a sice nejtezsi obtiznost war is hell, to znamena zadne sejvy - kvuli tomu spise preferuju soldiers kteri maji co nejvyssi health ..

jinak pomerne hodne roleplajuju, takze soldiers vybiram podle hodnosti - viz sloupec rank ve vystupu ze skriptu vyse ze kazda skupina ma velitele, zastupce a 2 vojiny (obvykle)
@Adieu (28.08.2020 09:40): Tak statusy se zlepšují, když jsem hrál za osamělého vlka s Kratochvílem, na konci z něj byl už borec. A o to větší zážitek, když zezačátku skoro nic neunesl
@Red (28.08.2020 00:14): Zrovna Kratochvíl má hrozně špatné staty, až na lockpick, protože Čechoslováci jsou zloději. :D

Mně v průběhu kampaně zařvalo pět kolegů, naschvál jsem občas neloadnul, když smrt stála za to (dokonale hozený a načasovaný granát na schodišti majáku), případně v první misi (respektive její třetí části) mi exitovala polovina týmu, protože poslední save jsem měl před nabráním pilota do týmu. Každopádně druhá polovina týmu přežila celou válku.
@Red (28.08.2020 00:14): Mne Kratochvíl přežil sám vždy celou hru, protože většinou jsem hrál HD2 za osamělého vlka. Sice jsem se připravil o týmové prvky, ale měl jsem to víc pod kontrolou, protože tam nebyl nikdo, kdo by mohl svévolně něco dělat, a hlavně ten adrenalin nabrat na začátku veškerou potřebnou výbavu do omezené kapacity jednoho člověka :-D A samozřejmě smrt byla rovnou konec hry.
Já si ve dvojce pamatuju jen asi na dvě mise. V jedný jsem se musel připravovat na německý útok, všude jsem pokládal miny a hledal vhodný místa na krytí a pamatuju si, jak jsem byl šťastnej, že to přežil aspoň můj oblíbený Kratochvíl s těžkým kulometem, jinak jsem po misi musel úplně změnit mužstvo. No a druhá je ta poslední, vyčištění klasické české vesnice, za každým rohem Němčour.

Vždycky když jsem pocítil nějakou touhu si to zopakovat jsem začal od jedničky a v tý jsem většinou skončil (poprvý jsem ji dal, mise v Praze byla pro mě zase takový čecháčkovský vrchol:)) Obecně v tý jedničce se docela často stává, že vás zabíjí někdo v dáli koho nevidíte.

Ale jednou tu jedničku dám a potom tu dvojku zahraju znovu:)

Jak byla nedávno otázka jaké pokračování série bych s miliony zasponzoroval tak jednoznačně Hidden and Dangerous.
@ntz (26.08.2020 16:30): Ad tvých TOP 5 - Medieval II jsem taky nahrál stovky hodin, v MP jsme pak s kamarádem byli od chvíle vyladění našich sestav armád (late period, Portugal a HRE) zcela k neporažení. :) Vzhledem k tomu, že to lidé ještě hrají, uvažoval jsem, ze bych to zase zkusil, ale nevím, kde mám originálku a dávat 20 éček za dekádu a půl starou hru, to se na Steamu asi pos*ali v kině.

@oct (27.08.2020 17:13): Já bohužel také hral jen Deluxe verzi, kde jsou údajně odstraněné svastiky a další pikantnosti (sic!). Nicméně tou neoriginální hudbou jsem měl na mysli, že nebyla složena přímo pro hru, nýbrž vybrána z Parry Music Library, za mě je super a padne hře jak hrnec na zadek. :) Ostatně proč ne, Kubrick například často užíval klasické hudby, neboť ji - poměrně pochopitelně - považoval za kvalitnější filmové.
@Adieu (26.08.2020 14:20): skoro pravidelně rok co rok rozjíždím jedničku. A stále se mi ta zmíněná úvodní mise moc líbí. Jasně že to je zastaralé ale atmosféru to má stále super. HD1 pokud si dobře vzpomínám byla první vážná hra z Československa co prorazila na západě. Hrozná škoda že tyhle hry dnes není na trhu zájem.
@Rapier (26.08.2020 13:31): Já bych se u jedničky trochu bál, zda by mi nepřišly herní mechanismy a AI outdated, nepochyboval bych o atmosféře. Nehrál jsem ji věky. Každopádně je zajímavé, jak si snad každý, kdo jedničku někdy zkoušel, pamatuje tu úvodní lokaci a situaci, kdy se blíží k mostu, přes který jede vlak, a rozezní se hudba. Ten výběr byl skvělý, přitom neoriginální soundtrack, převzatý z nějaké orchestrální databáze.
@Adieu (26.08.2020 12:41): bezva koment, naštěstí mám H&D 1 nedohrané a odložené, stejně tak jsem ještě takřka nespustil dvojku. Než vyjde (pokud vůbec) remaster nebo pokračování, předpokládám že to stihnu. :)
@ajne (26.08.2020 11:02): Díky! Mně by stačil nějaký duchovní nástupce, něco jako má být Ready Or Not k SWAT sérii. Dříve nebo později snad někdo po tom žánru sáhnout musí, ale teď mají pré spíš realistické MP tituly z WW2.
@Adieu (komentář): Super komentář. Jo, H&D 3 by vůbec nebylo špatné. Ale toho se asi nedočkáme. Jen pokud bude mít remasterovaná Mafia úspěch, mohl by se někdo chytit a začít oživovat tyhle úžasné české pecky. Ale to se asi nestane...
@oct (16.07.2019 11:32): Tak použít to sice nemusíš, ale připravuješ se tím o pěknou fíčuru si pohyb vojáků připravit a pak pěkně spustit a kochat se. Má to lecos do sebe.

Stejně je ta hra tak jiná, že už si absolutně nedokážu představit, že by někdo udělal třetí díl.
@Tommywise (14.07.2019 11:13): Neviem co presne myslis pod planovanim. Ak myslis planovaci rezim napr. v style Rainbow Six, tak take nieco tam je, ale planuje sa nie pred misiou ale pocas hry a vobec to nepotrebujes pouzit. Je to take rozsirenie hratelnosti, hru som celkovo presiel asi 5-krat a ani raz som to nepotreboval pouzit.
@Milfhunter (13.07.2019 22:21): ja hraju jen singleplayer a hru kde muzes hrat v jedne misi za vic postav sem hral jen strategie. Je pravda ze kdysi sem hral HaD 1 a Flashpoint,ale nechapu jak je to mozne,presto ze me to bavilo ale to bylo jeste na zakladce kdy sem to neresil a mel na to jiny pohled
Je tam myslím aj herný mód Lone Wolf, keď môžeš hrať len za jedného, ale prakticky 90% hry som osobne odohral s jednou postavou ostatných som mal skôr ako úložný priestor na zásoby a úlohové predmety. Nie je Call of Duty, ale zase nie je to ani Operation Flashpoint. Je to skôr taký tímový Medal of Honor :D
Tohle sem este nehral a porad bych strasne rad ale odrazuje me to ze budu muset resit dilema jak vyuzivat vsechny postavy ve hre, resp. abych nechodil jen s jednou a mel porad pocit ze sem dostatecne nevyuzil tech zbyvajicich. Navic je tam tusim nejake planovani coz ve hrach nemam rad, je to tak?
Teda, rozehrál jsem to na hard obtížnost a docela jsem narazil. FPS-ek, i těch taktičtějších, jsem dohrál hodně, včetně kdysi dávno i jedničky (snad můj první herní skalp), a byl jsem svého času velmi dobrým hráčem Red Orchestry, jednou z mých nejoblíbenějších her je SWAT 4, ale tady mám dojem, že hra obtížnost umocňuje nerealistickým směrem - nemohu přebít dříve, než vystřílím celý zásobník, tudíž mi občas uprostřed přestřelky dojde munice, nepřítel mi dá v pět hodin ráno v lese headshot asi půl vteřiny poté, co mě na sto metrů ihned zmerčí, také po prvním zásahu mimo nejkritičtější oblast není téměř žádný čas neschopen boje, jen kolem něj problikne červená mlha. Aby toho nebylo dost, je akci těžké nějak zkoordinovat mimo nudný taktický mód, kdy všem vojákům utíráte i zadek a který navíc nevyniká kamerou, ani ovládáním. Přidává tomu i jinak výborný nápad omezeného počtu savů.

Ta hudba a atmosféra, to je ovšem nádhera, jaká seriózní věc mezi chujovinkami jako Wolfenstein.
@Adieu (05.05.2019 12:39): No vo väčšine akčných hier je scrolling na prehodenie zbraní, aj keď na to sú num klávesy. Mne sa na tej hre najviac páčilo starať sa o svojich vojakov a celú hru som odohral len so štyrmi, s ktorými som začal.

@Adieu (05.05.2019 12:54): Prvé tri rozhodne stále stojí za to hrať, hlavne Chaos Theory, sú dosť lineárne, ale level design je skvelý.
Tak jsem to po letech zas rozehrál, neboť jsem rovněž zjistil o existenci widescreen patche, a zase jsem si připomněl, jak geniální bylo to ovládání rychlosti pohybu scrollingem, divím se, že to nikdo další nepoužil. Já bych to měl nejradši v každé hře, i v těch, kde to není nutně potřeba ke gameplayi. :D
@Fatality (28.08.2017 15:49): Fakt to funguje! Widescreen je s tím funkční. Paráda!

Na gog verzi jdou i úpravou registru zapnout české titulky. Nicméně přijde mi, že anglickej zvuk blbne. Zvuk u instruktáže před první misí se trochu usekává.

Grafika bohužel zestárla. Pořád to jde, ale pamatoval jsem si to hezčí. Hlavně textury jsou rozblité.

A musim říct, že jsem to už úplně zapomněl hrát. Je to hroznej nezvyk používat ten plánovací režim. Oproti dnešním hrám je to hodně jiné. Ale po dvaceti minutách jsem si už docela zvykl. I když deset minut jsem přicházel na to jak označit vojáka. Levý myšítko mě nějak nenapadlo...
Funguje hra na nových systémech? Dostal jsem obrovské nutkání si tenhle klenot opět zahrát, ale nerad bych se přehrabával v mém archívu a pak zjistil, že hra nejede.
@Walome (03.05.2015 16:14): Tak se mi podařilo najít pár serverů. Bohužel žádný není coop. Ale podařilo se mi založit svůj server takže jen musíme zjistit jestli se půjde připojit. Walome pokus si chceš zahrát s námi tak pokud to půjde spustit tak ti dám vědět ok.
Nazdar všichni.
Neexistuje náhodou pro tuto hru nějaký mód, který by zpřístupnil co-op multiplayer?
Tak jsem to dnes přeinstaloval a cracknul, ale furt to nejede. při spuštění jako admin, to po mě už nechce restart, ale vyskočí mi tabulka, spíše jen její obrys, a nahoře v levém rohu je psáno LS3D engine, pak tabulka zmizne a nic se neděje..
Mám si ten ENgine stáhnout? nebo stačí nějak v setupu pozměnovat nastavení?