Na vývoji H&D2 pracovalo v průměru 25 lidí a celá řada externích spolupracovníků.
Hra běží na enginu LS3D, který byl použit už v Mafii. V mnoha ohledech byl engine optimalizován a urychlen na vyšší výkon. Původní systém animovaných smrtí byl plně nahrazen dynamikou (rag-doll fyzikou) a byla přidána inverzní kinematika.
Po celou dobu vývoje vývojáři studovali takzvanou literaturu faktu, prošli velké množství dokumentů a rozhovorů s pamětníky druhé světové války. Z filmů se nejvíce inspirovali zejména Bratrstvem neohrožených, ze kterých čerpali náměty na vizuální detaily.
Hra běží na enginu LS3D, který byl použit už v Mafii. V mnoha ohledech byl engine optimalizován a urychlen na vyšší výkon. Původní systém animovaných smrtí byl plně nahrazen dynamikou (rag-doll fyzikou) a byla přidána inverzní kinematika.
Po celou dobu vývoje vývojáři studovali takzvanou literaturu faktu, prošli velké množství dokumentů a rozhovorů s pamětníky druhé světové války. Z filmů se nejvíce inspirovali zejména Bratrstvem neohrožených, ze kterých čerpali náměty na vizuální detaily.