Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Final Doom


Diskuze

« Novější Starší »
Právě jsem dohrál TNT: Evilution a mělo to celkem 30 levelů. Předpokládám, že ty další 2 jsou tajné, co?

Hrálo se to pěkně, ale ten poslední level, kde se nachází Icon of Sin byla neskutečná pakárna. Miliarda pokusů, než mu tam těch pár posraných raket zajelo. Absolutně jsem nepochopil systém, jak na to.
Secret exit do map 31 poměrně zajímavej :) Prvně objevený secret v map 15, normálně pokračuji po teleportaci seskokem dolů, likviduji monstra. Pak to vyhladím ze sedmdesáti procent, říkám si kudy dále, mezitím objevím ještě jeden secret s batohem v kyselině. A jelikož je obrys úrovně dokola, znovu přijdu k prvně získanému secretu, vstoupím opět do teleportu, náhodně se otočím a co nevidím, exit spínač do map 31 :) Fakt dobrý! Možná bych tam býval pracně hledal zbylé secrety, ve snaze neminout ten tajný východ. Ale častokrát to vždy vyřeším nějak takhle :) V mapě 15 v Doomu 2 mě také vysvobodil exit do 31, protože mi chyběly dva klíče a já vůbec neměl potuchy, jak se z té rozsáhlé úrovně dostanu pryč.

A něco mi říká, že jedna mapa z Alien Vendetty je inspirována právě zdejší map 31 v TNT: Evilution.

Tak potvrzuji, že ten klíč je tam, kde má. Aniž bych musel cokoli upravovat, dávat tam záplatu. Po čtyřech letech konečně ověřeno, že to Choosen správně opravil. Stalo se tak dne 17.8. 2010, jak ukazuje datum změny tnt wadu.

Tady ještě jeden špek. Jedná se o spoiler, tudíž zvažte, zda vám stojí na to klikat :)

Zaměřovací křížek určuje místo, kde použití Use klávesy zpřístupní dva modré itemy. Nechtějte ale vědět, co se stane, když se je pokusíte sebrat :) Aktivuje se drtička :)

Je fakt, že zde končí veškerá sranda, ale užívám si to. Byť v některých pasážích jsem zpočátku dával asi 50x load :) Třeba map č. 7 v TNT Evilution, objevím secret s nesmrtelností, teleportem se přenesu do zamřížované arény a ve zběsilém tempu raketometem sejmu většinu nepřátel. Do toho sleduji výbuchy hořlavých sudů, což přidá na atmosféře, zvláště v Brutal Doomu. Obtížnost pátá v pořadí. Hodně se mi líbí úvodní hudební melodie při spuštění. Pakliže to bude postupně ještě víc hardcore, tím líp :) Budu se snažit dostat do té 31, abych ověřil ten žlutý klíč.
@leebigh (04.10.2014 17:53): čoveče, já jsem zkoušel cheaty ne přeskočení levelu s nižší obtížností, ale blbec jsem to furt zadával do příkazové řádky, taxem se smířil s tím, že v Brutal Doomu ty cheaty asi nefungují a napsal jsem koment s tím, že to uložím k ledu. ale jaxem dneska vstal, došlo mi, že se to vlastně zadává přímo ve hře... :-) je štěstí, že hned na začátku mapy 07 je raketomet, ale nejsem si jistý, jestli to bez těch zbraní projdu i na Wussy obtížnost. uvidíme, každopádně, show will go on :-)

@PavelU (04.10.2014 23:29): já lítal jak pitomec po úrovni a nevěděl jak dál, narazil jsem na walkthrough video, kde si týpak hraje a říká "tak, tady by měl být žlutý klíč, ale asi ho tam nemáte". trochu mě sere, že se podobný věci netestují, muselo to být už ve finální verzi...

@Eru (04.10.2014 18:15): Brutal Doom dost zásadně mění obtížnost. Na jednu stranu je to lehčí díky skákání a různým vychytávkám se zbraněma, na druhou stranu jsou projektily mnohem rychlejší a nepřátele více agresivnější. Takže kolem a kolem je to ještě těžší. Dopsal jsem zmínku do komentu o použité modifikaci.
@Garret (komentář): O té chybě se žlutým klíčem vím. Tohle mi psal kdysi Choosen.

''Koukal jsem do editoru map a je tam chyba, v levelu 31 je bug – chybí v něm žlutý klíč :-)). Žlutý klíč tam sice je, jenže ve vlastnostech má nastaveno, že se zobrazí při multiplayer hraní. Tím pádem se nezobrazí v singlu. Sice se ten level bez toho klíče dá dohrát, ale hráč tak přijde asi o 70% části mapy, což je škoda.''

Mně to tedy v editoru upravil, abych tam tu chybu neměl. Měla by na to být i oficiální oprava.
@MartinezZ (13.05.2014 09:45): Final Doom, dvě poměrně tuhé epizody, celkem 64 levelů.
Nejsou přímo dělané id Softem, ale najatými modery (Casali Brothers - dělali pak tuším na Half-Lifu, a Team TNT)
Za tu cenu "must buy".
Hm, zajímavé. Zjišťuji v roce 2014, že o Final Doomovi slyším asi poprvé. Pokud jsem jej zaznamenal kdy dříve, tak jsem jej asi považoval jen za jinak pojmenovanou společnou edici Dooma 1 a 2.
H34D: Obecně se hraje všechno - od Doom - Master Levels (a potom i nějaké ty víc mainstreamové wady) :)

Ad munice - no, vzhledem k nehoráznému množství nepřátel, je nutné ještě nehoráznější množství munice :) Třeba tady.
No ja ted matne vzpominam, ze tusim ve Score kdysi byla recenze na Final Doom a tam to bylo myslim prezentovany jen jako Doom pro win.
sevencreature - S tou municí si mě teď docela zarazil, přísahal bych, že navýšení obtížnosti spočívalo v navýšení počtu nepřátel a ubrání munice, ale když to říkáš, tak je možné, že už mi paměť nějak neslouží. Každopádně Doom II je přece oblíbenější, než Final Doom, ne? Já tedy neslyšel nikdy o nikom, kdo by opakovaně hrál Final Doom, za to Doom II má řadu příznivců, kteří jej hrají znovu a znovu na nejtěžší obtížnost, jen s brokovnicí, poslepu apod.

special - Mýlíš se :)
Možná se mýlím, ale nebyl Final Doom dělaný jako čistě konverze Dooma pro Wokýnka?
Tím "subjektivní" mám na mysli to, že tvůj komentář je předpokládám tvůj osobní názor, ale prezentuješ ho jako konsensus nějaké imaginární většiny...
H34D: Docela subjektivní, řekl bych. Kteří "lidé se častěji vrací k Doomu"? Lidé co znám, hrají všechny hlavní wady. Některé levely z Final Doomu (a Masters) patří k tomu nejlepšímu, co vzniklo. Munice naopak spíš přibylo (a to tedy značně - pokud vím, tak tam žádné problémy s nedostatkem munice nebyly).