Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (03.01.2013 21:35): Nejsem si vědom toho, že bych pomlouval interaktivní... zkušenosti.

A ano, Estebana mám už v pořadí. Rozhodně vypadá zajímavěji neš Esther. Esther je příliš.... pretentious :D
@CJ (03.01.2013 16:35): Dear Esther je dobrá hra k obedu alebo večeri, lebo:
1. nie je dlhá
2. nie je o reflexoch a presnom stíhaní vecí, čiže môžeš mať fakt pomalé tempo
3. nebojuje sa tam
@JohnCZ (03.01.2013 02:10): Keď som tú hudbu počul prvý raz (hlavne tie ambientné spevy), tak mi to pripomenulo album Shadows of the Sun od Ulveru. A potom Ólafura Arnalds a niektoré veci, čo robí Goldmund/Helios.
Ja bych si rad precetl nejake vylozeni deje od ruznych hracu. Jaky si kdo vytvoril pribeh. Popravde jsem mel pri hrani spoustu ruznych myslenek ale nevim jestli bych je dokazal popsat jako celek. Jinak bych do budoucna neco podobneho dale uvital.
Ono by to možná i nějak šlo, spíš je to asi myšlený jako možnost nadstandardní podpory autorů.
Jakej smysl má koupit si verzi se soundtrackem? Ten nejde vytáhnout ze hry?
Já jsem relativně neutrální. Líbí se mi forma, to pomalý nepříliš interaktivní odhalování příběhu, ale moc mě nebere obsah, tedy to, co mám odhalovat. Nemám moc rád hry, který jsou záměrně tak matoucí, že ani sám autor vlastně nemá jasno ve výkladu a nechává ho na každým divákovi. Takováhle hra by imho na konci měla pěkně docvaknout, Dear Esther se spíš rozplizla.
Tulareanus: No me to tak prijde, pac malokdo je nejak neutralni vuci tehle hre. Nemyslim, jen lidi tady na DH, ale s lidmi, s kteryma jsem se o ni bavila normalne, tak bud ji pomlouvali, nebo si ji pekne uzili. Nemyslim tim, ze lidi slintali blahem, nebo rozbijeli zidle kvuli tomu :) Nicmene dik, je mozne, ze k tomu ma nekdo opravdu neutralni pristup.
Neoxin: Myslím, že v tom druhom odstavci to v rámci tých dvoch "hráčskych táborov" preháňaš do extrému. :)
Silný zážitek. Hrát podruhé to ale nebudu, to mi připadá až příliš kontraproduktivní.
Konvice je fakt prdlej/prdla :) (doufam, ze ted nebude debata, zda je spravne tedy osloveni v muzskem rode, nebo zenskem, neco podobneho bylo v diskuzi v The longest journey :))
@GodOfTheSick (19.05.2012 11:13): :D njn dal jsi mi to pěkně sežrat(už jsem tě za to přidal do profilu pod rozsudek inkvizice, snad tě obvinění neurazí :D)

To máš recht taky mám za sebou nějaké skladby ale jsou delší močůvky. jdu si poslechnout tu tvou(skladbu ne močůvku! :D)

pfff takhle sprostě vykrádat a plagiovat granta greena! :D, dělám si srandu, taky ti dam nějakem simple riff na pobavení, ale je mi tent tvůj přeci jen povědomí jen kde pak jsi ho mohl zčořit mě nenapadá :D

tadáá tady je kýčovitá močka: http://www.ulozto.cz/xj4qDdJ/trololsong-mp3
@konvice (18.05.2012 18:59): To, že jsi ten tab zvoral, mi je fukk. V takové rychlosti to odposlechnout je úspěch. Ale protože jsi sem vlétl bez znalosti situace a na základě toho vyvozoval své "odborné" závěry, tak jsem ti to musel dát nějak sežrat :-)

Tady jsem ti složil krátkou písničku, která obsahuje stejných 16 tónů jako Emilie, ale přesto se o ní nedá říct, že je to vykrádačka jako Dear Esther. Krást se totiž musí umět :-)))
I kdyby ta jedna skladba v soundtracku Dear Esther vycházela z Big Big World, tak co? Tady evidentně autorovi nešlo o stvoření další hitovky na už existující melodii, ale o ambientní doprovod, kterej nehraje prim :-P.
@GodOfTheSick (18.05.2012 18:23): TO ODHLASOVÁNÍ ACCOUNTU MĚ SERE DYCKY MUSÍM SVOJE PŘÍSPĚVKY PSÁT DVAKRÁT, TAK STRUČNĚ.

Omlouvám se ti, z hluchý jsem tu já(ověřoval jsem si odposlech a máš pravdu, zmátla mě druhá linka http://www.youtube.com/watch?v=IwBNY2xqSX8, která však s tou kterou jsem zapisoval méně souvisí) Nasranej nejsem, vyjadřuji se tak jako obvykle, je to můj denní folkór, tak doufám že to nevnímáš nějak osobně. Jinak ti děkuji že jsi za pomoci mé asistence, udělal ze mě hluchého blbce :D

Avšak ohledně plagiátorstvi, musím trvat na tom že se prostě o plagiát nejedná, ta mtv močůvka s tím nemá společného, ale nidke není vidět těch tvých deset stejných tonů. když dáš celý ten riff jak se opakuje, vidíš že ta podobnost je tam nulová, ani z prdele se nemůže jednat o plagiát.. to s tím čapí, je takovej bolavej argument, znám s spoustu lidí co pak na člověka čumí jako blbce protože tam slyší furt čapí a nikoliv to druhé, chápu že jestli že tu močůvku z mtv máš naposlouchanou že to tam pak můžeš slyšet, je to způsobeno zvukovým červem. Tudíž stále musím obdivovat tvoji fantazii a teď i hudební sluch :D
A pochybuji že se vůbec inspirovali nějakou emilií, protože se jedná v obou případech o tak banální rif, který je v tisíce skaldbách.
@konvice (18.05.2012 15:45): Tečou ti nervy, že svojí obhajobu musíš balit do hromady osočení ? Zvlášť když jsou mylná. Tvá tabulatura je blbě, protože posloupnost tónů máš blbě, takže je jedno na jaké to máš struně nebo odkud jsi začal, protože jsi napsal 73737373 52525252…., ale má to být 73737373 53535353…, klesá tam jen ten první tón a ne oba, oba klesnou až v pátém taktu. A pak ten druhý klesne o celý tón a ne jak u tebe klesá v tom druhým blbě o půltón. Z těch not je to krásně vidět, i když jim třeba nerozumíš. Černá tečka v 4 mezeře je stále stejná. Tón na 7 pražci a jiná struna tě tak nezachrání :-)

Demagogie to není, protože Dear Esther používá stále dva takty od Emilie, i když se to může zdát přehozené, ale protože se neustále opakují dokola, tak to po chvíli začne znít stejně, chápeš ty čopičopičopičopičo, v čem je ta finta? :-)

Pokud se ti to zdá jako učelové roubováni tak si nastuduj případy, kdy plagiát uznal třeba i soud, kromě již zmíněných ještě např. Harrison, Support Lesbians, budeš se divit jak málo někdy stačí! Pokud se ti nezdá, tak mě prostě jo.
@GodOfTheSick (18.05.2012 15:13): shrnuto a podtrženo jde vidět že jsi hudebně negramotný jinak by jsi věděl že ton na 7 pražci struny h odpovídá tonu na druhém pražci 2 struně e, více méně jsi mi vytknul formu zápisu nic to nemění že to zní stejně, jinak dále k té tvé originální tabulatuře, je asi natolik originální jako ty čtyri další co tam jsou, takže příště nelži, ok? A navíc tu kteoru jsi poslal je ještě "blbě" zapsaná :D(originálni tabulatura to rozdodně není,ale fanouškovksá, jinak stejně moc nechápu proč by spali tabulaturu pro kytaru když se to hraje na piano,či klavír :D) Nechápu proč mě vytkneš formu zápisu na jedné struně přitom ty celou dobu přepisuješ jen na jednu sturnu a ještě ani neřekneš na jakou, noobe :D

a teď k rozboru zpěvu a té melodie:

melodie. Ascension 55558777785555, nemůžeš si účelově začít kde se ti zlíbí chlapečku ! :D tvých 77785555! to je naprostá demagogie ty dopouštíš jen demagogického roubování sklaby, kdy ignoruješ její počátek a tak pro posluchače její vnímání.

ted k tý černošké srajdě: 3-5-7-7-7-7-8-5-5-5-5-5-7-3-3-3

3-5-7-7-7-7-8-5-5-5-5-5-7-3-3-3-3-5-7-5....
5-5-5-5-8-7-7-7-7-8-5-5-5-5-8-7-7-7-7-8...

společný úsek 8-5-5-5-5, rozhodně nelze považovat za vykrádačku :DDDD skladby jsou naprosto jiné pokud a tvůj pokus o účelové roubování je ubohost sama jinak je totiž takhle
budem tedy vycházet od tónu od 7 pražce

7-7-7-7-10-8-8-8-8-10-7-7-7-7 nikoliv tvé demagogické 7-7-7-7-8-5-5-5-5-8(kdy začneš od prostřed melodie a celkově měníš její znění :D)

Vykrádačka to rozhodně není, a jinak stejné ba i obdobné složení tónů v případě te srajdy big big, i v případe soundtracku dear esther, je v tisících skladbách, přesto se nejedná o vykrádačky: akord G D- ami, je také ve stejné skladbě v tisícech skladbách a opět nejsou vykrádačkou(k tvému překvapení) když na nějakej nástroj hraješ vycházíš se stupnic, tudíž každej kdo hraje v nějaké stupnici musí logicky vykrádat !!!! pfuj! to je pakáž!

A zpěv by do Dear Esthler ze skladby big big bla bla, nesedl.
hahaha tohle mě sice nebaví číst, ale baví mě jak to tu všici prožívají :D
Sorry, ale uz se tu docela rezu smichy z vas :) Co to proste prestat resit, jestli to ma podobny zvuk nebo ne?:)
@konvice (18.05.2012 14:19): Za prvé jsi úplně mimo, protože řeč je o klavíru v Ascension a zpěvu v Big Big world,
speciálně pro tebe, vokál Emilie vycházející z Anuse 3-5-7-7-7-7-8-5-5-5-5-5-7-3-3-3
klavír Ancesion upravený na stejné tóny 7-7-7-7-8-5-5-5-5-8

za druhé, ta tvoje tabulatura klavíru v Big Big world je úplně blbě, viz originální notový zápis nebo tab

Takže řeči o tom, kdo má nebo nemá hudební sluch si nech pro sebe a svýho kámoše s pianem.
@Tulareanus (18.05.2012 14:29): až na to že tam ani ten přechod v té melodii není, poslouchal jsem to jak idiot několikrát :D ta iluze přechodu je vytvářena zpěvěm (je to furt 73737373 ne 73737378) ale je fatk že jsem poslouchal jen první dvě minuty skladby(oprava minutu a pár sec.)


Novinky, kámoš na piano si obě zahrál a tvrdíí taky že nemaj nic společného.
@GodOfTheSick (18.05.2012 13:40): Ja som to tiež počul v dobe, keď to bola novinka (už vtedy ma to otravovalo...to už je fakt tak dávno?), ale teda vôbec ma to pri ascension nenapadlo. Ako ja ti neberiem, že sa ti vytvorila asociácia, ale Emilia má oveľa viac kratších tónov, je to vyššie položené (a nie o oktávu, čiže sú to úplne iné akordy) a jediný spojný bod je jednotónový prechod o jeden a pol tóna dole medzi dvoma akordami, čo je úplne bežná praktika v hudbe, bez ohľadu na použité akordy a nie je to žiaden konkrétny (a samostatný) riff.
@GodOfTheSick (18.05.2012 11:48): tak jako je to naprosto něco jiného, docela mi zůstává stát, kde jsi vzal ty "taby na tu emilie at dělám co dělám docházím k jiným. obě melodie jsem dal do stejné toniny

vycházím ze struny b/h Emilie : 73737373 52525252 30303030 73735252

dovolil jsem si nahrávku: http://www.ulozto.cz/xYHF53g/emilia-rada-mp3

Dear Esther pak : 4-4-4-4-7-6-6-6-6-7(a to furt dokola)
opet upload : http://www.ulozto.cz/xPDPT42/dear-ester- ... Form-submit#download

jak můžeme vidět shodné je jen ton 7 tabulatuře kytary :D

a přesto tu někdo furt tvrdí že se jedná o vykrádačku :D

Abychom to tedy uzavřeli máš skvělou fantasii kterou ti závidím, avšak nemáš hudební sluch.

Jo tak už to chápu, ta tvoje tabulatura ale není melodie ale zpěv :DDDD, nic to nemění na tom že to není stejné :D

ale i tak to máš špatně
@Tulareanus (18.05.2012 13:03): Hmm,, tak já to prosté vidím/slyším jinak. Tak nechme teorie, abychom to nějak uzavřeli, když si tedy zazpíváš melodii od Emilie k tomu klavíru v Ascension, tak tam žádnou podobnost nevidíš? Protože já jsem tu skladbu od Emilie slyšel párkrát v životě v době, když z ní byl zrovna hit, což je nějakých 15 let zpátky, a přesto se mi v kontextu Ascension prakticky okamžitě vybavila.
@GodOfTheSick (18.05.2012 11:48): Myslím tým tempo v tej časti, ktorú si "vystrihol". Emilia tam má viac páuz. Problém je aj v tom, že ak by si to preniesol nielen do rovnakej oktávy, ale i tóniny a nebral to ako taby, ale akordy odvodené od daného tónu, tak vlastne porovnávaš to, že dva-tri akordy hrajú po sebe. To by sa takto dalo transponovať strašne veľa skladieb, ktoré ani nemusia mať nič spoločné, len majú po sebe tri akordy s poltónovým odstupom hore a obtónovým dole (čo je veľmi bežné).