Souboje jsou opravdu intenzivní zábava.
Souboje jsou opravdu intenzivní zábava.
Pro: Ahti a jeho Sankarin Tango, The Board, Threshold Kids, celá sekvence v Ashtray Maze, tajemný lore a skvěle napsané collectibly, řada chytrých mysteriózních nápadů a to včetně podstaty ústředního protivníka, vizuály a využití RTX, bez bugů
Proti: expeditions a bureau alerts; nedokončený příběh, kde je řada věcí jen načnutá; nevybalancovaný soubojový systém a s tím se pojící nevyvážená obtížnost
Pro: originálny setting, world building, fajn schopnosti, pár dobrých nápadov v dizajne
Proti: stereotyp, backtracking, nekonečný respawn a neprehľadné boje, slabá variabilita gameplaya
Pro: lore, soundtrack, postavy, grafika
Proti: souboje se velmi rychle okoukají, někomu by mohla vadit malá různorodost prostředí
Pro: Výborný vizuál, zničitelnost prostředí, skvěle podaná architektura, nekomplikované ovládání, tajemný příběh, fantastický level se sluchátky na uších
Proti: Neustále se opakující prostory, repetitivní hratelnost i souboje, nesmyslné množství zbytečných textů všude po levelech
Pro: hratelnost
Proti: časově omezené úkoly
Pro: Příběh, postavy, atmosféra, netradiční combat a prochod bludištěm
Proti: Ovládání, checkpointy, dlouhé načítání, mapa, která způsobuje bloudění po budově
Pro: gunplay, destruktivnost prostředí, vizuální efekty, fyzikální simulace
Proti: příběh, přehnané množství všude se válejících textových zápisků, chybějící slow-mo
Pro: Atmosféra, postavy, létání a zničitelné prostředí, bludiště
Proti: Jukebox, Dylan, finále mohlo být údernější
Pro: Příběh, souboje
Proti: délka, bloudění po baráku, dlouhé načítání
Pro: vizuální design, využití ray-tracingu, příběh, ozvláštňující prvky hratelnosti
Proti: obrovské hordy nepřátel, pochybná dynamická obtížnost, návraty k checkpointům
Pro: Prostředí, puzzly, atmosféra, sbíratelné spisy, tajemno.
Proti: Málo využité téma tajemných předmětů, strašně malá různorodost nepřátel, zakončení jen láká na sequel.
Pro: Ahti, atmosféra, DETAILY a materál navíc, grafika, herní doba, hratelnost, hudební podkres, postavy a to co z nich vyzařuje, příběh a jeho podání, svižnost, svět, volnost pohybu, zničitelnost prostředí a jeho zpracování
Proti: Na první pohled nemusí zaujmout, repetitivnost
Pro: Fantastický příběh; labužnická atmosféra; audiovizuál; jádro soubojového systému; POPELNÍKOVÉ BLUDIŠTĚ!
Proti: V tuto chvíli docela otřesná HW optimalizace; z velké části nešťastný game design
Pro: Fantastiscká grafika (DX12u) a destrukce prostředí, design heního světa
Proti: V základu vysoká obtížnost, trochu nepřehledná mapa