Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Aha, tak jsem si k tomu sednul s přítelkyní, jako že si spolu zahrajem a vono hovno :/
Nvm jestli neustálě joky a pivo byla ta prava varianta pro hraní , každopádně ten konec me nas**l
@Maximus (06.01.2014 19:29): vůbec nic. na klávesnici jsem odehrál asi 30 minut. ale prostě jsem se chtěl natáhnout a odehrát to na gamepadu, když jsou na to potřeba dvě tlačítka a dvě páčky.
Co je take zlozite na ovladani klavesnicou? Staci par minut a ide to bez problemov
@AiMLEzZz (06.01.2014 19:10): jo, to jsem vyřešil (resp. jsem hekl ini dle rad z google přes wordpad), ale stále nejde ta rotace při zvedání plošiny.

btw,

Go to your game folder then ../Engine/Config and open BaseInput.ini in notepad.
Now look for this line:

Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftY",Command="Axis aBaseY Speed=1.0 DeadZone=0.3")

And insert a "-" (minus sign) in front of the Speed value so that the line becomes:

Bindings=(Name="XboxTypeS_LeftY",Command="Axis aBaseY Speed=-1.0 DeadZone=0.3")

Save the file and start your game: you're done!


to vyřeší problém s levou páčkou.
@Garret (06.01.2014 18:27): Taky máš problém s tím, že levá páčka na gamepadu ti funguje vzhůru nohama? :-O Nevěděl jsem, že se to dá v ini souboru nějak vyřešit. Radši jsem se naučil to takhle krkolomně ovládat, protože na klávesnici to nebylo jaksi ono.
tak já si seženu gamepad, musím heknout ini, abych obrátil levou páčku a nakonec zjistim, že stejně souběžné otáčení, při zvedání otce, nefunguje?
@Fg (24.12.2013 18:14): Já si teda nedokážu představit to s někým hrát. Ta hra má tak unikátní atmosféru, že by mě další spoluhráč spíš lezl na nervy.

Hra je to ale po hratelnostní stránce tak jednoduchá, že i nehráč by neměl mít moc velký problém a vizuálně líbivá, že by to i nehráče mohlo bavit.
Jo a ještě jsem četl častý názor , ze poprvé je to lepší hrát sám
Myslíte, že se to dá hrát s přítelkyní? Nehráčkou? A jestli by to holku vůbec zaujalo? A když na gamepadu, tak se to hraje na jednom oba? Díky :)

Na PSN akce konečně za přijatelnou cenu - 120,-
Krásná hra to byla, tak akorát dlouhá, skvělý umělecký design a hudba, zapůsobilo. Jsem zvědav zda si Starbreeze Josefa Farese nechá i na další projekt(y).
@TRIAn29 (25.10.2013 08:29): Jj, já to hrál se starší sestrou. Okamžik, kdy jsem jí nakonci hodil do hrobu a začal jí zahrabávat byla fakt epická :D Zvlášt když na to sestra chvíli koukala a pak vyhrkla - proč mě hned automaticky zahrabáváš? Zkus se kouknout okolo jestli mě nemůžeš nějak oživit! A já se na ní jen podíval a zahrabával jsem dál xD
@ugraugra (24.10.2013 23:37): Přesně tak :) Já jsem s tím na klávesnici vesměs neměl problém, i když se našly místy pasáže, kde to nebylo snadný zkoordinovat. Jinak, svého vlastního bratra se mi povedlo ke hře přemluvit byl to zážitek :) Vřele doporučuju.
Vynikající hra, škoda, že je tak kraťoučká. Zlí jazykové na forech tvrdili, že hru si člověk užije jen s gamepadem, ale já v pohodě zvládl ovládat oba bratry na klávesnici.
@AiMLEzZz (09.10.2013 12:57): Nemohu být při interpretaci ovlivněn záměrem tvůrců, protože ho neznám. To ale neznamená, že nic interpretovat nemůžu dokud nezjistím pravý záměr tvůrců (pak už by byla interpretace o ničem).

Tady nejde o přímou komunikaci mezi dvěma lidmi. Vývojáři vytvořili určitý produkt do kterého chtě nechtě vnesli vlastní myšlenky. Hráč si ze hry cosi odnese, ale nemůže si být jist, že jde přesně o ty myšlenky tvůrců. To, že si hráč odnese něco jiného, ale neznamená že je něco špatně. Za daného vztahu: produkt + hráč, je záměr tvůrců pro interpretaci zcela vedlejší.
"Možná, že autoři to tak vůbec nezamýšleli a hra je z jejich pohledu nevinná jako slovo boží, jenomže to stále neznamená, že je stejně tak nevinná pro každého hráče."

@Lukaskon (09.10.2013 12:00): V tom případě by sis mohl interpretovat cokoliv jakkoliv, a jak to bylo zamýšleno by bylo zcela vedlejší.

@Shoggot (09.10.2013 11:26): Chtěl jsem tím říct, že černobílý rasismus by byl pro Libanonce dosti očividné pokrytectví.
Interpretace je samozřejmě na každém hráči a já se tu nesnažím někomu něco vnucovat. Snažím se jen říct, jak na mě Brothers působí. V podstatě každá hra v hráči zanechá nějaké ty pocity a Brothers ve mě zanechali pocity dosti podivné. Možná, že autoři to tak vůbec nezamýšleli a hra je z jejich pohledu nevinná jako slovo boží, jenomže to stále neznamená, že je stejně tak nevinná pro každého hráče.
@RNDr. Gunár Pavel (09.10.2013 09:54): Nevím, jestli rozpad ČR a SR byl zbytečný, protože Slováci měli pocit, že na "nás" doplácejí, takže si holt vyzkoušeli hospodařit sami, což není nikdy na škodu. Nevím také, nakolik to má člověk brát vážně, nicméně kolem rozpadu různí lidé zvažovali dost surrealistické možnosti interakce obou států.

Díky panujícímu multikulturalismu (špatně maskovaná xenofilie, tj. co je tradiční a domácí, to je fuj, co je "přespolní", to je vždy úžasné a je třeba to "doma" protlačit za každou cenu) je dnes bílý heterosexuál příslušník utlačované menšiny. Nicméně přes všechno protěžování různých oblíbených minorit (u nás cikáni, v USA černoši) je toto protěžování problémem sociálním a bezpečnostním (většinou a zatím, s výjimkou např. Detroitu, kde to celé přerostlo do ekonomické roviny), nikoli ekonomickým. U nás tolik oblíbená minorita na dávkách sice inkasuje slušné částky (a člověk občas do některých částí města příliš nechodí, protože v nich nejsou v bezpečí ani ozbrojení policisté), nicméně z hlediska rozpočtu se jedná o plivnutí do moře, na machinacích kolem státních zakázek tratíme výrazně více. Někde jsem četl, že se jedná o vyzkoušený recept zatížení obyvatelstva bezpečnostním problémem, aby nebylo vidět na problémy ekonomického rázu (něco podobného kdysi provedl Stalin, když propustil nebezpečné zločince z kriminálu, aby mu plebs nekoukal pod prsty).