Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garion (13.04.2012 18:06): Vypadá to ohavně.

A navíc je to jen úprava grafiky, což mě nezajímá, mě šlo hlavně o úpravy obtížnosti, AI, třeba i nepřátel a zbraní, což by snad mohl splňovat ten níže zmíněný mod Substance.
Jsou na Half Life 2 nějaké dobré mody na úpravu přímo hratelnosti původní hry (tzn žádné nové mapy)?
Hlavně jde o to, že kdyby to počítáni Valve mělo upravovat na sledováni ingame každé hry, tak nedělají nic jiného. Však se podívejte, kolik her je momentálně na Steamu. Takhle to jen zaznamená čas spuštění a vypnutí, udělá jednoduchý rozdíl a je vymalováno.
@Garret (31.03.2012 08:45): Záleží, co bereš jako hru. Pokud samotnou akci, pak to chápeš jako špatně. Já beru jako hru celý ten "softvér", tedy včetně menu, intra, bohužel i videí s logy tvůrců... to všechno je pro mě hra. A pokud mám hru, tedy onen program, jen puštěný v menu, stále jsem ve hře. Mě to tedy přijde v pořádku.

O samotné hře to nic nevypovídá. Vlastně i nějaká informace o tom, kdo jak dlouho co hrál, je naprosto irelevantní. Navíc hlavní meníčka HL2 byla udělaná moc pěkně.

IMHO, co má co dělat diskuze o informaci o hrací době v Just Cause a COD v diskuzi HL2? :)
Já myslím, že Steamovské počítání je moc dobré pro psychiku hráče, páč když jsem hrál non-steam Modern Warfare 2 a po dohrání na hard mode jsem viděl odehráno 5 hodin a 13 minut (tedy čas bez loadingů, bez pauzování apod), vypadalo to dost hrozně (a určitě bych byl nasranej, kdybych si to tehdá koupil :D)..
@Garion (30.03.2012 23:28): dole jste se bavili, že Steam počítá zkresleně aktivitu hráče, tys říkal že je to v pořádku a že je to přesné. já ti řekl proč to není přesné a ty mi stejně řekneš, že to jinak nejde...?!? nah, proč tady ztrácím čas.
@NateLogan (31.03.2012 10:23): No pockat, ale okno muze mit focus i minimalizovane (afaik), tudiz by to pocitalo i aktivitu ve Windows v pripade, ze by hra byla minimalizovana (neni to tak vsude, ale co si vzpomenu, tak treba RCT to tak mel, dokonce hra pri minimalizaci pokracovala dal). Navic ta rezerva by musela byt pomerne siroka (tipnul bych si, ze minimalne 5-10 min).

Ted je ta hodnota sice nepresna, ale kazdej vi, jak se pocita a co znamena. Jakmile tam zahrnes nejake heuristiky jako "rezerva pro nehratelne sekvence", dostanes se do faze, kdy nikdo nebude vedet, co ta hodnota ve skutecnosti znamena.
@Garion (30.03.2012 23:28): Jo to máš pravdu. Ale konkrétně třeba Just Cause 2 počítá čistej čas, takže tam je ten rozdíl markantní.

Osobně mi počítání steamu nijak neva, prostě to beru jako silně orientační. Už jen skutečnost, že když na steamu poprvé zapnu nějakou hru, tak mi vzápětí spadne (už se mi to stalo u třech her), a v tu chvíli už mám odehráno 10 minut :)
Steam to počítá od spuštění hry - jinak bych neměl čtyři minuty u Lost Coast, i když jsem se na sedmičkách nedostal ani do menu;) Když zapnu hru, tak hraju a nechodím se psem (a nehážu to na plochu, viz. diskuze k Mass Effect 3;)
@Walome (30.03.2012 21:31): V tom pripade je to v poradku, Steam to pocita spravne. To, jak to pocita konkretni hra, je druha vec (nektere pocitaji to same co Steam, nektere pocitaji pouze cas ve hre, nektere pocitaji cas od nacteni profilu do odhlaseni od nej atp).
@Garion (30.03.2012 17:16): To neni, protože steam počítá ten čas ve chvíli, kdy běží hra = když zapnu hru a mezitím jdu 3x se psem, na oběd, na pivo... atd :)
A Steam taky zaokrouhluje, takže i když hraješ "poctivě", tak je ten čas čistě orientační.
Podle mě je statistika na steamu, co se odehraných hodin týče, dost lichá. U hry Just Cause 2 se se statistikami přímo ve hře liší o dvacet hodin :)

Jinak koment dobrý, jen s Tebou prakticky v ničem nesouhlasím, mně osobně vadily jiné pasáže a závěr se mi líbil. Ale i tak máš plusko :)
A víte co? Half-life 1 mi přijde těžší... člověk si nedá pozor a čtyři headcrabi mu uberou zdraví na 40% a ani neví jak. Škoda jen, že se mi to někdy na přechodech map seká. V lepším případě jen hra, v horším celý komp. Cracknutá verze X let zpátky to nedělala... (teď to mám na Steamu;)
Bodkin: tyjo paměť je sv**:). Já už si ty věže vůbec nepamatoval:). Ale teď se mi vybavuje, že mě právě trvalo několik pokusů, než jsem přišel na to kam je dát:).
Je to jen o zkušenostech a skillu. Já tenkrát v roce 2004 umíral jak na běžícím pásu, což se od primárně konzolového hráče dalo čekat. Dneska? Pche, projdu Nova Prospekt s prstem v nose... :)
Mně Nova Prospekt zas až tak těžkej nepřišel. Spíš šlo o to správně postavit ty tři věžičky. :-P
To bránění bylo celkem těžký, ale mě vždycky náramně bavilo.
@marwel (26.03.2012 16:18): rakety jsem našel hned, spíš mě deptal nedostatek lékárniček a "brnění". Dostat se z pláže byl taky celkem záhul, D-day hadr:)

Jinak bránění v Nova Prospect mi tak strašné nepřišlo, možná proto, že jsem to hrál na easy. Nestíhal jsem narovnávat věžičky (čtvrtou jsem si z minula nebral), ale naštěstí tam bylo dost zásob.
@Feidias (26.03.2012 14:24): Obtížnost padne o 50% když si z předchozího bránění přineseš jednu věžičku a doplníš s ní všechny 4 strany. Pak jen stačí běhat a zvedat, případně z lehka dorážet.
Jsem u Half Lifu 2 tenkrát oceňoval absenci bossů. Mě tam vůbec nechyběli. Je to dobře vymyšlená hra. Ta obtížnost byla hodně vyvážená. Je to místy možná lehčí než u starších stříleček. Byla to pr*el a dalo se zemřít:).
Kdyz jsem to hral poprve, take me srala ta cast se dvema gunshipy, ale vicemene jen proto, ze jsem nevedel, ze je tam bedna s nekonecnou munici. Jsem behal po mape jako magor a hledal rakety.:-D Jinak ta cast v Nova Prospect, kde se branite vlnam nepratel je take docela neprijemna. Ale ne zas tak moc, preci jen HL2 patri jeste k tem hram, kde je mozne ukladat kdykoli behem hry.
Fingon: pro mě byla tenkrát asi nejtěžší pasáž taková ta věznice (to je asi ten Nova prospekt vlastně:)). Byl tam jeden úsek kdy nabíhali vojáci ze všech stran. Dal jsem to asi až na po 6.
Pořídil jsem si Orange box - původně proto, abych ozkoušel Portal a Epizodu 2... no neodolal jsem a rozjel i HL2. Po patnácti hodinách hraní (nejdřív to projíždím normálně a pak se snažím o achievementové špeky jako projití Ravenholmu jen s použitím gravity gunu atd. Současný stav 22/33 achievementů) jsem se dostal z Nova Prospect zpět do City 17. Zatím nejhorší úsek pro mně byl souboj se dvěma gunshipy zároveň - do Nova Prospect jsem se doplazil s rekordními 13% zdraví. I po těch letech (hrál jsem to kdysi krátce po vydání) se mi to strašně líbí po stránce grafické i herní a s gravity gunem je děsná sranda.