Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Vyšel mod upravující hru pro VR a vypadá fantasticky... s pár evidentními problémy které autoři snad brzy vyřeší. Tohle je po Alyx a Beat Saber asi největší VR selling point pro mě.
Od září je na Steamu jako public beta.
@Paul (17.09.2022 17:33): já myslel mod pro HL universum, né in general. ale jsem v půlce, možná se to ještě změní. většinou se to mění při bossfightech a protože první Entropy měl příšerný konec, tak čmuchám, že to tady nebude jiný :-)
@Garret (17.09.2022 16:32): Tak to sem přidej pls. A zahraj si Enderal a Archolos, ať to tvrzení můžeš přehodnotit :)

(ale beru že je to tedy asi super pecka a zahraju si to)

@Cobot (17.09.2022 16:57): zrovna tenhle mod má vlastní steam stránku, podobně jako např. Black Mesa nebo ty dva výše zmíněné.
Hele asi jsem úplně blbej a nevidím to, ale to nemá HL2 na steamu workshop? Co je hlavní zdroj pro mody do HL2? Nexus nebo moddb? Já tedy nevim, ale není to nějaký divný, ře ty ody nejsou na steamu. Ja na modech z HL1 strávil mládí.
@Paul (24.08.2022 08:20): Rozehrál jsem a mohli si teda z designerské filozofie Valve vzít víc. Po 40 minutách jsem dost otrávenej tím, jak mi hra opakovaně bere ovládání z ruky a pouští cutscény.
Krásné srovnávací obrázky, jak vypadala hra v roce 2004. Valve svým neuváženým jednáním tak domrvilo oba díly série. Ta chybějící tráva je tristní. Obecně je ve FPS problém stéblo trávy, list stromu, keře apod.
I když ten build vydají, tak do finálního produktu to má několik měsíců práce ve studiu, v případě, že se toho chytí právě modeři, to potrvá několik let.
@Charllize (14.08.2020 10:06): Square sice jakž takž nějaký hry na PC vydávali už dlouho, občas, ale stavidla se otevřela až s peticí na DS a následným portem. DS byla i s barebones hrozným portem nejprodávanější japonská PC hra. Něco kolem dvou mega za první rok. A vydali to jen protože se lidi ozvali. Sám jsem tehdy byl na namco fórech kde ta petice vznikla. Pak toho začalo vycházet spousta, DS2 už šlo na PC rovnou a milion dalších menších věcí taky. Nakonec i ten Atlus začíná přecházet.
@Paul (14.08.2020 09:57): Tak zasluhu na tom ma hlavne Square ktery mel tak nejak porad snahu hry na PC davat. Lsst Remnant, FF7 atd . Ten zlom nastal v roce 2014 kdy prodali behem mesice asi 200k kopii Final fantasy XIII, tad ma asi 750k. Po tomhle to tam zacli japonci rvat pod tlakem. Samo DS petice ma na tom taky zasluhu i kdyz po vydani DS bylo jeste tak rok ci dva pomerne ticho po pesine.
@Gordon (13.08.2020 22:07): Podle mě jsou petice taky nesmysl a jen nástroj pro lidi, jak se vyjádřit k něčemu, s čím nesouhlasí. Na druhou stranu mám pocit, že zrovna u vanilla World of Warcraft to mohlo zabrat. Jen otázka, do jaké míry to ovlivnila právě petice a nebo spíš jen obecný zájem lidí.

Ve výsledku je to jen v rukou vývojářů, oni za to berou zodpovědnost, oni do toho musí investovat čas a peníze, udržovat servery, fixovat bugy apod. a prakticky z toho nic nemají. Kromě zrovna toho WoWka, tam to ale Blizzard zpoplatnil. Jinak to prakticky nedává moc smysl.
Poslušně hlásím, že jsem si v akci zakoupil komplet Half-Life 1+2 včetně datadisků.

Pro Bursofta: Half-Life 1 jsem odehrál na nové PC sestavě, u Half-Life 2 tomu nebude jinak. :)
Kde sehnat tuhle hru na Android, když není na obchodě play? Jedině nějak neoficiálně?
Náhodou jsem objevil soundtrack Half-Life 2, včetně epizod 1 a 2 a Half-Life 1 na Apple Music. A taky je tam už delší dobu soundtrack pro Portal 2.
@Gordon (11.02.2020 00:57): Ja viem, ale plusom je, že hra to miestami umožňuje, resp. nediktuje len jedno tempo.

Tak za tri večery dohrané po štvrtý raz. Stále je to super hrateľné a ani graficky to nezostarlo najhoršie. :)
@Gordon (11.02.2020 00:48): Aspekt hry, ktorý zostarol a znižuje dynamiku v fps. V dnešnej dobe bývajú dvere zvyčajne automatické, otvorené alebo stačí, že sa o ne postava oprie a ony sa otvoria. Ak treba nejaké tlačidlo na ich aktiváciu, tak sa otvárajú rýchlo. V HL2 to bolo aj kedysi pomalé a veľký rádius potrebovali, čiže xkrát vrazili do postavy a zavreli sa naspäť.