@veselykralicek (07.12.2024 15:12): Mně se totéž stalo v případě Skyrimu :/
Diskuze
@Cobot (07.12.2024 07:50): aha, tak se omlouvám, moje chyba..
Ale fakt bych přísahal, že jsem ho tam dřív měl a teď tam není.:-(
Ale fakt bych přísahal, že jsem ho tam dřív měl a teď tam není.:-(
@veselykralicek (06.12.2024 19:43): uff jsem se lekl.. Na steam mi nic nevymazali. Mám tam jak UT Goty, tak UT 2004. Blbej humor...
@tomi2k9 (06.12.2024 19:16): @veselykralicek (06.12.2024 19:43): Aha, to by mě nenapadlo, já koukal na isthereanydeal a zpanikařil jsem :) Díky za info.
@John Mirra (06.12.2024 18:59): přesně tak, akorát jsem to chtěl napsat..
Bohužel nedá, no. Ani UT 2003 ani UT 2004. Oni to hlavně vymazali i těm, kteří už to měli na Steamu..
Bohužel nedá, no. Ani UT 2003 ani UT 2004. Oni to hlavně vymazali i těm, kteří už to měli na Steamu..
@John Mirra (06.12.2024 18:59): V odkazech Máš GOTY edici zdarma.
Ono už se to nedá nikde koupit? Já mám verzi z GOGu, ale kámoška teď UT znovuobjevila a chtěla by si ho zahrát... a nikde to není k sehnání. Co to?
Project Xenome : First Day, to je Part 1 z roku 2010.
V roce 2017 k dispozici Project Xenome : Interloper, což je Part 2.
Dohromady 24 singleplayer map.
Další linky:
http://www.celephais.net/board/view_thread.php?id=61492
https://ut99.org/viewtopic.php?f=59&t=12290&p=98582#p98582
V roce 2009 vyšla první verze modu, ta se ale komunitě nelíbila, protože bez dovolení používala cizí práce. Autor následně celej projet přepracoval. Výsledkem tak jsou dosavadní dvě novější části.
V roce 2017 k dispozici Project Xenome : Interloper, což je Part 2.
Dohromady 24 singleplayer map.
Další linky:
http://www.celephais.net/board/view_thread.php?id=61492
https://ut99.org/viewtopic.php?f=59&t=12290&p=98582#p98582
V roce 2009 vyšla první verze modu, ta se ale komunitě nelíbila, protože bez dovolení používala cizí práce. Autor následně celej projet přepracoval. Výsledkem tak jsou dosavadní dvě novější části.
@Victor (23.03.2015 15:58): +1 :D
v quakovi neni mmmmmonster kill kill ll :)
@H34D (23.03.2015 13:32): jj, Q3 je vyloženě adrenalinová arkáda, kdežto UT koketuje s taktikou (viz např. mód Assault) a výsledkem je odlišný styl hry (osobně bych řekl, že UT stojí někde na půl cesty mezi Q3 a Counterstrike).
Zrovna raketomet mělo smysl už v single původního Unreal používat spíše na obrovská a pomalá monstra než na mrštné a rychlé Skaarje.
Zrovna raketomet mělo smysl už v single původního Unreal používat spíše na obrovská a pomalá monstra než na mrštné a rychlé Skaarje.
@valcik (22.03.2015 20:16): Jo, ale to je v multi fakt nepoužitelné. Ten raketomet v UT je takový nemotorný, ve Q3 se ti běžně stane, že ti někdo vyletí před ksicht a ty ho během zlomku vteřiny napálíš a trefíš třeba i ve vzduchu. Něco takového v UT nastat nemůže. Každopádně, jak jsem naznačil v komentáři, není to vyloženě chyba, je to jen takový jiný styl hry.
@H34D (komentář): Raketomet v UT má aj režim navádzanej strely. Stačí pár sekúnd udržať zameriavací kríž na bežiacom súperovi, aktivuje sa zameriavací kurzor a vtedy vypáliš navádzanú raketlu. ^^
@MartinezZ (18.03.2015 10:12): jj, přidám, zatím ale borci na moddb diskutují o nějakém erroru a já jsem se nedostal k tomu, abych vyzkoušel opravu
Přidejte to do odkazů, tady se to časem ztratí. Obé vypadá hratelně, třeba se k tomu někdy dostanu, spolu s Operation NaPali :)
@Phoenix (18.03.2015 00:00): Díky za info. Ten počet map je slušnej. Někdy vyzkouším. Což mi připomíná, že bych to samé měl udělat i u Project Zephon. Tu novější verzi jsem dosud nehrál, ale tu osm let starou jo, v době vydání.
@PavelU (17.03.2015 21:57): Nevím, zatím jsem to jen stáhnul. Vidím tam nějakých 27 map a borci o tom mluví jako o kampani. Nicméně tým se rozpadl a není úplně jasné, jestli je mod hratelný od začátku do konce (už se na to na moddb někdo i ptal).
@Phoenix (17.03.2015 21:52): Má cenu to hrát? Jak je to dlouhé?
tu alfu taky zkusim a tesim se jak svina :) dalsi ut díl sem si dlouho přál. snad to komunity based tvorba hry neznici. a snad tomu nedaj freemium model..
@LIUWIL (05.12.2014 22:22): Asi jo, času mají dost, žádný plán vydání není, co bych věděl. Zatím mi to přijde, že se nic moc neděje, jen fórum se tam plní a plní novými nápady a koncept arty, mapami, zvuky, hudbou... ale že by se to nějak promítalo do té hratelné alphy, to moc nevidím. Ale taky samozřejmě nevidím do pozadí děje :)
@MartinezZ (05.12.2014 21:04): Způsob vývoje hry je absolutní extrém a nemyslím si, že se kdy nějaká hra dostala takhle brzo do veřejné pre-alphy. A co se tak dívám na jejich Youtube kanál, tak tam postup rozhodně je. V tuto chvíli jsou ještě pořád ve fázi, kdy dávají dohromady concept art a popravdě mi přijde docela ujeté, že se to už teď hraje :D
@LIUWIL (05.12.2014 17:31): Pre-Alphu průběžně zkouším. S nastavením grafiky (max) ani nastavení tlačítek prblém nemám, ačkoliv je ale fakt, že ta tlačítka josu trochu zabugovaná. Nejprve je třeba klávesy u nějaké funkce odřadit a poté znovu nově přiřadit, pak je to už ok.
Nostalgi je to pěkná, ale hodně málo se hraje nějaká týmová hra, furt samé DM, ale kupodivu to docela dobře funguje i na těch pár mapách, hromada map se už dělá i je a docela to ani moc nepadá.
Taky se těším, co z toho vznikne, ale zase na to, jakou dobu je to už pre-alpha venku, tak se nějak moc s nějakými změnami a úpravami nepospíchá, čehož se bojím.
Nostalgi je to pěkná, ale hodně málo se hraje nějaká týmová hra, furt samé DM, ale kupodivu to docela dobře funguje i na těch pár mapách, hromada map se už dělá i je a docela to ani moc nepadá.
Taky se těším, co z toho vznikne, ale zase na to, jakou dobu je to už pre-alpha venku, tak se nějak moc s nějakými změnami a úpravami nepospíchá, čehož se bojím.
Tak jsem pre-alphu zkusil a moc líbí. Samozřejmě je to jenom kostra se spoustou place-holderů, pořádně nefunguje ani nastavení grafiky a tlačítek, ale po herní stránce to dobře zraje. Dal jsem pár her iDM a bylo to jako návrat do starých dobrých časů - žádná nostalgie která trvá pět minut, než si člověk uvědomí že ho hra taky kdysi bavit přestala - prostě špičková hratelnost a naprosto nelítostný boj o místo v žebříčku.
Rozhodně jedna z mých nejsledovanějších her. Vkládám do toho velké naděje nejen jako návrat arénových stříleček, ale taky jako revoluční byznys-model.
Rozhodně jedna z mých nejsledovanějších her. Vkládám do toho velké naděje nejen jako návrat arénových stříleček, ale taky jako revoluční byznys-model.
@Marty34 (26.10.2014 00:57): Na Pre-Alphu překvapivě funkční.
Pecka, uz parim :D
Ano, jsem spammer, ale tohle mi nedá: Acapella verze známých UT pecek :D
UT Menu, Run, Foregone Destruction, The Course
UT Menu, Run, Foregone Destruction, The Course
Začíná jít "do tuhýho" :) New Unreal Tournament now officially available for testing!
@mazar1234 (15.10.2012 13:20): Mě se Unreal taky líbil bodstatně víc než Quake 3. Ustřelování hlav to je snad u sříleček standart. :)
Sakru potřebuju ještě 3 hlasy u mého příspěvku k Unrealu abych získal ohnivou lázeň. Nemůžete mi je někdo dát.
Sakru potřebuju ještě 3 hlasy u mého příspěvku k Unrealu abych získal ohnivou lázeň. Nemůžete mi je někdo dát.
@special_plan (22.12.2013 10:07): Defenzíva byla výborná strategie, díky. Ale i tak score 15:13 a to jsem vedl 8:0 :-)
@ViRus (22.12.2013 00:44): Poprvé mi souboj s ním přišel taky těžký, později už ale nikdy. Stačí hrát defenzivně.
@MartinezZ (22.12.2013 09:32): Jo, toho :-D
@ViRus (22.12.2013 00:44): Myslíš Xana? Jo, z toho tekly nervy :D
Ty voe, ten poslední to je, ale č---k...., ale jinak asi nejlepší SP v MP zaměřené hře.
Jasně, nešlo mi o download :) Ale když už se tu u Call of Duty Eru rozjel s tím přidáváním linků na modifikace a SP mise, vzpomněl jsem si právě na Operaci NaPali - bohužel už nezbylo nic, na co by šlo linknout v dostatečnými informacemi i funkčním linkem v jedné... osobě.
PS: Jako první jsem hrát UT. K Unrealu se dostal až později. Poté jsem hrál právě Operaci NaPali a byl z ní naprosto nadšen. Zase až později se dostal k datadisku Unrealu a byl z něj skoro až zhnusen. Za skutečný datadisk k Unrealu tak považuji právě UT MOD Operation NaPali.
PS: Jako první jsem hrát UT. K Unrealu se dostal až později. Poté jsem hrál právě Operaci NaPali a byl z ní naprosto nadšen. Zase až později se dostal k datadisku Unrealu a byl z něj skoro až zhnusen. Za skutečný datadisk k Unrealu tak považuji právě UT MOD Operation NaPali.
@Phoenix (19.07.2013 23:38): Poprvé dohráno v lednu 2007, zde se můžeš přesvědčit, jak jsem to tenkrát hltal a UT koupil jen kvůli tomu :) Mám tam nick Garrett. Podruhé dohráno v roce 2008, kdy jsem na to napsal i návod a snažil se dát všechny secrety.
@PavelU (19.07.2013 23:25): Jak říkám, asi jsem vás takhle pozdě večer špatně pochopil :-)
Operation Na Pali je perfektní, dohrál jsem před rokem, naprostá spokojenost.
Operation Na Pali je perfektní, dohrál jsem před rokem, naprostá spokojenost.
@Phoenix (19.07.2013 23:15): Download není žádný problém, ten najdeš na mnoha stránkách. Ale ucelené informace o modifikaci, obrázky a tak, to už potíž je, pominu-li ty linknuté recenze. Naštěstí jde řada stránek ještě vypeparovat z archive.org. Např. ta dvoudílná anglická recenze i s obrázky k Oblivion Mission Packu pro QII tam stále je.
@PavelU (19.07.2013 22:49), @MartinezZ (19.07.2013 22:29): Já tedy nemám problém stáhnout verzi 1.30 z moddb i bez profilu. Ale možná jsem vás jen takhle večer špatně pochopil.
Případně rychleji přímo gamefront
Případně rychleji přímo gamefront
@MartinezZ (19.07.2013 22:29): Ty stránky klekly už dávno, ale vypadaly parádně. Jedině profil na ModDB.com, recka na unrealsp.org, případně tady. Ale tam už není funkční download.
Pamatujete někdo na doslova boží SP modifikaci/datadisk Operation NaPali? Bohužel ofic. webovky na PlanetUnreal už neexistují, takže link nepřidám :(
@Tulareanus (31.10.2012 17:24): Hudsonovska hlaska....
"Grafika je něco mezi Doomem 2 a Mafií 1 " Pán je gurmán. :)))
@mazar1234 (15.10.2012 13:20): Nejoblíbenější u nás byl Morfeus s instagibem :D
Oblíbenost Q3 jsem nikdy 'nepochopil'
Oblíbenost Q3 jsem nikdy 'nepochopil'
Player - pekny komentar, presne aj ja som mal UT ovela radsej ako Quake 3 ktory ma skoro vobec nebavil.
Este do plusov si mohol dat odlietavanie ustrelenej hlavy pri zasahu sniperkou :-) to som mal hodne rad.
Este do plusov si mohol dat odlietavanie ustrelenej hlavy pri zasahu sniperkou :-) to som mal hodne rad.
UT není moc příběhu - kvůli agresivitě horníků se začaly pořádat turnaje, jako arény se využívají ta a ta místa, která předtím sloužila k těm a těm účelům. Co se týče postav, hráč si může zvolit pohlaví a za každé pohlaví tuším po dvou od různých skinů (voják ve dvou barvách, ještě jeden ve dvou barvách, jeden skaarj, žádného robota jsem nezaznamenal.
@Sinister (05.06.2012 10:48): O modovatelnosti nevím nic. Můžeš o tom klidně něco napsat, místa je tu dost. Možná tam těch postav je víc, ale rozhodně nijak nevynikají.
@Sinister (05.06.2012 10:48): Správne, boli tam rôzne rasy a navyše aj robůtek. UT dohral iba ten, kto porazil Xana!
http://liandri.beyondunreal.com/Xan_Kriegor
http://liandri.beyondunreal.com/Xan_Kriegor
Všivák: V UT nebyli jen lidé. Byli tam, tuším, i Skaarj, zombie (sice jakože lidé, ale prostě v nekrostylu) a další. Navíc jsi zapomněl poznamenat, že z Unreal Tournamentu v tehdy multiplayerově zaostalých Čechách udělala legendu především relativně snadná modovatelnost hry.
jj hamachi to jistí,
jinak zkus kamaráda googla ten dycky umí poradit.
bože můj co to tam ten ještěr mektá? :D :D
UT má větší komunitu než všechny quaky dohromady :D
jinak zkus kamaráda googla ten dycky umí poradit.
bože můj co to tam ten ještěr mektá? :D :D
UT má větší komunitu než všechny quaky dohromady :D
@Fingon (02.06.2012 20:13): Sice jsi se neptal přesně na to, ale přes Hamachi nám to jelo v pohodě, bez nějakých extra nastavení.
Nemá někdo zkušenosti s nastavením serveru pro síťovou hru po internetu? Máme s kolegyní stejnou verzi (GOTY), stejný patch, oba jsme zkusili založit server pro deatchmatch a s boty, ale za boha tomu druhému nevyjel v seznamu serverů... není potřeba u jednoho nastavit dedikovaný server nebo tak něco? Strávili jsme nad tím asi hodinu, zkusili spoustu věcí, ale nic nejelo.
Kvôli UT sme si počas stredoškolského štúdia prenajímali cez víkend priestory na 20-člennú LAN párty. Drsná a nekompromisná rozkopávačka prdelí. :-))
(Quake sa neuchytil, oproti UT nám pripadal akýsi plastický a farebný.)
(Quake sa neuchytil, oproti UT nám pripadal akýsi plastický a farebný.)
No já asi jo. Už tehdy jsem hry hrál a i v horší grafice a bavily mne více, ale 50% je slušné hodnocení, když to hodnotím na dnešní dobu ;-)
Ona totiž ve své podstatě/době byla a je nejlepší.Trochu si protiřečíš,pivo..i s hodnocením.Je nevyvážené.V době kdy byla, by ji nikdo nedal procentuálně tak málo co ty.
No, alespoň jsi to dohrál, já jsem skončil po prvním kole. Vždycky jsem souhlasil s těma kecama že hry se mění jen po grafické stránce atd. ale po UT3 mě nebaví už ani 2004
Jo, UT jsem hrál později, ale spíše bych řekl, že mé zkušenosti a náročnost u her byly na úrovni roku 2003/04.
Jop, ten začátek je trochu divně napsaný a tenhle komentář patří mezi ty, které bych chtěl smáznout, přestože obsah je objektivní a minuska si nezasloužím :-) Ale vzhledem k hodnocení a obsahu textu vím, že ještě beztak nějaké dostanu.
Jop, ten začátek je trochu divně napsaný a tenhle komentář patří mezi ty, které bych chtěl smáznout, přestože obsah je objektivní a minuska si nezasloužím :-) Ale vzhledem k hodnocení a obsahu textu vím, že ještě beztak nějaké dostanu.
Pivo napsal:byl na tehdejší dobu fakt dobrý.
Pivo,kdy/v jakém období si hru hrál?
Pivo,kdy/v jakém období si hru hrál?
Vodny: Neustále updaty jsou ošemetné (mnoho her není aktuálních, u některých her se při updatu stahuje skoro vše znova, viz CoH), funkčnost je někdy na hranici (aplikace Steam není stabilní, obsahuje známé bugy, nonASCII znaky se jí také nelíbí, Steam jako takový poslední dobou poměrně často padá, stahování dělá problémy a často se něco stahuje stále dokola). Jinak souhlas, jako platforma na digitální distribuci nemá konkurenci, ale zlepšovat se dá ještě mnoho věcí. Good Old Games vynechejme.
Steam je po právu nejlepší digitální distribuční systém. Péče o hry, neustálé updaty, funkčnost, sociální služby atd. jinde nenajdete. D2D, Metaboli aj. se můžou jít vycpat. Navíc nabízí čím dál populárnější indie hry jako World of Goo, The Path, Braid atd. Jediným mínusem je tak cena her, která se neustále liší podle zemí a není jednotná. Jen bych poznamenal, že chystaný Killing Floor (přímý konkurent L4D) od tvůrců Red Orchestry je v našem regionu nejlevnější. Jinde stojí ještě o 3-4 Eura víc.
U mě také byly časy, kdy jsem měl Valve a Steam rád. I dnes jej hodně používám, ale maj to u mě hodně pošramocený. Třeba je to tím, že Steam je jedinná služba svého typu na PC, která aspoň za něco stojí (GfW Live u nás nejde a vlastně ona ani pořádně nefunguje a moc toho neumí).
Valve milovník, to se pozná :)
Edit: Kdo by nebyl po tričkách od samotného šéfa - pokud ti bloknou účet tak bych se nebál, napíš šéfovy, že se omlouváš, že si udělal chybu, a že si ten, kterýmu poslal ty "věcičky" a účet máš zpátky :-D
Edit: Kdo by nebyl po tričkách od samotného šéfa - pokud ti bloknou účet tak bych se nebál, napíš šéfovy, že se omlouváš, že si udělal chybu, a že si ten, kterýmu poslal ty "věcičky" a účet máš zpátky :-D