Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Na Valve mi nešahejte. V životě mi nic špatného neudělali, ba naopak ;-). Ale podělal si to CD-Action sám. Vymyslet tenhle systém distribuce Steam klíčů je na vyhazov. Budou padat hlavy a my to snad nebudem.
Teď hlavně ať Valve nerupne v bedně a nezačnou banovat lidi, kteří to využili... Známe Valve, ty k zákazníkům mnoho úcty nechovají :-)
Pooky: Pokud vím, tak Speedball 2 je distribuován výhradně digitální formou (Steam, Direct2Drive), takže pochybuju, že by se jednalo o nějakou akci v rámci magazínu.

Navíc, stránka už Steam klíče neposílá. Asi si uvědomili, že někde udělali chybu a rozdávat hru za 20 Euro zadarmo každému na potkání nebylo jejich úmyslem.
Danny: I to je možné(možná nejpravděpodobnější), ale v tom případě ten "časák" udělal luxusní zhova*ilost :)

Edit: Po tom, jak zřejmě většina uživatelů DH bude mít key k této hře, chtělo by ji přidat =)
Já si taky myslím, že jde spíš o chybu. Na steamu je pořád za pálku 20liber. Ale tak co, aktivace fungovala, tak hurá na to :)
Ten Speedball 2 bude nejspíš chyba podpory, protože pod tím odkazem na serials jsou ještě další hry jako Empire Earth, Ground Control 2 atd., ale ty už na Steamu nefungují. Zřejmě někomu nedošlo, že tenhle serial je aktivační Steam key a ne CD-key. Myslím, že to dlouho nevydrží bez povšimnutí. Ale už ho mám taky a ještě jeden key v záloze, kdyby měl někdo zájem.
Memphis - jsem si toho vědom a přiznávám to i s omluvou, ale vzhledem k jeho chování jsem si to prostě odpustit nemohl, na adekvátní útok reaguji přiměřenou obranou.
Ještěr v reakci na tuto debatu:

omyl, napadal jsem jen "fakta", resp. objektivni blaboly. LJ argument, ktery byl asi jako jediny strohy ruznych nesmyslu, jsem uznal.

Asi mi nikdo nevysvětlí jak může rozumný člověk napadat ten "fakt" a názor, že někoho prostě baví UT více Q3, které je pro ještěra modlou?

To, že tu píšeme, "baví nás to více než Q3", je podle něj blábol hodný vyvrácení,hm skutečný argument, opravdu. Nebo spíše reakce někoho, kdo se nemůže vyrovnat s tím, že se tady najde několik lidí, které UT jednodušše baví více?:)
jester: masovost je vec velmi relativna a nemyslim si, ze prave sfera progamerska by bolo nejake intelektualne zoskupenie. Niekedy je masovost fajn, ak si hra najde cestu k viacerym hracom, ak si hra robi zbytocne obligatne ustupky kvoli tomu aby bola masova, to uz je horsie, kazdopadne u Q3A to je nemasove z mojho pohladu skor z hladiska, ze si sam hadze polena pod nohy. Drteny sequelmi, tomu sa hovori vyvoj mily Watsone, netvrdim, ze to nie je zaroven aj tak trochu vykradanie seba sameho, ale zaroven seria UT viac ci menej dokazala expandovat a prinasat nove zaujimave veci, trebars takeho bombing runu som sa nevedel nabazit.

Slayer: no povodne UT nemam (hravali sme to kedysi hlavne po sieti s kamosmi) a UT2004 sa mi zrovna nechce moc instalovat, navyse mam zhorenu grafiku a uz skoro dva mesiace idem na GF2, ked ale budem mat novu grafiku, tak by som zahral nieco z tohto: Team Fortress 2, Day of Defeat: Source alebo SW: Battlefront :)
LJ: nevim nevim. vzhledem k r. v. 1999 mi hra neprijde jako nejaky extremni odklon od masy. (mimochodem ano, nemasove veci ja rad, neb lidska masa je hloupa, manipulovatelna a zradna :))

i kdyz me osobne by UT na LANce jiz pravdepodobne nebavil vice nez jedno odpoledne, jsem schopen uznat, ze ve sve dobe se obe hry hraly na nizsi urovni tak nejak rovnocenne. dodnes ale prezil spise jen Q3 - asi proto, ze je porad videt v progamingu + nebyl zdaleka tolik "drcen" sequely + je tolik specificky, ze lidi od nej nechteji odchazet. ze Q3 hraji jen profici, to je ale mytus, hraje to naopak spousta vikendovych hracu, hulicu apod. chamrad... :))

Pro PG je ten Q3 lepsi, ano, na tom se konecne asi s nekym shodnu. A to nejen duel, ale i TDM/CTF.

LJ- no já se teda moc nesmál:p

:)

BTW - nechtěli byste si zahrát UT? A to samozřejmě i hráči z Q3, ověříme zda platí tvrzení, že ten kdo hraje Q3 je v UT také eso:) a hlavně si zahrajeme:)
jester: problem Quake 3 podla spociva v tom, ze to je vyslovene progaming vec, bezny clovek sa preto nenadchne a hra je v podstate dost symetricky robena, vyslovene mierena na skupinku ludi, ktori to budu brat vazne a drtit sa rocket jumpy strafovanie a bleskurychle killy rail gunom. Lenze ako tu ktosi nizsie poznamenal, kopec ludi sa chce bavit bez toho aby sa musel vytrenovat na "monstrum s 98% presnostou strelby". A z tvojej argumentacie preco je Q3A lepsi najviac vyplyva to, ze sa ti to paci viacej preto, lebo je to progamingovejsie. :)
Hm. Vpravde nechutna presila.

Tak nejak nevim co napsat. Mam pocit, ze vetsina z vas stacila Q3 poznat jen velmi letmo (tipuji verzi 1.00 s botama), snad krome LJ, ktery dokaze cloveku trochu rozsirit obzory. :) Ze jsem si fazi "vzajemneho porovani" a "balancovanim osobni obliby" tech her poradne prosel asi jediny. Usuzuji tak z ne toho, ze skoro kazdy zde ma UT radeji, ale proto, ze se tu o Q3 napsalo tolik bludu - hlavne made by Vodny (i kdyz jinak ocenuji tvou shanu udrzet diskuzi v nearognatni a non-flame rovine ;)). Nemyslim si, ze by x UT sequelu bylo pro tuhle diskuzi nejak relevantni, nemyslim si, ze by "Q3 lakal maly ditka na svou jednoduchost a barevnost" (dnes je ta hra povazovana spise za prezitek mezi mladymi, to jsem si stacil overit, kdyz jsem 3 roky zpatky lezel se 14-letym CoD-loverem tyden ve spitale :)). To o lucku a serverech taky neberu vazne, promin.

Mno, ale at si kazdy hraje co ho bavi.
Memphis: jasne, ja len, ze v rychlej komunikacii som zvyknuty na anglicku klavesnicu bez diakritiky a slovensku klavesnicu vyuzivam len ked pisem monology, kde sa tak neponahlam :)

Slayer: sranda musi byt :)
LJ: V tom případě potom druhou větu zakončit tečkou a dále pokračovat velkým písmenem - přehlednost zvýšena o 100%. Pak ještě doplnit háčky a čárky a teprve pak se můžeš divit, že tě někdo nechápe. :)
tak si dame kratku lekciu Slovenskeh jazyka v praktickom dorozumievacom pouziti:
imho trochu "prehravas" tym, ze UT je tak easy, to ze ho moze hrat kazdy je pravda,

cast prva:
imho trochu "prehravas" tym - to znamena overacting, zbytocne dramatizuje a keca
cast druha:
ze UT je tak easy - toto patri k prvej casti suvetia, znamena teda, ze nesuhlasim s tym, ze je to tak strasne easy
cast tretia:
to ze ho moze hrat kazdy je pravda - dalsia cast suvetia, ktora nesuvisi s predoslou myslienkou, len dava za pravdu tvrdeniu, ze to moze hrat kazdy, lebo je to zabavne a pristupne pre rozne typy hracov

mili divaci, z kutika praktickej slovenciny sa s vami luci LJ, dufam, ze tento program bol pre vas prospesny :)
Last Jedi - přiznám se, že jsem to pochopil jen tak jak to bylo napsáno, pokud to bylo myšleno ironicky, tak se omlouvám:)
Přidám se do diskuze, protože koukám, že UT vs Q3 nabírá na obrátkách.. Názor střídá názor a potvrzení toho svého též... Každopádně, osobně musím říct, že UT je pro mě taktéž daleko více stravitelnější jak Q3, který mi přijde stereotypní, nezáživný a nebavil mě už v době svého vzniku. Na druhou stranu, UT si mě perfektníma módama jako Assault získal téměř okamžitě a teamová spolupráce pro mě byl základ. Ono možná je hezké, že je od roku 2000 Q3 neustále kopírován, ale z mého pohledu je to přesně naopak. UT pro mě byla první hra, která dovolovala teamovou spolupráci na vyšší urovni a zároveň ukázala pozdější směr v podobě kooperativního MP všude možně. Quake ve mě nezanechal žádnou vzpomínku a byť souhlasím, že je to řemeslně výborně udělaná hra, zábavností je dle mého již nějaký ten pátek překonaná, protože doby bezhlavého jentak běhání, střílení a skákáni pomocí raketometu někam na mega tajné místečko pro armor jsou pryč. Krásně je to vidět, že dnes, jak cokoli vyjde, apeluje se právě na již zmiňovanou kooperaci, teamovou práci a pocit, že člověk není jenom běhací a skákací mašina s přesností na 98 procent, ale že se má o koho opřít, ať vezmeme právě UT, či Battlefield sérii a jim hromadu podobných.
UT je easy, že ho může hrát každý?

No to je pěkný blábol, to se na mě nezlobte, teď už neusnu jak mě to dostalo:)
jester: problem Quakea je aj jednotvarnost, prave preto je trochu vtipne, hodnotit UT slabsie, predsalen ponuka toho viac, pre viacej ludi, pestrejsie atd... tym padom je Q3 len pre PG a bezny smrtelnik sa nema ako zabavit a imho trochu "prehravas" tym, ze UT je tak easy, to ze ho moze hrat kazdy je pravda, ale hrat majstrovsky vobec nie je zalezitost kratkejdobe

a vidim, ze dalsi clovek co hladal u serie TES nieco uplne nez je, furt hovorim, ze hry nestaci hrat, ale aj pochopit,ale niektori ludia ako vidim to nedokazu :)
ještěr: Tím, že je UT neustále ve vývoji jsem myslel, že se s touto značkou pořád pracuje: UT 2004 ,UT III. Co se týče toho názoru, že Q3A je obtížnější - záleží přeci na soupeřích. Když si zkusím random server v Qkvákovi, tak většinou patřím k těm lepším hráčům. Jasně, v PG bych neměl nejmenší šanci, ale na netu ho hrajou především děti, protože je to taková pěkná, barevná střílečka, kde se rychle běhá a hodně zabíjí mačkáním jednoho čuflíku. Kdežto random level v UT je pro mě neuvěřitelný challenge. V PG jsou si obě hry rovny - profík v UT je stejně dobrý jako PRO v Q3A. Chtěl jsem jen říct, že Qkvák je masová záležitost díky svojí jednoduchosti. Hraje v něm velkou úlohu náhoda a štěstí - teď myslím na random serveru. Určitě žádná z těchto her není lepší než ta druhá, jen mají odlišný přístup k hraní, který sedí každému jinak.
LJ: ze svého pohledu máš asi pravdu, u UT se vždycky bezpečně zabavili všichni (nebo alespoň mnohem jednodušeji než u Q3), neboť hra celkem smazává rozdíly mezi hráči, je rozhodně lépe zvládnutelná pro "nooba", nejsou tam až tak propastné rozdíly v timingu, tricích s guny a hlavně movementu, taky má myslím větší (camp-friendly) mapy, ktežto takové Aero v Q3 je hrozivej rush...

Slayer: stejně jako třeba u Oblivionu, hudební složka je z odstupem času myslím to nejhodnotnější, co po téhle hře zůstalo. ty 2 nebo 3 ústřední melodie jsou fenomenální.

Vodny: sorry, ale blábol střídá blábol... UT měl oproti Q3 šance dokonce mírně větší, protože vyšel dřív (snad v řádnu dní), a považovat jeho gameplay za obtížnější pro dvojí mód střelby má asi takovou logiku jako vzít do ruky DVD s tříhodinovým psychologickým filmem a prohlásit podle těchto parametrů, že se musí jednat o mistrovské dílo. promakanější mapy? další tvůj mýtus... kde si jako vzal, že "mapy v UT nabízejí více možností pohybu"? nebo že je "UT narozdíl od Quaka neustále ve vývoji"? checht.

Btw nevím jak je to přesně s CS, nezajímá mě, ale Q3 je od roku 2000 v jednom kuse kopírován, takže jestlipak on nebude problém "absurdní nesesaditelnosti" v tomto...
Mě se zdá, že Q3A trpí podobným syndromem jako CS. Obě tyto hry nemám rád a přesto se hrají pořád a všude. Čím to je? Odpověď je nasnadě: stereotyp! V té době kdy tyto hry vyšly, nebyla žádná konkurence a lidé si na ně zvykli. Prostý návyk, nic jiného. Ano, UT vyšel ve stejné době jako Q3A, ale rok 1999 přál jednoduchým akcím. UT se svým dvojím módem střelby a promakanějšíma mapama nebyl zrovna příliš jednoduchý. A to platí i dnes. Fragy se rozhodně snadněji dělají v Q3A a proto se víc hraje.
Pro mě je a bude UT vždycky to lepší, Q3 mě absolutně nebavil, byl proti UT nudný a nezábavný, UT je takovej našlapanější, větší tempo, sviští to, našlapanej soundtrack, neustálý hlášky, má to říz:)
jester: co je potom podla teba klasika? :)
UT bolo zabavnejsie pre ludi, ktori sa nechceli drtit niekolko zakladnych turnajovyh mapiek do zblbnutia aby sa mohli kazdu sekundu rocketjumpovat pre stity a lekarnicky na PG. To, ze sa nejaka hra neuplatni na nejakom progamingu nemusi byt chyba hry a zaroven to urcite nezraza jej kvality, btw: UT2004 sa hrava/lo turnajovo celkom dost.
ještěr: Co člověk to názor. Já jsem na tom úplně opačně. Q3A je a vždycky byla svižnou akcí, kde reakce a správné načasování pro quad damage hraje nejdůležitější roli. A přijde mi to jako dost bezhlavá řežba. UT je naopak více teamovou hrou s více mody. Mapy jsou v UT rozsáhlejší a nabízí více možností pohybu. UT je také narozdíl od Qáka v neustálém vývoji. Osobně ale preferuji UT 2004.
Q4 byl, stejně jako třeba Painkiller, "slavný" asi tak jeden rok. Z mé strany to rozhodně není otázka preferencí, alespoň ze startu určitě nebyla, jen jsem si na vlastní kůži porovnal, jaké to je hrát delší dobu Q3 vs. UT. Sorry, UT je dobrý tak proti botům, nebo pro začátečníky, pro akce "pár kámošů jede jednou za uherský rok na lanku". Quake 3 se hrál a hraje oprávněně, neboť je králem svého subžánru, stejně jako je CS (které nemám rád) králem toho svého. UT, ač jsem si kdysi dávno moc přál vidět jinak, klasika rozhodně není, leda že bych slovo "klasika" podrobil notné liberalizaci. :)) Je to taková cool hra na lehký omak.
jester: nie vsetko co sa dostane do PG je dobre, dostal sa tam napr aj Quake 4 a UT je klasika, tak ci tak bez toho :). Z tvojej strany je to tak isto otazka preferencii, ako je to z mojej strany cisty fakt (preferencie) ze UT ma bavil, zatial co Quake 3 ma nudil.
ad textové hodnocení některých lidí -- UT se na PG poli nechytl (i když, já bych to tolik nedramatizoval, ono se to taky hrálo a dost) asi zejména proto, že
- Q3 rukou profíka bude vždycky pohlednější hra než UT, oproti UT je zde neuvěřitelný prostor pro zlepšení, který člověk samozřejmě nevidí po 2 víkendech pokusů o strafe nebo circle jump; UT je taktéž zbytečně zpomalován (nesrovnatelně horší, i když jednodušší move, 2 módy zbraní sucks)
- Q3 se relativně brzy chytli šikovní modeři a mapéři, Q3 jako takový (např. ve verzi 1.00) samosebou nestojí za moc
- iD lobby > Epic lobby (?)
Njn, inhuman, pche:)) Já to hrál jako malej, takže pro mě Godlike svym nevybalancovanym systémem obtížnosti byl těžký, a hru jsem si chtěl vychutnat zas takovej pošuk abych si znamenal časy spawnu každé zbraně a lékárny a někde čekal za rohem až se mi konečně objeví shield belt, to fakt ne:))
nejde ani tak o to, nejak "shazovat boty", ale o to, ze vsechny tyhle FPSky maji spolecny jeden rys - kdyz clovek vi jak na mapcontrol (guncontrol, itemcontrol... proste jejich spawny), ma brzy zpulky vyhrano. ve FFA muze navic chytre dorazet postreleny enemies, apod.
jo už to návaznost vidim, no vidíš, já to online hrál až dávno potom co jsem to dával na godlike, poprvé online jsem to hrál na střední škole, jinak jsem to jako prďola hrál na godlike už dávno, ale pravda, že online hráči nemaji tak tuhý kořínek a více účinné zbraně (tedy pokud necheatují) je zkrátka nevyvratitelná:)
ještěr - uh, promiň, ale nějak mi unikla nějaká souvislot nebo návaznost na ten můj příspěvek:) tedy pokud si na něj reagoval.
pravdepodobne kazdy, kdo tu hru hral trochu online - stejna situace jako s Quakem 3, kde jsou ti boti vcelku jednodusi na jakoukoliv obtiznost, a to i komunitou specialne modifikovani "nadboti". :)
Na Godlike obtížnosti ani tak moc nevadí jako spíš to v jakém stylu je ta maximální obtížnost řešena, vydrží podstatně více než já a jejich zbraně jsou více účinné než moje, jelikož jsem odkojen prvním Quakem a hlavně modem Omicron, kde zkrátka nejtěžší obtížnost spočívala hlavně ve zlepšení přesnoti a úhybných manévrů botů, tak mě tohle vždycky vytáčelo. Jinak tedy nevim kolik hráčů zdárně bez problémů dohrálo celý turnaj na Godlike.
Slayer: co je na Goldike pristupu tak hroznyho? boti jsou celkem 'blbi' vsude. ve vetsine modu/map staci trocha lucku na spawnech (= trochu armoru a dobrej gun).