Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jumas (14.01.2024 23:47): Hrome, jedničku jsem hrál už hodně dlouho zpátky a mám pocit, že mě bavila víc než dvojka... že bych to zase zkusil? Ale bez schopností to teda dávat nebudu, to by mě nebavilo :)
Tak dohráno podruhé i s DLC (mimo toho výzvovýho teda). Chtěl jsem si zkompletovat ačívy. Vysokej chaos v pohodě a i ten bez schopností se celkem v pohodě dal, ale moc mě to nebavilo. O to víc jsem se pak vyřádil s Daudem, kdy to byl řádnej masakr s využíváním všech schopností, na který jsem měl runy. Každopádně si myslím, že jsem se dobře naladil na dvojku, kde už Corvo konečně mluví. To bylo taky plus u těch DLC. Ale dám si to za Emily, chlapů už mám teď dost :)
Až na to, že mám jakési podezření, že mě jeden z těch frajerů zradí, bud ten lampasák, nebo ten lord slizák. Defakto jsem se doposud zbavoval jejich politický opozice a Emily můžou jako prostředek k nabrání moci, třeba i obsazení trůnu.
tuhle hru strasne srazi AI,jako je to hra zalozena na stealthu a pritom prave stealth je to co ji podrazi nohy, ja uz stealth asi od pulky hry vypustil protoze sem jaksi nenachazel motivaci v nem pokracovat
teda jediny graficky 'mod' Reshade a SweetFX ktery je k dispozici a naprosto nici engine hry z ktere se stava optimalizovatelnou hrou asi tak jako Crysis, kdy v nekterych mistech dosahnu stezi 120 fps a pritom vyuziti GPU je asi polovina. Nechapu, prijde mi ze jediny rozdill je ve s tinech,barvach a oscviceni, coz dela uplne jinou atmosferu.
Zdravím lidi, mám dotaz - začal jsem hrát na těžkou obtížnost, pak už byla jen ta největší. Přijde mi to ale celkem snadné, procházím všemi jak nůž máslem, samozřejmě stealth jde u mne stranou, když to jde i bez něj. Bude to později težší? Jsem ve hře v čase zhruba po zabití nejvyššího vševidoucího.
@sagittario (komentář): Naopak si myslím, že stealth je na první průchod hrou ideální. Nikam se neženeš, všechno pěkně prošmejdíš a užiješ si atmosféru. Ale samozřejmě proti gustu... ;)
@adam.kulhanek (komentář): on ten plot twist je tam naznačován prakticky odzačátku, to snad ani nemá být plot twist jako spíš blížení se k nevyhnutelnému průseru, něco jako RDR2 :)

Ostatní: Bezl blinku to udělat nejde, ale jde to úplně v pohodě dohrát jen s ním. Je za to i ačív, kterej mi utekl, protože jsem si blink vylepšil.

edit: jo vy to tady píšete, v pořádku :)
@H34D (25.09.2021 06:58): Co mě tak napadá, tak když stoupáš tou cestou, jak tě na začátku na lodi vynese voda, tak to bez Blinku udělat nejde, alespoň jsem na nic nepřišel. Taky jak píše Cathan, když Blink dostaneš, hra tě nutí ho vyzkoušet, jinak dál nepokročíš. Určitě je těch šplhacích míst víc, jen si teď na nic nevzpomenu. Proto je základní Blink "povinný", a proto ačív za dohrání bez schopností se základní variantou Blinku počítá. Dvojku jsem ještě nehrál, ale tam lze prý schopnosti odmítnout. V jedničce ale nebylo počítáno s možností dohrání úplně bez schopností.
Ono těžko říct u jedničky. Ta oficiální hardcore verzi nemá, takže je možné, že tvůrci zkrátka úplně nechtěli aby byla dohratelná bez schopnosti. To dvojka je jiná výzva, zvlášť když chce člověk zkombinovat no-power, paficist a shadow.
@H34D (25.09.2021 06:58): Řekl bych, že ty "snové" oblasti při prvním setkání s Outsiderem se bez blinku dát nedají. A pak mě ještě napadá skok na vlak, tam jsem alternativní cestu nenašel, ale to samozřejmě neznamená, že tam není.
@Jumas (25.09.2021 00:22): To myslíš ale jen nějakých pár bonusových oblastí, ne? Protože předpokládám, že hra je nadesignovaná tak, aby se dala dohrát, včetně vedlejších úkolů, bez použití superschopností.
@Cathan (24.09.2021 20:18): Tak hlavně bez Blink se hra nedá dohrát, protože někam nejde vylézt. Každopádně já zkusím druhé hraní s vysokým chaosem a bez schopností, mimo základního Blinku, který od Outsidera tak jako tak dostaneš, abych získal zbývající ačívy.
@MCZ (24.09.2021 20:13): Máš pravdu, a je třeba fakt, že já to zastavení času fakt hodně používal, ale taky je pravda, že to Blink je taková základní schopnost kterou používá každý a ten zbytek je.... prostě bonusový zbytek :D
@Tarhiel (13.05.2021 22:03): Tak úplně bez schopností to nebude. Základní varianta Mžiku, kterou ti daruje Outsider, se používat může. A Thief asi ne, když budu zabíjet :) Každopádně oproti ačívu By My Hand Alone, to bude procházka růžovou zahradou. Ten si budu pamatovat ještě hodně dlouho a už jsem jeho plnění chtěl vzdát.
@Jumas (komentář): "a jelikož mi chybí achievement Převážně z masa a oceli, bude tento průchod bez schopností."

Tak to klobúk dole, to sa z toho potom stane regulérny Thief :)
@porky (komentář): Jedna z mála her, kde má dlc smysl a není to balast o ničem, jako AC, Far cry 5.

Jinak souhlasím, ale hra byla lehká a hlavně jsem nevyužil snad 50 % věcí :D. A všeho jsem měl dost. A pravda hra měla xy možností a to bylo dobré.
No jo, přesvědčili jste mě :).

Teď jde o to, aby byly funkční se Steam RHCP verzí. Vím, že je v tom nějaký maglajz, pokud se něco nezměnilo.
@Isair (08.01.2021 14:06): přinesu dříví do lesa, ale příběhová DLC a to hlavně to druhé jsou skvělá. Pokud tě bavila hlavní hra, v žádném případě je neignoruj.

O první misi v prvním DLC se tuším obecně říká, že je slabší. Mě ale bavila i ta.
@Isair (08.01.2021 14:06): Jediný problém těch příběhových DLC je, že byly zbytečně rozděleny na dvě, což už mě však netrápilo - vzhledem k tomu, že jsem taky hrál dlouho po vydání. Klidně tomu můžeš říkat datadisk. Hraješ v něm za Dauda, kterého dabuje Michael Madsen. A odehrává se v přibližně stejnou dobu jako původní hra - zkrátka takový Dishonored: Opposing Force. To chceš.

(Mně ta DLC možná bavily i trochu více než druhý díl, se kterým mám nějaké problémy.)
@rikuhahl (08.01.2021 14:16): Zajímavé:)... to se na to budu muset podívat... :).


Jinač jediné co bych Dishonored zatím vytknul, je asi nevyváženost jednotlivých schopností, takové zastavení času či ovládnutí osoby jsou extrémně overpowered. Překvapivě obtížnost jinak není nastavená vůbec nízko a opět, na rozdíl od konkurence, se stejně tak šetří s dostupnými prostředky (málo munice, nízká nosnost lektvarů atd.), nepřátelé jsou schopni vás na "very hard" obtížnosti sundat na dvě-tři rány, což jde samozřejmě všechno stranou, když použijete zastav čas/ovládnutí osoby, nadto to už solidně devalvuje onen stealth systém. Osobně třebas tyhle nejsilnější schopnosti ani nepoužívám, protože pak hra už vážně ztrácí trochu na zábavnosti, když se z vás stane všezničující terminátor (byť samozřejmě z části omezený množstvím many, které ony schopnosti spotřebují :)).

A kdybych chtěl být hnidopich, omezení plavby na otevřené moře bych asi taky řešil jinak než neviditelnou zdí, kór v téhle hře to působí jako pěst na oko. Kdyby se raději inspirovali Half-life 2 či Far Cry 1, kdy vás po překonání určitého bodu sežere hejno rybek/zabije helikoptéra, bylo by to mnohem méně "dojem bořící". Ale to už je vyloženě prkotina (nadto mohla autory ještě napadnout taková pitomost jako nacpat tam hlášku "vrať se do herní zóny" :), takže tohle je ta lepší varianta).
Jinač jsem však až překvapen, kam všude se můžete pomocí skoků a teleportace dostat, o to spíše, že se ani nezaglitchuje grafika/nezasekne postava :) (po Thiefovi 3 příjemná změna, tam se postava zasekávala v jednom kuse:)). Samozřejmě dříve to bylo poměrně standardnější, ale na rok 2012 mě to překvapilo :). Nemluvě o celkové míře detailů, kterou je hra protkána. Je na tom zkrátka vidět, že to dělal vážně někdo s umem a chutí a není to jen nějaký další polotovar v řadě (čehož jsou krásnou ukázkou třebas hry od Ubisoftu, které už spíše nazývám pasovkou než uměleckou tvorbou :)).
@Isair (08.01.2021 14:06): obě příběhová DLC jsou pro mě nejlepší DLC napříč hrami. Dá se říct, že dohromady jsou to plnohotná hra na úrovni Dishonored, pokud je vynecháš, tak děláš největší chybu tvýho herního života ;)
@SilentWolf (08.01.2021 12:14): Pokud je Prey duchovním nástupcem System Shocku 2, tak by bylo s podivem, že by mi nesedl :).



@Korbitch (08.01.2021 13:56): S těmi DLC ještě nevím, na DLC moc nejsem, dost často mi spíše zážitek "utlumí" než naopak (často se jedná o cash grab nastavované kaše), což však nemusí být samozřejmě případ DLC k Dishonored... zjistím si o nich něco víc a poté se rozhodnu (zatím jsem se o ně příliš nezajímal). Ale minimálně dvě z nich vypadají na první pohled trochu kvalitněji.