Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@CrocoRay (31.12.2016 23:09): jj, máš pravdu, teď se koukám na videa (trojku jsem dohrál před skoro tři a půl lety, takže už si nepamatuju detaily). Ovládáš přímo jednu postavu, ale v partě jich je víc.
@Phoenix (31.12.2016 22:36): Jo, hraješ ji se dvěmi postavami. Teď spíše nevím, jestli jde hrát pouze s jednou a tu pomocnou vypnout. Ale teď taky záleží, jak to myslíš. Hraješ vlastně s jednou postavou a ta druhá ti pomáhá, ale řídí ji počítač. I když jí skilly a styl boje určuješ ty. Třeba uzdravování, které používá druhá postava dáváš na klávsnici jako hráč. Stejně tak jí určuješ, jakým stylem bude bojovat. Ale celkově je vlastně řízená počítačem.
@CrocoRay (31.12.2016 19:13): Počkej, trojka jde hrát s více než jednou postavou?

Jinak jedničku i s Aranou a dvojku s datáčem jsem hrál vždy s jednou postavou a až na právě jeden moment z datadisku ke dvojce mi to nějak přehnaně obtížné nepřišlo (na Normal).

Jinak nejlepší Dungeon Siege je IMHO až trojka s datadiskem a PSP díl, všechno principem blízko BG Dark Alliance.
@Kwoky (31.12.2016 19:26): Jo, quicksave hodně pomůže. Akorát mě tady mě zaráží to, že pomohla taková hloupost jako jsou kotouly a celkově to úplně změnilo celou obtížnost. Skoro se mi tomu nechce věřit :-)


@Walome (31.12.2016 19:27): Nevím, jestli to nějaký patch neomezuje nebo tak. A taky jsem to hrál docela dávno. Ale pamatuji si, že bandu jsem měl rozrostlou jak sviňa a řekl bych, že jich tam bylo více než 8. Celkový počet tipuji, ale kampánie to byla luxusní. Ve dvojce jsem si omezení právě všiml hned.

EDIT: Tak ale hrál jsem na nejlehčí obtížnost, tak teď nevím, jestli i to nemělo vliv. A taky to mohla být základní verze, která neměla omezení nebo tak. Ale fakt bych řekl, že jich bylo více než 8. Někde jsem teď četl, že 8 je maximum, ale to jsem jen tak proletěl. Nestudoval jsem to důkladně.
Já tam valil s 20ti členou kampánií :-D Ale dvojka a trojka už byly omezené. Dvojka nabízela maximálně 4 postavy a s každou obtížností bylo možné nabrat o jednu více. Ve trojce jsem hrál myslím jenom se dvěmi. Tam mi dal zabrat hned ten první boss. Ale on by tak těžký nebyl. Já akorát zapomněl, že jdou dělat kotouly a uhýbat nepřátelským útokům a přišel jsem na to zase až ke konci :-D

To jsem nebyl schopný sundat závěrečného bosse a přišlo mi to nemožné. Jak jsem zjistil, že jdou dělat kotouly, tak byl směšně jednoduchý a sundal jsem ho hned napoprvé a ani jsem se nemusel moc snažit. Taková prkotina a úplně to změnilo celou obtížnost hry.
@RXQ79rudax (31.12.2016 14:57): no já musím přiznat že mi to přišlo těžký a na hard jsem to určitě nehrál :) jojo vím, že se xp dávají do toho, co postavy zrovna dělají, ale jde mi o množství. Jestli 4členná skupině stoupají xp rychleji než 8členné.

Jojo tehdy hry ještě (za) něco stály :)
@Walome (31.12.2016 14:26): doporučuju to hrát na Hard a s maximálně čtyřčlenou partou - protože jinak je hra strašně lehká - takhle si nemůžeš dovolit naběhnout na skupinu silných nepřátel a čekat až je umlátí - musíš je postupně odlákávat a používat léčivá kouzla a mít velkou zásobu lektvarů léčivejch.

ukázka pavouko-kostlivcový dungeon

jinak tady jim přece stoupají ty vlastnosti / dovednosti podle toho čemu se ty postavy věnůjí - co používají.

já si ještě vzpomínám jak jsem si tu hru byl koupit před léty v kamením obchodě za 1999 Kč
@CrocoRay (31.12.2016 14:03): jasný no, tomu se chci právě vyhnout :) já to zkoušel hrát a musím přiznat, že jsem celkem dostával na prdel (víc než když jsem to hrál prvně před víc jak 10 lety :D ) tak mě napadlo jestli nebude lepší jít s méně lidma, co budou nabušenější...
@Walome (31.12.2016 11:15): Já bych řekl, že všichni členové budou pořád zhruba na těch přibližně stejných úrovních a žádné obrovské skoky tam nebudou. Občas někdo bude na vyšším levelu a někdo na nižším, ale obrovský skok tam nebude. Přesný systém rozdělování už ale nevím. Třeba pohledat na netu na fanouškovských stránkách, pokud ti tu nikdo přesně neodpoví.
Jak se tu rozdělujou zkušenosti mezi členy party? Rovnoměrně za každé situace nebo jde o to kdo pokosí víc monster? Jde mi o to, jestli 3členná parta bude víc nalevelovaná než 8členná.
@Paul (19.07.2014 08:24): Já vůbec nechápu, jak si na tak stereotypní hratelnosti a nulovým příběhu mohli dovolit postavit hru, ve který jsou tříhodinový dungeony :D nechápu, jak mě to může bavit, ale zatim baví. Právě tím, jak je to děsně snadný na ovládání. Teď se teda peru s magií, ale to já všude.
Tohle je ultimátní autoplay hra. Si pamatuju jak když jsme hráli na lance v multiplayeru, tak mě to místy tak nudilo že jsem jen kliknul na postavu kamaráda aby ho ta moje postava automaticky následovala a zatím jsem si brouzdal net :))

Ale soundtrack to má hezkej, a ta technologie je na svojí dobu dobrá.
Ale mnohem víc než DS1 mě bavila trojka, která má o dost aktivnější combat system a hratelnost celkově. Ale je nutný jí hrát na gamepadu kolem kterýho je postavená.
Naposledy jsem DS hrál někdy kolem roku vydání a v létě bych to rád zkusil znovu, ale nevím, jestli si ničit dobré vzpomínky. Z videí to vypadá pěkně a dodnes si vzpomínám na skvělou atmosféru, variabilitu prostředí a fajn NPC...
Blbé herní mechanismy už nezachrání ani ta vyšší obtížnost;). Přestože to pak alespoň nepůsobí až tolik jako dívání se video, tak se stále nejedná o žádný zázrak (v podstatě pouze s tím rozdílem, že oproti střední obtížnosti si nepřátele musíš občas odlákat, anžto větší množství naráz nedáš).
- aby hra nebyla jen klikačka kde se nemusíte prakticky o nic starat - tak hru nesmíte hrát na střední a už vůbec ne na lehkou obtížnost. - prostě to hrajte na těžkou obtížnost s minimem postav třeba jako já 2 bojovník + 1 mág ( kvůli léčivým kouzlům ). A to se pak vůbec nudit nebudete - protože už vůbec nepadá v úvahu jen kliknout a bezhlavě naběhnout na nepřátele - to by znamenalo konec hry.

- jedna z nejtěžších částí hry - zabití toho velkého robota ( viz part 135 )
playlist s mým hraním - celkem asi 31 hodin:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=42D4653643295493

No možná by to stálo za zahrátí ten komentář co k tomu napsal Bodkin k tomu hraní úplně pobouzí :D
Však si jí můžeš zadarmo "zahrát" a podívej se na gameplay, je to pecka:).
Isair: Hezký když mi sem napíšeš místo týhle hry jako alternativu jinou hru o které jsem v životě neslyšel :D:D

Akhera: To já mám v tomhle ten problém, že když nějakou hru mám rozehranou třeba do půlky tak už se k ní nevrátim ... případně vrátim, ale stejně začnu od začátku zvlášť RPG.
To prostě nesmíte hrát na jeden zátah. Já hrála tak dlouho, dokud mě to nepřestalo bavit. Pak jsem se k tomu po půl roce vrátila a dojela zbytek (i když na konci jsem se k tomu musela už docela dost nutit :) Sakra proč jsem tomu vlastně dala tak vysoký hodnocení?)
MIGtheDRAGON: Jo, mam dojem, ze na nejlehci to je fakt tak, ze proste posles panaky co nejdal kam vidis a oni to tam sami vybijou, tak pohnes s kamerou a posles je dal.
Isair: Chodíš, střílíš a vylepšuješ asi 3 věci - zbraně, kouzla a schopnosti. Po čtvrté misi s naprosto stejným úkolem nás to už nudí
Sakra jak koukám tak k téhle hře neni ani zapotřebí jí mít nainstalovanou :D prostě nechám vyplej pc a budu klikat a tak po 8 hodinách si to tu můžu jít zaškrtnout jako, že to mám dohraný :D
Garion: No já už jen při vzpomínce na tu hru začínám dostávat osypky, takže asi ne:). Maximálně tak někdy v multi-playeru.

popkec: Ten Space Siege bude asi také pecka:), podle gameplay videa to ovšem nevypadá zase tak zle :p (no jo, zdání někdy klame...vím:)).
No jo, sing musí být hrozná nuda, i ve dvou mě to docela ubíjelo, prostě ten stereotyp je hroznej. Space Siege to stejný :-D
Tak to vzdávám, ta hra je vážně neuvěřitelně zdlouhavá a stereotypní (a hlavně mi chvílemi přijde, že u té hry nemusím vlastně vůbec být:)). Jedno je ale jasné, hodí se pro ty, jenž trpí nespavostí:).

Ja som ti vravel. :D

Tak v D2/Titan queste imo umocnilo feeling aj to, že to bolo špecifické povolanie, kdežto tu je to len nejaká úplne anonymná nicka + v tom diable vždy dosť nakecali iné postavy za hráča, zatiaľ čo tu v podstate je tých kecov ešte menej a ten rozprávač znie strašne pateticky. :D
No už mě to pomalu přestává bavit teď a to jsem teprve ve druhé kapitole... hmm.

Btw nedají se tu nějak rychleji/efektivněji sesílat ta kouzla? Resp. jsou tu pouze dva rychlé sloty a neustále ta kouzla měnit mi přijde takové blbé.
A ještě jsem se chtěl zeptat, jak je to s těmi najatými postavami, najal jsem si nějakého healera a on mi jako jediný z družiny hebá permanentně (po "smrti" už zkrátka nevstane), to je takhle s každou najatou postavou?

"Mne vadí aj to mlčanie"
No v Diablu, Titan questu, Loki etc. toho ty postavy také moc nenamluví:). V Diablu sice občas hlavní postava při splnění nějakého questu něco zabrblá (a to ještě pouze svátečně), ale to je tak vše. Ale jo, také mi postavy z D2 byly sympatičtější:).
Mne vadí aj to mlčanie, pripadalo mi, že ovládam barbarského dumbassa, ktorý ani netuší čo robí. :D
Hej, väčšinou na takých postavách nezáleží, ale v takom Diable II si jednoducho veril tým postavám, že to bude asi fakt adept na hrdinu.
No toho stereotypu se též docela bojím, ale uvidím, nechci hru pohřbívat předem:).

"Čiže to boli skôr také výrazne antipatie k prevedeniu tej postavy."
Jo, také nejsem zrovna odvařený z toho, že hraji za nějaké sedlácké hovado, ze kterého se najednou stal největší bojovník. Každopádně hru kvůli tomu neodsuzuji, ono v takovýchto hrách na těch postavách tolik nezáleží (resp. nejsou stejně tak propracované), čili jsem se s tím už tak nějak smířil... a hlavně podobný přístup nevidím bohužel poprvé.
Presne také sa to zdalo aj mne, kým som po čase nezačal pri tej hre doslova zaspávať. :D
No já to hraji co nejvíce odzoomované a nemůžu si stěžovat, především se mi pak líbí to prostředí, které působí velice živě (sem tam tu hopsá králík, jinde se zase prochází jelen apod.). Navíc krypty mi zatím přijdou opravdu atmosférické, už díky perfektnímu zvuku, který hlavně se zapnutým EAX je v kryptách (ale i jinde) opravdu perfektní.
To bolo aj u mňa tak, v Diable som sa vždy tešil ako dám level up a prerozdelím si bodíky.
Nemyslím zžitie s postavou ako v prípade RPG, kde máš nejakú tvorbu a berieš to ako seba. Ale skôr tak, že "fajn táto postava má nejaké poslanie, som ochotný predpokladať, že je s mojou pomocou na to kompetentná". Čiže to boli skôr také výrazne antipatie k prevedeniu tej postavy.
VO W3 mi to vôbec nevadilo, možno preto, že tam nie je možný taký zoom a nečumíš postavám priamo do xichtu (a ak dole kecajú, tak ten xicht nevyzerá až tak zle). Celkovo mi tam prišla grafika príťažlivejšia, možno tej hranatosti pomohlo to výrazné "komiksové" pojatie grafiky.
Nu to je problém většiny "Diablovek" :), bohužel (myslím tím to sžití se s postavou).

Každopádně zatím, když to beru jako klasickou diablovku, se mi hra i vcelku líbí. Nejvíce mi asi vážně vadí ten automatický vývoj postav, čímž mě připravili o to nejoblíbenější z tohoto herního stylu. No uvidíme, jak se bude hra vyvíjet dále.

Navíc s tou "krychlovitostí" postav mě po odehrání Warcraftu 3, asi jen tak nějaká hra nepřekvapí:). Zajímavé ale je, že nepřátelské potvory v DS krychlovité nejsou.
Isair: hej ako maximálne odzoomované, to bola jediná možnosť. :D Ale celkovo ten rozprávač a pandrlákovosť nehovoriaceho (ani textom) sedliaka spolu s tým tupým grafickým výrazom mi fakt neumožňovali sa s tou postavou stotožňiť. :D
No tak pokud na to čučíš shora, tak to není moc poznat. Ale především pak ve výběru postavy a v inventáři ta postava vypadá opravdu blbě pravda.
Lesy a hory tam boli pekné veru, škoda, že tie postavy vyzerali tak hnusne (ako z kartónových škatulí) a celé to bolo tak strašne stereotypné a nudné...