Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@dejdej (28.04.2020 20:17): a tou kampaní myslíš klasickou v coh2 nebo datadisku Ardennes assault?
Jak teda skončí běžna.hra v bojišti? Ona ti většinou nabídne, jestli chceš koukat na výsledky a pak odejít, anebo ještě pokračovat v koukání na už téměř ničeho schopné protivníky.
Zkus ověřit integritu dat hry ve vlastnostech CoH ve steam knihovně.
Zdravím, mám problém v COH 2 nejde mi vůbec ukládat hra v kampani a když odejdu tak se mi vůbec neuloží a musím ji hrát znovu celou od začátku . Nebo když si chci zahrát bojiště a dokončím nějakou misi tak se mi neukáže že ji mám dohranou ...Mám koupenou origo přes steam...můžete mi někdo poradit ?
@Devill82 (20.03.2018 15:38): 1) Piš tečky.
2) Máš správně připojené repráky/sluchátka?
3) Přeinstaluj ovladače zvukové karty (najdeš je na webových stránkách výrobce zvukovky nebo základní desky).
4) Zkontroluj v Ovládacích panelech, jestli jsou reproduktory/sluchátka nastavená jako výchozí zařízení.
5) PIŠ TEČKY!
Ahoj mam problem v COH2 se zvukem vůbec nejde koupil jsem nový pc a zvuky pár her šli a teď nic může někdo poradit?
@koudy_cz (08.04.2017 10:01): Já když s tím tenkrát začal, tak mi to běželo mizerně a v MP jsem vždycky strašlivě lagoval, tak jsem hrával skirmish a nějak mi to zůstalo, i když už mi to běží lépe.
Meh, tak jsem v nějakém opojení koupil Master Collection. Nechce se mi být moc v nějakém kompetitivním multiplayeru, to zabírá čas a to radši věnuju soupeření v realistickém Combat Mission, který jde proti těm "gamey" strategiím.. Ale občas bych si nějakou relaxační hru zahrál, třeba proti AI. A vlastně i klidně proti někomu, třeba mě to chytne.

Bodkine, ty hraješ jen za fašistické bestie? Co-op nebo proti hráčům?
@Bodkin (22.03.2017 00:28): no, a to já právě dělal, chtěl jsem si alespoň 2 kompanie vyupovat a dychtil po nabizenych bonusech, až jsem na tom asi ztroskotal. Ten save bude beztak rok starý a už jsem spoustu věcí zapomněl, takže asi bude lépe to rozjet znovu.
@koudy_cz (21.03.2017 21:29): Jj, zásadní bylo ničit prchající jednotky, ať už tím že obsadíš přilehlá území, nebo tím, že mezi ně postavíš jednu svou jednotku. S tím pak poslední 3 mise nebyly 5+, ale 3-4 což bylo zvládnutelný. Ale přišel jsem kvůli tomu o pár druhů jednotek, protože jsem se neodvažoval udělat časově omezené věci, abych neposílil vedlejší sektor...
@Bodkin (07.03.2017 23:41): aha, takže se snažit razit strategii tak, aby postupně ty sektory nesilily tak moc, no ty poslední už mají dost velkou sílu, nepamatuji teď kolik, tak asi to také rozehraju znovu, už jenom proto, že to jsou Ardeny, ale asi na easy obtížnost, jako oddychovku, už dávno nejsem tak hardcore a ani na to není čas se s tím tak drbat.
@Bodkin (02.11.2016 18:12): a dohrál jsi ardennes assault? Já zamrznul někde 3 políčka před koncem, všechny 3 roty v celkem špatném stavu a na 2 pokusy se mi to nepovedlo postoupit dále, tak jsem to odložil asi před půl rokem. Koukal jsem i na videa na netu ale nepomáhají, ptz pokaždé je tam jiný scénář ikdyž políčko se jmenuje stejně.
Mám dojem že tam byl jagdpanther nebo tak něco a neměl jsem absolutně nic čím bych jej sundal, ale už si nejsem jist.
Hraje se ještě? Má smysl kupovat ty přídavky věnující se západním Spojencům?
Update hry z dneška - ukazuje to 3,1GB, já mám na disku 400GB a přesto mi Steam hlásí nedostatek volného místa. Napadá někoho, co je špatně?
Vždycky, vždycky, vždycky podlehnu nátlaku a koupím si MP hru. Bytostně opovrhuji MP, nesnáším RTS a pohrdám nácky a jejich sympatizanty.
...no a pro tentokrát jsem takový idiot, že si pořídím hru, jejíž hlavní náplní jsou všechny tři tyto věci.
@Bodkin (02.11.2014 12:19): Čímž jsem myslel, že pokud si chci zahrát dobrou arkádovou strategii z prostředí WWII, tak si v podstatě nemůžu vybrat a musím jít na ty wargamingové. I když je pravda, že bych se mohl vrátit k CoH 1 nebo konečně rojet Men Of War.
"To je dobře, že ti to uniklo, protože to nikde netvrdím."

"Holt zpátky k sériím Combat Mission, Close Combat, Steel Panthers."

@Bodkin (01.11.2014 21:22): Žádná blbost, polopásák prostě představuje proti tankovému kanónu relativně velké bezpečí. Se s tim smiř.

To je dobře, že ti to uniklo, protože to nikde netvrdím. Však arkádová RTS v kulisách WWII to právě je, jenže se prostě hraje trošku hůř než jednička, posun někam jinam je nedostačující, i když tam zlepšení jsou. Já hrál jen SP zatím a právě ten mě sere.
Tyhle pokusy v příběhu nějak apelovat na hráče v komplexních historických souvislostech jsou prostě odsouzený k zánikum, teda aspoň u tohohle tématu.

V Relicu si mysleli, že navazují na Vasilije Grossmana, ale přitom se jen píchali tužkou do hlavy.
@Shoggot (01.11.2014 19:26): Blbost, to se jen ti ožralí sověti musí trefit.

Nějak mi uniklo, že první CoH byl hardkór strategická simulace jako CM či CS. CoH2 je tradiční strategická arkáda, v podstatě Starcraft 2 v jiném období a přidává jisté prvky realističnosti (kulomet nezničí tank a podobně). A zatímco hárdkór strategií je plná prdel a člověk nemůže otevřít ledničku, aby alespoň o jednu nezakopl, zábavných a polochytrých arkád z WW2 je hrozně málo.

Narozdíl od všech ostatních mých oblíbených RTS mě SP hrozivě sral a ty stovky hodin jsem nahrál především na skirmishích. Režim jdoucí proti lidem je holt klišé s otiskem minulosti.

Jistý posun k lepšímu tam je (ovšem ne ve zpracování SP), ale i tak do teprve dohnalo Original War (Dohled a stopy)
@Bodkin (28.04.2014 22:13): Mně to celkem bavilo, dokud jsem nezjistil, že T-34 musí do německého polopásaku narvat 4 zásahy, aby mu aspoň servala motor. Dokud se tam hraje s pěchotou, tak je to docela hezký, obrněná technika a děla jsou ve hře už totální nonsens.

Jinak jsem čekal teda víc po jedničce, sere mě tam i taková drobnost, jako je pitomě udělané ukládání hry. Příběh je stejně blbý jako animace v něm (ty jsou snad ještě horší než v jedničce).
A imbecilní hollywoodské zjednodušené vyzobrazení východní fronty (jasně, u kasáren stojí komisař co popravuje všechny panáčky co ustoupí, lol) a Sovětů jako skoro nelidských zrůd je skoro už klasika žánrů.

Nečekal jsem od toho nic víc než RTS v kulisách WWII, ale zase jsem čekal posun od jedničky. Ten vůbec nenastal, naopak.
Holt zpátky k sériím Combat Mission, Close Combat, Steel Panthers. Ty se aspoň nesnaží předat hráči nějaké imbecilní pseudomoralizující sdělení.
Ok, podruhé se už nachytat nenechám.

Tudíž, kdo chce realistickou RTS z WW2 nechť se podívá na Close Combat sérii, pokud si chce trošku zahonit nad penetrací armoru v různých částech různých vozidel, nechť se mrkne třeba na poslední Men of War: Assault Squad 2. A pokud chce někdo hledat realitu v podstatě klasické RTSce jako je CoH(2), tak ať se prosím nechá vyšetřit.
Děkuji.
Dle mně jej autoři neimplementovali proto, že by takovýto způsob hry nebyl pro "masy"...
@Hoonza (28.04.2014 20:14): Škoda, že herní systém, jaký má Blizkrieg, není už v původním CoHku. Člověk, co není uplně retardovaný a nehledá hry, které mu něco odpouští, tak je pro něj Blizkrieg mód jasná volba.
Multiplayer v jedničce teď hraju po LANu docela často a fakt mě nebaví koukat se na bandu dvanáctiletých magorů, kteří jen spamují, lítají po bojišti s hordou jednotek (protože mají vypočítané, že jim to hra umožní a neumřou), staví milión sniperů, atd.

To prostě není zábavný. U takového Starcraftu se to dá pochopit, ale u tyhle hry mi to prostě přijde spíš na škodu.

A nevěřím, že je to u dvojky jinak ...
@Bodkin (28.04.2014 15:03): To, jak se jednotky staví, to mi příjde jako detail, u kterého se dá přihmouřit oko, protože v konečné hratelnosti to zase takový vliv nemá, oproti třeba tomu, když na sebe jednotky v boji střílí z metru a neumírají a nebo když střední tank musí dostat 5 přímých zásahů z AT děla, aby byl zneškodněn ... a o podpůrných vozidlech ani nemluvě. (nepříjde mi zábavný, ani normální, aby například taková M8ička vydržela nejméně 4 zásahy z pěchotní PROTITANKOVÉ bazuky)

A přesně to je pak vidět v multiplayeru, kde to většina hráčů hraje jak magoři a vůbec jim nejde o nějakou simulaci bojů druhé světové, ale pouze o to porazit soupeře jak někde ve Starcraftovi a to né za pomocí nějaké reálné taktiky, ale pouze nesmyslům a nedokonalostem hry.

A právě všechno tohle krásně eliminuje Blizkrieg mód pro CoHko a i proto nechápu, že ho autoři neimplementovali rovnou do dvojky, protože by to hratelnosti jen prospělo.
@Walome (28.04.2014 19:40): Ve vietnamu byli větší rozprašovači díky tomu, že jeli Full auto a ne proto, že nechtěli střílet do lidí.

Zrovna se Starcraftem bych ho zařadil do stejného subžánru, jen každý z nich na jeho opačný konec :)

Jsou, ale je v tom vždy několik faktorů. Navrch, jedna jednotka je celý squad, nikoliv jeden jedinec. Narůstá damage jednotky a vždy se hodí, jestli to někdo nekoupí, takže se klidně může stát, že máš ždibet života ale všechny vojáky ve squadu. Padlý voják snižuje firepower celé jednotky, čímž se změní její užitnost.

Naopak k tomu, Starcraft má jednotku 1 postavičku, která bere damage a nakonec umře. S jejím poškozením se nemění její damage. v CoH to takto funguje a já myslím, že je to takto lepší a CoH Starcraft2 pokořil co se hratelnosti týče.

Plus po posledních dvou patchích toto zažilo pořádnou změnu, kdy je fakt rozdíl už jen třeba v tom, že německé inžinýry dostaneš blízko k těm ruským a MP vs mosin se jde na blízku rozeznat. Navíc SMG only jednotky (Shock troops/Assault grenadiers) jsou z blízka naprosto brutální vymazávači.
Brutální.
Tak jsou to rekruti, jako bys povolal pár chlapců z ulice, měsíc (nebo nevim jak dlouho trvá trénink) je trénoval, vrazil jim do ruky M1 Garand a hodil na Omahu... V rusku to bylo možná ještě horší, dostal jsi náboje do Nagantu, nebo nagant s jednou sadou nábojnic, a nazdar, do lodi a do Stalingradu... Skoro to samé.
A teď ke hře, to že na sebe dlouho střílejí, vždyť to samé je třeba i v Age of Empires sérii, přijde lučištník a než zabije i blbého Man-at-arms tak musí vypálit tak 8-10 šípů. Je to sice divný ale hrají to lidi po celém světě a očividně je to baví, tak co. Dá se to dokonce přirovnat i k FPS, např BF3 nebo COD, bez Hardcore modu schytáš několik ran a v pohodě běháš, na HC dostaneš 1-3 a jsi dead.
Blitzkrieg mod znám, párkrát jsem je zkusil, ale CoH celkově věnoval málo času, takže jsem se chtěl naučit napřed základní hru, BK mod ji rozšiřuje tak o 100% neli 150% o jednotky, upgrady, možnosti, zásobování municí atd, nedá se to ani srovnat.
@Walome (28.04.2014 14:52): Blizkrieg mód v CoHku nemá se samostatnou hrou Blizkrieg nic společného. Jedná se o mód, který ve hře upravuje hratelnost a hlavně přidává větší realismus. Jednotky rychleji umírají (celá rota pěšáků zařve klidně během pár vteřin, pokud není ve krytu), vozidla po zásahu dostávají reálné poškození, místo pouhého ubírání životů jak někde v dune 2, atd.

Od tý doby, co jsem tenhle mód objevil, tak nechápu, jak jsem mohl hrát tak dlouho originál CoH a myslet si, že je to zábavný ..

Blizkrieg mód ke stažení
@Bodkin (28.04.2014 15:58): Fakt? To bych čekal, že ve Vietnamu byli větší rozprašovači. Ale tam asi bylo všeho málo, co.

Jojo, souhlas, Company of Heroes je prostě určitej žánr. Jinej než StarCraft, ale taky jinej, než onen Blitzkrieg.

Ale i tak jsou situace, kdy stojej od sebe pár metrů a ne a ne se trefit.
@Hoonza (28.04.2014 16:28): Marshall - Man against Fire + ještě nějaký research k PTSD problému. Man against Fire je, ale z pohledu USA za WW2, v evropě u SSSR a TŘ to bylo asi jinak, každopádně je to zajímavé číslo.

Důvod, proč v CoH trvá docela dlouho zabít nepřátelskou pěchotu je samozřejmě jiný.
@Walome (28.04.2014 15:09): Nj, chlapec chce holt jiný subžánr tak ať jde hrát jiný subžánr a neotravuje s tím tady. To je jako bych šel k Diablu 2 a stěžoval si, že tam jsou nakokot rozhovory, pitomý příběh a absentující hádanky. Nebo že DOOM nemá headshoty. Prostě nesmysl.

RTS žánr není jednolitý žánr, stejně jako téměř všechny ostatní žánry. Vychází se z různých idejí, cílí se na jiné věci. To že to funguje v pravidlech Blitzkriegu/Whatever of War ještě neznamená, že by to tak mělo fungovat v CoH nebo Starcraft.

BTW - zajímavá perlička: Za 2 světové střílelo 70% vojáků do vzduchu či nad hlavy nepřítele, protože nezvládli vystřelit na člověka. Ve Vietnamu to srazili na nějakých 25%, pokud si to dobře pamatuji :P
Vážně nikomu nepříjde divné, že v týhle hře na sebe jednotky střílejí z pár metrů a neumírají? Přijde to někomu reálné? Osobně jsem měl podobný problém i u jedničky a vyřešil to až hraním Blizkrieg módu, ale u dvojky mi to příjde ještě přehnanější...

Chápu, že nějakého dvanáctiletého klučíka, který o druhé světové válce neví ani prd, to může nadchnout, ale pro někoho jiného, co se o trošku zajímá, je tahle hra nic jiného, než výsměch.
@koudy_cz (27.04.2014 18:26): Dá se s tím dát i člověk, podle toho jaký build si nachystal. Kdybych vybraného Velitele s Assault granátníkama (5 borců s MPčkama), tak bych byl v hajzlu asi rovnou.

@Elf (27.04.2014 18:32): Tím samopalem od gren myslím MGčko? Yep, ale teď ho nerfli, takže na CC je v podstatě nanic.

A ten ruský sniper team má výhodu jen v tom, že má 2 členy, tudíž 2 zásahy, kdežto německý snajpr se dá counternout jen jedním. Ale jinak je to skoro to samé.
@Bodkin (27.04.2014 18:07): jj dřív to bylo takové, že to z nich padlo jak kdy, teď už skoro pořád.. aj samopaly od grenadeeru a představ si 6 rusáků za německým těžkým kulometem.. další imba.. sniper za němce taky na nic když je jeden.. btw já už ty panzery radeji ani nedelam.. radej nastražím děla a když vyjede tank, tak čekají granátnící a ustřelí mu pásy, dělo pak udělá svoje, smutný je že to pak nutí hrát hodně defenzivní hru
Asi bych po těch patchích měl CoH2 pozkoušet, zatím jsem ještě nedohrál ani kampaň a proti PC jsem si dal akorát pár skirmishů, stejně jako v CoH1 hraju primárně za Allies, takže za Rusy a máte pravdu, že se mi podařilo zvítězit způsobem, který popisujete, čili jsem namassil bambilion COnscriptů, kterými jsem spamoval každý sektor a pak jsem jen počkal na 2x2 T-34/85 a už to jelo :) Předpokládám ale, že stejná taktika proti lidem asi nebude fungovat...
@Elf (27.04.2014 17:44): Což mi připomíná, nemůžu si vzpomenout jestli když ti někdo napálil panzergrenadiery a oni upustili panzerschreck, tak jestli jsi ho už před tím musel dokupovat. Protože mě to dost zaskočilo a byl jsem dost nasrán (když se ho zmocnili rusáci) a už mi ho nedropnuli zpět.

Insta kill jednou ránou se občas přihodí, ale nepříjde mi, že je to jednostrané.

A jo, FW upgrade je až T2.
@Bodkin (27.04.2014 17:15): za Rusy jen jedeš mass mass, je úplně jedno co stavíš, protože stejně v přesile zabereš většinu území a němci se z toho už nevyhrabou, když máš dvakrát tolik tanků.. sám jsem je zkusil, hrál za ně jen kampaň, už si ani nepamatoval kde se co staví a 10-0, sranda je brát ty německý zbraně, který už mají 100% drop :D balance more pls.. v příštím patchi čekám, že rakety budou mít u Rusů dostřel přes celou mapu :D :D
@Bodkin (27.04.2014 17:15): asi 3 dny zpatky jsem neco pomassil, na poslednim updatu se mi sevrel zaludek kdyz ten nakladak s plameny muzes upgradnout az nejak na t2-t3, kdyz uz maji rusaci tanky, takze dalsi nesmysl.. taky porad upravuji ceny, vem si ze rusove udelaji 2 tanky za cenu 1 nemeckeho.. to jsem byl zvykly ze late game spis ma patrit nemcum, ale ted uz ne.. jeden se ti do tanka naboří oddělá ti hlaveň a tim druhym tě ustřílí.. takže hraj celou hru bez tanků :D další imba mortaři u rusů, jsou schopni killnout celej squad tveho mortar nebo heavy machine gun squadu.. klidně na první ránu.. to jsou jen 3 příklady z mnoha
[neexistující komentář]: Kdys to naposledy hrál? Já jen že se mi zdá, že balanc jednotek zlepšují snad každým updatem.

Byť samozřejmě, když to chce někdo tlačit mimo, může, ale teď se to jde vždy nějak slušně countnou.
Teď jsem hrál proti sovětovi, který na mě posílal jen conscripty a zbytek rval do nejlepších 'tanků'. Bilion pěšáku, dva těžké tanky a dva střední lovce tanků :/ Můj ubohý jediný Tiger proti nim ani neměl šanci.
A stejně se mi podařilo vyhrát.
@koudy_cz (24.04.2014 22:10): 2 velitele zdarma, každý z nich má novou jednotku. Shermana pro sověty a pumu pro němce. Menu sice zpřehlednily, ale teď se k exit to windows dostaneš až po rozkliknutí menu :/

Plus nějaké to tradiční balancování.
@Bodkin (24.04.2014 19:48): No zrovna dnes mi CoH stahoval asi 850MB update, ale moc jsem nezjistil co upravuje/pridava, musi toho byt dost, asi spatne hledam. Ale nehrál už jsem to zas tak měsíc, nevím co hrát dřív, zrovna dojíždím podruhé CoH1...