Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Za českého Geralta se mi v jedničce ani fakt nechtělo hrát. Vůbec mi tam ten dabing nesedl, a to nejen u Geralta.
@Majkee (23.06.2013 08:56): Polštinu rozhodně nemusim, ale do Witchera prostě sedí - hlas polského Geralta je ze všech tří nejlepší. Polsky jsem teda hrál až dvojku nicméně pozor, rada - doporučuju kombinovat s českýma titulkama, nikoliv anglickýma. Poslouchat polštinu a u toho číst angličtinu je trochu mindfuck. Českej překlad je na rozdíl od dabingu výbornej.

P.S.: Českej Geralt v jedničce byl příšernej.
@JohnCZ (23.06.2013 02:12): Někdo s tím má problém a nemůže to jejich šišlání vystát. :D Ale já si před pár dny koupil v akci na GOGu Witchera 2:EE a až to rozjedu tak asi v polštině nebo ruštině.
@Grije (23.06.2013 01:50): Českej dabing není úplně zlej, na poměry českého dabingu je vlastně dost dobrej. Hlavně to ale prosímtě nehraj v en, dej si tam originální polštinu, která je parádní.
Nemůžu si pomoci, ale ten český dabing je prostě tragédie všech tragédií. I Polda měl nařachanější dabing. Geralt mi přijde hlasem, jak puberťák, co se snaží mluvit, jako drsňák... Hrůza, děs a katastrofa. Nejspíš přepnu na AJ, páč to jinak nejde. Je to tak směšný, až je to k pláči... :-I
@Majkee (22.06.2013 22:54): Prave ten geralt u toho byl uplne senzacni a mrzi mi to. U tech her ten cz dabing hrám dodava to kouzlo treba, jak jsem rikal pro me legendarni w3(v mem pripade nechci nekomu krivdit).

Aspon, ze jeste jsou cz titulky u her , ze se lidi snazi a ze xzone je podporuje financne.
Ja osobne uz jsem taky prekladal, ale pouze hry, co jdou prelozit. U nekterych to nejde pac nejsou nastroje u nekterych jen neco a to pak nema moc cenu.

To jsem si taky říkal, dokud jsem v druhé kapitole nenahodil originál.
Tak cajk lidi, už jsem našel ten walk mod, takže díky za nepomoc a já si jdu užít gamesu. :-D :-D :-D
Btw. kdyby někdo věděl odkud stáhnout, klidně mi sem může postnout odkaz, vůbec se zlobit nebudu.......... no dobře, jsem v hellu a nemůžu ho najít. :-D
Teď jsem vygooglil, že by to měl upravovat mod, ale zatím ho nemůžu najít... Snad to najdu. Chodil jsem i ve Skyrimu a v tomhle chci taky. :-D Ale díky moc, kdyby nic tak alespoň zkusím ten izo pohled... :-)
@Grije (21.06.2013 16:39): Kráčať sa dá len v izometrickom režime kamery, defaultne je to nastavené myslím pod klávesu SHIFT. Pri pohľade cez rameno to nefunguje a Geralt behá jak s nasolenou riťou, tiež ma to pekne štvalo.
Chci se zeptat. Jsem člověk, kterej lokace raději prochází, než probíhá. Neví někdo, zda lze ve hře přepnout mód běhu na chůzi? Je to prkotina, ale jen se ptám... :-) Díky
Přímo se nabízí udělat další hru ze světa Sapkowského jako prequel k sáze s novým hrdinou - hráči dostanou možnost většího roleplayingu, možnost rozvíjet si svého zaklínače budu taky dávat smysl (Geralt byl přece už Geralt a uměl to co uměl) a CDP bude mít mnohem větší možnost v práci se světem, příběhem a postavami.
@eremita (12.06.2013 09:50): Možná je tedy výhoda nečíst knihy před hraním Zaklínače, jako já. Sice je mám doma, ale ještě mám před nimi jiné kousky. U Zaklínače jsem se bavil skvěle, možná je to tedy právě i tímhle faktorem.
@MikeKing (12.06.2013 04:04): Co se Geralta týče, taky bych byl rád, kdyby nebyl hlavním protagonistou. Znalost knížek mě při hraní fakt omezovala, protože jsem prostě nemohl jinak, než hrát Geralta jako knižního Geralta. Ve výsledku to tak pro mě nebyl téměř žádný role-playing, spíš taková akční adventura. vlastně i tvůrci sami role-playing omezují, když mu do úst vkládají repliky odpovídající jeho charakteru v knihách (politika mě nezajímá apod.). Kdybych měl možnost mít vlastního Zaklínače, využiju jejich nelineárního příběhu mnohem víc.

Souhlasím s tebou v tom, že se Geralt jakoby vrací na začátek. IMHO je to totálně vytěžená postava, která prostě nemá kam růst, pročež každý pokus o jeho oživení působí jako regres. Vždyť už na konci knižní ságy je to unavenej děda, co chce klid a mír.
@Sinister (12.06.2013 07:13): No zabijou jí a ve 4 kapitole místo ní bude jiná bylinkářka, která ti ale nepomůže s tím příběhovým questem. A pak ještě v Epilogu se objeví a nedostaneš nějaké ty buffy, které by ti jinak dala.
@MikeKing (11.06.2013 23:04): Je to úmyslně přehnané. :-)
Jestli je to vykrádání/kopírování/inspirace to ať si určí každej sám podle toho jak moc očividné mu to přijde. Jen "one-linery" to, ale opravdu nejsou viz. třeba hostina ve 3. kapitole (ta je snad opravdu 1:1), podobnost 1. kapitoly s povídkou Menší zlo, 4. s Koncem světa atd.

Ale vem to čert, kdyby hlavní hrdina nebyl Geralt a nebylo to prezentované jako "pokračování jeho epického příběhu" tak by mi to až zas tak nevadilo. Takhle to, ale vypadá že se vrátil do "svého" světa jen proto aby prožíval stále to samé dokolečka dokola.
@MikeKing (11.06.2013 23:04): To mi přijde trochu přehnané. Většinou jde o "one-linery", které pomrkávají po fanoušcích knižní série. Že by nějak převažovaly, to se mi opravdu nezdá. Příběh sám mi přišel celkem originální a obstál sám o sobě. Jednoduše jsem měl z celé hry stále dojem inspirace, nikoliv vykrádání/kopírování.
Podle mě se to dá brát dvěma způsoby - buď "to si dělají prdel, proč tam opakujou věci z knížek?!", a nebo "to je super, vážně je to skoro jako v knížkách".
Btw hru začínám chápat jako propagaci Sapkowského na západě. Jak jinak si mám vysvětlit opakující se postavy z knih (včetně mnoha reinkarnací - viz Magistr nebo lidojed v bažinách, místo Regise je tam jeho bejvalka), celé části příběhu a dokonce i všude přítomné "hlášky" z knih. Tohle opravdu není hra pro fanoušky Sapkowského. Naopak mi to přijde vyloženě otravné. A to jsem povídky ni román nevzal do ruky přes deset let...
@Daemon (28.05.2013 15:15): Myslím, že stačilo zakouzlit Quen a mohl jsi do dalších lokací vstoupit i s nepřítelem v zádech. Často jsem kombinaci "skupinový stříbrný meč a quen" používal právě proto, abych se vyhl milionům monster v bažinách.
@Matthew.J (28.05.2013 14:21): V respawnem byl ten hlavní problém v tom, že ve chvíli kdy na tebe útočí nepřátelé, nemůžeš nic použít. Takže pokud jsou nedaleko tebe agresivní nepřátelé, nemůže pozbírat věci ze země a nemůžeš třeba ani vstoupit do jiné lokace. A než hra zaregistruje, že jsou nepřátelé mrtví, pár zbytečně dlouhých sekund jí to trvá. Hlavně v závěrečných bažinách to bylo opravdu otravné. Chtěl jsem vlézt do jeskyně, ale jelikož byl poblíž drowner, musel jsem ho zabít. Jenže než jsem ho zabil, vynořil se nový a tak párkrát dokola...
@Say (28.05.2013 14:30): Ano četl. Nic z toho co jsi psal v mé hře na normal nechybělo a nic mi ani nebránilo se chovat stejně. Každopádně jsem rád, že jsem o žádné skryté věci nepřišel.
@Matthew.J (28.05.2013 14:21): Asi bych i raději běžel prázdnou lokací no... Koneckonců, z jiných her jsem na to zvyklý. Ale znovu - chápu to rozhodnutí a jeho příčiny, ale to neznamená, že se mi musí líbit provedení.
@Matthew.J (28.05.2013 13:58): Kdybych je všechny zabíjel, hrál bych to ještě teď. Přibližně při sedmé návštěvě Blat jsem je začal ignorovat úplně. I tak jsem se dostal na úctyhodné číslo 268 mrtvých v bažinomilných monster (součtem mozků, jazyků a míz a vyděleno tuším dvěma nebo tak nějak, protože z některých toho padalo víc).
@Say (28.05.2013 12:34): Já to hrál na normal. Podle toho co píšeš jsem přišel pouze o těžší souboje, které po několika tisícovém zabití skupiny utopenců přestaly být opravdu zábavné.