Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Festival aktivity: 15 let!

Databáze her dnes slaví své 15. narozeniny! Připijme si tedy společně na její zdraví a to, ať nám i nadále slouží jako útulný videoherní domov, kam se i po letech rádi vracíme. K této příležitosti jsme pro vás podobně jako loni připravili Festival aktivity, ve kterém můžete soutěžit o hodnotné ceny tím, co Databázi prospívá nejvíce, tvorbou nového obsahu.


Pokud jste se ještě neúčastnili žádného Festivalu aktivity a nevíte, o co se jedná, nemusíte v soutěži hledat nic složitějšího, než co prozrazuje její samotný název. Jedná se zkrátka odměňování nejaktivnějších uživatelů Databáze. V průběhu následujících 3 týdnů se bude soutěžit o ceny v celkové hodnotě 500€ ve 3 hlavních kategoriích + jednom speciálním ocenění. V každé hlavní kategorii čeká na tři nejpilnější soutěžící dárkový kupon na Steam a odměna v podobě DH bodů, přičemž klíč pro udělení výher je následující: 

1. místoSteam dárkové kupony o hodnotě 75 € * + kšiltovka DH + 75 DH bodů
2. místoSteam dárkový kupon o hodnotě 50 € * + 50 DH bodů
3. místoSteam dárkový kupon o hodnotě 25 € * + 25 DH bodů
* Po domluvě je možno cenu zaměnit za jednu hru na jiné digitální distribuci podporující darování her, popř. fyzickou edici.

Festival aktivity trvá od 9. do 30. června 2023


Systém soutěže je jednoduchý. Na příčky vítězů jednotlivých kategorií se propracují ti, kteří budou nejaktivnější v přidávání nového kvalitního obsahu - více podrobností najdete v popisku jednotlivých kategorií, pojďme se na ně tedy podívat!

1)  Přidávání herních profilů


Herní profily jsou základním stavebním kamenem celé Databáze - za 15 let provozu jsme jich společně vytvořili už přes 23 tisíc, zásoba chybějících her je však doslova bezedná, když každý den vycházejí desítky nových titulů jen na platformě PC. V této kategorii je tak vašim úkolem přidat co nejvíce kvalitně zpracovaných herních profilů, přičemž hlavním kritériem pro umístění bude celkový počet DH bodů získaných touto aktivitou.

Doplňující informace:
  • Pro určení, zda vaše hra ještě spadá do časového limitu festivalu, slouží datum, kdy ji odešlete do schvalování. Pokud se tedy stane, že odešlete hru poslední den festivalu a bude vám schválena až následující či později, nemusíte se bát, body dostanete.
  • Členové týmu DH se kategorie účastnit mohou, nesmí si však své návrhy na přidávání her schvalovat sami (což samozřejmě neplatí pro členy týmu na whitelistu).
  • Uživatelé na whitelistu se soutěže rovněž mohou účastnit a hry se jim budou počítat za plný počet bodů. Vyhrazujeme si ale právo jimi přidané hry zkontrolovat a v případě, že popisky nebudou splňovat kvalitativní standard, který by všem uživatelům na whitelistu měl být známý, soutěžní body odebrat.
  • Návrhy přidávejte pokud možno průběžně během celé doby trvání soutěže. Pokud by nastala skutečnost, že by například těsně před koncem festivalu aktivity přišlo od jednoho uživatele větší než rozumné množství návrhů, mohlo by to mít za důsledek, že nebudou tyto návrhy započítány do soutěže. Jednoduše ctěme fair play a udržme celou soutěž transparentní (toto platí pro všechny tři kategorie).

2) Vylepšení vývojářských profilů


Databáze her není jen o hrách, velmi důležitou složkou je i "databáze vývojářů". Na Databázi jich máme už přes 10 tisíc, avšak mají zde oproti hrám mírně ztíženou roli. Jejich profil se přidává automaticky spolu s novou hrou, ale oproti ní není tento profil vyplněn. A tak je spousta takových profilů jen prázdnými stránkami, kde se uživatel dozví jen vývojářské jméno, název, nebo značku. Známí vývojáři už mají většinou profil slušně provedený, ale i u nich občas nezaškodí jeho "aktualizace" o dění posledních let. Oproti tomu různí vývojáři z indie a freeware scény na svůj profil stále čekají. Zkusme se tak zaměřit na tuto oblast a vylepšit co nejvíce profilů těch, bez kterých bychom těžko mohli vůbec hrát videohry.

Kritériem pro umístění bude celkový počet DH bodů získaných touto aktivitou, avšak důležitou novinkou v této kategorii letos je to, že započítávány budou pouze editace za 2 a více DH bodů. Dle zvyklostí udělujeme 1 bod za logo, 1 bod za hlavičku (rok vzniku a zániku, země původu a oficiální stránky) a 1-3 body za popisek dle délky a kvality. Do soutěže se tak kvalifikují editace obsahující minimálně doplnění celé hlavičky + loga, hlavním cílem je však vylepšení a aktualizování samotných popisků.

Doplňující informace:
  • Pro určení, zda vaše editace ještě spadá do časového limitu festivalu, slouží datum, kdy ji odešlete do schvalování. Pokud se tedy stane, že odešlete editaci poslední den festivalu a bude vám schválena až následující či později, nemusíte se bát, body dostanete.
  • Členové týmu DH se kategorie účastnit mohou, nesmí si však své návrhy na úpravu vývojářů schvalovat sami.

3) Přidávání zajímavostí ke hrám


Herní profily na Databázi obohacuje už skoro 12 tisíc zajímavostí, díky kterým se můžete o vašich oblíbených hrách dozvědět i něco navíc - ať už se jedná o zajímavosti z vývoje, příběhu hry nebo třeba skryté easter eggy. Úkol této kategorie je jednoduchý - přidat ke hrám co nejvíce kvalitně zpracovaných zajímavostí, přičemž kritériem pro umístění nebude jen jejich počet, ale především kvalita. Tu vyhodnotíme sami na konci festivalu a počet obdržených plusek bude hrát při vyhodnocení pouze pomocnou roli, jelikož je nám jasné, že v tak krátkém čase je získání více plusových bodů obtížné, obzvlášťe u zapadlejších her.

Doplňující informace:
  • Členové týmu DH se kategorie účastnit mohou, všichni zapojení se však nezúčastní závěrečného vyhodnocení kvality.

Speciální ocenění: MVP festivalu


Ocenění "Most valuable player" festivalu obdrží soutěžící, který projeví největší univerzálnost, zapojí se do všech tří kategorií a získá v nich co nejlepší umístění. Jako odměnu získá Steam dárkový kupon o hodnotě 50 € a dodatečných 100 DH bodů.
A to je pro tentokrát vše, případné dotazy rádi zodpovíme v diskuzi pod článkem. Za celý tým Databáze her vám chtěl poděkovat za věrnost, ať se tady v přátelské komunitě potkáváme i za dalších 15 let. Na zdraví, DH!

Memphis 

Diskuze ke článku

Congratulácie víťazom! :)

A musím uznať, že bolo popridávaných niekoľko naozaj zaujímvaých zaujímavostí :)
@rikuhahl: @Dunemaster: @miCHALupka: Velká gratulace, pánové. Byl to s vámi lítý zápas. Všechna čest.

Druhý týden už jsem chvílu přemýšlal, že to zabalím, když jsem viděl to vaše tempo. :D Nakonec jsem sa ale vyhecoval aspoň dorovnat loňský počet her. A pak poslední dny mňa zase nakoply. :-)

Gratulace i všem v ostatních kategoriích. Ty zajímavosti mňa úplně odrovnali. :D
Bylo to parádní a napínavý do posledních minut. Díky Memphisovi a všem zúčastněným. Stálo to většinu volného červnového času, ale DH je zase o dost bohatší. Původně jsem si myslel, že udělám bednu v zajímavostech, ale nějak se to pak vyvrbilo, že jsem jel vše :D

Ale neusněme na vavřínech, dejme si teď malinkou pauzu a pak dalšímu přidávání (asi v menším tempu) zdar ;)
Děkuji všem pořadatelům za super festival a gratuluji účastníkům a vítězům. A především MVP rikuhahl, takové umístění ve všech kategoriích, to muselo stát hodně úsilí. Klobouk dolů.
Vyhodnocení festivalu je tady! Někde byla situace jasná, jinde to bylo opravdu velmi těsné. U kategorií 1 a 3 byli soutěžící na 4. místě tak blízko TOP3, a s tak velkým odstupem od zbytku účastníků, že jsme se rozhodli odměnit je "cenou útěchy" v podobě Steam kupónu v hodnotě €10. Všem moc díky za účast a napínavé klání, Databáze je zase bohatší o spoustu kvalitního obsahu!

Seznam výherců:

1)  Přidávání herních profilů 
----------------------
1. rikuhahl
2. Dunemaster
3. Atreides  
4. miCHALupka

 2) Vylepšení vývojářských profilů 
----------------------
1. Jumas  
2. rikuhahl        
3. Dunemaster

3) Přidávání zajímavostí ke hrám 
----------------------
1. adam.kulhanek    
2. H34D
3. rikuhahl  
4. John Mirra

Speciální ocenění: MVP festivalu:
----------------------
rikuhahl
Já jsem na jednu stranu rád, že to skončilo, protože tím končí i to odklikavání stovek zajímavostí v sledovaných. :-D
@Fritol (01.07.2023 09:52): Oo, diky. :)

Nebylo to uplne lehke, protoze ty hry nemam. Kazdopadne, puvodni plan jeste pred Festivalem byl doplnit ty Xbox (1. generace) hry, ktere tu jeste nejsou a da se o nich neco napsat a vyhledat. To jsem nakonec zvladnul. Ted bych se chtel vrhnout na Xbox 360 a PS3.
Tohle byl snad nejvydařenější ročník vůbec. :) Za mě teda velké díky @Dunemaster za přidání velkého množství konzolových obskurit. Pěkné, s takovou těch 25k her na DH padne dřív než za rok.
Já narazil na dvě zajímavosti, které mě docela dojaly (Spyro a Divinity II)

A pak na jednu, která mě dost pobavila (Black and White 2 a šeptání jmen v noci)
Ano, byl to super hec, díky za festival! Jen osobně už jsem toho měl poslední cca 2 dny více než dost. :) Tohle tempo bych delší dobu nezvládl udržet. Ale jsem rád, že jsem si pročetl historii vývoje spousty svých oblíbených her. Někdy jsou to opravdu fascinující příběhy.

A ze speedrunů doporučuju pátou Civilizaci - 33 milisekund :D
To si takhle včera odpoledne odjedu na dovolenou a pak večer zjistím, jak jste to přidávání rozjeli. Jste drsní. :)
Poslední dva týdny jsem spal cca 5 hodin denně. Ale DH si ten čas zaslouží. Díky za akci. Původně jsem myslel, že přidám tak 100 zajímavostí a šmytec, ale přidal jsem i jiný věci. Stálo to za to. Díky všem.
Jdeme do finále - zbývají poslední 3 dny, zatím jsme na tom takhle:
- přidáno 299 her 24 uživateli (na prvních 4 místech je to opravdu těsné!)
- upraveno 427 vývojářů 12 uživateli
- přidáno 862 zajímavostí 22 uživateli
Já jsem začal dost pozdě (vlastně včera), protože jsem si říkal, že tu stejně všechny zajímavé zajímavosti dávno jsou... ale když jsem pak procházel profily některých svých oblíbených her, tak jsem zjistil, že tam pořád jsou nějaké mezery a je jich docela dost.

Takže se je snažím doplňovat a mám radost za každé plusko, protože to beru tak, že zajímavost někomu přišla, ehm, zajímavá a dozvěděl se třeba něco nového. S výhrou nepočítám, to bych se musel jinak otáčet :)

A odklikávat každý den 15 upozornění na speedrun mě taky moc nebaví, ale chápu, že to ostatní zajímat může. Na druhou stranu ale mám rád Awesome Games Done Quick, hlavně Covertmuffina, ten chlap musí být vždycky při nahrávání na speedu nebo kokainu, jinak to není možný :)
@Pluto (23.06.2023 15:31): Já tě chápu, ale víš jak to je, třeba mě zas nezajímají některé jiné zajímavosti, mimo jiné i ten tebou zmiňovaný seznam 1001 her. Ale netvrdil bych uživatelům, že to nemají přidávat... Zatím je DH přehledná, ničemu to neškodí, tak proč se bránit? Já mám rád speedruny, tak je přidávám. Dokonce mě fascinuje, když zjistím, že někdo dodnes speedrunuje některé DOSovské legendy, jako je právě Gabriel Knight...
@H34D (23.06.2023 14:28): Pochybuju, že se najde jediný příznivec takového Gabriela Knighta, kterého by nějaký speedrun zajímal. Ono je to i o typu her - třeba u takových plošinovek jako býval Sonic nebo Prince of Persia má speedrun smysl, u takových adventur, strategií nebo třeba NHL to smysl postrádá. Je jasné, že co hráč, to názor. Ale myslím si, že právě speedrun (a nebo i to zařazení do níže zmiňované knihy o tisícovce her) zajímá skutečně minimum lidí a v zajímavostech je to políčko, které přeskakují/ignorují. Když už se bavíme o délce hraní jednotlivých her, tak spíš nějaký (mnohdy hodně pofidérní) speedrun mě zajímá, za kolik se dá hra dohrát normálním tempem. To je pro mě mnohem důležitější a vypovídající informace, než speedrun. Takovou informaci, kdybys do zajímavostí přidával, tak věřím, že to bude kvitovat mnohem víc hráčů, než speedruny.
@Pluto (23.06.2023 14:07): No vidíš, sám sis ten argument z prvních dvou vět nakonec vyvrátil. :) Některé zajímavosti jsou skutečně jen pro milovníky dané hry a já měl za to, že DH je tady pro milovníky her. :) To, že ty si na plno užiješ hru nějakým způsobem neznamená, že jiný člověk si ji neužije jiným způsobem.

Pro někoho je zajímavé, jaké má hra easter eggy, nebo jak probíhal vývoj, nebo na co příběh odkazuje a pro jiného může být i zajímavé, jak rychle jde hru dohrát. Některé speedruny bych se nebál označit za umělecké dílo, nejbližší srovnání se nabízí s e-sportem. Samozřejmě e-sport je tady taky jen pro okrajovou část DH uživatelů...
@Zx Atari 500 (23.06.2023 12:57): Tohle jsou zrovna příklady podle mě absolutně zbytečných zajímavostí. Jak zařazení do té knížky, tak i speedruny. Osobně jsem speedruny nikdy moc neuznával. Když jdu hrát hru, tak si ji chci naplno užít a ne se snažit ji dohrát co nejrychleji. To můžou tak leda milovníci dané hry, kteří v ní strávili už nepřeberné množství hodin a neví, co ještě by vyzkoušeli.
Hra byla zařazena do knihy 1001 Video Games You Must Play Before You Die ....:o)

Tak jsem si rikal, ze bych zvedl speedrunovou rukavici a doplnil zajimavost typu : Hra ma svuj zaznam na portalu Wikipedie, A abych byl dukladny, tak v pripade chybejiciho zaznamu: Hra nema svuj zaznam na portalu Wikipedie :D

23732 zajimavosti..... to prece stoji za uvahu :D
Omezený termín je často impulsem pro ty, kteří se třeba chtěli dlouho do něčeho pustit a dotáhnout to, ale nemohli se k tomu dokopat. Speedruny mě u některých her třeba docela zajímají, rád se podívám.

Ale určitě by bylo fajn kdyby třeba byly nějaký pravidelný vyhlášení nejlepších přidaných zajímavostí. Jenom si myslím, že takhle do hloubky se tomu nikdo věnovat nebude.
Jak to tady ted ctu, tak se trochu bojim, aby se z toho nevytratilo to hlavni zabava a pocit z dobre vykonane prace. Protoze o to jde predevsim. Vyhry, ac velmi pekne, asi budou jen tezko primarni motivaci, a z DH bodu, od jiste vyse, lze mit taky maximalne fajn pocit.

Je mozna skoda, ze festival nema sirsi casove okno, nebo nejak jinak nekompenzuje, ze jsou uzivatele, kterym nekdo jiny managuje domacnost, deti, ze nekdo zrovna nema zkouskove a podobne. Reseni ale, priznam se, nemam. :/ Takze nejsem moc konstruktivni.

U zajimavosti myslim, ze komise rozhodne moudre a spravedlive. Ono nejen kvantita, ale ani pluska moc o nicem nehovori. Dost lidi uz si tu vsimlo, ze nekteri uzivatele si pluska za odkazy, videa, zajimavosti docela farmi a nema to moc vypovedni hodnotu, zvlast kdyz si da clovek dve a dve dohromady.
Prosím vás, hlavně klid. :) Já jsem vstoupil do soutěže zcela náhodou, protože si zrovna dávám od hraní pauzu, můžu tomu věnovat nějaký čas a asi po týdnu od vyhlášení jsem zjistil, že nějaký festival aktivity vůbec existuje. Už delší dobu jsem si říkal, že by to chtělo některé speedruny (které jsem začal přidávat před 10 lety) aktualizovat. Občas se stane, že někdo nějaký nahlásí jako překonaný, což se průběžně bude dít, takže cílem je zvolit takovou formulaci zajímavosti, aby čtenář pochopil, že není v silách DH udržovat všechny údaje aktuální a že v případě zájmu si má raději rozkliknout zdroj, kterým by nemělo být jen jedno video toho konkrétního speedrunu, ale oficiální speedrun.com web, který bude mít vždy výsledky aktualizované.

Plně si uvědomuju, že na kvalitě přidaných zajímavostí záleží a nechci nikoho vyšachovat ze soutěže jen tím, že ho překonám v kvantitě. Admini určitě posoudí věc objektivně. Já mám prostě speedruny rád, i když chápu, že pro 90% návštěvníků je to podobně nezajímavý údaj jako HW nároky. Byl bych blázen, abych se snažil jen cíleným přidáváním té nejjednodušší zajímavosti vyhrát soutěž. I tak mi to zabere obrovské množství času (jedna se sice dá přidat někdy za minutu, ale plánuju jich stovky), které kdybych věnoval do jakékoli jiné práce, vydělal bych si podstatně víc peněz, než činí - jinak samozřejmě skvělá - výhra.

Takže festivalu aktivity zdar a každý dělejme to, co nás baví.

Edit: Btw mám v plánu přidat i pár "normálních" zajímavostí. :) Anebo taky HW nároky k některým historickým kouskům, což je taková moje úchylka a mimochodem mi vadí, jak někteří uživatelé udělají sprosté ctrl+c/ctrl+v a nechají tam i anglické popisky typu "Free disk space", "graphics card" apod. Mimochodem dohledání správných HW nároků u her z přelomu 80./90. let je docela oříšek a někdy to trvá i desítky minut, abyste neřekli, že si to zase zjednodušuju. :)
@Kunick (20.06.2023 06:35): No já ti nevím. To, že se mi jeho způsob nelíbí je asi jasné od mého prvního příspěvku (s respektem k tomu, že to neporušuje pravidla). Soudcem festivalu pokud vím nejsem. Co dělám špatně? Projevit svůj názor snad můžu, ne?
@Kunick (19.06.2023 18:37): Rozhodně tu nechci vkládat přímou úměru mezi strávený čas tvorbou a samotnou kvalitou. To by byl samozřejmě nesmysl. Polemizuji jen nad tím, jestli je strojové přepisování stále stejného typu informací ve stále stejném patternu tou správnou aktivitou pro "Festival aktivity". Od toho tu ale nejsem já, abych soudil. :)
@M.a.t.t. (19.06.2023 17:57): Netřeba upozorňovat, vím to a ostatně i Memphis to ve svém příspěvku zmínil. Ostatně právě proto jsem svůj názor oddělil do druhého odstavce. A tedy nechápu, proč by kvalita nemohla být objektivní. Jsem rád, že pravidla na to pamatovala, no osobně nemám rád komise které rozhodují bez definovaných pravidel.

@adam.kulhanek (19.06.2023 18:11): Samozřejmě, názory je třeba respektovat. Nicméně pracnost/investovaný čas by neměly být brány jako hledisko hodnoty té které zajímavosti. Stejně tak nejde apriori říct, že ten kdo stráví vytvářením profilu víc času odvede vždy lepší práci.
@Kunick (19.06.2023 17:05): Jestli to z mého textu vyznělo jinak, tak já jeho způsob taky plně respektuju. Co je užitečné a co ne je subjektivní a můj názor je opačný (a opět se vším respektem k tvému názoru :) ).

Můj dotaz směřoval k tomu, jestli pro mě má cenu přidávat další pro někoho možná relevantní zajímavosti. Mně šlo o to, že jsem strávil docela dost času, abych sem něco přidával a když vidím, že někdo dokáže přidávat velmi rychle se stejným patternem obrovské množství zajímavostí, tak jsem se trochu zarazil. Proto jsem se chtěl ujistit, jak se to bude hodnotit a jestli pro mě má cenu pokračovat. A upřímně, tak trochu ztrácím chuť, ale uvidíme, no. :)
@Kunick (19.06.2023 17:05): Iba by som si dovolil upozorniť na to, čo je napísané priamo v článku " přičemž kritériem pro umístění nebude jen jejich počet, ale především kvalita ". Žiadny rešpekt k tomu ako kreatívne sú využité pravidlá teda nie je nutný, nakoľko ti môžem za celý tím odpovedať, že pravidlá s niečim podobným počítali od začiatku. O kvantifikovateľnej a objektívnej kvalite v tomto prípade nemožno hovoriť - už len to, že tebe príde niečo užitočnejšie ako iné, je taktiež iba tvoja subjektívna preferencia a hocikto iný to môže vnímať úplne inak.
@rikuhahl (19.06.2023 11:56): @Memphis (19.06.2023 14:28):  Tak to je to naprosto nejhorší možné řešení. Kvalita by měla být kvantifikovatelná a tedy objektivní. A čas by neměl být hlediskem. A přínosnost pro DH je u naprosté většiny zajímavostí nulový, pokud nebude existovat mechanismus jak zajímavosti hodnotitmoci se tak zbavit těch naprosto zbytečných. U některých her je jich tolik, že než abch se něco dozvěděl, tak se na scrolling vykašlu. Jak jsem psal níže, mělo to být omezeno na hry, které zajímavosti postrádají.

A jakkoliv mi u většiny her přijde informace o času speedrunu zcestná, tak respektuju H34da za to, že kreativně využil toho jak jsou pravidla zadaná. A upřímně řečeno, furt užitečnější než kolik se ve hře vyskytuje zvířat, nebo že postavy komentují učes hrdiny.
@adam.kulhanek (19.06.2023 11:12): Předpokládám, že “zasedne komise” a vyhodnotí přínos zajímavostí pro DH. Taky se mi tohle moc nelíbí. Hlavně z důvodu, že to vystrčí všechno hned z HomePage, sám přidávám zajímavosti tak do 10-12 ks, aby i ostatní měli “svou chvíli slávy”. A taky z toho důvodu, že se to nedá dělat úplně dlouho, protože to pak zas může člověka psychicky vyčerpat :)
Chtěl bych se zeptat, jak se budou vyhodnocovat zajímavosti ke hrám? Když se koukám, jak tam teď sype H34D zajímavosti s kadencí jednu za minutu s tím, že je to prakticky vše podle stejného patternu a ze stejného zdroje, tak nějak postrádám chuť cokoliv dalšího přidávat, protože se tomu absolutně nevyrovnám. Ledaže bych si na to napsal program. :D

Pár mnou přidaných je taky taková rychlovka (dabing nebo postavy na posteru), ale rozhodně jsem nad každým kusem musel strávit nějaký ten čas, abych si ověřil skutečnost, že je vše správně.
Teda vy jedete. Puvodne jsem si pomyslel na bednu alespon nekde, ale vy jste se to proste rozhodli vyhrat! Good for you, good for DH. Mit tak vas cas, kluci, zavist!
První týden je za námi a festival v něm nabral moc pěkné tempo, zatím bylo:
- přidáno už 112 her 15 uživateli
- upraveno 121 vývojářů 6 uživateli
- přidáno 253 zajímavostí 15 uživateli

Přední příčky v jednotlivých kategoriích jsou často hodně vyrovnané a není to nic, co by se v dalších 2 týdnech nedalo dohnat, bude to napínavé!
Příště by bylo dobré zajimávosti omezit na hry, u kterých je jich míň než třeba 5. Ať se to rozprostře i k těm mín profláklým titulům
Všechno nejlepší a ať je tady s námi databáze alespoň těch dalších 15 let. :-)

A měl bych menší otázku ke kategoriím. Počítá se do profilů her i totání konverze a potažmo u vývojářů i profily jejich modderských skupin?
Hiphiphurá :) Jsem tu teda jen necelých 14 let, ale trochu už se i tak cítím staře :) Obecné kategorie se můžou na jednu stranu zdát nicmoc, ale na druhou stranu teď může člověk na DH naházet všechno, co tu chybí a nemohl se dokopat to sem dát, každý má jistě připraveno aspoň 20 takových věcí, nebo ne? :) Vtipné je, že se 2 favoriti hned na začátku “odhlašují”, ale nevěřím jim v tomhle ohledu ani slovo, takže bacha na ně. Přidávání zdar ;)
Pěkná výše odměn. :) Bohužel letos se nezúčastním, vyšlo mi to krásně na "dovolenou" a festival, tak gl ostatním.

Ale neodpustím si lehkou kritiku k první kategorii, že nemá žádné zaměření. Právě to omezení na určitou skupinu her bylo nejzábavnější. Člověk objevil spoustu zajímavých věcí při tom přidávání.
Vše nej, ať to jde. Akorát nechápu proč je k výročí jako hlavní chod práce na databazi :D
K patnáctým narozeninám to chtělo naplánovat nějakou větší oslavu, klidně i formou srazu.
Pripijim k narozeninam a preji jeste mnoho let aktivni komunity. To nejak rychle ubehlo :-D