Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Wolfenstein II: The New Colossus

76

Diskuze

« Novější Starší »
Ano srackoidni mlha selektivni pameti, psal jsem o tom myslim ve svym komentari k Thief: DS :) Zlatym fondem je podle mne spis HL2, Doom III se jenom dobre hral. Ono se tehda kolektivne cekalo ze pujde o nejakou supernadrazenou meta-FPS, ale uz tehdy to byla jen takova oldschool hratelnost v super grafice, nikam to nic neposunulo, kdezto HL2, ten byl revolucni bo posunul vypraveni pribehu, animace, fyziku + Steam...

Btw D3 behal spis nevyzpytatelne nez pausalne zle, soused to napr. v pohode rozchodil na nejake karte z roku 2002, myslim ze to tenkrat byly GeForce MX series s pouze DX7 supportem (Doom III - DX9 gen.)

Ruku na srdce dneska ty hry taky behaj kolikrat vachrlate, viz KCD, RotTR atd.

Btw tady ve vsi Dooma ukradli snad vsichni, neni divu, meli jsme sotva na panaka ruma
@ještěr (20.04.2018 22:51): No ja si to teda pamatuju jinak. Kdyz vysel Doom 3 tak za prve skoro nikomu nebezel poradne, coz byl prvni duvod hejtu a dalsi duvod byl ten ze plno lidi cekalo to co ID predvadel v dilech predtim, coz tak taky nebylo. Mozna tady u nas ho hraci rozkradali, v cizine to tak drasticky nebylo. A i prodeje u nas nebyli spatny, vzhledem k tomu ze stal 1600 stovek. Pamatuju si ze jsme na nej meli frontu, a to stavalo malokdy, maximalne kdyz vysli Heroes 4 nebo Diablo 2 :)
jasne rict ze to byla hejtovana hra asi nejde, ale vzhledem k tomu ze to je znacka ktera vlastne tak nejak definuje herni historii, to zadna slava nebyla:)
Proste si myslim ze ta hra je dneska vnimana daleko vic pozitivneji nez v dobe kdy vysla, a klidne se da zaradit do takzvaneho zlateho fondu her, coz tenkrat vubec tak nevypadalo.)
@ještěr (20.04.2018 22:51): Mě se na tom psaném zakončení HL "trilogie?" líbí nejvíc asi to že ten konec mě nechal v naprosté nejistotě jak to tedy skončí: Bude Země izolovaná od vesmíru a tak přežije? Nebo se okupanti za tu troufalost rozhodnou vynaložit obrovské zdroje aby se na Zemi vrátily a zpustošily jí do základů a udělal by s tím G-man něco nebo jen potřeboval odvést Zemí pozornost od jeho "boje"? :)

Jinak příběh colosssu neznám, netroufám si hodnotit ikdyž cítím to že je tam velká nerovnováha.
Doom III byl ve sve dobe velmi vyznamna ocekavana FPS, ktery sice skoncil dilcim neuspechem, protoze v recenzich skoncil za Half-Life 2, ktery byl myslim nejdrazsi a temer vsude atakoval 100ku, hraci sami jej temer bezvyhradne milovali i Far Cry (se kterym se tak trochu nepocitalo, skvele recenze, blbe prodeje, nejlepsi grafika), ale urcite Doom nebyl neuspesnou ci hejtovanou hrou.

Uprimne mira pirateni byla tehdy velmi velika, dnes jsou hry na Steamu za par kacek, tehdejsi soplove maji dneska prachy, byla dema... Tehdy ani nebyl duvod to hejtit, malokdo za tu hru zaplatil :)

Wolfenstein II The New Colossus v dobe vydani vyznamnou hrou nebyl, pouze just another AAA game, myslim, ze je uplne zbytecny jej s DIII srovnavat (kvalitativne i dobovym vyznamem). Posledni zasadni ocekavany Wolf ve sve dobe byl RTCW (2001, pral se s AvPII, ktery podle mne byl jasne lepsi).

Gordone, tj zajimavy jak uplne sileny (ale ne hloupy) a prekombinovany pribeh v HLIII (ktery nebyl) mne prijde poutavy uz z abstraktu velmi poutavy kdezto hry jako Colossus skonci takovym trashem. Talent neobkecas.
Doom 3 kdyz vysel nemel na ruzich ustlano, remcalo se dost, stejne jako dneska nekdo remca treba zrovna u noveho Wolfa. Az po case mnoha lidem doslo ze to byla vlastne dobra hra...je skoda ze to ty internetove komunity nedokazou poznat hned. A jen se to zhorsuje, dneska uz je to tak daleko ze by prepisovali scenare her pac si mysli ze to je spatne napsane, a to ze jedine veci co pisou oni jsou esemesky jim je srdecne jedno..:)

Doom III, kua to uz je roku, byl IMO OK. Ne takova vykladni skrin talentu vseho druhu jako HL2 ale poctiva kvalitni strilecka bez nesvaru typu respawn nepratel ve vlnach, prekomb. klavesnice, weapon wheel, QTE, upgrades ci nutnosti klikat po zemi jak uplny kokot... Se slusnou atmosferou a mnoha mrstymi neprateli, takze boj byl docela o predikci (plasmagun do hopkajicich impu napr.) a fun-to-play. A samozrejme, still better graphics than Colossus:)
Tak on je to spis takovy rant :), ohledne minusek couldn't care less... Cely je to obsoletni, ten pribeh uz definitivne zmrsili tak ze uz by jej radeji vubec nemeli rozvijet... Fakt jsem se za scenaristy stydel... Bohuzel Shadow of the Tomb Raider je jeste daleko... a treti Halflife v nedohlednu :) Jeste mam koupeny Prey ale nezahral jsem se do toho... Snad ted po uninstallu (Colossus jsem hral neco pres 5 hodin, no hral, trapil se jak u porodu sestercat)
Ještěr - pěkný a trefný koment, škoda, že dostaneš mínuska od hráčů, kteří ještě neviděli dobrou střílečku. :) Wolfa jsem hrál tak 2 hoďky a pak jsem to vzdal, je to opravdu ztráta času. 15% bych tomu sice nedal, ono ve hře není nic až tak závadného, ale nenapadá mě jediný klad. Vše odbyté, předpotopní, pitomé, nudné... Opravdu raději si po páté dohrát RtCW, anebo klidně i zmiňovaný Doom 3.
ja se na ni chystal ...

pritom je docela signifikantni, ze casto ty spatne hry maj strasne pochvalne recenze na tech mainstreamovejch mediich ...
Tak tahle hra je prozatim bohuzel naprosty WTF, naprosto zmyleny nakup. Pribeh coby uplna picovina vycniva i v ramci videoher, animace vypadaji jak z roku jedna dve, textury jsou rozplizly a plasticky jako v Doomu 3 (jenze ten vysel leta pane 2k4). Hra, pro jistotu bez baterky, trpi prepaly cerny a bily, pres den (coz by az tak moc nevadilo bo za svetla stejne nemam cas na cypoviny) se tmave lvly poradne nedaji hrat. Ruiny New Yorku vypadaji jeste hure, nez ve Falloutu 3, cely to vypada zoufale amatersky, neumetelsky a outdated. Postavit tuhle hru technologicky vedle takoveho Rise of the Tomb Raider je ciry zoufalstvi a ostuda.. Dokonce ani mouse sensitivity nefunguje poradne.. Skoro jak ceckovy serialy napsany na koksu..
@BINGMAN (28.03.2018 12:02): No jo, já to teď kvůli marodění dost dlouho nehrál a na tuhle schopnost prolézat úzkými prostory úplně zapomněl a nevyužil ji. Ten prostor k prolezení jsem už teď prakticky ihned našel, takže jsem se za ty žaluzie v pohodě dostal. Moc díky za oživení paměti! ;-)
@Chuck (28.03.2018 11:59): To je ono. Ty žaluzie nerozbiješ. Už ti neřeknu, kde to tam je, ale musíš najít buď úzkou trubku, kterou prolezeš kam potřebuješ (jakože fakt úzkou), nebo můžeš podlézat pod auty. I s tímhle skillem vždycky existuje cesta dál.
PS: Ty trubky jsou vždycky označeny takovou žlutou barvou jako tady.
Narazil jsem na takovou záhadu, kvůli které nemůžu postupovat dál. Jsem v továrně v New Orleans Ghetto, obešel jsem toho hlídacího psa, co plive oheň a potřebuji proskočit otvorem s žaluziemi, odkud pak pokračuji dál. Jenže ty žaluzie proskočit nejdou, přestože už jsem se z videa dozvěděl, že to jde a že jiná cesta vpřed není. Je to bug, nebo dělám něco špatně (co?). Ať už použiji sprint nebo ne, po úderu se prostě žaluzie nerozbijí, takže mám smůlu. Nebo snad mám použít nějakou kombinaci?
@Gordon (26.02.2018 12:07): Jak píše Trian, pro a proti mají omezený počet znaků, zatím se mi (asi až na jednu výjimku) v komentářích nepodařilo tam narvat všechno, co jsem chtěl, proto to už neriskuju a dělám to takhle. A co se týče spoilerů a míst - mě osobně by to sralo, kdybych věděl dopředu, která místa ve hře navštívím.
@Molasar82 (26.02.2018 06:58): To jsem neřekl, ani že s tebou nesouhlasím, jen že to je napsáno debilně. Máš tam kolonku pro a proti a ty to nacpeš nad to a do kolonek napíšeš viz. nahoře. to je prostě wtf logic. to samé ty spoilery. Spoiler na název lokality snad ani není spoiler... :D

Edit: koukám žeš měl ode mě mínus, za to se omlouvám, asi jsem se uklikl, a tys to pochopil že nesouhlasím.
No vidíte to a já, jakmile to dohraju, zpětně si tomu dám pomyslnou nálepku nejlepší hry roku 2017 :) protože půjdu s hodnocením dost vysoko, nemám tomu zatím co vytknout.
@Gordon (25.02.2018 23:38): To je život, zvykej si. Ne s každým se shodneš a ne každá věc Ti sedne. Jsme každý jiný, někdo víc, někdo méně. Nelze se zavděčit všem. Každý přemýšlíme po svém, máme jiný styl vyjadřování, jinak hodnotíme. Každý komentář je unikátní - Tebe by bavilo číst si pořád ten samý styl recenzí s perfektním slohem jak přes kopírák, opěvující neustále to samé?
@JohnCZ (13.02.2018 16:41): Jednička i další díly byly u mě v pohodě, ale tady ta hra jednak nevypadá moc hezky, prostředí v rozvalinách, kde se teď nacházím, je značně nezáživné a samotná akce, která není nejhorší, to zatím moc nezachránila. Nevzdám to, ale musím se do toho nějak vpravit a přijít tomu na chuť, už jen proto, že je to Wolfenstein. ;-)
@Chuck (13.02.2018 12:49): Já měl podobný pocit u jedničky. Nějak mi tam nesedl ten kontrast příběhové hry, rychlé akce a zároveň toho podivného občasného tlačení do stealthu.
Tak nevím, jestli jsem si už odvykl na podobný druh akce, ale zjišťuji, že mě to vůbec nebaví. :-/
Ten feel ze střelby je takovej.... nijakej. Oproti Titanfall 2 vyloženě bídnej.
@Kostěj (03.01.2018 20:48): Jo, chápu tě. Ale taky musím říct, že ten pojem "paradox" se tam dost hodí :-) Tvůj postoj samozřejmě respektuju, ale pořád jsem rád, že Wolfenstein je přesně takový, jaký je. Mně se to moc líbilo a bavilo mě to. Chvíli jsem hrál, přičemž gameplay mě hodně bavil a chvíli jsem pro změnu sledoval film. Přesně tak, jak to mám rád. Každopádně málokterá hra ve mně dokázala vyvolat takové nepříjemné emoce jako Wolf na začátku s tím psem. No, bavilo mě to hodně.
@CrocoRay (03.01.2018 16:35): Jo, no. Je to komentář, vysoce subjektivní žvást založenej na pár osobních postřezích, vůbec neaspiruju na formát recenze :-)

Chápeš to celkem správně. Hra to není špatná, ale má tak dobrý cutscény a "sociální" pasáže, že mě paradoxně moc nebaví ji hrát :-). Kdyby MachineGames udělali místo trojky film, nebo i prostě jen machinimu, udělali by podle mě líp. Některý scény jsou vyloženě fantastický (ožíračka v New Orleans, Venuše, etc.)

Nebo ještě jinak: nikdy jsem nechápal ten moderní trend koukat na youtube, jak lidi hrajou hry. Tady u Wolfa bych ale asi i já udělal výjimku.

A samozřejmě dík za reakci :-)
@Kostěj (komentář): Ten komentář je dost zvláštní :-D Sice hned ze startu uznáváš, že je hra dobrá i po stránce gameplaye a vlastně nic moc nevyčítáš a přiznáváš, že opakuje kvality jedničky, ale pak začneš kritizovat, že to už ani není hra, ale je to spíše film, jestli to dobře chápu. Přijde mi to takové rozpolcené.

Ale jsem rád, že nejsi ve většině, protože právě tenhle styl vyprávění se mi u hry líbí a hra by neměla být čistě jen o hraní. Pokud ano, tak se vrátím do dob Tetrisu a kašlu na příběhy a všechno s tím související. Měl lákají i takové ty interaktivní filmy, kde je to na pomezí hry a filmu. Něco jako Hidden Agenda, kterou kámoš vychvaluje.