Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A tak Rychlý hraje magora, to mi docela i sedělo. Samozřejmě místama je dabing votřesnej, ale celkově je v klidu.
No, Flashpoint je místama taky dost hroznej, zejména brífingy. V Mafii jim to občas ujede a Vašut děsně přehrává, ale tak to je tradiční :)
JM: děláš si prdel? To byla nejlepší hláška! Jako dabing v OW je místama hroznej, místama normální, ale určitě to není taková trága.

MEK MILENE, OPAKUJU SEVEROVYCHODNE :)

Ale jako předabovaný hry jsou zlo. Třeba Far Cry...

edit: u toho W3 se spíš divím, proč to dělali.
Možno je to aj tým, aký nízky budget do toho predabovávania vrazia a ono sa to potom dosť nepekne podpíše na výsledku, napr. aj HOMAM 5 mal celkom zlý dabing, taký necromancer tak pôsobil ako totálne prehrávajúci starý attention whore. (Neviem či nedaboval aj Groma alebo Cairna vo W3). Alebo že Tyrande znela ako stará babka a celkovo ten tón, že všetci znejú ako totálni "ňoumové", fakt nechápem kto si myslel, že keď sa to predabuje, tak to bude super. :D
Mně prostě český dabing do her nesedí. Češtinu do hry beru, ale proč to předabovávat... ? "Bombáár-dovát!"
Taky jsem měl občas celkem problém ustát dabing Original War, hlavně Powellovo "Postupujte se-ve-ro-vý-chod-ně, O-PA-KU-JU, SE-VE-RO-VÝ-CHOD-NĚ!" ...
No bol to skutočne overvoiceacting, hlavne Tyrande a Cairn Bloodhoof. Inak viem, že vo svojej dobe som si robil dokonca zoznam zlých prekladov a doslovných prekladov metafor, ale nejak to už neviem nájsť, škoda.
Když nic jinýho, tak ten českej dabing je vtipnej a zároveň u mě vyvolává nádhernou nostalgii. Hlášky jako "má víra ve světlo je neochvějná," "tož, co mám podělat," "duchové jsou neklidní," apod. jsou prostě legendární a basta. :D :D
Ach jo, já jsem asi fakt jedinej, komu ten dabing nevadí. Ale to je tim, že to byla moje úplně první originální hra, kterou jsem si kdy koupil. A na kterou jsem se těšil ještě v dobách, kdy se mi ani nesnilo, že bych měl pc. A stálo mě to 1600... a bylo mi 15.
Mě nejvíc nakládala závěrečná mise za nemrtvý. Já tenkrát ještě žil v domnění, že nejlepší obrana je věž, takže mi mortáristi strašně nakládali :-D
To já se poprví zaseknul už v misích za lidi někde na konci, kde musíte použít minometčníky jenže já nevěděl jak. Takže jsem začal hrát jen proti pc na různých mapách a když jsem se vrátil ke kampani (po docela dlouhé době) tak jsem jí prolít jako nůž máslem :D
Ja som mal pri prvom hraní len jeden zákys, resp. nezdar, kde som opakoval misiu a to za orkov, kde hráč v Ashenvale zhromažďoval drevo. Hmmm človeku sa to ani nezdá, že je to už 6 rokov. :)
Tak mě přišla těžká poprví, protože to byla jedna z prvních her co jsem měl tak mi to ještě přišlo těžký, ale kampaň byla na normal v pohodě, ale ve vlastní hře (v roch nešla nastavit obtížnost nepřítele) jsem měl slušný potíže co si pamatuju :D

Jinak u taková poslední mise na hard dává pořád zabrat :)
Tak mne tá kampaň neprišla nijak ťažká, ale to je dané hráčom + aj ten vek je dosť silný faktor. :)
Vždycky se trochu pousměju, když vidim v nějakém komentu vidím jako mínus příliš velkou obtížnost. Já to považuju spíš za plus, že ve warcraftu hard znamená doopravdy hard. Sice jsem měl při hraní W3 taky zezačátku trochu problémy, ale díky té obtížnosti mi ta hra vydržela skutečně dlouho a hrál jsem bezpočet bojů 1vs1 proti PC.
Paul von...: Ja som hraval od zaciatku w3, neskor v klane SGC aj pocas posobenia vo wc3l lige, kde bolo 12 najlepsich tymov sveta. Pred lordom.chickom boli este hraci ako cz.moon, undy, pilo, jenda, frido, pighead, wittmann.
Vzdy to bolo o micre, kazda hra vo w3 je o micre. Samozrejme, k tomu je do istej miery dolezity prehlad o mape + scouting, vediet co ist atd.
Ebb: Já jsem stál u zrodu české progamingové scény ve W3 a musím říct, že vyloženě jen o micru a naučených strategiích to vážně nebylo... kolikrát improvizace byla to nejdůležitější, když se utkali 2 takmer rovnocení soupeři. Sledovat bitvy Lorda.Chicka s Giacomem, to byla vážně lahoda pro W3 pozitivního:)
rozhodl sem se ohodnit jedinou dohranou strategii co si pamatuju že bych dohrál :-)..je pravda, že byli občas použity cheaty i návod, ale nedalo mi to :-). A ano, český dabing je opravdu jedinečný a dalo by se říct že on mě držel ve hře ze všeho nejvíce :-)
Dabing = totální a naprosté zlo. Bez jakýhokoliv pardonu. Hlavně mě teda sralo to neskutečný, ale přímo NESKUTEČNÝ přehrávání v ingame animacích v SP. Tvůrce frází jako "život za hordu položím!" bych nechal lámat v kole, a tu hysterickou p**u co totálně odepsala Tyrande (dooo úúútooookůůůůůůů!!!!!!!!!!) ještě narazit na kůl, upálit a rozčtvrtit za pomoci koní.

(Trochu to přeháním, ale jenom trochu.)
To mě osobně přijde český dabing v pohodě. Když pominu pár úletů jako slovo "lad" přeložené "kámo", což se do středověkého fantasy světa vůbec nehodí. Tak mě tam štval jedině dabing té elfí hrdinky... její hlas mi vyloženě rval uši a tak jsem si občas musel i vypnout zvuk :-) Ale elfové stejně nejsou má nejoblíbenější rasa :-) Orc rulezzz!
Na Češtinu Warcraft III prosím nešahat, některé jinak profesionálně namluvené fráze jsou natolik retardované, že se jednoduše musím smát. "Zase práce" zní v uších ještě hodně dlouho...
To sa smejes z vlastnej reci ak to spravne chapem?

V momente ked to vyslo tak to nebolo dostupne v originalnom jazyku a pre-order vtedy este nejak nefical.
7c: Mně by zrovna čeština nevadila. Teda kdyby k ní nebyla přibalena ta hrozná hra... :-)
Ok tak znovu som si to nainstaloval, a ciastocne kvoli tomu ze som si to pamatal ze sa dabing neda vypnut. Tak naozaj cely dabing sa neda vypnut. "Carovani dokonceno" jednoducho zaznie vzdy ked sa dostava budova. "Mame malo zlata' zaznie vzdy ked chces stavat a nemas gold atd. Daju sa vypnut jedine ozvucenie jednotiek.
Ebb: sotva, ja hype nemám rád, ale na základe neho neodsudzujem hry ako ty, vieš? a takisto neodsudzujem kampaň hry len preto, že má blbý dabing, ktorý sa dá vypnúť, alebo si hru nekúpiť lokalizovanú... a to hlavne v prípade ak sa v hre kladie silný dôraz na singleplayer.
Pre teba je ocividne vsetko blbost co poviem a radsej skocis po prehypovanej reklame ako kvalite.
Blbosť, to je ako tvrdiť, že v point n click adventúre nezapájaš mozog narozdiel od textovej. Aj Warcraft má svoje možnosti a len možnosti nerobia hru, aj keď ty si podľa tvojich hodnotiacich kritérií asi myslíš opak, vždy si zahrám radšej hru ktorá ma 3 poriadne prepracované možnosti než nedokvašok čo ich má desať.
JJ naco zapajat mozog. O par rokov pri tomto tempe uz nebudu ani suroviny, jednotky sa budu sami kotit, a vyhra automaticky ten co dat 400 klikov mysou za minutu.
No a? nepotrebuje každý milión taktík a jednotiek na to aby sa bavil. Navyše kopec ľudí to hrá pre singleplayer. A mne osobne vyhovoval viacej svižnejší a komornejší W3 než nehorázne rozvláčne Warlods s množstvom nepotrebných jednotiek a ťažby xy surovín, načo si život zbytočne komplikovať...
H34d_hunt3r 8123789 : Kedze ja som hral tiez nejaky ten piatok w3 sutazne (SGC) od releasu RoC az po priblizne pol roka po vydani FT tak celkom dobre viem, ze vacsina strategii vobec nepouzivala viacero unit. Mozem uviest priklady.
Orc? Ten hral 4-5 gruntov plus dvoch raiderov a kodo na vsetko. Na to stacilo to mat vsetko v jednej skupine dat attack move, obcas kliknut ensnare a obcas kodom nieco zozrat. (cela armada na jednotke, raidery a kodo v dvojke). Pripadne sa dalo ist mass wyv ale to az vo FT a len na niektore rasy a proti niektorym hracom.
Human? Ten v tej dobe isiel masu riflemanov a sorceressiek, co tiez spolocne s AM stacilo mat vsetko na jednotke a do dvojky hadzat az ked sa naplnil limit.
Undead? Masa fiendov a potom desty. To hral snad kazdy UD na vsetko minimalne tie 3 roky co som to hral. Takisto, vsetko v jednej skupine.
Elf? Bud isiel BM hunt dryads talons alebo dh+medvede. Jedine co bolo klikat bolo roar, rejuve a hop do formy. A klikat cyklon to snad ani netreba riesit.
Mam ti ist rozpisat stovky roznych strategii co sa dalo hrat v AoE2 ci AoM, ktore sa realne pouzivali najlepsimi hracmi?
W3 nebol ani v najmensom prelomovy. Hrdinov mala uz real time seria Warlords a bez toho hype. A ak sa kvalita mera len podla toho kolko ludi to hraje... tak to potom amen.
Pobavil mě komentář od JAba, jde vidět, že někteří lidé ve snaze očernit nějakou hru dokáží napsat skutečně zábavné věci :-)

Jinak kampan v RoCh mě na jednu stranu bavilo(dobrý příběh, hrdinové ke kterým si člověk vybudoval jistou úctu, hodně rozdílných jednotek z mnoha schopnostmi). Z té druhé zase byla hodně jednoduchá a řekl bych, že měla až moc rychlý průběh. (navíc úvodní mise kde máte jen footmaany/ghouly/archerky moc zábavné nejsou).Naštěstí všechno tohle vyřešil datadisk, kde je kampan už hodně "vyzrálejší".

Multiplayer hrajutři roky, a můžu s určitostí říct že něco těžšího sem nehál :-). Bohůžel WoW a hlavně BC, a nové přídavky blizzardu (jeden horší než druhý) začínají celý warcraft posílat hezky do pekel :-). Už se bojím co přinese WoLK.(stejně nejlpší díl série byla dvojka :P)
A navíc W3 ani není koncipován na souboj velkých armád, spíše menších skupin (jednotky jsou odolné a bitvy trvají relativně dlouho). U Starcraftu to omezení vadilo podle mě trochu víc.
Přesně tak, ono je mnohem efektivnější používat více skupin i s malou armádou, např. jednotky na blízko = skup. 1, jednotky na dálku = skup. 2, kouzelníci = skup. 3 vzhledem k tomu, že každý druh jednotek má jiný bonus damage a oplatí se s nimi útočit jinam... Ale zase chápu, že příležitostní hráč, který chce akorát projet singleplayer by měl radši všechno po jedné kupě, jen to poslal přes attack-move a koukal na efekty :)
C.C.Baxter: Ovládat jen 12 jednotek? Co takhle si je dat do skupiny a udělat si druhou skupinu a třetí a čtvrtou a pak můžeš klidně ovládat jednotek 48 jen za pomoci pár kláves, ne?