Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

to Malignus: Me cestina na UP 9.2 funguje. Na win 7 jsem nainstaloval Vampire Bloodlines, verzi ze Score. Pak UP 9.2 a ve vlastnostech nastavil kompatibilitu na win-xp sp2. Pak cestinu ze Score nainstaloval separe nekam mimo do tempu a az pak prekopiroval do slozky vampire. Zatim jsem to rozehral a funguje... tak snad vydrzi. Tak good luck!

uprimne jsem to zkousel v anglictine ale hrat za malkaviana v eng je nad moje schopnosti bohuzel
naprostej souhlas, Dinglebatovou mám dodnes nad postelí.

stoky si pamatuju spíš jako nudu, protože jsem měl hodně načteno a přetstavoval si takovou díru na kraj světa... přičemž jsem je tam asi všechny umlátil palicí s Malkaviankou, ani to moc dlouho netrvalo. ale celá hra, pokud ji hrajete poctivě, mi přijde rozsáhlá dost, protože jsem to minulou zimu v Číně vypnul, abych si zahrál taky něco jinýho! vážně to má několik urovní obtížnosti?
@Phoenix (24.11.2014 19:21): Až teraz som si pozrel, čo to ten Project Vaulderie vlastne je - je strašné svinstvo, že im to stopli, a pritom im stačilo udeliť len oficiálne požehnanie a dať podmienku, nech je to zadarmo a ide sa.

Ten HUD vyzerá skvostne.
@Borghal (24.11.2014 18:18): Já to vůbec neberu jako roli ďáblova advokáta. Naopak se domnívám, že kdyby byli oni manažeři co k čemu, tak z toho v konečném důsledku bez prachů za licenci (to je v případě deset let staré hry hrozně krátkozraké) budou schopni vyrazit pro firmu výrazně více peněz. Což je přesně to, o co by jim mělo jít na jejich místě až v první řadě. Viz můj příklad s Valve, sehnání schopného zaměstnance bez nutnosti pohovorů, se známým portfolie práce a jistotou zapálenosti do ní (+ reklama jaxvině jako bonus zdarma).

Možností je IMHO více. Např. směšné zpoplatnění remaku v řádu jednotek dolarů (fandové by na tom stejně makali zadarmo na vlastních komplech, tak sami nesou náklady, pro firmu tím žádné náklady nevznikají, o případý zisk se můžou šábnout a ještě dělat mecenáše stylem "Podívejte jak jsme hodní, pomohli jsme k výrobě remake tím, že jsme nadšencům poskytli licenci zadarmo").

Chápu licenci zdarma jako "nebezpečný" precedens, ale to je možné řešit tak, jak se to běžně děje (tj. uvolnění SDK či licencí po určité době, kdy to neohrozí zisk a naopak takto "vyrobí" reklamu zadarmo díky nadšeným fandům).
@Phoenix (24.11.2014 18:15): Já tady jen dělám ďáblova advokáta, jinak s tebou celkem sohuhlasím. Ale tipuju že ve vedení firmy to pan manažer asi stejně neuvidí. Možná je to věc precedentu, jakože - ustoupíš jednou, a už ti nebude licenci chtít zaplatit nikdo.
@Borghal (24.11.2014 18:08): Ty prachy za licenci se stěží dají nazvat ušlým ziskem. Kdyby měli vývojáři takovou licenci zaplatit, tak se na vývoj pravděpodobně vykašlou. Pokud by byli v CCP Games soudní, tak se domluví na spolupráci a bude to win-win jako když vyšije. Ne nadarmo třeba Valve zhusta najímá šikovné modery.
@MCZ (24.11.2014 15:05): Příliš nerozumím motivaci CCP Games. VtM:B měla celkem průšvihový launch, doteď vycházejí fandovské patche a původní vývojáři neexistují téměř deset let. Od té doby nevyšla žádná vampíří hra, která by se námětem a žánrem blížila VtM:B a vampířích her obecně by se člověk dopočítal na prstech jedné ruky. O jaký ušlý zisk by jim mohlo jít? Chtěli něco podobného naprogramovat sami (i v dnešní době HD reedicí IMHO nepravděpodobné)? Nebo chystají pokračování či podobnou hru?

Trochu mi to připomíná jednu tuzemskou kauzu (v hlavní roli Brány Skeldalu). Více než deset let po vydání (kdo si je chtěl koupit, už je opravdu dávno měl) spatřil světlo světa upravený exáč, obcházející protipirátskou ochranu (která jak už to bývá měla problémy s moderním HW a SW). A hned to byl obrovský průser.

Chápu naprosto samozřejmou snahu vydavatelů vydělat (tvorba zisku je stěžejní důvod existence jakékoli firmy), ale to opravdu nechápou, že po takové době je to pro ně spíše reklama zdarma než ušlý zisk?
@marwel (04.10.2014 19:55): Nejhorší jsou katakomby. Ale jinak ani druhá půlka hry není jen akce. Btw neuraž se, ale možná si hru kazíš vlastní herní "vychcaností". Dej si to na nejnižší obtížnost klidně a nandej si co nejvíce minimálně do dvou kecacích schopností. A zahraj si za Malkavaina. Je to RPG, Maximux je opravdu v dialozích. Souboje nejsou také úplně špatné, ale herní zážitek na nich nestav. To to raději opravdu hraj na nižší obtížnost.
@Jab (03.10.2014 21:47): Vsak ja jsem to napodruhe za Ventrue hral se zamerenim na strelne zbrane, ale to je take takove divne, protoze to se vyplati az tak od China Town, kdy dostanete do rukou Uzinu (imo nejlepsi zbran ve hre, lepsi nez Steyr). Hral jsem to take s presvedcovanim na 7, svadenim na 6 (hral jsem za babu, Ventru ma s tim prvnim "brnenim" jako bonus paradni pozadi :-)) a se zamerenim na Dominate (hodne usnadnilo zacatek hry, tam jsem byl opravdu velmi rad, jak tyto skilly funguji. Jo, bylo to o mnoho zabavnejsi. Proste prvni polovina hry skvela, druha, linearni a hodne bojova uz tak dobra neni. Pak jsem to mel take rozehrane za Gangrela, ale tam je presne videt problem boje na blizko. Plus pri utoku v Protean forme vzdy prvni utok komba nepritele odrazi tak daleko, ze druhym utokem nezasahnete. Na pytel.
Je tu někdo, komu funguje čeština VTMB na Steamu? Několikrát jsem to zkoušela vložit do adresáře hry, ale hra je stále neúspěšně v angličtině.
Tak hraj příště se střelnými zbraněmi. A do kecacích schopností vraž více. Na xp dlabe tesák, ale je to RPG a má to dobré dialogy. Tak ať z toho vymáčkneš maximum.
Dobre to bylo, ale jako nejlepsi hru bych to rozhodne nehodnotil. Boj na blizko me dost prudil. Obranu na 10, Fortitude na max a stejne vas kdejaka opice s nozem v ruce bude prerusovat v prubehu utoku (mozna ma na toto vliv dexterita? ale nikde o tom neni zminka). A kdyz jsou tam treba tri, je to o rozmlaceni klavesnice. Nemaji sanci vam nic ubrat je tim prerusovanim oddaluji nevyhnutelne a nasiraji hrace. Take by hra mohla byt delsi. Cpat body do presvedcovani nad hodnotu 7 se nevyplati kdyz si jen prijdete k peti bodum XP navic.
"umožňující hrát hru tak, jak ji Troika vyrobyla, ale tentokrát zcela bez chyb."

...když už jsme u toho zcela bez chyb. :-D

Jak se tenhle patch liší od těch ostatních neoficiálních? Nemůžu nikde dohledat nějaké normální readme.
@Zero (30.07.2014 13:51): U mna to bolo presne naopak. Pri druhom hrani som sa na stoky hrozne netesil, lebo som si ich pamatal ako neuveritelne dlhe. Celkom milo ma prekvapilo, ze sa daju sfuknut velmi rychlo,
@M.a.t.t. (30.07.2014 10:34): Kdybych si měl stovku nechat jenom pro hry, které mi přijdou dokonalé po všech stránkách, nikdy bych ji ničemu nedal.

Při prvním hraní mě ty stoky dost nervovaly (v dobrém slova smyslu) a ocenil jsem tu atmosféru, ale jsou vážně moc dlouhé a při dalších hraní se mi to nikdy nechce procházet celé znova.
@John Mirra (30.07.2014 10:54): Prvý krát paradoxne nič. Potom sa začali objavovať zname bugy ako zasekávanie sa v mrazáku pri jednom vedľajšom queste, či pád po príchode z lokácie Society of Leopold. Naposledy blbli skripty. A to ani nehovorím o menších grafických bugoch a tak podobne... Viac ako ktorákoľvek iná staršia hra by si Bloodlines zaslúžili zmysluplný remake v novom engine a bez bugov, pretože Troika to úplne nezvládla. A súdiac podľa reakcií ostatných, s podobnými problémami sa potýykali aj ich ostatné hry.
Ja som mal po opatchovaní viac bugov, ako keď som to hral bez patchov priamo po vydaní. Ale to bolo skôr šťastie, než čokoľvek iné. :)
Je to najväčší a najdlhší dungeon v hre. ak sa to tak dá nazvať. Ale podľa mňa sú fajn, majú atmosféru. Skôr ma prekvapuje ako dokáže niekto dať hre 100, pričom sú zjavne úseky hry, ktoré vyložene neznáša. :D

Ja by som viac ocenil keby hra nemala bugy, ktorých má aj po opatchovaní dosť a neustále sa derú do popredia nové. Naposledy sa oobjavovali chyby v skriptoch postáv, kvôli ktorým som nemohol dokončiť niektoré vedľajšie misie a mal som problém aj s jednou hlavnou ;)
Heuréka, noclip cheat v Hollywoodu funguje výborně. Nechal jsem si zadat úkol "Going The Way Of Kings", šel na hřbitov, pomocí noclipu se dostal do doupětě Nosferatu a pokecal si s Garym.
Trochu jsem se bál, co se stane s tím questem, ale když jsem se vrátil k Isaacovi, měl jsem možnost mu normálně říct, že jsem porazil tzimisce, takže všechno vypadá v pohodě. Asi jsem přišel o pár zkušeností, ale čert to vem, hlavně že jsem nemusel procházet ty příšerné stoky.
@7c (28.07.2014 22:36): Bylo by asi dost složité udělat pro ten klan úplně nové dialogy, takže dává smysl, že většina reakcí postav je stejná, ale i tak má skoro každý pár nových řádků speciálně pro malkaviany. Většinou jde o věci typu "a sakra, malkavian", ale občas se tam najdou malé detaily, které dodávají hře na atmosféře. Například že Velvet Velour se ve skutečnosti jmenuje Susan a na tuhle svou identitu evidentně hodně nerada vzpomíná.

Další věc je, že to není kvůli tomu, aby to vypadalo "cool", ale malkaviani jsou šílení a zároveň tak nějak ví o věcech předtím, než se stanou. Jenom ne úplně jasně. A to se tvůrcům podařilo přenést v rámci možností na výbornou. Protože u většiny dialogů se dozvíme nové informace často dlouho předtím, než jsou odhaleny při hře za jiný klan. A je to napsáno tak chytře, že minimálně při prvním hraní se vážně nedá moc rozluštit, co má hlavní postava na mysli.
Malkavian říká to samé, co ostatní, jen je to řečené jinak (zřejmě, aby to vypadalo "cool"). Nicméně, hodně lidem to připadá propracované.

Nicméně mi Malkavian přišel jako optimální klan na hraní (z hlediska herních mechanismů).
"Ještě bych si to někdy mohl zahrát za bojového psychopata s nízkou lidskostí a taky za nějakou ženskou."

Dost mě pobavilo, že to máš v jedné větě jako rovnocenné alternativy. :-D

Btw Malkavian je jednoznačně příběhově nejlepší. Ostatní jsou vlastně na jedno brdo.
@Sinister (28.07.2014 15:07): To by šlo. A taky jsem ještě nehrál za Ventrua, ideálně co nejodpornějšího a silně proti anarchům. Ale tolikrát za sebou mě to asi nebude bavit.

Momentálně se pokusím zachránit Jeanette i Therese, to se mi ještě nepovedlo.
Nevím, který z neoficiálních patchů to přidává, ale v momentální verzi Malkaviani opravdu slyší hlasy. Je to celkem děsivé.

btw. za Malkaviana hraju už potřetí a pořád mě to baví. Nosferatu byl méně zábavný, než jsem čekal, Tremere má dobrou magii, ale dialogy jsou takové moc obyčejné. To samé Toreador. Ještě bych si to někdy mohl zahrát za bojového psychopata s nízkou lidskostí a taky za nějakou ženskou.
instaluješ ji (!)opravdu(!) do správný složky? Pamatuju si, že to mělo buglý instalátor
Podařilo se prosím někomu nějak zprovoznit češtinu na hru ve steamu? Koupil jsem si ji a ted mi tam nejde dát CZ ani za nic. Přijde mi blbý tahat to odjinud a crakovat kvuli CZ, když už mám originálku :-( Ale v ang. budu rozumět tak 1/4 :-(
Stačí mi ke hře ten Unofficial patch 9.0, nebo bych si měl stáhnout ještě nějaký? (který něco vhodně přidává/vylepšuje/dolazuje)