Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nejzabugovanější hrou pro mě byl Temple of Elemental Evil. Fan patche většinu řeší, ale bez nich klidně během hry náhle přestanete dostávat expy a pokud jste si toho nevšimli a zaquicksavovali, tak jste bez důsledného savovámí i docela v háji. Troice jsem ale ochoten tenhle sajrajt odpouštět.
VtM:B je poměrně bug-free už od posledního oficiálního patche. Nejotravnější bug měl rozhodně Fallout 2, kdy jsem musel zabít závěrečného bosse než mu došla munice (pak hra spadla). A nejpřekvapivější bug jsem našel asi v MGS3 - snad první bug, který kdy Kojima vypustil do světa :-).
Pro mě byla v tomhle směru asi nejhorší hra Stonekeep - dvakrát jsem ji rozehrál a dvakrát nedokončil kvůli chybě (jednou padání hry u královny - to při druhém hraní vyřešil patch, podruhé chybějící předmět a interakce v jednom dialogu).

A potom ještě Fallout 2 - dohrál jsem původní verzi (tj. bez patche) a bylo to peklo.

Bloodlines byly v tomhle směru vcelku v pohodě (ale myslím, že dost bugů bylo způsobeno výběrem postavy - některé byly ok, některé problematické). Navíc k neoficiálním "patchům" - v případě Bloodlines dle mě prostě o normální mody a ne patche - nemám zrovna důvěru.
Anarchy Online a Call of Cthulhu s prehľadom u mňa vedú. Anarchy ešte pár mesiacov po release padalo do windowsu a modrej obrazovky aj 3 krát za hodinu, a Call of Cthulhu nešlo na Viste a teraz ani sedmičke dohrať kvôli zoomu na tej lodi.
Od té doby co jsem hrál pro mě nejzabugovanější hru (Fallout 3, New Vegas - skoro každý quest a postavu jsem tam musel řešit pomocí fallout wiki, kde mají hezkou kategorii bugs u každé stránky) tak beru bugy docela lakonicky.

Třeba teď hraju XCOM Terror From the Deep a kvůli ufowiki jsem si uvědomil, kolik jich tam vlastně je (a v Enemy Unknown také). Hry pak ztratí část svého kouzla, ale zase vím jak na ty bugy.
Tak mne sa stávali také jednorázové zásekové bugy, napr. ten gangrel polyhistor (či ako ho mám nazvať) za mnou nabehol na ulici a počul som iba hlas "wait!" a nič okrem toho sa neudialo. Prípadne v čínskej štvrti ako má byť hráč svedkom únosu dcéry toho mafiána, tak vôbec sa ten skript nespustil. Prípadne v čínskom chráme nešla tá zábrana odsunúť.
Já to hraju furt. Už nějaké roky, dokola. Jediný bug na který jsem narazil je občasné zaseknutí se v e dveřích, když za nimi čeká load. Ale to způsobuje to, že se do dveří hrnu moc rychle.
Ja to mam vzdy prakticky bez bugov (obcasne prebliknutie textur a podobne sa stava, ale to nie je nic kriticke.
S vynimkou jedneho povestneho bugu (society of leopold), ktory tam mam vzdy a vzdy ho riesim konzolou :)
Já mám doma verzi ze Score (s českou opravou na v 3.5) s malým (několik kB) patchem na Hlas krve a dohrál jsem to bez problémů (bugy, trhání) na max grafiku na konfiguraci: AMD 1C 3GHz Barton, GF FX 5600, 2GB RAM PC3200. Takže si myslím, že by v HW neměl být problém. :-)
Keď som to hral v čase vydania, tak som paradoxne na bugy nenarazil. Keď som to hral cca v roku 2006, tak som to kvôli bugom takmer nedokázal dohrať. :D a Keď som to hral tretí raz tak to bolo ok.
Ja to hrál asi čtyři roky (+-) po době vydání na stejném pc, které jsem měl v tom roce 04 a nedalo se to na něm hrát. Sekalo se to a ve městě jsem chodil se skloněnou hlavou, aby se hra sekala míň... o některých lokacích ani nemluvím, ty nešly hrát... ale i tak jsem to dohrál :)
Marty: Taky už si na to delší dobu brousím zuby. Už jsem to jednou hrál na starším železe, když to vyšlo u Score. Pak jsem to nějak přestal hrát, ani nevím proč. Navíc se to nepříjemně škubalo. Každopádně nastal čas pustit se do toho znova.
Díky. Protože tato hra je docela dost zajímavá. Vím, že jsem jí hrál někdy v 05 a hodně věcí mi tam nefungovalo. Dokonce jsem se v tom domě kde otáčíš svícny (a je tam takový můstek nahoře) zasekl a nešlo se přes to místo dostat. Ehm, také jsem neměl moc dobrý hardware tenkrát. Zkrátka, nejvyšší čas pro nové zahrání.
Určite, ja som to hral cca rok a pol dozadu s neoficiálnym patchom a a tuším som mal bug len raz a tam to vyriešil load.
Existuje už dnes nějaký patch, oficiální nebo neof., který by hru udělal hratelnější a méně zabugovanou ?
Red: no to máš taky pravdu. Navíc tam jsou ty volby hrozně okatý a je jasný, jak co dopadne. A chápu Tě, protože uvažujeme stejně. Já si v nějakých 14i letech vysníval hry, které do dneška nejsou. Jediné, co se mi splnilo, je herní trilogie, kdy si z předchozího dílu můžeš přetáhnout sejvy do následujícího a pokračovat tak ve své postavě... teda tenkát jsem si to představoval u Deus Ex, ale i na ten Mass Effect jsem zvědavej :)
@Walome: Zaklínače jsem dohrál tak před 2 měsíci, také pěkné RPG, ale opět rubačka bez střílení i bez stealth, tentokrát oficiálně;) Co se týče RPG/FPS jsem rád že i fanoušek žánru někdo mé duševní pochody pochopil. Právě u dobrých her mám potřebu celkem přemýšlet co mi chybělo a co bych udělal lépe.
Red: ten odstavec o obecných znacích RPG/FPS je hodně pravdivý a ačkoli zbožňuju Deus Ex, tak souhlasím, že ten důsledky činů a jiné mechanismy nedotáhl do konce. Zkus Zaklínače, ten je hodně povedený a po boku Deus Ex a Vampírů stojí na mé top 3 stupnici.
Ale pro příští hraní stačí stáhnout neoficiální patch kterej ti pokud si dobře pamatuju dá možnost ji zachránit nebo tomu předejít aniž bys ji musel vyhodit.
Posluchač: "Všichni ti brouci, v noci vůbec nemůžu usnout!"
Deb: "Ale spíš, ne?"
Posluchač: "Jo... spím přes den."
Deb: "A jakou práci děláš?"
Posluchač: "Jsem středoškolský učitel."
Deb: "Áha! Tak to kompletně vysvětluje znalosti mého synovce..."
(volný překlad jednoho rozhovoru ;-) )
Zrovna dnes tak nějak přemýšlím o tom, jak je to zvláštní - hru jsem hrál snad před třemi roky, možná ještě dál a jak mi hudební soundtrack zmizel z playlistu po měsíci nebo dvou, stopy s pořadem rádia "Deb od Night" poslouchám dodnes (naposledy dnes) a vždy mi vyčarují úsměv na tváři... :-)
popkec: Jo, to mi připomíná, že když jsem se svým Brujahem byl někde u konce hry - když vás všichni pronásledujou po Santa Monice, tak jsem se snažil podříznout jednoho Toreadora, kterej měl permanentní Celerity a jak tak pořád kmital, tak se mu vůbec nedalo dostat do zad, nicméně si mě nevšiml :).
Trošku, ale nanapadlo by mě že stačí zmášknout jedeno tlačítko a nemají šanci mě objevit, a můžu být dva metry od nich.
Trošku vytrhnuté z kontextu, sa môžeš rovno sťažovať, že v HL2 nie sú puzzly na úrovni Microsoft Pandora's box. :D
Kdo si to stěžoval na mizerný stealth v Chameleonovi? Tohle je sice trochu něco jinýho ale třeba ta mise v garážích nebo ta loď... (na 1,2 metry vás nevidí)

Jinak je to ale jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.
Já mám takový dojem, že deus ex a bloodlines nevyšly ve stejné dekádě (2000 a 2004), takže ta AI v DE by skoro i mohla být konkurenceschopná. ;)
JJ. Deus Ex si zvolíme nejlepší hrou desetiletí. Udělal bych tak hned poté, co vyneseme J.C. Dentona jako nejchytřejší charakter v dějinách herní historie. V neposlední řadě musíme vyzdvihnout i krutopřísnou AI tamních nepřátel, která představovala pro našeho hrdinu velmi rovnoceného soka v této oblasti. ;-P
Drolin: Tak samozřejmě, hodně lidí má svojí osobní jednoznačně nejlepší hru dekády...

A na PS2 mám tolik nej titulů, že vybrat ten nejlepší je u mě asi nemožné (MGS2 a 3, Ace Combat: Unsug War, ZoE2, SotC, GT4 asi taky vzhledem k počtu proježděných hodin), Jak & Daxter a časem bych si vybavil další...
Nate: To je spíš expresivní zvolání než fakt, také nemusím slova typu jednoznačně/nepochybně/určitě :) Jasné, že pro každého to může být jiná hra. Btw, na PS2 myslíš Shadow of the Colossus (nebo GT4)?
Drolin: Pěkné, ale jednoznačně nejlepší hra dekády? Hned bych na tebe poslal Deus Ex nebo dalších několik kandidátů na podobnou pozici :). A když se do toho započtou nejlepší léta PS2, můžeme o tom slůvku "jednoznačně" začít silně pochybovat.
Proč někdo pořád považuje Redemption a Bloodlines za sérii?
no uz to je vyresene ale skakani bylo ponekud podivne.. napred sem musel skocit na nejaky neviditelny schodek 2 metry vedle lodi a az pak na lod.. dik anyway
3zeeboom: Zkus najít na youtube gameplay (walkthrough). Já takhle vždycky vyřešil 95% všech záseků.
Hmmm... To je divný. Musíš přijít přímo k němu a naskočit na něj a pak už tě to hodí pčímo na Alžbětu. Bohužel, skákání chce jistý cvik, patchem to není.
ahoj, mam problem.. pri misi elisabeth randezvous mam jet v clunu na lod.. jenze kdyz dojdu na plat tak zaboha nemuzu na clun nijak naskocit/nastartovat nebo tak neco.. zkousel sem uz hru i preinstalovat a dat nejnovejsi patch ale ani pri druhem hrani to nejde (zacal jsem po opathovani pro jistotu odznova) nevite nekdo co s tim?:(
Ja som bol vždy v tom, že je to Cain, dokonca aj vo zvukových súboroch v adresári hry, je tak uvedený.