Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já jo, klidně jinej kluk, nebo prequel. Trochu poladit jízdní modela hurá do druhého dílu :)
@Red (18.11.2014 16:26): Stejný názor mám i já, ale chtěl jsem vědět i váš. O čem by to bylo ? Bylo by to originální ? Nebyl by to stereotyp ? Tyto dotazi se mi honili hlavou poměrně dost často, když jsem pomyslel na pokračování. Saboteur je jedna z nejlepších her a tak to i zůstane, kolikrát ty starší hry jsou lepší než ty novější, mluvím o herním zážitku.
@čoli (18.11.2014 16:17): Saboteur je výborná hra, ale narozdíl od jiných her si moc neumím představit o čem by mohlo pokračování být, i kdyby to bylo ze stejné doby s jinou postavou. Jako datadisk by třeba nějaká jiná metropole (Praha? :)) byla výborná, ale jako plnohodnotnou hru to moc nevidím. Ještě tu je třeba odboj proti rudým nebo Japoncům což by mohlo být tak vyhráno stylisticky ale prostředí už by mě moc nelákalo a náckové jsou náckové.
Rozhodně hned. Hra byla parádní a kdyby bylo pokračování minimálně stejně dobré, bylo by to super.
Píšu to jsem proto, protože jsem The saboteur dohrál několikrát a včera opět zase. Četl jsem, že by to několik lidí chtělo ( pokračování ) tak se ptám tady.
@čoli (18.11.2014 16:12): Startuješ svůj vlastní dev team či co? :D

Já bych se za cokoliv se stejnou základní hratelností, myšlenkou a uměleckou režií vůbec nezlobil, ať by mělo jít o pokračování tohohle, nebo nějakej spinoff, nebo úplně novou IP.
Zdarec sabotéři, kteří vždy odvedou skvělou práci :D Chtěl jsem se zeptat kolik z vás by chtělo pokračování a kdyžtak to odůvodněte. Pandemic je už pryč, ale i tak, kdo z vás by to uvítal ? Děkuji za odpovědi.
@Red (03.03.2014 21:09): A co teprve auto, když jsi mu koupil +2 plátování, tak to bylo téměř neprůstřelné, vlastně jen přímá rána z tanku s tím mohla něco udělat. To, že tě nevidí třeba ve Splinter Cell a ty máš světlou obrazovku, tak to je samozřejmě v zájmu zachování nějakého zábavného gameplaye, ale Saboteur na tem stealth neměl moc uzpůsobené ostatní aspekty, které k tomu patří.
No některý perky by se stealthem ani nešlo získat, takže se stealthem přiměřeně:) Já obecně měl rád ten pocit kdy jsem chodil po základně, odešel a zmáčknul několikrát tlačítko. Bylo to pro mě jaksi mnohem uspokojivější než když se jen blížíš z místa A do místa B. Navíc se k takovým stealth akcím často pojí blbosti typu "jsem ve stínu teď mě jako nikdo nevidí". Co mi však na saboteurovi vadilo, že hlavní hrdina zvládl víc kulek než leckterý tank. Ideální by byla 1-2 kulky smrt, tady to však bylo 20+.
Já jsem si teda stealth postup v Sabotérovi užil dost. Ale to je možná tím, že jsem na stealth prvky nenáročný, přesněji preferuji jednoduché a nepříliš hardcore stealth prvky. Proto nejsem schopen hrát Splinter Cell, ale baví mě stealth ve hrách jako je NOLF, Metro nebo právě Saboteur.
@Chuck (03.03.2014 17:22): Jako já si užil i tichého postupu vrchovatě, ale radši jsem nácky drtil tváří v tvář a schválně jsem chtěl mít co možná největší ostražitost :-)
@ViRus (03.03.2014 17:07): Ale i tak mi přijde vcelku logické, že by sabotér měl tichý postup využívat dost často. Beru, že to nebude ve stylu DtS apod., to od toho opravdu čekat nelze.
@JohnCZ (03.03.2014 16:34): Narazil jsem ještě na minihru střílení ptáků :-)

@Chuck (03.03.2014 15:56): Jsou tam checkpointy, ale jsou hrozně daleko od sebe, takže s tím stealthem souhlasím s Walomem, když tě zabijou před checkpointem, tak už radši vezmeš do ruky pušku a zjistíš, že to jde rychleji a neméně uspokojivě :-D
@Fatality (komentář): Na to že hru označovali za kópiu GTA a Assassin's Creed je stealth postup v nej oveľa prepracovanejší, ale hra vás do neho ani nikdy nenúti, je sranda nacistov odpaľovať ako v štýle Red Faction, ale hra sa stane hrozne ľahkou keď odomknete perk, ktorý vám umožní dávať výbušniny bez upútania pozornosti. Celá hra bola nedotiahnutá, ale to zase vinou EA, pretože štúdio sa hneď po vydaní hry rozpadlo. Ale napriek tomu je tozľahlosť sveta dosť jedinečná, mesto paríž mi prišlo oveľa viac plné života ako Liberty City. A príbeh, nech je akokoľvek gýčový ma bavil viac ako každé GTA a hlavná postava mi ako jedna z mála prišla sympatická, keďže to nebol obyčajný zločinec.
Zrovna to mám rozehrané podruhé a je fakt, že ten stealth stojí za prd. Není nad to se připlácnout za roh a házet náckům pod nohy granáty. Btw takhle jde splnit slušná část misí, kde je cílem někoho zabít (např. jistá smrt generálům bez spuštění poplachu). Stačí se opatrně dostat do blízkostí, najít vhodný kryt a házet granáty. Náckové nemají přímý kontakt s postavou = jen debilně čuměj. Celkově ta AI má dost velké mezery. Někdy má ostříží zrak, někdy je úplně vypatlaná. Má dost strojově vymezené úhly, což je škoda. Ale i přesto mě ta hra baví i napodruhé. Lezení po barácích je super (byť ne tak doladěné jako v AC sérii), stejně tak samotné sabotáže. Škoda, není na mapě více aktivit, takhle působí (jinak moc pěkné) město trochu prázdně. A velká škoda, že se Pandemic nedožil dvojky, kdyby se opravily výše zmíněné nedostatky, mohla by to být fakt šleha.
@Fatality (03.03.2014 15:38): Do doby, než jsem poznal SR3, jsem nikdy nebyl nakloněný městským akcím a navíc je fakt pravda, že jsem čekal mnohem víc té špionáže, která tu ale prakticky není, resp. aspoň zčásti nefunguje tak, jak bych čekal. Teď už bych asi k té hře přistupoval jinak než tenkrát, takže stealth mechanismy bych asi oželel a snad i s větší chutí se vrhl na ten zbytek. Akorát vím, že tam nebylo, když to řeknu slušně, dobře pochopitelné ukládání, s čímž souvisí i to, co správně píše Walome. :-)
@Fatality (03.03.2014 15:38): Nojo, ten stealth by to chtělo promakat víc - takhle ho člověk využil max. jen u vstupu do hlídaných lokalit, ale pak ho odhalili a došlo na bouchačky. A celkově tam nebyla motivace hrát stealth a jelikož se hra neukládala, byla taková snaha frustrující.
@Chuck (03.03.2014 15:31): Saints Row jsem nikdy moc šancí nedal, to přiznávám, ale celkem často je to na Steamu v akci, tak pak někdy koupím a rozjedu podruhé. Myslíš to tak, že bys zvýšil hodnocení? Přišlo mi, že jsi to chtěl brát jako Thief nebo Splinter Cell (hodně na špionáž), škoda že ten stealth byl tak odfláknutý.

V Saboteurovi jsem se jen těžko ztotožňoval s Devlinem (hlavní postava je pro mě docela důležitá) a celková nedotaženost aspektů, jako by tvůrci chtěli spoustu věcí, ale zůstali na půli cesty, mi nedovolili dát víc jak 70 %, ale opravdu jsem se dlouhou dobu bavil a jen pak poslední čtvrtku hry už jsem jen plnil hlavní mise, protože jsem měl vše koupené, na kontě hrozně moc peněz a nic za co je utratit a tak. Četl jsem tvůj komentář a souhlasím i s tím stealthem, taky jsem to trošku rozebral v komentáři, mohl být podstatně lepší.
Lidi, jak se tu nastavuje grafika? V menu nastavení mám akorát gamma korekci :x Mám tam šíleně malé rozlišení a ani to nemám na celý monitor. To si můžu rovnou zahrát minecraft ...
Ja sa to už 4 mesiace snažím dohrať, ale vždy keď sa snažím splniť nejakú misiu tak má rozptýlia nejaké Náckovské bodovy ktoré som ešte nezničil. A to som hral len 20 hodín hoci hra je na 50.
@Chuck (22.08.2013 21:05): Jaká náhoda, minulou neděli jsem dal Saboteurovi novou šanci, tentokráte má potíže jen s načítání textur a spouštěním rozhovoru - nic co by skok do menu a zpět nevyřešil. :/