Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@John Mirra (15.05.2023 22:15): Používal jsem na většinu situací snajpku s třemi nejsilnějšími čipy na poškození. Téčka jedna nebo dvě rány. Co se ještě cukalo dořešila puška. Pokud si ovšem oblíbíš kulomet...
@John Mirra (15.05.2023 21:52): Ahoj, jedine, že by si chcel niektoré z tých daných predmetov, ktoré tam pri jednotlivých leveloch máš zobrazené, vyrábať.

Mne osobne stačily lekárničky a pakľúče, potom dlho dlho nič, až ten predposledný má nejaký dobrý predmet, tuším nejaká z tých bômb vábničiek.

Ak Ti stačia lekárničky a pakľúče, daľej sa Ti nejako extra do toho dávať neoplatí.
Jsem ani nečekal, že mě ta hra tak zabaví. Jen škoda, že je to taková jednohubka na dva večery. Steam ukazuje 12 hodin, splnil jsem všechno, co se dalo. Infiltrator mód hotový za 46 minut. Atmosféra a hudba je nejvíc top.
Ufff, dohráno podruhé... Moje výtky ohledně obtížnosti byly vyslyšeny a autoři upravili Extreme tak, aby byla skutečně výzvou. Souboje s Téčky na férovku nejdou přežít, je nutno se schovávat a ukrajovat jim zdraví. Situace se otočí až ke konci, s lepšími zbraněmi. Souboj s HK Tankem byl solidní napínák, propotil jsem u toho dvě trička a levelování už taky nejde tak lehce a dokonce mi pár perků chybělo. 

Trochu problém nastává ve stealth pasážích, protože bylo odstraněno rentgenové vidění skrz foťák a hra není dělaná na nějaké nasísání přes rohy. Musel jsem tak často riskovat a naučit se pohybové vzorce Téček skrz pokus omyl. Jo a taky jde úplně vypnout HUD!

Každopádně zvedám o jednu a těsím se na DLC...
Na Steamu za 20 Éček :) Přemýšlím nad tím, ale nevím nevím, jestli by mě to bavilo.
@Tarhiel (24.11.2021 10:26): taky se na to těším, dám si rovnou znovu i základní hru a Infiltrator, jsem zvědav jak se to bude hrát po těch balance updates, kdy ta extreme obtížnost už předpokládám nebude přetékat lékárničkami..
Mám čerstvo dohrané, aj cca 2-hodinové DLC Infiltrátor.
Spokojnosť. Hra sa podarila, bavila ma, aj keď má nejaké muchy.

V komentároch tu chalani všetko pekne popísali. Vnímam to úplne rovnako, pozitíva aj negatíva.

Na poslednú misiu budem ešte dlho spomínať: ...nasledujem Connora von z bunkru a dalej už s parťákmi rýchly finálny útok, s podporou preprogramovaného velkého HK-tanku, ktorý drtil všetky trosky čo mu stáli v ceste. A do toho hrá terminator-main theme. No paráda, super zážitok!!!

/na chvilku som sa len pousmial, že HK-tanku sa točili len podvozkové kolesá, ale samotné pásy nie. Asi ten prekliaty nízky rozpočet, na animáciu pásov už nezostali prachy :-) / 


Keby mi inak niekto pred vyše 20-timi rokmi povedal, že po hre Terminator: Future Shock & Skynet dlho-predlho žiadna podobne dobrá FPS-ka nevznikne, tak mu poviem, že je vyšinutý blázon pomätený. 
To až poliaci po dvadsiatichtroch rokoch s budgetovým rozpočtom museli ukázať, čo hráči chcú vidieť, akým smerom to viesť.
Zatiaľ objavené 2 secrety z neviem koľkých a oba ňuňu - toto DLC robili s láskou :)
A hneď som si musel pozrieť Tech-Noir scénu z T1, či layout miestnosti aspoň trochu trafili :)
Tak som to nové DLCčko rozohral - a je to paráda!

Užíval som si pohľad na terminátorovu detailne vymodelovanú ruku, taktický pohľad ("terminátorské" videnie - vypnuteľné), ale čo ma najviac potešilo je "maličkosť:" - keď som náhodou spadol z vysokého ochodzu, poriadne hlasne to so mnou žuchlo a do okolia sa zvíril kúdeľ prachu za zvuku hydrauliky a praskajúcej dlažby - a ja som čumel jak puk!

Na to, že je to to kratučké DLC (ja to s mojím postupom odhadujem tak na dve hodiny, je to jedna väčšia (jemne pozmenená) mapa oblasti, kde ste už v základnej hre boli), sa s tým vyhrali.

Jediné, čo ma zamrzelo, aj keď to som už vedel, je, že sa tam nedá savevovať, no musel som íšť už spať - no nič to, zajtra rozohrám znovu :)
To mi pripomína, že som si to chcel zahrať, horšie ako (nie tak zlý ako sa zdá) Rambo Video... to vlastne musí byť ešte lepšie :-D
Ta ekonomika :D, ale musím říct, že hra byla lehký nadprůměr :). Defakto neměl jsem nutkání být nasraný a ani znuděný. Škoda, že ty nejlepší zbraně jsem si pořádně ani nevyzkoušel.

To pak padali, jak švestky ty stroje.

Zasloužených 70 %, kdyby nebyla konkurence, tak 75-80%.
Ale no tak, Korbitchu, ty jeden bejku! To tě tak ta má 55 pálí na koulích? Vždyt já to psal od srdce :(
Kluci a holky z Teyonu nepochybně četli můj koment /s a vydali patch kde rebalancují hru a obtížnosti, takže si to časem nepochybně zopakuji:

Balance

General enemy AI Improvements and fixes
Enemies will behave differently based on difficulty selection
Improved general balance of difficulty levels.
Loot found will now differ depending on the difficulty
Weapon stats will differ between difficulties
General weapon stats have been slightly modified
Skill tree variables have been slightly modified
Rail plasma weapons (Snipers) now consume 5 ammo rounds per shot, instead of 1
TC16 plasma weapons (Semi-Auto rifles) now consume 2 ammo rounds per shot, instead of 1

Video/Graphics

FOV (Field of view) slider added to video options
FidelityFX (AMD) option added to video options (Contrast-Adaptive Sharpening and upscaling)
Immersion Upgrades - HUD modification options added. You can now enable/disable individual HUD elements to make the game more immersive
Improved support for Ultrawide resolutions
Level lighting & post-processing improvements
Chromatic aberration toggle added to video options
Other small graphics improvements and tweaks

Gameplay

Player movement/locomotion has been slightly improved

Other

Save backup system added to help prevent data being lost
Numerous crash fixes
Other small bug fixes and improvements
@pajmič (16.12.2019 20:58): bohužel asi ano. Přitom si ale myslím, že dostat to ten budget na vývoj i na marketing, klidně by to vydělalo. Ač se filmaři snaží tu značku zničit jak to jde, tak ty první dva filmy furt mají jméno a ten svět má charisma.
Myslíte, že konec lze udělat rozhodnutími jiný?? Nemyslím jen, co se stane s postavami, ale jak dopadne odboj. A díky tomu vlastně i postavy.
Zatím jsem velice mile překvapen. Strom dovedností, crafting, volby v rozhovorech a nadabovaný hrdina. O to víc bolí, že Arťom nebyl nadabován. Ani tam nemuseli být volby, stačil lineární dabing. Když to sakra dokáže takový studiíčko, tak mi neříkejte, že by to 4A Games nedokázali taky.
Má ta hra vložené titulky?? Jak jsem se tak díval na ten walkthrough, tak tam nebyly, já jsem bez titulků marnej :-( Dík za odp.
@Paul (02.12.2019 11:13): Presne tak, jak pises.

@Neelixx (02.12.2019 09:53): Chapu tyhle vytky. Ja hral 10 dobrych hodin, tzn. v prepoctu je to stovka na hodinu zabavy. V praci si kupuju snidani za tuhle castku. Pro me adekvatni castka (1000 za hru).

Btw. dovolim si trochu se jeste rozvasnit. Pred hranim tyhle hry jsem byl v kine na nenovejsiho Terminatora. Po dohrani jsem si klasicky pripominal epicky a nesmrtelny akcni sceny z prvniho a druhyho dilu. Oba dva miluju uz od detstvi. Prvniho Terminatora jsem videl v mnohem nizsim veku, nez by bylo zdravo, takze to se mnou jde celej zivot. No a v krasnym opojeni po teto hre jsem se poprve podival na serial Chronicles of Sarah Connor.

Ze zacatku bylo zretelne, ze to je beckovy. Misty to pusobilo brakove, nejhure snad na CGI. Ale nevadilo mi to a vlastne jsem hltal kazdej dil. Po prvni serii jsem se uz i divil, ze tech 40 minut utika tak rychle. S postavama jsem se szil a bavilo me to. A najednou konec. Ted v podstate nekolikaty den rozdychavam, ze je po vsem. Jsou jen dve serie, dalsi se zrusily. Ale dobre tam rozvijeji pribeh, resp. maji na to prostor. I kdyz i scenky jen o utikani a planovani me bavily. Jsou napaditi s vecma ohledne Terminatoru, postavu jmenem "Cameron" jsem si vlastne dost oblibil. Nektery veci jsou k hlubsimu zamysleni a nektery zapletky jsou ve skutecnosti velice dobry.
@Tarhiel (02.12.2019 11:05): Čoveče tak toho jsem si vůbec nevšiml. Buď jsem hned dostal takové zásahy, že nebylo co autohealovat (když jsem mrtvej žejo), anebo jsem hned automaticky v kritickém bodě vytahoval lékárničku.
@Kunri (komentář): Už to mám koupený a hodně se těším. Hned jak dohraju Plague Tale, tak si zkouknu T1/T2 a jdu na Resistance :)
Jak píšeš, je tam znát že to dělal malý tým na malém rozpočtu, ale oproti Rambu je to obří skok.
@Kunri (komentář): Dokelu, to som chcel byť dneska prvý, kto k T:R napíše komentár :D
Máš plus ;)
"Prvak oceňuju totiž to, že zde není autoheal" - on tam je, len ako posledné štádium v skill tree toughness a dá sa odomknúť až po 24 leveli, ale je.
@Guldy (02.12.2019 08:43): Ide o technicky zastaralý titul, ktorý sa na Xbox Store predáva za 59,99 Eur, čisto hlavný príbeh sa dá prejsť aj za približne 4 hodiny, ak hráč neplní vedľajšie misie a nemá žiadny dodatočný obsah, či multiplayer. Priame porovnávanie je naopak logické, pretože tvorcovia nenastavili budgetovú cenovku, ktorá by bola hodná produkčných kvalít, ale snažia sa mieriť podstatne vyššie.

@Neelixx (02.12.2019 09:53): Gameplay nie je v jadre zlý a osobne som sa vďaka relatívne funkčnému príbehu, či atmosfére, ktorú robí i hudba, vcelku bavil, ale herný dizajn spočívajúci občas v návrate do už vyčistených lokalít, akurát mierne upravených, mi prišiel vcelku lenivý a pocit zo streľby je skôr priemerný - rozhodne by som netvrdil, že to spĺňa štandardy súčasných FPS.