Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@raisen (komentář): A teď doporučuju hledat na youtube dialogy společníků z různých míst. Pokud ti všude jinde vadilo, že tvoji společníci nemluví, tady budeš extrémně překvapená, kolik toho vlastně k řečení mají. :) Příklady: 1, 2, 3. :D
@Gordon (16.02.2018 16:14): Hmm a Alenko je Specter a k tomu ten major. Krom toho mého Šeprda, který byl ta tvoje velevýznamná Spektra i ve dvojce, postavili mezi druhým a třetím dílem mimo službu a byl vyšetřován za odpálení batarianské galaxie. Pokud si Arrival nehrál, tak tě soudí za spolupráci s Kerberem. Fakt nemá smysl se tvářit, že na Šeprda najednou hodnosti neplatí. Loď ve trojce má zase plnou vojáků a všem nadřízeným poslušně salutuje, hned jak mu Anderson vrátí psí známku. Ve zkratce Spectre je ve trojce každý druhý i jeho pes.
@Jab (16.02.2018 15:48): Však je ale Spektra, to převyšuje všechny hodnosti i jako jsou generáli nebo patriarchy u turiánů a hodnost Spektry musí respektovat všechny rasy Citadely, tudíž námořní povýšení je asi k ničemu. :)
@pajmič (16.02.2018 15:38): Anderson byl v pozici kapitána Normandie (Šeprd tam byl jako jeho XO). Alenko je v ME 3 major, nicméně on je mariňák, zatímco Anderson byl "námořnictvo" (vesmírné). Kapitán "námořnictva" je na úrovni majora mariňáků. Shepard je od prvního dílu Lt. Commander. Ani tu jednu hodnost výše (Staff Commander) nedal. Menší lodi typu fregaty ale Šeprd asi vzhledem k okolnostem může velet.

Alianční hodnosti viz:
http://masseffect.wikia.com/wiki/Codex/Humanity_and_the_Systems_Alliance
@Jab (16.02.2018 15:19): Já měl za to, že Lt. commander je o jednu hodnost níže než shepard a commander je zástupce kapitána. Technicky je Sheppy kapitán, ale oficiálně mu nikdy nebyla nabídnuta.
Jak už jsem jednou psal... nepovažuju to za nějakou chybu, jen v rámci svých osobních preferencí mám tu trojku raději seriózní s občasnými džouky. Citadel je na mě proto moc velký lážo plážo komedie, zároveň ale naprosto chápu její účel, plus jako DLCčko to je opravdu paráda.
@Vurhor (04.07.2017 07:02): mě to určitý odlehčení přijde adekvátní.....vytváří to skvělý kontrast...za co ti lidi bojují/co jim zbylo ze života...

každopádně motivanderson se stará o shepovo pohodlí, zatímco si sám snaží zachránit zadek na zemi... to mi příjde mimo
Tak jo, tak jsem to konečně teda dohrál. To jsem ani nečekal, že ta soubojová část bude tak hustá, ten finalní fight na insanity je docela dost řežba. Jinak z toho mám přesně ty pocity, které jsem od toho čekal... Interakce s parťáky kouzelná a parádní, několikrát jsem se zasmál, obzvlášť Javik bodoval. Celkově je to hrozně skvěle strukturovaný a napsaný. Moc mě to bavilo. Ale furt si stojím za svým - do tý vážný trojky se to prostě vůbec nehodí.

Zdolal někdo ten Vegův rekord? Nebo jsem jedinej idiot, co s tím ztrácel čas? :D
Vliv EA na Bioware se mi nikdy nelíbil, nejvíc to prosáklo ve dvojce...
@pajmič (09.09.2016 20:53): A třeba Ubisoft to dělá :p

Ale ano, z těch velkých publisherů je EA takovej jednookej král, o chlup lepší než Capcom a Squeenix, a o pět chlupů lepší než Actard.
@Paul (09.09.2016 20:38): Bohužel, žijeme ve svetě, kde zlé, hamižné megakorporace takto uvažují. Na druhou stranu někdo, jako Activision, Capcom nebo Square Enix jsou schopný si účtovat 2 dolary za mapu, dolar za abilitu navíc nebo 10-50 doláčů za movej model nebo weapon pack. Nebo ještě líp mít hru v early accesu a prodávat do ní obsah jako DLC. EA je ještě svatý. Ta jejich DLC politika se mi taky moc nezamlouvá, ale tak to jest. Alespon dávaji na Originu hry zadara, což jiná velká zlá firma nedělá.
@pajmič (09.09.2016 19:32): No a moje pointa je, že těch 15 euro je za pětihodinovku, i takhle suprovou, krapet moc. Jestli něco nazývat expanze nebo DLC je semantics mimo point. Dost mě sere že EA nejen že mají ty DLC odporně předražené, ale ani nejsou schopní je prodávat normálně..na jejich storu je člověk ani nenajde a musí přímo do klienta. Prostě na zákazníky kašlou.
@Paul (09.09.2016 18:27): Když v diskuzi o DLC Citadel napíše Korbitch, kde to sehnat, předpokládám, že si chce koupit jen toto DLC za patnáct Euro. Patnáct euro, které se podle mě vyplatí investovat. Vzhledem k tomu kilik obashu do jednoho hubu a jedné lineární mise nacpali. Blood and Wine bych DLC nenazýval. Spíše expanze, která normálně vyšla na disku. Taky bych byl rád, kdyby Bioware po vydání andromedy vydaly samostatnou expanzi, která využije rozlehlost té hry, jako to udělal cdpr s witcherem a jeho expanzemi.
Chlapi, jak to, že to nemůžu nikde sehnat? Steam, Origin, heuréka....NIC. Nechápu.
@Vurhor (29.02.2016 11:46): s tím taky souhlasím...v tom mi právě nesedí taky ten způsob se kterým se k shepardovi dostae ten byt. jako netvrdím, že shepard toho nemá moc, ale Anderson je podle mě v trvale horších sračkách.....takže jeho slova at si shepard odpočne....
Stejně se furt nemůžu zbavit pocitu, že do děje, kde je galaxie těsně před apokalypsou a na počátku hromadné genocidy se tohle lážo plážo DLC nehodí :D
@Gordon (28.02.2016 19:30): jo druhou půlku jsem dal před gethy...... ale dost mě štvalo, že jsem přišel o několik dialogů dalších členů.....celkově mi přišlo, že v ME3 se postavy ztrácejí příliš snadno.....například miranda či tali, defacto kvůli maličkostem, které čůlověk neudělal nebo přehlédl.
@Cathan (19.09.2015 15:11): DLC Citadel je vyloženě fan-service. Nic víc v tom nehledej. Prostě jedná z mála možností jak si užít oblíbené postavy... A co si budeme vykládat, postavy v ME jsou jedním z nejzajímavějších aspektů hry.
Musím uznat, že je trošku absurdní představa, že galaxie je na pokraji zhroucení a nejdůležitější posádka v galaxii si dá opušťák. Kdybych hrál od začátku se všemi DLC, Citadela by na mě působila špatně, ale si jí koupil až po dohrání celé hry a hrál jsem to jakoby od posledního savu před závěrečnou misí. Hodně mi pomohlo se odpoutat od toho, že se to koná uprostřed války a prostě si to představil jen jako takové rozloučení a legraci. Podle mě by ale bylo nejlepší, kdyby se Citadela aktivovala buď před závěrečnou misí nebo nejlépe až po dohrání celé hry.
@M.a.t.t. (02.12.2013 16:42): Kdybych věděl, co je tohle DLCéčko zač a kdybych věděl, že i po dohrání se dá hrát dál, tak bych si to nechal až bude mít po všem, ale protože jsem nevěděl co je to zač a protože jsem typ, který rád plní všechny úkoly a možnost, aby měl všechno splněno a až pak postupoval v hlavním příběhu, tak mi to prostě nedalo a musel jsem to odehrát i přesto, že to pro mě byla jen ztráta času a zbytečné odvrácení od hlavního příběhu ..

A co bych ještě podotknul, tak nevím, jestli to bylo ještě v rámci tohodle DLCéčka, ale dost mi vadilo i to, že když jsem zabil svýho klona a uspořádal finální párty, tak mi posléze chodili do pošty neustálé pozvánky na nějaké akce v Citadele s lidma z týmu a většina byla ve stylu "Jo, to jsem rád, že máme opušták a něco spolu podniknem" a to i přesto, že "opušták" ve kterém přiběh tohodle DLCéčka měl být, tak už dávno skončil ........ a jelikož se to otevíralo postupně, tak bylo dost trapný, když skoro ke konci, kdy celá galaxie byla pohlcená smrtáky, jsem dostal pozvánku od Mirandy do kasína na Citadele .....
@PoetaBezRymu (02.12.2013 16:33): Kecáš nezmysly. Toto DLC ako také môžeš hrať pokojne po dokončení príbehu (ako koniec koncov každé DLC k Mass Effectu) a brať ho len ako bonus, ktorý s tvojim príbehom nesúvisí. Neviem čo ti v tom bráni. Alebo ti vadí to, že nie je spustiteľné samostatne z menu a musíš ho spustiť z hviezdnej mapy na Normandy? Zbytočný flame o ničom...
Tak ať si tvůrci takovou podstatu DLCéček strčí za klobouk a udělají je jako bonus po dohrání hry a né přímo v jejim průběhu.

Já tu sebeparodii chápu, ale proč zrovna takovou? Proč to neudělat ještě víc absurdní, proč neobléct Sheparda do obleku Santy Clause? To by byla prča né? A nebo udělat DLCéčko z koupaliště. Všechny ženské postavy by měly jen plavky a mužské postavy na přirození bobkové listy. To by byla zábava! To bych se srandou potrhal ..

A nebo ne.
PoetaBezRymu: Ty to prostě nechápeš, podstata těch DLC (Citadela, Red Dead) měla za ůkol se nebrat vážně. Hlavní podstata Citadely byla sebeparodie, odhlehčený přístup. A jak píše madam podemnou, ten nápad s klonem je čirá esence sebeparodie, pokud jsi to nezaregistroval. Pak jsou tu věci, drobnosti jako účast celé posádky, variabilnost rozhovorů, combat simulátor a vůbec. A jak píše M.a.t.t s tvym přístupem by mi ta párty paradoxně vadila daleko víc než klon.
@PoetaBezRymu (01.12.2013 19:10): Vidíš, mně právě ten klon přišel vtipnej, je to prostě veliký sci-fi klišé zavedený už někdy v 60. letech Star Trekem (škoda, že ten klon neměl bradku, aby šel líp rozeznat ;), který skvěle zapadalo do nadsázky a srandy celýho DLC.
@Eru (01.12.2013 19:11): Ale nie po boku Shepparda.

Ale mne to vôbec nevadí, keď však niekto poukazuje na nezmyselnosť hlavnej zápletky Citadel, tak ja chcem zase poukázať na to, že samotná párty sa do príbehu nehodí o nič menej. :)
@LuccinyHry (01.12.2013 14:15): Já to ještě nedohrál, takže nevím, co bude nakonci, ale prostě jen nechápu, proč tam nemohli nechat jen tu párty a nic víc .... ano, jsou tam mise, které odvádí od hlavního příběhu, ale vždycky jsou to mise, které mají nějakou reálnou logiku, třeba najít nějakou osobu, ukrást důležitý disk, zabránit teroristickému útoku, zachránit vědce, najít lék a člověk to tak nějak bere, protože každý ukol nějak zapadá do celkové atmosféry hry, ale pak najednou příjde tohle, kde je vše najednou v uplně jiné poloze a člověk si nepřipadá jako ve vážně míněné hře, ale spíše v nějaké parodii alá "bláznivá střela" a ještě s uplně pitomou zápletkou ...

Ok, kdyby místo klona chtěl Sheparda zabít třeba nějaký potomek někoho, koho zabil v jedničce, či ve dvojce, tak bych to bral, ale příběh o tom, že Sheparda chce zabít jeho vlastní klon ... co to sakra má bejt?
Mne zase príde nezmyselná skôr samotná párty. Na Zemi a v celej galaxii zomierajú ľudia, Sheppard je si toho vedomý a napriek tomu usporiada menšiu oslavu, na ktorú môže pozvať takmer všetky osoby, s ktorými pracoval. A to bez ohľadu na to, či sa s ním vydali na záverečné ťaženie, alebo nie. Len vravím.. :)
@Tulareanus (01.12.2013 13:20): Artefakty, které vždy aspoň okrajově s něčím souviseli a člověku to přišlo normální a nijak rušivé. Ok, kdyby tam člověk hledat nějaké peříčka jak v Assasinovi, tak bych byl naštvanej stejně, ale to, že třeba někde musím najít nějaký tajný disk, případně vytěžit nějakou rudu, tak to mi logiku dává.

Ale honit svého klona, jak v nějakém Béčkovém sci-fi seriálu, to mi prostě nepříjde důstojný a celý DLCéčko, až na konečnou párty, jsem hrál z naprostou nechutí, až jsem pak skoro neměl chuť hrát dál ..

Fakt nechápu, proč tam tvůrci nedali jen ten Shepardův byt, možnost jít do kasína, do simulátoru a uspořádat párty .. příběh okolo prostě být vůbec nemusel - můj názor.
@pajmič (01.12.2013 16:34): Nevím, proč bych měl tvůj komentář číst znovu. Měl jsem hodnotit obsah a já ho zhodnotil. Podle mě celá zápletka a obsah tohoto DLCéčka stál za prd (krom finální párty, to bylo jediné pozitivní) a příběh založený na parodování hlavní postavy a honění Shepardova klona, to mi přišlo prostě trapný, nedůstojný a hodně zbytečný ..

Jak říkám, kdyby se to odehrálo po dokončení třetího dílu, třeba v rámci nějakého doplňku, tak mi to nevadilo, ale sakra, ve vážně míněném příběhu udělat najednou takové "Babovřesky" .. proč proboha?

A na tvojí otázku: Ne, Red Dead Redemption jsem nehrál, ale podle tvého popisu by mi takové DLCéčko přišlo stejně stupidní, jako tohle a rozhodně to v pořádku není. Pokud má hra určitou ponurou atmosféru a hráč je zatažený do děje mezigalaktické apokalypsy, tak opravdu neočekává, že hlavní postava bude muset najednou řešit takovou nelogickou, s hlavním příběhem nijak nesouvisející, pitominu ..

Za příběh bych dal 20% ..
Za párty klidně 80% ..
@PoetaBezRymu (01.12.2013 13:15): Přečetl jsi si mou reakci celou? Nebo jsi to nepochopil? Nebudu se opakovat, prostě si to PŘEČTI. Ale nemám ti za zlé že se ti nelíbí zápletka s klonem, ikdyž nechápu co ti na tom přijde tak blbé, já jsem rád že jsem po dlouhé době měl nějaký dobrý bossfight. Zatim jsi až na to že se ti nelíbí klon, neopodstatnil těch 20%. Chci vědět proč, chci důvody a rozumný argumenty. Hodnocení "je to debilní" si strč za klobouk, to se tady nevede (nebo by alespon nemělo).
@PoetaBezRymu (01.12.2013 13:08): Jasně, těsně před útokem Reaperů na Zemi je absurdní honit klona a zachraňovat vesmírného křečka prostřednictvím zubního kartáčku, to s tebou souhlasím --- ale o to právě šlo. Prostě to ber tak, že Citadela vznikla rok po hlavní hře jako FUN & RELAX DLCéčko, který prostě museli nějak zapasovat do hry samotný, protože po tom konci (SPOILER K ME3)v drtivé většině případů už nemá kdo koho honit, že.

Nehledě na to, že jak píšou ostatní, tak v těchhle rozplizlých hrách typu ME máš prostě spoustu vedlejších úkolů, který tě realisticky jen odvádějí od hlavní mise.
@PoetaBezRymu (01.12.2013 13:15): A to že v jednotlivých mass effectoch sa bežne môžeš vydať hľadať len nejaké artefakty hoci je tam misia "v ktorej nesmieš strácať čas", dávať si dovolenku na citadele (to bolo aj bez tohto DLC), ísť tancovať na parket, hoci galaxia čaká na zachránenie atď... to ti neprišlo divné? Prípadne patetické silácke Shepardove múdra, nekorešpondujúce so suchým humorom, ktorý občas hra ponúka?
@Tulareanus (01.12.2013 12:45): Kdyby to DLCéčko bylo zasazeno do příběhu třeba až po dohrání celé trilogie, něco jako bonus, prostě pro fanoušky, tak bych nenapsal ani popel, ale dát tuhle parodii v půlce hlavního příběhu, to mi příjde jako uplná zhovadilost ...

Měli tam dát jen tu párty a byl bych spokojený a né někde dvě hodiny honit svého vlastního klona, když CHCI HLAVNĚ SAKRA ZNIČIT REAPERY ÚTOČÍCÍ NA ZEMI!!
@pajmič (01.12.2013 11:32): 20% jsem dal za ten naprosto zbytečnej příběh v podobě chytání svého vlastního klona, kterej mi přišel uplně pitomej a zbytečnej. Kdyby se jednalo pouze o pořádání párty a setkání se starejma známýma z jedničky a dvojky, tak by mi to nevadilo, ale k čemu hrát dvě hodiny něco, co je trapný a s hlavním příběhem nemá nic společného a to ve chvíli, kdy hlavní příběh vrcholí a člověk je pln očekávání, z děje následujícího?
@LuccinyHry (30.11.2013 23:17): Předvečer útoků Reaperů na zemi? Útok na zemi proběhl přece už na začátku trojky ... .. a mně by ani tak nevadilo, kdyby se v tomhle DLCéčku jednalo pouze o uspořádání konečné párty, která mi přišla vtipná, ale spíše ta akce předtím, kde jsem musel honit Shepardova klona a nepřipadal si jako v Mass Effectu, ale v nepatřičné předělávce policajta z Beverly Hills ..
To odľahčenie Mass Effectu sadlo už len preto, že menšie odľahčenia mal stále, lenže v tom svetle, kde brala hra sama sebu strašne vážne to pôsobilo komicky. Takto to pôsobí konečne zábavne. Tak ako to bolo pri rôznych seriáloch typu Star Trek alebo Stargate, kde si jednoducho tvorcovia povedali, že "teraz natočíme vtipnú epizódu" a zvyčajne také patrili k tomu najlepšiemu.
@PoetaBezRymu (komentář): položím ti otázku. Hrál jsi DLC k Red Dead Redemption Undead Nightmare? Zdá se ti logické že do hry z westernového prostředí najednou vpadnou ZOMBÍCI? Nedává to smysl ale to je v pořádku, protože autoři stejně jako v Citadele berou své dílo s nadsázkou. Je to sebeparodie. A hádej co... to DLC bylo boží. Jedno z nejlepších vůbec. 20% Je hodnocení člověka který to nepochopil. A pokud jsi to nepochopil tak co se takhle vysrat na logiku a spíše hodnotit OBSAH?
Tak mi napadlo: je vlastne možnosť, aby sa DLC a hlavne párty konali v hre skôr, než umrie Mordin a Thane a oni sa tak mohli zúčastniť? Alebo sa DLC vždy sprístupní až po ich smrti?
Dammit this is good... Velice povedené DLC.
Naprosto nečekané rozuzlení zápletky. Líbí se mi že nezapoměli i na notnou dávku humoru, u těch dvěří v herně jsem stál asi 3 minuty, dokud jsem si neuvědomil že si ze mně dělají prdel a ta scénka po uzavření do archivu? Ou jezus :D