Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Milfhunter (09.10.2016 19:25): Já myslím, že jsem se v předchozím postu vyjádřil jasně.

@Zbyisek (09.10.2016 19:35): Jo, je to tam hodně cítit. Ono to není jen o vození aut do šroťáku, ale lze třeba i přepadávat obchody a tak. Že to je ale hodně vykuchaný tam vidět je, ta mise takhle na závěr po hratelnostní stránce docela nedává smysl (nehledě na to, že se hra při shánění peněz po celou dobu vůbec neukládá) a evidentně se tam něco mohutně škrtalo. Těch škrtů tam je napříč celou hrou vidět víc. Škoda, že nevydali nějakou DC edici namísto těch trapných DLCček, které nemají s původní myšlenkou a vizí hry nic společného.
@JohnCZ (09.10.2016 18:45): To nudné shánění peněz (=vození aut do šroťáku) je dáno především vykuchaností vedlejších misí. Kdyby ve hře byli, dle původního plánu, funkční všichni zadavatelé vedlejších misí po vzoru Lucase Bertoneho - tedy Derrek (tou dobou už napůl mrtev), Mike Bruski a Giuseppe, bylo by shánění misí předpokládám různorodější.
@JohnCZ (09.10.2016 19:18): Prosimtě jak to končí otevřeně ? Neozbrojenýho Joe vezou tři po zuby ozbrojený týpci, ale ne, von se usere a všechny přemůže a uteče jim. Nezlob se na mě, ale kdokoliv s IQ nad 50 musí pochopit ten konec jak to bylo myšleno.
@Milfhunter (09.10.2016 19:14): Cliffhanger jakože ve smyslu, že to prostě není doslovně ukončený. Pravda, výraz "cliffhanger" je to možná trochu nešťastnej, protože to končí jasnou pointou a hráč tak nějak ví, ale to nic nemění na faktu, že to končí otevřeně.
@Paul (09.10.2016 18:37): Mám podobnej názor. Konec mi nevadí, ten cliffhanger je dobrej, ale není to moc dobře vygradované a hodit generické shánění peněz těsně před konec hry není zrovna šťastné (naštěstí to lze lehko vyřešit dovezením několika aut na šrotiště). Celkově ta předposlední mise je dost nepovedená z hlediska hratelnosti - v té době je hráč ježdění už přejedený a právě tahle mise je jen o tom jezdit sem a tam přes celé město. Ale jinak paráda - od atmosféry až po immersive pocit z hraní. PhysX nemá chybu, ježdění super (v režimu simulace), přestřelky mi vůbec nevadily. A taky mi vůbec nevadilo, že to město je jen kulisa, byť nějaké dějové odbočky bych uvítal.
Tak dvojka potřetí dohrána, zase jsem si jí užil. Občas lehce nasírací přestřelky, ale trochu víc opatrnosti a dalo se to. Už jsem zapomněl jak je to krátké - 11 hodin - ale přišlo mi to akorát, lepší než aby to natahovali generickým zabíráním území (což tak vypadá že tím trpí trojka). Konec má dobrou myšlenku, ale provedení je špatné..působí hrozně useknutě. Škoda. Ale hra je to furt supr, i dneska vypadá skvěle, fyzika aut boží a ten physX..konečně je možné si ho užít na max bez framedropů a stále ta destrukce předčí většinu nových her.
Tak jsem si chtěl zopakovat dvojku před příchodem třetího dílu, a říkám si, že si ji dám v angličtině s českými titulky. Jaké to nemilé překvápko, když zapnu hru a v menu jde nastavit maximálně úroveň hlasitosti, ale jazyk ne. Ví někdo, jak do steam verze dostat anglický dabing?
@DuDu008 (22.06.2016 09:42): Před pár dny ji dohrál i můj nevlastní synek (10) a docela jsem mu ji záviděl. Ale kvůli jeho malým herním zkušenostem mě nechal některé pasáže odehrát (např. hon na Dereka v přístavu), takže jsem nepřišel zkrátka. ;-) Já třeba nejsem fandou jedničky, u které jsem nikdy nepocítil touhu si ji zopakovat. Špatná rozhodně není, příběh má nadstandardně kvalitní, ale akční prvek se mi nelíbil. A ty hlášky hlavních aktérů dvojky mi nedovolí na ten díl zapomenout. ;-)
"nejvypiplanější hra s filmovým příběhem v době kterou mám nejradši" To bude ten duvod, proč jsem k ní nikdy ani nečuch. Asi jsem v tý době nežil. Vlastně mám odpor k českým hrám. Jo a nesnáším svobodu, nejen pohybu, ale obecně. Měli by ji zakázat i ve hrách!
@Fatality (17.06.2016 14:32): Hrdlodus to řekl přesně, prostě se tu budeme bavit o tom, co jsme už jednou probrali a celé to opakovat ;)

síla konce dvojky je v tom, že Joe jede na smrt, pokud ve trojce udělají něco ve stylu "Ha! Koukejte! Tady je Joe, živý a zdravý. Podařilo se mi uprchnout a řídí celé podsvětí!" tak tím totálně nabourají pointu konce druhého dílu a to bude zatraceně škoda ;)

btw. podle mě, kdyby měli trojku plně v rukou naši, tak se Joea ani Vita ve trojce nijak nedočkáme... a i kdyby Vita ano, tak se o Joeovi dozvíme v jedné větě a ještě k tomu by ho ani nejmenovali, jen naznačili... takhle očekávám minimálně celou jednu misi točící se okolo Joea a o tom, jak to teda vlastně přežil -_-
@M.a.t.t. (17.06.2016 17:41): Konec dvojky mi přijde lepší v diskuzi k ... dvojce :-D

@Hrdlodus (17.06.2016 16:39): Bavíme se o tom, protože na to máme odlišný názor, říká se tomu diskuze :) Já nevím, kdybych četl podobnou knížku, tak pro mě tam ta možnost stále existuje, že se nezastřelil. Co chtěl říct závěr Inception? Je na každém, jak si vyloží podobné konce, a proto je to "cliffhanger" (v uvozovkách, protože cliffhanger je trochu něco jiného), nicméně možností, co se stane, je spousta a je jen na daném autorovi, jak se s tím vypořádá. Pokud nechá na divákovi, aby se rozhodl, tak jeden se rozhodne, že je to tak a druhý onak.
@Fatality (17.06.2016 14:32): Říkám na to to, co předtím. Pokud trojka přijde s nějakým zvratem, OK.
Ale ve chvíli, kdy skončila dvojka, je Joeův konec zcela jasný. Co chtěla dvojka říct, to řekla. Joe odjíždí na smrt. Je to běžný prvek tvorby příběhu - autor nemusí popisovat vše do posledního slova.
Nevím, proč se o tomhle vůbec bavíme. Když napíšu knížku a poslední slova budou:
"Opřel hlaveň nabitého revolveru o svůj spánek... PRÁSK..."
Knihu hodím na pulty knihkupectví.
Jenže za dvacet let napíšu druhý díl, který bude začínat:
"PRÁSK... Netrefil se." nebo "PRÁSK... Přítel mu dal facku a revolver zahodil."
No právě takové úseky si zapamatuješ. Bohužel to většinou šlo jako po másle:(
Ty pěstní souboje jsou příšerné. Musím ve vězení porazit jednoho Ira a vůbec mi to nejde. Úplně mi to hru znechutilo.
@player (11.02.2016 21:11): Joe byl (ahh spoiler...) zabit...
Jinak mě taky nepřišel příběh špatný ale nějak jsem ho neprožíval a vyprávění mi přišlo nemastné neslané, v jedničce jsem se do tý postavy dokázal vžít, tady ne...
Mafia II má dobrý příběh. Jen škoda,že tam není dovysvětlené jestli byl skutečně Henry práskač nebo pan Wong lhal. A jestli byl Henry práskač tak proč? Kdo jim vyzradil obchod s Tongama. Henry? To asi ne protože tam byl s nima. A co se stalo s Joem na konci Mafie II? Mafia II je plná nejasností v příběhu.
Zduřte, začal jsem hrát druhou Mafii v nějaký extended verzi se všema DLC a tak. Co mě ale zarazilo je, že od tý doby, co "bydlím" u Joea, tak mám k dispozici jeho garáž narvanou nadupanejma kárama. To je jako normální? Bylo to i v původní verzi nebo to je nějakej bonus nebo co..?
@Zbyisek (20.12.2015 13:40): Myslím si, že alfa záběry dokáží prozradit dost o směru, kterým celou hru vedou. Prostě to táhnou směrem ke GTA - to šlo vycítit i z toho vývojářského komentáře.
Vávra dobře věděl, proč šel dělat na vlastní pěst a tady už je prostě vidět, že tam chybí člověk, který nad věcmi přemýšlí do hloubky a že dělají hru pro vydavatele, který chce hru tuctově prodávat pomocí laciných pozlátek a drahého marketingu, ne pro hráče, kteří ocení její kvalitu.
To skákání autem, přehnané exploze, over-the-top akční pasáže a podobně už jsou prostě mimo Mafii a to není něco, co by se mělo "spravit" v pozdějších buildech.
Největší problém je zdá se ten, že aktuální tvůrci si evidentně nedělají starosti s tím, na čem stály první dva díly. Kdyby použili staré principy a smysl v mírně aktualizovaném provedení, tak není důvod, aby to nedopadlo aspoň dobře. Jenže tohle zatím nectí vůbec žádné základy her s názvem Mafia.

Čím pečlivěji se na to video dívám, tím víc do očí bijou nesmysly. Nabourání do čumáku auta znamená explozi v kufru. Kulky se odráží od kapoty jako kdyby to byl KITT od Michaela Knighta. Po nabourání není na autě ani škrábanec. Zpětné zrcátko ve skutečnosti funguje jako "replay" - stříhají se v něm záběry na okolo explodující auta! To je uplně nejstrašnější! A pak tu je zbytečně přehnaná brutálnost a všude vyskakující nápisy a nápovědy co mačkat atd...

Ale pokud to je vážně pre-alfa, tak je ještě spousta času na úpravy :-)
@Sasakr (18.12.2015 20:01): Asi takhle - Mafia bez Vávry je parodie na Mafii. Už dvojka je zprzněnina, protože akorát napsal scénář, ale nakonec něco změnili/vyškrtli/přidali a neměl nad tou hrou technický dohled. Jenom napsal scénář a šel pryč. Trojka bude už úplná tragédie, když i scénář bude z jiné hlavy, tudíž to s jedničkou nebude mít nic společného.
Ježiš marja, ano, každý video podléhá kompresi, což nic nemění na tom, že se snad dá poznat, co je komprese videa a co je hnusná textura.
@LIUWIL (19.12.2015 10:19): Přeci je vidět, že to není o žádný kompresi videa. Ty textury jsou prostě zatím hnusný. A v době 60FPS youtube nemám důvod poukázat na to, že se to z nějakýho důvodu seká.
@HolyMeatball (17.12.2015 21:26): ve dvojce ses taky učil pořádně mlátit až ve vězení ;)

každopádně... je to video, který jsme už viděli, akorát nesestříhaný, chtěl bych spíš vidět, jak hra vypadá teď... tipuju, že se spousta věcí za tu dobu změnila (ale netvrdím, že k lepšímu)