Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Listy na stromech - fórová textura
Na všech hrobech je 5 svíček a na všech jsou stejně nízké - asi nějaké synchronizované zapalování či co
Textury tragédie (2:29)
Framerate tak 12

Mají co zlepšovat, o to víc mě udivují grafiku chválící komentáře pod videem. Nepíšou si to sami tvůrci?

A k samotnýmu hraní... není to průser, ale jméno Mafia k tomu nesedí. Takže si to odnese slušný hodnocení, protože to Saint Row mělo přeci taky :-)
Ja naopak chcem veriť, že to bude aspoň ako Assassin´s Creed. Z toho mála čo som začul, to môže dopadnúť aj horšie :)
@SilentWolf (17.12.2015 21:10): To je tak strašně bezpohlavní a unifikovaný, že kdyby to mělo název "Next open world gangster game" tak to nikomu ani nepřijde. Super, jak ten kvér drží jednou rukou, to je tak děsně cooool! Jízdní model netřeba komentovat, ten byl jasně hroznej už prvního videa.

Btw jak, že to vypadá pěkně, dyť to vypadá jak dvojka (která je pěkná, ale dneska bych čekal postup vejš).


@HolyMeatball (17.12.2015 21:26): Buďme fér, v jedničce ses musel učit odemykat auta a bylo to potřeba i když si z něj chtěl někoho vyhodit a i když ty dveře už byly otevřený :D

@Zbyisek (18.12.2015 16:44): Je to peklo.
Rozporuplné pocity stále pokračují. Vizuálně to možná vypadá pěkně, hratelností to spíš připomíná Assassins Creed (=čili tragédii).
@SilentWolf (17.12.2015 21:10): Na celé video bych asi neměl žaludek, ale co jsem tak proskákal, tak vždycky, při jakékoliv referenci, zmiňují jen dvojku. To je zajisté dobré znamení!

"We want you to feel like a stuntman in a Hollywood action movie"... to je hezké, ale já se tak při hraní Mafie opravdu cítit nechci.

"That was an example of one of our takedowns, you unlock those as you progress through the game" ... jo tak já se musím nějak 'učit' takedowny? Bodnout někoho kudlou bych snad zvládl, i kdybych nebyl veteránský půlork.

@Cobot (28.09.2015 21:50): To není jediný co nesedí. Já jsem v misi,kde kradeš lístky jednoho hlídače zabil tichým zabitím. Pak jsem se ukryl a kolem místa, kde ležel mrtvý hlídač, prošel druhý hlídač. V pohodě přešel přes tělo svého mrtvého kolegy aniž by vyvolal poplach. Co to je? On klidně přejde kolem mrtvoly aniž by si jí všimnul? To není možné.
@Say (30.09.2015 09:50): Já tušil, že si za tím ty. Jo supr je to. Šikovnej. Dal jsem to is sem do odkazů. A to druhý zkusim taky. Jen jsem začal cchípat takže komp jsem na pár dní odložil. Stačí mi pobyt v práci..

:-D No protože to ve spoustě her nejde. :-D

Jinak koukal jsem na svý screeny a Mafia 2 je sama od sebe taková rozmazaná, navíc má hrozně debilní blur a objekty v dálce vypadají, jako by měly nižší rozlišení. Jinými slovy FXAA tomu nemůže uškodit, může jedině pomoct.
FXAA? Ten pokud možno všude vypnout, udělá to z obrazu jen rozmazaný maglajz. Když už něco tak alespoň MSAA 2x, alespoň mně to tedy stačía až tak náročné to není.
Tak to problém nebyl v PhysX, ale v AA. Ten ingame vyhladí prd a ještě je nenažranej. Vynuť v ovladači FXAA. Jinak na to jsem zapomněl, taky jsem si vypnul PhysX u hadrů civilistů, nechal jsem si jen Vita a vedlejší postavy plus samozřejmě všechny ostatní efekty.
@KRoman47 (29.09.2015 06:58): nemáš návod? Mě to překvapilo. Jasně nemám žádný dělo, ale GTX660 by si s tím snad měla poradit. Těch 22FPS jsem měl hned na začátku ve sněhový vánici. Nebyl rozdíl jestli střední nebo vysoký PhysX. Pak jsem to vypnul a rovnou i antialiasing. Teď to drží 60FPS. Ten test mi ukazoval v průměru něco kolem 35FPS. Hraju v 1920x1200.

@MarkJude (28.09.2015 23:23): jasný dělal jsem si prdel. Asi bych chtěl už moc, aby 'měnili" byt pokaždé kdy do něj vejdu.
No já doporučuji úpravou souborů PhysX nechat aktivní jen na oblečení Vita a okolní postavy vypnout, pak to jede v pohodě.
Ochranku jsem obcházel, alarm vypnul a bylo to v pohodě :-)

Co se PhysX týče, záleží na konfiguraci. K 22 mi to ani omylem nepadá.
@Cobot (28.09.2015 21:50): nad tím jsem taky přemýšlel, ale tak docela mi přijde, že to tichý zneškodnění není ani tak omráčení jako zabití :/ ta hra takový chyby má no, ale s tou podprsenkou je to stejný, jako bys Vitovi vyčítal, že furt nosí stejný spoďáry ;)
@Zbyisek (28.09.2015 21:31): Aha tak to je jiná jestli se dá vypnout poplach No ale zadání mise bylo nezabij, jinak přijdeš o část podílu. Jo dialogy s dějem v těhle pár věcech moc neseděj.
@Cobot (28.09.2015 20:48): Pravda, to s tím kulometem je zarážející. Očividně nikdo nepřizpůsobil dialogy tomu, co se skutečně děje.

Jinak ta mise s kradením lístků z trezoru se dá dělat různými způsoby. Ve sklepě je možné vypnout poplach, a pak zdrhnout nepozorovaně. A ty lístky jsou špatné, ať to člověk udělá jakkoliv. Vždy mají prošlé datum. Případné jiné chyby už jsou prostě jen chyby.
@MarkJude (28.09.2015 19:22): Nastavit se to nedá, ale našel jsem nějakej mod s kterým jsem spokojenej.

Jinak Empire Bay je fakt pěkný. Jen se v něm tedy zatím moc neorientuju. Jinak už jsem narazil na jednu "chybu". Asi ve třetí misi jsem kradl něco u trezoru. Žádnej poplach jsem nezpůsobil. Všechny tři ochranky omráčil a stejně mi v cutscéně hlásí, že se něo podělalo. Ono to tak totiž asi mělo být, protože, když jsem je neomráčil, tak se jeden spawnoval hned u dveří místnosti s trezorem. Jo a taky Joe už má tři mise v posteli stejnou červenou podprdu. Ani se nehla. Na to jak je ta hra zdá se vymazlená v detailech je tohle odfláklé.

EDIT: no tvl. jedu vyzvednout kulomet a týpek mi říká "Doufám, že jsi tu autem..." A pak mi hra řekne nalož bednu do dodávky venku, kterou mi tam připravěj.
Co mě jednoznačně chybí v Mafii 2 je inventář zbraní, kde si můžeš vybrat zbraň. Protože když mám 6 zbraní tak musím nejdřív projet zbraně od pistolí přes brokovnice až k samopalům a za tu dobu mě zabijou nepřátelé.Číselné zkratky zbraní si můžete splést. A to se vám může stát osudným.
@Fatality (22.09.2015 19:59): To že niečo naznačené, neznamená, že je to neuzavreté. A to že to ďalší diel môže rozviť inak, je samozrejmé a nevidím dôvod, prečo by som mal "koukat" až to tak bude. :)
@Hrdlodus (22.09.2015 15:48): Příběh Mafie 2 končil tvým druhým spoilerem, nikoliv třetím. Jestli to bude rozvinuto v dalším díle nebo už nikdy, nemá pro příběh Mafie 2 význam. Je to jen na tvé představivosti. Mafie 1 smrtí končí, tu vidíš, Mafie 2 ne. Tu si jen domýšlíš. Opět nemá význam, zdali se ve trojce skutečnosti změní - např. že Tommy opravdu přežil a Joe ne, protože to bude až děj třetího dílu. V jedničce ani ve dvojce není naznačeno, že Tommy přežil, naopak; zatímco že Joe zemře(l), je ve dvojce jen naznačeno.
Podle mě je jedno, co všechno se může stát. Jakými všemi způsoby je možné Joe zachránit. Důležité je, co autor sdělil. Sdělil, že Joe je odvážen za město s úmyslem zabití. A autor nenabízí nic, podle čeho by se tak nemělo stát. Pokud v dalším díle autor přijde s tím, že to "nějak" vyřešil, je to věc jiného příběhu. Příběh Mafie dvojky končí smrtí Joe.
Otevřený konec znamená, že máme nějakou vějičku, které se chytit. Také bych mohl argumentovat tím, že Angelo v prvním dílu půjde do nemocnice, vylíže se z toho a půjde po útočnících.
Příklad: Kdyby Klub Rváčů nebo Birdman skončil v okamžiku výstřelu - vidíme výstřel a okamžitou zatmívačku a titulky, pochyboval by někdo o tom, co se stalo? A pak přijde druhý díl, v němž bude zbytek filmu.
@player (22.09.2015 14:09): To tu ani radši neříkej, že to má otevřený konec, podle některých uživatelů je totiž NAPROSTO jasné, co se stalo :) A až se objeví v Mafii 3 podobně jako Vito s Joem v Mafii 1, tak budou koukat :-D
Tak jsem Mafii II konečně dohrál. Tedy musím říct, že konec nic moc. To konec Mafie I byl o hodně zajímavější. Takhle otevřený konec, kde se vůbec neřekne co se stalo s hlavníma postavama, jsem tedy nečekal a je pro mě trochu zklamáním.
Mám v inventáři několik samopalů Thompson 1928, M3(olejnička) a MP40. Může mi někdo pradit, který z nich je lepší?