Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mafia II


Diskuze

< >
@Chuck (09.09.2019 17:42): Bez Physx by ti to mělo jet stabilně 60 fps i s tím procesorem, co jsi měl. Ono to není tak náročné na procák, ale když zapneš Physx tak je to jak na grafiku tak i na procák náročné. Podle mě jsi ho zapnutý měl, protože já měl 4460, což podle mě není o tolik výkonnější než 2500K a s odemknutým framem jsem měl pořád kolem stovky fps bez toho Physx. Samozřejmě to už pak nehraje roli, jak nemáš pro to i daný monitor, takže jsem hrál s lockem na 60.

EDIT: I když v určitých pasážích by to s Physx na high mělo klesnout i na 30. Co mám 8600K, tak s tím jsem měl pak lepší výsledky, ale i tak ta 1060 má s Physx na high o dost horší výsledky než třeba 1070, co jsem se díval na benchmarky. A tím myslím o dost, že to neodpovídá reálným rozdílům mezi danými kartami.
On ten Physx dost zabere a ta hra u GTX 1000 jede stylem, že 1070 má 4x lepší výsledky než 1060. Tak si nejsem úplně jistý, zda procesor pomůže, pokud se Physx zapne.

Takže si nejsem úplně jistý, že ta změna procáku to tak výrazně zlepší. Bez physx to právě běželo tehdy i na hodně slabých procesorech a vzhledem ke stáří hry by to podle nároků mělo běžet už úplně na všem, což ale neznamená, že poběží. Nemusí si to rozumět s něčím apod.
@Korbitch (09.09.2019 12:28): Aha, tak to já těch 45 FPS s tehdejším i5-2500K a GTX 1060 6 GB jsem právě měl taky a přišlo mi to málo. :-) Tak možná bych teď s Ryzenem 2600X neměl aspoň to trhání nebo zastavování obrazu.
@Korbitch (08.09.2019 10:25): Souhlasím, ta trojka není zas tak špatná, i když mě ze začátku nechytla, ale pak už jsem se na ni i dost těšil. Jediné, co mi tu hru kazilo, byly ty FPS propady a fakt, že jsem se nikdy nedostal na 60 FPS, ať už jsem tu nastavoval jakkoliv. A takovou jízdu autem, kterou jsem v té hře měl rád, mi kazilo trhání obrazu, které často dospělo i do fáze, kdy se mi obraz na nějaké 3 vteřiny úplně zastavil. Asi to nestíhalo moje tehdejší CPU, dneska už by to mohlo být o něčem jiném.
@ghost (komentář): Třetí Mafii si klidně dej. Ber to jako GTA v 70.letech a budeš se dobře bavit. Hlavní příběhová linka je sice rozmělněná side balastem nevalné úrovně a IQ npc je dost na štýru, ale ten hlavní příběh jako takový je prostě dobrý. A ten soundtrack se mi vryl pod kůži ihned. Když ještě najdeš nějaký shader, který odstraní ten hnusný oranžový filtr, hraje se trojka kupodivu celkem dobře.
@Blackhand47 (30.10.2018 00:01): Já jsem tenhle detali zjistil, když sem si cestou zpátky z Clementeho jatek zlikvidoval auto a muse jsem ho opravit v autodílně. A pak jsem ještě nabíral životy v prodejně jídla. Tak pak jsem to zkoušel jít do všech prodejen jestli budou říkat to samí.
Tak možná vtip na mě, neboli jokes on me - to co jsem viděl je asi nějakej fanmade.
V jakém pořadí mám hrát DLC až si dám Mafii II znovu? Podle vydání, když beru i PS3 verzi, tak první je Zrada Jimmyho, pak Jimmyho Vendeta a nakonec Joeova dobrodružství. Nejradši bych si ale dal nejdřív Joea, a až pak oba Jimmáky.
@Red (26.03.2018 17:52): V politice musíš být navíc ještě emaptický, pokud vypadáš jako někdo kdo prodal svoji mámu a zabil své spolužáky za šikanu, tak to moc nejde, pokud nejsi ukrutně bohatý.
Vito působí víc jako psychopat a více jako nositel charakterových rysů/vad, které lidi, kteří se rozhodnou pro keriéru ve zločinu (nebo u policie).
@Milfhunter (26.03.2018 16:19): Chápu, mám to stejně. Ale je to trochu sporné, když se nad tím zamyslíš. Myslím jako tu lítostivost. Ono když si vezmeš, že musíš zabít kamaráda nebo kamarádku svojí baby, tak budeš můžeš mít i jako mafián trochu problémy. Já jako třeba to beru podle sebe, že v reálu jsem spoustě lidem udělal spoustu špatných věcí bez výčitek, ale své kamarády bráním, jak to jde. Je fakt, že nejsem mafián, ale dá se do toho i tak nějak vcítit.

Ale jakože Vito taky nebyl nadšený ohledně situace s Joem nebo Harrym. Jenže zatímco Tom si to nějak omlouval a snažil se vyjít jako ten dobrý, tak Vito to řešil násilím a mstou a byl více chladnokrevný.

Teď si tak říkám, že možná nejde ani tak o tu lítostivost, která by měla být rozdílem mezi těmito postavami, ale spíše ta chladnokrevnost a agrese je rozděluje. A Tom se může i před tím detektivem trochu přetvařovat, protože konec konců chce nějakou ochranu a nechce působit jako masový vrah, i když zase i před Frankem a Pauliem se dost omlouval a měl výčitky.

No, souhlas, že Vito působí věrohodněji :-) Já se teď nechal unést, protože jsem dojel všechny tři díly skoro po sobě. Jedničku teprve dokončuji.
@Milfhunter (26.03.2018 16:19): tagari jsou dobraci od kosti ... teda alespon byli, dokud mi jeden z tech parchantu nesebral ten napad na ten uber:

kdyz jsem byl mladsi a resival jsem vice prachy a jezdival jsem v noci privozralej tagem domu, tak jsem vzdycky chytnul drozkare a rikam mu >>za 2 kila do podoli ...<< a ti nenaystni taxikari vzdycky >> tvl, to je malo, to je alespon za 5ti kilo ..<< a ja mu na to vzdycky rikal >> ale no taaak, uber, no uber ... <<. No, a pak se toho jeden z parchantu chytnul, ubral a ted jsou z nej vsichni ostatni tagari na prasky ...
@CrocoRay (26.03.2018 02:03):Jj a právě proto jsem ho měl radši víc než Tomáše Anděla, zdál se mi jako mafián víc uvěřitelnější. Tomy byl takovej dobrák od kosti :). No a trojku jsem ještě nehrál takže nevím, a pochybuju že si jí někdy zahraju :).
@Lukinator (komentář): Jenom jestli víš co je to řídit se emocema takže, když Vito přizabil Erika kvůli ségře tak se neřídil emocema, nebo když sejmul Dereka a Steva kvůli tátovi tak se neřídil emocema, a co potom zabití asi padesáti číňanů kvůli jejich práskačskýmu kamarádovi Henrymu. Je rozdíl řídit se emocema a bejt loajální a řídit se příkazy.
@Chuck (18.03.2018 15:04): Jop, v Mafii 2 je město jen kulisa a hlavní roli hrajou samotné naskriptované mise, zatímco Watch Dogs 2 používá město jako prvek hratelnosti. A to je jen tak mimochodem přesně to, co nezvládla třetí Mafie. Tvůrci se z toho snažili po vzoru jiných openworld her udělat sandbox, ale zapomněli už, že město v takové hře nesmí působit jen jako statická kulisa.
@Chuck (17.03.2018 19:53): To jako ano :-) Mně to třeba u té Mafie nijak nevadilo, ale zase když už hraješ Watch Dogs 2 a vidíš, že jinde je to lepší, tak pak chceš více i u těch dalších her. Ale na obranu Mafie musím napsat, že Watch Dogs 2 nebo GTA V jsou mnohem novější a tehdy byly sandbox městské akce na stejné úrovni jako Mafia 2.

@ntz (17.03.2018 19:55): Jo jo, toho jsem si taky všiml. No, mně to moc nevadilo, ale nejvíce jsem si toho všiml na šlapkách, bo ty jsem asi sledoval více :-D Navíc byly i hodně v cutscénách.
@CrocoRay (17.03.2018 18:41): jsi docela blizko ... napovim, kdyz se kouknes jak jsou lide vygenerovani ve dne a v noci, v ruznejch ctvrtich, kdyz se kouknes na jejich obleceni (eg delnik vs chlapek v kvadru vs stara babka) tak je jasne o cem mluvim
@Chuck (17.03.2018 15:06): U toho prvního se možná blbě vyjádřil a chtěl tím říct, že třeba ve Watch Dogs 2 postavy dělají i jiné věci. Komunikují spolu, mívají osobní konflikty. Všechno je to nějak náhodné, ale mají mnohem více činností. I když základ je furt stejný, že nějaký opravdový cíl nemají a je to hodí takový částečný skript na nějakých místech.

V Mafii pouze chodí. A pokud se opravdu někde baví, tak to jsou přímé čisté skripty během misí.

Co se týče té druhé věci s tím párkem, tak to máš pravdu, že tohle je ve spoustě her. Nevím, proč kritizuje zrovna tohle.
@ntz (komentář): Po ulici se ledabyle pohybují vygenerovaní lidičkové, na kterejch je patrné, že vlastně nikam nejdou, případně nejedou autem, že tam jsou prostě aby tam byli. Přiznám se, že Tvá některá vyjádření na mě působí divně. Tobě chybí to, že Ti lidé nemají konkrétní cíl a bloumají bez něj městem? Pochyboval bych, že je to u jiných her, které se odehrávají především ve městě (např. série GTA), udělané jinak.

Když sežerete plesnivej párek ze stánku, tak jste najednou vyléčeni. To už tak v podobných hrách bývá, ne? Viz Deus Ex apod. Mimochodem, plesnivého párku jsem si ve hře nevšiml, ale to už možná zacházím do detailů. :-)
@Korbitch (03.11.2017 05:51): Jop, o tom ví každý. Já právě narážel na slovíčko "pozorně". Tím mi šlo o detaily, jak se to přesně odehrálo a proč to dopadlo, jak to dopadlo. Je tam více informací o tom, ale není z toho jasný průběh, takže se člověk jen domýšlí. Říkal jsem si, jestli třeba nevíš něco víc než já. U těch vedlejších misí od Vita mi třeba mohla utéct informace nebo jsem třeba nenarazil na nějaký odkaz mimo příběh. Však víš, jak to myslím.
@Korbitch (02.11.2017 05:37): Tím hrát pozorně to myslíš jak moc pozorně? Ten odkaz na konci, o kterém každý ví anebo ještě postupné domýšlení celku z informací během Vitových misí?

Ono totiž jde o to, jestli mi třeba něco neuniklo, když píšeš, jak VŠE dopadlo :-) Spoustu faktů se jen domýšlím, ale nemám na to ucelený názor, jak se to přesně odehrálo. Bavil jsem se o tom už s Cravfordem, ale tam je to horší, že on trojku vůbec nehrál a čerpá jen z věcí na internetu, takže je dost pravděpodobné, že jemu dost věcí uteklo. Ty jsi trojku hrál? Jak si přesně myslíš, že se to stalo?

Třeba mi něco uteklo, tohle téma mě docela zajímá. Osobně jsem chtěl nějaká DLC týkající se Joa a dalších vysvětlení, ale nic nepřišlo.
Stejně na konci v tom autě sedí jak bukvice a dívá se, jak jeho kámoše vezou na smrt. Ale kdo hrál pozorně trojku, ví, jak to nakonec vše dopadlo.
no ale asi by to bylo o nějaké vědomé volbě....kdy si Vito zvolí sebe, namísto záchrany/pomoci někomu druhému