Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zapomněl jsem si dát sledování diskuze, tak tedy zpětně.

@Kwoky (01.07.2019 22:14): Vím, ale zjistil jsem to až po dohrání :)

@Walome (02.07.2019 08:06):, @Cobot (02.07.2019 12:21): Uměleckou tvorbu si teda představuju jinak a že to souvisí s ruční kamerou je blbost. Tobě taky kamera rozmaže intimní místa? S rozstřelenými hlavami je jistě těžší se setkat, ale i tak to takhle určitě nefunguje. Kdyby to šlo vypnout OK, kdyby to bylo jen pro USA, kde na to daly Mko OK, ale když to má v Evropě PEGI 18, tak je to prostě divný. Ale je to fuk, ta hra je stejně špatná.
@Coldplaz (01.07.2016 10:17): tak zrovna první díl je plnej prvků, který tomuhle tvrzení odpurujou. V každý misi děláš něco jinýho a jsi někde jinde, jsou tam dost cool momenty (mlácení lopatou) a má to prvek, kterej dneska už neexistuje (a nikdy nestihl pořádně existovat) - "dospělej" příběh.

Ani nevím proč jsem jedničku hrál jen jednou :/
Oproti Hitmanovi, jednej z najlepších stelath sérii a slušnej tímovej strieľačke Freedom Fighters ktorá nebude mať pokračovanie sú tieto dve hry pekný krok dozadu. Sú to dve absolútne nudné a nezáživné cover shootery kde jedinou zaujímavou vecou je že hráte za hajzlov.
@Sasakr (30.06.2016 22:46): Asi jako skoro všude...? Takhle, není to hra roku, ale ten nápad s kamerou, dva psychouši, celkem zajímavý lokace a zde i pozitivní krátkost z toho dělaj celkem zajímavou jednohubku. Ale tak asi je to dost subjektivní no.
No ten je kulervoucí první půlhodinu a pak už člověku zbyde jen to, že ho naženou do arény, tam to vystřílí a tak furt dokola.
Tahle hra je tak nedoceněná.. Ten psychovideo pohled je přitom tak kulervoucí..
Sakra to je beznadějné! Vyprávění příběhu, kamera, vzhled a stav hrdinů, neustálé facky hrdinům zleva a zprava, samá střelba, zástupy nepřátel, vše se stále sype pod rukama, Lynchovo mumlání, mučení, mrtví, nahý útěk, cutscény. Ta hra má dobrou atmosféru. Opravdu si říkáte: You've fucked up bad, men.
A když se to hraje na nejvyšší obtížnost - není prostor na chyby. Je tu sice autoheal, ale nepřátelé jsou přesní. Člověk se musí furt krýt a střílet v nejvhodnější okamžik.
Neprůstřelné vesty nepřátel jsou skutečně neprůstřelné. Občas nestačí ani celý zásobník na skolení nepřítele. A když konečně padne, má stejnou schopnost jako hráč - leží a může vstát. Zároveň mají nepřátelé tak autoheal. Take kvituji opravdovou náročnost přestřelky. Hra nedává nic zadarmo. Nepřátelé se kryjí, ale umí i naběhnout přímo.
Krycí systém hezky kryje, ale když má soupeř dobrý úhel, trefí vás i do toho centimetru, kterým přečuhujete z krytu. Ale štval mě, každou chvíli jsem z krytu vyskočil nebo jsem se nemohl dobře nastavit.
A střelba z krytu je dobrá. Není přesná jako v GTA IV, ale střílí zhruba tam, kam chci. A nepřátelé ji umí také. Přitom to není stoprocentně bezpečný způsob střílení. I vyčuhující ruku lze trefit. A vzhledem k vysoké výdrži nepřátel se střelba z krytu vyplatí pouze na blízko a když se nepřítel hned neskryje.
Checkpointy jsou štědré.
Jelikož hrdinové jsou dva, kolega ovládaný umělou inteligencí nemůže zemřít. Tak bylo nemálo zábavné, když je Kane nahý uprostřed ulice střílí kolem sebe a na všechny strany z něj cáká krev, protože to do něj nepřátelé sypou fest. Ale také umí nepřítele zabít - překvapivě umí střílet, takže kolega opravdu pomáhá.

A navíc jsou tam ty arkády. Jsou zajímavé a líbivé.
"Když k tomu ještě přidáte profil, rozhovor a ještě navrch příslib skvělé hry pro lednové číslo, máte z LEVELu 225 onu „must have“ záležitost." Co tim sakra mysli? Jakoze je koupe prosincoveho cisla must have take proto, abych se dozvedel, co bude v lednovem cisle? Divne...

Do Just Cause 2 pujdu. Konecne me to snad donuti hre dat poradnou sanci. Demo jsem hral trikrat, stahl jsem si i warez a ani jednou u toho delsi dobu nevydrzel, tak snad ted. Kane and Lynch 2 je dle meho naprosto typicka magazinova hra. Neni tak dobra, aby se poradne prodavala normalne, ale je dobra na to, aby potesila jako priloha k casaku.
@Walome (18.06.2012 09:05): Tak jsem si zkontroloval, že v demu jsem hrál pouze na obtížnost hard. Extreme mi to neumožnilo. V tom to bude.

Ale je Kane nesmrtelný? Neskončí nikdy hra, že by ho dorazili?
@Hrdlodus (18.06.2012 00:37): S tím hasičákem to musí být skript, protože si nepamatuju, že by to Kane někdy udělal. Ale třeba se pletu. A já teda nevím, myslím si, že jsem docela přesný ostrostřelec ( :) ) a nepřátelé vydrželi opravdu hodně. HeadShoty se v některých momentech nedaly dát, resp. asi jo, ale to míření ve hře není nic moc - myší posuneš o kousek a mířidla se pohnou o větší kus, takže když míříš z dálky na hlavu, nemáš šanci.
@Walome (13.06.2012 21:49): Nepřátelé nejsou nesmrtelní. Pouze samopal je nepřesný. Jakmile jsem vystřelil jednu ránu z revolveru, šla jistě mezi oči a protivník se skácel.
Parťák taky nebyl úplně neschopný. Na úvod vystřílel taky dost agentů a zblízka je to zabiják. Překvapil mne, že vzal hasičák, hodil jej do davu a rozstřelil.
A krytí je rozstřelitelné a pokud stojí Lynch na kraji krytu, tak ho může trefit nepřítel, pokud je z úhlu. Případně je kryt příliš malý.
Vše ale soudím pouze dle dema.
Sakra, že jsem se ptal. Teď akorát vím, že je to plus mínus 4 hodinový vopruz :-D
Nebo ji hrát opakovaně kvůli achievmentům :-D Nejhorší je, že on je to opruz i v online coopu. A největší malér byl, že jsem to hrál hned po povedené jedničce...
@Vodny (13.06.2012 14:49): Dohrál jsem to teď nedávno znovu a Steam ukazuje 4,4 hodiny herního času, plus počítám s půl hoďkou mínus kde jsem to nechal bežet. Tak ty 4 hodiny by to mohli zhruba být.
Mně se demo docela líbilo, i ten mulťák, ale nějak se mi do té plné nechce, když to všichni tak kritizují. Válí se mi to na disku už hodně dlouho a ne a ne se do toho pustit. Jak je to vlastně dlouhé? 6-8 hodin?
Zahrál jsem si demo a je to famózní. Přečtení komentářů a diskuze mne odradilo od koupě, ale demo jsem si užil. Kamera se mi moc líbila. Ta právě dělá tu atmosféru a přibližuje Lynchův psychózní stav. Dostaly mne ty jeho kecy, když to solidně koupil. Úvodní vhození bez přípravy do nejtvrdší akce je úvod ve velkém stylu. Zapnu hru a u jídla na mě vletí SWAT.
Nepřátelé podle mě nebyli příliš silní. Ale zbraně na dálku nepřesné. (Jak taky trefit na dálku někoho samopalem, který kope jako nadržená mula, když ho drží šílenec na práškách.) Ale stačilo si vzít revolver a jedna rána do hlavy i na dálku vyřešila problém.
Mě se to teda fakt líbilo, ale je pravda, že zážitek několikanásobně umocnil coop, který patří mezi ty hodně povedené. Jinak je ta hra ale až moc krátká a stereotypní. Graficky je to ale moc pěkný.
No já byl rád, že byla dvojka tak krátká, stejně jsem ke konci už mlel z posledního.

A přesně, jak bylo řečeno. V jedničce byl solidní děj a posloupnost událostí, zajímavé a chytře udělané lokace, vtáhlo mě to mnohem víc, než dvojka. V jedničce bylo tolik super misí! Útěk z vězení, diskotéka atd. A hlavně jsem se neděsil každé další místnosti, do které se nahrne banda tupců, který navíc vydrží docela dost...
Oproti jedničce je to akčnější (překvapivě) a mnohem sterilnější (nepřekvapivě). V prvním díle jsou úžasně nadesignovaný lokace, zvraty, intenzita a um podat věci s měrou. Dog Days jsou hodně solidní, ale mohlo to být i úžasné. Stačilo by zkrátit některé pasáže, omezit množství nepřátel a něčím zajímavým to zředit.

Spousta námitek jinak odpadne, hraješ-li přerušovaně. Na tohle spousta lidí dojede. Ten stereotyp si uvědomíš ve chvíli, kdy hraješ hru na jeden dva zátahy. Pokud ale odehráváš jednu misi za večer, samozřejmě s tím tenhle problém mít nebudeš.
@Sasakr (22.04.2012 22:38): Tenhle popis sedí na 95% stříleček... :D Já osobně tu averzi vůči dvojce nechápu. Jasně není to nic světoborného ale první díl není o nic lepší. Je to úplně stejná hra. Jedinej problém je že oproti prvnímu dílu nepřináší nic nového a je dost krátká.

Pro mě osobně je ale velké plus hlavně nápad s kamerou charaktery a totální psycho příběh. Nevim v který hře běhám s pořezanym nahym psychopatem v dešti a střílim yakuzu. I celé násilí je zvládnuto tak nějak dospěle. Sám jsme se divil že tohle prošlo "cenzurou".
Podívej se, celá hra je o tom samým. Vběhneš do arény a vykosíš danej počet nepřátel. Pak se přesuneš do další a tak celou hru. Takže až se ti okouká grafika, zábavnost jde do háje. Možná by to mohlo být lepší úplně se vykašlat na single a jít rovnou do coopu. Jinak je demo, vyzkoušej.
@Walome (22.04.2012 10:42): Prečo? :) Ja som bol s Dog Days celkom spokojný, ale asi to bolo obdobím v ktorom som to hral. Vtedy som proste mal chuť na hru, kde netreba veľmi rozmýšľať. A účel to splnilo. :D Škoda, že to bolo také krátke. :(
Je pravda, že jsem si zkusil jen coop, ostatní módy ne. Prostě to nikdo nehraje. Coop jsem si taky zahrál až po domluvě.