Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Kane & Lynch 2: Dog Days

  • PC 45
Z deníku kameramana:

"Zabírat po celou dobu Lynchova záda byla práce pro opravdu tvrdého chlapa. Snažil jsem se držet objektiv tak, aby divák byl obeznámen o celé situaci, ale přiznám se, že mi to občas uklouzlo. Mohl za to i Lynch, který se často kryl za všema těma bednama apod. - kryl se tak blbě, že mu zpoza rohu vyčuhovala někdy i celá hlava - pak to samozřejmě nakoupil, ale díky bohu,že má tlustou skořápku a pár kulek ho nemůže ohrozit.

Překvapila mě neschopnost Kanea - jako parťák byl k ničemu. Občas jsem na něj mrknul a pokaždé střílel někam mimo, málokdy někoho zastřelil a už vůbec nekryl Lynche. Je fakt, že protivníci vydrželi opravdu hodně, možná až komicky moc. A bylo jich moc. Na druhou stranu, Lynch toho taky dost vydržel - často jsem měl objektiv od krve a Lynch padl na zem, ale vzápětí se zvednul a byl jako rybička.

Tohle dobrodružství se mi zdálo míň zajímavý, než jejich poslední (který točil můj parťák)- bohužel jsem nebyl svědkem žádných únosů, ani jsem se nepodíval do přeplněných klubů a nevylupoval banku. Jen jsem natáčel hodiny a hodiny přestřelek s mafiány, gangy a policií. A aby toho nebylo málo, jednou nás dokonce sejmuli a svlíkli! To se pak Lynch lesknul jako karoserie po dešti a vypadal s těma řeznejma ránama hodně komicky.

Přišlo mi zvláštní, že Lynch pokaždé trefil hozený kanystr s benzínem, i když se nádoba nacházela za nějakou překážkou. A na konci cesty těch dvou šílenců to byla hrozná nuda - ovšem co mě dostalo nejvíc, že jsme prostě utekli a dál se nic nestalo - jen jsem tam hodil závěrečný titulky, žádný rozhřešení, slova na závěr, nic. Jen prostý a nezajímavý konec.

Jestli mi někdo dá kšeft na další dokument o dvojici šílenců, rozhodně bych uvítal různorodější akci, Lynch by se mohl ukázat jako větší cvok a možná by mohl přestat běhat jak namrdanej kačer. A kdyby se kluci pustili do zajímavějšího dobrodružství, nebránil bych se."

Pro: atmosféra

Proti: AI, pořád stejná nuda, autoheal, nevyužití charakterů,

+20