Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dohráno. Finální boss na první pokus. Měl jsem z toho hrůzu, když jsem to tu po vás četl. První akt za moc nestál, trochu jsem tápal a špatně se mi to ovládalo. Pak jsem si zvykl a vlastně ke konci to bylo lepší a lepší. Nakonec největší výtku mám k tomu, že hra má pouze stereo zvuk, což je na hru z roku 2010 velkej přešlap. A z toho vyplývá, že jsem často nevěděl, odkud je na mě stříleno. A taky tu vodu by člověk chtěl tak nějak slyšet odevšad, že... 70 % a první hra do výzvy pokořena.
Druhý pokus o první výzvu a taky nic moc. Hra má launcher, kde se vybírá rozlišení a refresh rate, ale rozlišení se 120 Hz refreshema tam nejsou vidět. Takže přes argument donutit jet hru ve Windowed a pak přes Borderless Fullscreen to zase roztáhnout. Další věcí je náročnost. Na to, jak to vypadá, tak RX580 žhaví naplno (žádný CPU bottleneck) a dává 90 FPS, ale když přijde voda, tak taky třeba 40 :-D Grafika mázlá a přebloomovaná, ale jako součást stylizace dejme tomu. Ne úplně ideální ovládání. Nejde prostorový zvuk. A to nejlepší na závěr - padá to. Otevřu dveře, pád. Otevřu PDA, pád. Zkusím to ještě hrát v původním DX9 (teď mám wrapper na DX11), ale to znamená zase dalších 15 % výkonu dolů...
A to nejlepší na závěr, každou cca. vteřinu je tam stutter, i když se nic neděje. Graf frametimes vypadá jak srdeční tep. FPS cap to neřeší. Meh.
Nebylo to špatný škoda že není trilogie, konec jsem dal bez problémů, tedy kromě asi toho že jsem to musel 3x loadnout kvůli debilnímu robotovi co mi furt ničil sudy. Škoda že nevznikly všechny 3 díly. Na PS3 se ta voda ovládá celkem v pohodě.
Já osobně finále nedohrál a na PC to ani dohrát neplánuji. Ovládání těch schopností na M&K prostě nefunguje, i autoři to přiznali. :-(
@JohnCZ (14.10.2012 15:52): no ja jsem myslel, že se z nej poseru, že na to prostě mrdám a ukončím tu hru takhle ve finale. Ale po několikátým opakování už jsme přecijenom ty sudy střílel lépe, ale už mi to ten vopruz pocit nesmazalo a nějak jsem zavěrečnýho bossáka hře neodpustil. ... ps:snad todle není spoiler.
To se shodneme, taky bych rád kdyby tohle zpracování vody bylo v lepších hrách. Ale i tahle mě těch pár hodin slušně bavila. Na Kate se mi líbilo že to není žádná superhrdinka.
Mi to lezlo krkem. Tak moc, že jsem to po půl hodině vypl. Dnes jsem dal další půl hodinu, abych si vzpomněl, co mi na tom vadilo. Takže k těm tvým dvěma hlavním chybám jsem se nějak nestačil propracovat.
Možná je to jen herní únava, možná alergie na slabý gamedesign. Ale ten vodní nápad a několik dalších jsou velmi dobré, rád bych je viděl v nějakém lepším/kvalitnějším kabátku.
To jsou žvásty, spíš si jen Bodkin vytáhnul ty největší prkotiny.Kdybych měl Hydrophobii něco vytknout, tak to bude dost jednotvárnej level design a že je to dost krátký.

..jenže zase je to indie hra od pár lidí kterou jsem koupil za stovku, to se tomu blbě nadává, když mě to slušně bavilo.
1) nesouhlas
2) nesouhlas (ale nevím jaký to je s myší, hrál jsem na 360padu)
3) nevadilo mi
4) nevadilo mi, naprosto nepodstatnej nitpick
1) Nesympatická hrdinka.
2) Nepřehledná mapa, nedostatečně reagující ovládání
3) Neustále přerušovaný gameplay filmečky
4) Neustálé vyrušování naskakujícími body za plnění věcí, čtení naprosto irelevantních dokumentů (nu, pozadí děje, ale ten děj samotný je takový eh) či naskakování ocenění. Připadal jsem si jak v nějaké arkádě a ne katastrofickém trilleru
Mně to naopak nepřišlo vůbec špatné. Není to sice žádné AAAčko, ale svoji úlohu hra plní. Mě osobně většinu času docela solidně bavila.
RNDr. Gunár Pavel:Doktore tak to Bodkinovi neber, poprvé si koupil hru a utratil za to takové nekřestaňské peníze, tak se nediv že má z toho obavy a těžké spaní.
Na začátku to bylo super, tak trochu mix mezi Dead Space a Tomb Raiderem, ale postupně se to vytratilo a nakonec naprosto nesmyslně přibyly kvanta střílení, které je naprosté mrhání potenciálem. Hře by víc slušelo stealth nebo promakanější environmentální puzzly. Štvalo mě plavání pod vodou, hlavně v malých prostorách se mi špatně ovládalo, což je u takovéhle hry problém, ale dalo se s tím poprat. Naopak překvapil mě cover system, který je skoro tak dobrý jako v Deus Ex: Human Revolution. Za zahrání to stojí, ale chybky tahle hra má.

Už to mám... jsem zvědavej na tu vodu... jako jsem byl u Far Cry 2 zvědavej na oheň :)
Já to hrál kolem 6ti, četl jsem i ty zprávy co jsem nacházel a tak.
Tak dohráno, opravdu dost dobrá indie hra, production values na indie poměry fakt vysoký. Voda nemá chybu a pak ty schopnosti na konci, super.Vytknul bych jen občas lehce zmatenou kameru a ne úplně uspokojivej konec. Ale pokud bude pokračování nebo tak něco, určitě bych se zajímal.
Mě už se párkrát povedlo propadnout do zdi, nebo sem nějak zasekl UI v módu míření. Plus mě chvíli štvala špatná nápověda k ovládání ("C" je podle nápovědy ponoření pod hladinu a puštění se římsy - ve skutečnosti je shift na ponoření a Q na puštění). A ovládání těch schopností imho nikdo vůbec netestoval a jen to nějak nabindovali na klávesnici... Takže na klávesnici nelze hru vůbec dohrát (případně mi zase lže nápověda, tak hluboce jsem to nezkoumal).

Ale fajn je, že se tím skutečně zabývají :).

A ano, voda je parádní. Doporučuji také zvolit ten mód bez trvalého zobrazování cíle. V hektických momentech, kdy se nečekaně začne oblast zaplavovat a člověk neví přesně kam jít, to parádně vyšroubuje atmosféru (nikoli ale obtížnost, zemřel jsem jen jednou kvůli panice).
Ta voda je tady fakt super. Baví mě otevřít dveře a bejt zavalenej vlnou vody : ). Ta technologie je supr, ten jejich astrofyzik nebude žádný mejdlo.

A fakt si zasloužej respekt - hra je venku pár dní a už se na základě feedbacku chystá druhej patch. Za sebe jsem zatím na žádnej bug ani problém nenarazil, ani v základní verzi. Ale i tak super. I ten jejich ingame dev feedback systém je zajímavá inovace.
Paul: Já jim za to dal plnou částku, zaslouží si to (zatím to vypadá na parádní feedback). Jsem ochoten odpustit i několik problémů/nedostatků...

Jen se obávám o délku samotné hry. Nevím, jestli jsem na konci (dost možná jo), mám za sebou 5 hodin hraní a to by na 10€ bylo tak akorát... Jenže příběh se zatím nijak zvlášť nerozvíjel a to má pořád sakra velký potenciál.

V hloubi duše doufám, že mě čekají ještě minimálně tři hodiny našlapané příběhem.
Takže, jsem u bosse Sara a mám problém. Měl bych pomocí "telekineze vody" udělat sloup vody s barelem uvnitř a hodit jej po ní. Jak toho ale sakra dosáhnou na klávesnici? Nápověda píše "press mouse to throw", jenže LMB střílí ze zbraně a RMS zaměřuje... To mám s myší mlátit o stůl? :)
Vzhledem k tomu, ze mam jeste spoustu nedohranych originalek, pockam si na Vanocnich 50%, ale jinak ano, i ta cena vypada skvele (cloveka az zacne zajimat, zda to neni jen jednohodinove techdemo).
O tom už jsem slyšel a nevypadalo to vůbec špatně, ale nečekal jsem, že se dočkám na PC.