@
Walome (27.07.2016 10:42): Muselo by se jednat o řekněme vědecké hledání pravdy, nikoli prosazování subjektivního názoru. Debata by musela vypadat následovně:
1) Pojďme spolu hledat pravdivostní hodnotu výroku "F.E.A.R. je/není dobrá hra a zaslouží si / nezaslouží si hodnocení 80 %"
2) Je třeba začít definicí toho, co to je "dobrá hra", musí jít o definici objektivně měřitelnou a musí se na ní shodnout všichni zúčastnění. Totéž je třeba udělat pro "hodnocení 80 %". Už tady dost padá kosa na kámen, neboť definovat měřitelně "dobrou hru" je o dost těžší než například "vektorový prostor"
3) Teprve následně je možné zkoumat, jestli F.E.A.R. splňuje výše uvedené definice
Jelikož jsou ale kvality uměleckých děl zhusta věcí subjektivního názoru, tak nezbývá než si přečíst knihy typu "Chyby se staly, ale ne mou vinou" nebo "Myšlení rychlé a pomalé" a pochopit, že čím více přesvědčujeme lidi s jiným názorem o správnosti toho našeho, tím více na trvají na svém (týká se i absolutně nesmyslných názorů, které jsou racionálně vyvratitelné, nejen těch, které měřitelné nejsou a proto na nich logicky neexistuje shoda).
@
special_plan (27.07.2016 10:55): F.E.A.R. jsem dohrál dvakrát a mám jej rozehraný potřetí. Podle mého jde zejména o to, jestli se člověk nechá odradit generičností prostředí nebo jestli nad tím mávne rukou, protože dá přednost atmosféře a boji proti IMHO jedné z nejlepších FPS UI.