Perseus Mandate ako druhý datadisk výchádza dva roky po pôvodnej hre (F.E.A.R.), čo sa aj prejavuje na jeho výslednom stave. Vizuálne ako keby z oka vypadol pôvodnej hre, či už sa jedná o samotnú grafickú stránku enginu, alebo zobrazenie levelov. Paradoxne sú levely v tom istom poradí sklady/továrenský komplex/kanály - kancelárie - opustené ulice - laboratórny komplex ako aj v pôvodnej hre. Nevýrazné farby a textúry opäť pohlcujú nielen svetlo, ale aj nadšenie. Štýl boja, leveldesign, zvuky, skripty a všetko ostatné je rovnaké ako aj v predošlom datadisku (F.E.A.R.: Extraction Point) či pôvodnej hre.
Ako novinka sa v rámci príbehu predstaví tajomná frakcia žoldnierov. Hráčovou úlohou je zistiť čo majú za ľubom a zastaviť ich. Je nutné dodať, že napriek tomu, že je datadisk stand-alone a hlavná postava je iná než tá v pôvodnej hre a Extraction Point, príbeh Perseus Mandate sa odohráva paralelne. Práve táto paralelnosť čerpajúca z predošlých titulov odmieta odpovedať na množstvo otázok v rámci príbehu a neznalý hráč sa môže v príbehu strácať, pretože nevie čo sa vlastne deje a prečo sa to deje. Podobne ako Extraction Point, ani tento datadisk nie je súčasťou oficálneho kánonu a príbeh série pokračuje hrou F.E.A.R. 2: Project Origin
Dojeto. Po zkušenostech z EP jsem to prosíravě rozehrál na easy (hraju s gamepadem, přičemž hra ho neumí, jde o emulaci myši) a většinu hry nebyl problém, ale bossfighty byly brutální, takže jsem byl nakonec rád za tu volbu. S výkonem nebyl problém, DXVK nebyl třeba, i v DX9 byl lock 120 FPS. A hlavně hra nepadala jako Extraction point. Snad jen v jednom místě mi to po savu spadlo asi dvakrát, potřetí už to jelo. Strašně blbě vypadala absence nepřímého osvětlení. Neměla to původní hra pre-baked do textur? A měl jsem problém, že jsem dost často neslyšel dabing, prostě nehrál. Může to být samozřejmě chyba na straně Fénix Pro Dabing. Jen mě fascinuje, že jsem to za celý svý hráčský roky nezažil a pak to zažiju v dvou hrách po sobě (viz komentář k Hard Reset).
Fajn bylo, že lepší zbraně byly k dispozici častěji, automatické turrety jsou taky super věc. Otravní byli ti do země stahující démoni, takže pak už jsem skákal kolem, aby mě nechytli :-D Rozhodně tomu prospělo, že jsem to nejel hned po EP, protože bych se nudil. Takže s pauzou a pár hrama mezi se to dalo snést, i když je to opět nämlich to samé.
Fajn bylo, že lepší zbraně byly k dispozici častěji, automatické turrety jsou taky super věc. Otravní byli ti do země stahující démoni, takže pak už jsem skákal kolem, aby mě nechytli :-D Rozhodně tomu prospělo, že jsem to nejel hned po EP, protože bych se nudil. Takže s pauzou a pár hrama mezi se to dalo snést, i když je to opět nämlich to samé.
Pro: klasická akce, nové zbraně, zvuková stránka, slušná grafika
Proti: příběh