Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (22.01.2015 22:23): Já do toho tenkrát i dělal titulky jak jsem z toho byl nadšenej, viděl jsem to asi 100x. Asi mindrák z toho, že jsem si tehdy myslel, že si nikdy nezahraju Heavy Rain :)
Ten screen jak slzí se zbraní v ruce byl ve Scorečku a já myslel že je to film. :D Myslel jsem si že si dělají prdel.
@Walome (22.01.2015 21:57): Ano, to si pamatuju. O tom jsme s klukama vedly dlouhé, duchaplné debaty na základce. To už to je 9 let?? Damn. Člověk by řekl, že to bylo před pár lety.. Hned se cítím mladý :)
@Shoggot (23.10.2014 15:45): Tak v tom případě mám na mysli kohokoliv, kdo stojí za scénáři ke
hrám s Tom Clancy's v názvu, jako jsou Splinter Cell série, HAWX, Rainbow Six a Ghost Recon. Spousta her, ale scénářem pořád jedno a to samé.
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Jak říkal Bodkin, scénáře ke hrám fakt nepíše. Clancy je především pro technofily a jeho The Hunt For The Red October je prostě výborný.
Když už, tak si ho přečíst, jeho knihy nejsou jako hry.
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Myslíš Tom Clancy knihy, nebo Tom Clancy hry? :) Clancy má náhodou hodně načtenou tu byrokracii apod., ale souhlas, jen... četl jsi od něj někdy něco? Já jo a divil jsem se, jak je to čtivé.

edit: ups, kecám, já četl Ludluma (Agent bez minulosti), ale to je prašť jak uhoď :D
A co takový Tom Clancy, resp. jeho scénáře ke hrám? Neustále opakované klišé, teroristi ohrožují USA, USA musí zachránit svět a světe div se, někdo z vlastních řad je špion. Pořád to stejné dokola a dokola. Takovou hovadinu dokáže vymyslet úplně každý, nebo alespoň já tam nikdy nic hlubšího nenašel, ani žádný vztah k postavám. Tam zase třeba Heavy Rain celkem zabodoval.
@Drolin (23.10.2014 14:29): Chudáci, takhle se dobrovolně omezovat :)

HR zcela zničil jeden "šokující moment", který ukázal, že Cage potřebuje se psaním pomoct od někoho, kdo ho bude usměrňovat.
@Drolin (23.10.2014 13:46): Na FB ano :). Krystalický alopat a skeptik jsem (jak říkáš, "odpůrce právě nadpřirozena, záhad a podobných směrů"), jenže mně tyhle věci ve hrách a příběhu nevadí, vůbec ne. Jenže Fahrenheit byl pro mě dobrý do momentu, než Cage rozjel svoji meskalinovou okultní jízdu.
@Solidor (23.10.2014 14:18): Radikální bojovnící za vědecké vysvětlování a odpůrci právě nadpřirozena, záhad a podobných směrů. A Cagea beru jako nadprůměrného scénáristu ve videoherním odvětví (tedy, na základě Omikronu a Fahrenheitu), mimo toho nadpřirozeno a nevysvětlování některých prvků mi nevadí, naopak. Takže z hlediska kontinuity a předpokladu minimálních změn v tvůrčí tvorbě Cage očekávám i od HR a Beyond kvalitní, nebo minimálně zajímavé, tituly.
@Walome (23.10.2014 14:14): Jak píše kolega, více sci-fi prvků jsem nezaznamenal. Každopádně Fahrenheit mě jaksi bavil více. Heavy Rain bych přirovnal spíše k LA Noir, které je ale ve všem daleko lepší. Nejvíce mi seděly detektivní části se Shelbym a ještě tak scifi vyšetřování s Jaydenem z FBI. Třeba Ethan a ta reportérka mě vůbec nebavily.
@KRoman47 (23.10.2014 14:09): Počkat a jsou v Heavy Rain nějaký fantaskní prvky teda? Bez výraznějšího spoileru, prosím. Docela se na to těším a tenhle fakt by mě možná odradil od celého hraní.
@Shoggot (23.10.2014 13:00): Jo, tohle jako vysvětlení asi beru, hah. Je fakt, že Fahrenheit i Heavy Rain působí těžce syndromem toho, že nebylo jasno, čím vlastně ty tituly měly být. Thrillery, Scifi, mysteriózní nebo prostě zpatlaný mix všeho dohromady.
@KRoman47 (22.10.2014 15:20): Vysvětlení na tyhle věci je. Prostě imbecilní scénář. Je to prostě blbý jak sáně. Cage chtěl původně do hry zakomponovat další proroctví, nadpřirozeno a podobná svinstva, proto ty blackouty, origami a podobně. Nakonec mu prý ale někdo z týmu řekl, že to je prostě kravina a ať se probere, tak se to škrtlo. Ty věci, které zmiňuješ jsou právě zbytkem z tohohle, co už se nevyndalo.

A ano, je to fakt. Je to prostě blbé až na půdu. A na blbosti je Cage opravdu mistr.
@Shoggot (22.10.2014 14:48): Tak u Heavy Rain mi to přišlo naopak no, první půlka vcelku o ničem, větvení snad žádné a v druhé půlce pak bylo větvení až příliš. Akorát dost věcí (minimálně mém zakončení) nebylo vůbec vysvětleno a z plánovaných DLC, které mohly něco objasnit, nakonec vyšlo jen jedno, hm. Beyond mám teprve v plánu časem, ale Heavy Rain si alespoň ještě jednou projdu.
Co mi vlastně přišlo nedořešené, tak proč měl Ethan ty blackouty, objevoval se s origami v dlani a proč Shelby tak tvrdě šel po tom jednom maníkovi, když to nemělo snad žádný smysl.
Lezení na plot? Prostě hýbat myší podle grafiky.
Vyhýbání se světlům?
Najít kamaráda? To můžete i zkazit.
Lidi nevím jak to máte vy ale i když je pro mě Fahrenheit srdcovka nedokázal sem ho dohrát a to kvůli druhé části když hrajete za hlavního hrdinu v děckých letech už v první části mě to štvalo ale při téhle druhé sem měl chuť rozflákat monitor :D
No nejpodobnější zřejmě bude od stejných autorů titul Heavy Rain, bohužel PS3 exkluzivita.
@Walome (21.09.2014 18:36): Je fakt, že kdyby konec byl stejně dobrý jako začátek, hodnotil bych Fahrenheit podstatně lépe.
Zase jsem si ale nedokázal k postavám najít vztah jako u TWD. A to se ve Fahrenheitu snažili třeba těmi osobními částmi, které nesouvisí s případem.
Fahrenheit má také větší spád. Vše se uděje v rámci dní oproti TWD, které jde přes měsíce.
The walking dead sem hrál vůbec mě to nezaujalo a Penumbru sem se už dříve chystal :D
@jones1240 (19.09.2014 19:03): Hutný příběh a atmosféra rozhodně Silent Hill 2 (rozhodně doporučuji sfouknout i jedničku na emulátoru) a již zmíněný Deadly Premonition. Na příběh dost orientovaný, leč sporný, u mě vysoko stojící Condemned: Criminal Origins (je to taková docela neobvyklá hra, ale když se do toho člověk dostane, je to docela strhující zážitekú.
A nezapomeň na tento měsíc vycházející The Vanishing of Ethan Carter, který by měl být velmi silně orientovaný na příběh.
No jo Alpha Protocol to byla pořádná pecka škoda že jí hodně lidí vlažně přijalo Mass Effect samozřejmě znám a hrál sem ho ale to Still Life vypadá zajímavě díky za tipy.