Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak posunout vtah s Lelianou dál? Mám u ní 100% oblíbenost, ale nevím jak dál....
Tak Strážci už dostali na tlamu (a já Morrigan). Zatím je to docela fajn. Jen toho filler combatu bude asi přehršle. Naštěstí bitvy jsou celkem v poho a ne úplně nezábavné. Ten ogr ve věži mi tedy pětkrát za sebou chytil hlavní charakter a umlátil jej (moc jsem nepochopil, co mám s tímhle jeho speciálním útokem dělat), ale celkově byl s trochou přemýšlení celkem jednoduchý.

Rozehrál jsem to s městským elfem. Ten jeho origin byl dost dobrý. Udělal jsem z něj válečníka a jedu na dýky (dual wield). Zatím se to jeví jako celkem schopná kombinace. Jsem i rád, že autoři okopírovali DnD 4e a válečníci jen tupě nemlátí, ale mají portfolio bojových dovedností.
Když jsem dal do vyhledávače "dragon", Inkvize nenaskočila, tak jsem to přehlédl. Pardón.
@Say (09.10.2014 22:02): Co ty víš. Může to být "další fail" jak pravíš nebo to může být "nejlepší RPG za posledních 10 let" Nevíš dokud nezahraješ. To je a byl u DA - a vlastně u většiny BW her - docela běžný jev. Koukáš na video "Nuda, nuda, chabý, bleh" ale jak to dostaneš do ruky poznáš, že to je zcela návyková a dobře zvládnutá záležitost. Za mě osobně mohu uvést příklad Guild Wars 2. Z reakcí lidí co DAI hráli (i ti RPG nepolíbení) si souboje dost chválili. Moc se mi zamlouvá ten "tactical view". No, uvidíme. Já si zatím držím opatrný optimismus

Mimochodem preview od člověka co předchozí díly hrál. Navíc je video ve slušný kvalitě.
Sidenote z toho videa - "every camp allows you to heal back to full" ... to v trojce odstranili ten ikonický systém, že každý boj začíná parta s plnými zdroji? A vůbec, proč se Inquisition řeší v diskuzi u jedničky a proč ne ve vlastním profilu, když má za měsíc vyjít...
"only the rogue is able to shut down the rift" - lol? To jako pokud ho v partě nemáš, smolík? A nesedělo by to tematicky když už víc na mága? Ten týpek asi fakt neví o čem mluví
@valcik (09.10.2014 20:44): Asi tak. Důležité asi je, aby to vybuchovalo, všude samá barevná sprška, do toho kakofonie hekání všech zúčastněných. naprostej zmar. Ale jako musí to přece lidi bavit, protože jinak by to nesekali jak Baťa cvičky.
@pajmič (09.10.2014 20:40): Jj, čistokrevné MMO. Akorát offline (za to má u mě plus). Ne, není pro mě. Ale rýt do něj budu tak stejně, jako jej budou ostatní vyzdvihovat a glorifikovat jako "nej RPG posledních let".

Taky čekám, kdy si zklamaní hráči doufajíc v obrat o 180° uvědomí, že se nic nového nekoná.

@M.a.t.t. (09.10.2014 19:13): Mno jo, pauza je fajn, ale to by taky musela mít své opodstatnění=) A ona "taktika" šla v jedničce "naskriptovat", takže za celou dobu hraní jsem pauzoval 3x... Holt na hře, která má hybridní herní mechanismy se to těžko aplikuje.
@Say (09.10.2014 18:41): Kolego, natočme si zlatého piva. Dragon age asi nebude serie pro tebe. Combat byl vždy takový. Ano, v předchozích hrách. U DAI je patrný ten "hybrid" mezi DAO a DA2 tedy naprosto perfekt. Co se mi nelíbí jsou ty přeflashovaný efekty skillů a kouzel. Combat navíc vždy vypadá na videu divně, ale v reálu je to jiné kafe.
Vyzerá to dobre. Čo sa týka súbojov, vo videu jasne odznelo, že je pri nich potrebné taktizovať a naplno využívať schopnosti, takže určite bude možné pozastaviť hru a rozdať príkazy.
http://youtu.be/cJ7EAhACyVg

To vypadá na pokračování BioWare v tom, co umí momentálně nejlíp - failovat. Sice alpha, ale fakt hrůzné. Takový hybrid mezi SWTOR a ESO. Což je opravdu šílená kombinace.
@Sinister (28.07.2014 16:07): Obvykle bývá dost výmluvná kolonka Pro na konci komentu. Ale pokud to nestačí, můžu pokračovat zajímavými charaktery postav (většina z nich), pěknou grafikou, důkladným vykreslením světa (i díky kodexu a příběhům), možnostmi volby, morální rozhodování, přehledný inventář + možnost měnit výbavu i pro společníky... RPG mají celou škálu prvků nebo aspektů ze kterých se "skládají" a u DA neexistuje prvek, který by mi překážel a který bych si přál změnit (až na tu oblíbenost postav). Co víc k tomu dodat?
@Sinister (28.07.2014 11:36): Když něco vychází z průměru copak to nemůže být lepší než průměr? Mezi ingrediencemi a pokrmem je dlouhá cesta. Jediné, co opravdu kritizuji, je míra oblíbenosti postav. Pokud nemám, co kritizovat, nevidím důvod nejít vysoko a jelikož klady, které jsem vyjmenoval, jsou pro mě důležité (a je jich hodně), může být výsledek tak vysoký, jaký je. Že to z komentáře nevyplývá... může být, ale já v komentáři primárně neobhajuji udělené hodnocení, já vyjadřuji své dojmy a popisuji hru.
@Lukaskon (komentář): Hm, mně přijde podivné, že tón, kterým to píšeš, vyznívá tak jako "Hm, vychází to z průměru, ale přijde mi to lepší než průměr, takže je to nadprůměr." a pak na mě z rámečku vykoukne pětadevadesát. To je hodně vysoko a bez valného zdůvodnění :/
@M.a.t.t. (15.07.2014 20:55): Tak som sa nieco nove dozvedel :-)

Ale ked to beries z pohladu "dohratelnosti hry" tak je to bezvyznamne.

Ale ja osobne jakozto "zrzkar" som vzdy musel klatit tu zlodejku bez ohladu na ucelovost.
Víte někdo, zda se vyplatí mít milostný vztah s někým konkrétním, nebo je to úplně jedno? Nikde sem se to nedočetla.
Ono je to hrozně ukecaný a obsahově to neřekne vůbec nic. A díky bezpohlavnosti NPC ani není zajímavý sledovat charakter postav. Docela mě potěšil idiot král, co si hrál na hrdinu, ale jinak nuda nuda nuda. V čele s hlavním hrdinou, hrál jsem chvíli a měl jsem chuť ho praštit do zubů (a to jsem si ho sám vytvořil :) ).
Dialogy v DA za moc nestojej, bioware už dlouhou dobu nahrazuje kvalitu kvantitou. Hromada brigádníků jim napíše tuny textu, čímž se studio snaží zamaskovat, že nejspíš nemá jedinýho trochu talentovanýho psavce. A lidi jim to stále žerou a z nějakýho záhadnýho důvodu je označujou za mistry příběhovejch her.

Hodiny úsměvnejch cutscén a tisíce stran nepřirozenejch a banálních rozhovorů kvalitní příběh nedělaj.
@Walome (komentář): Trochu brutal hodnocení ne? Souhlasím s těmi souboji, brrr opravdu i BG má zábavnější a plynulejší combat system. Je to jako šachy s přidanejma animacema, svatý DA2. Ale ty dialogy, to je opravdu silný řekl bych "dětinský" názor nemyslíš kolego?"Holčičí Sims RPG" jako fakt?? Neeeee...
Aha, já to mám vlastně v rozehraných. Kdepak, tohle holčičí Sims RPG není pro mě :)
@mazar1234 (28.06.2014 19:14): Ne, tak naivní nejsem, myslim, že desátý patro to jistí...

Jinak fatalita s bossem mi připomněla skvělou hru Revenant, která měla podobně efektně naanimovaný každý konec s bossem - i když prohrál hráč, dočkal se nějaké animačky, kterou během hry normálně nepotkal. Na rozdíl od nudného a pořád stejného Diabla tak měl člověk pocit pestrosti.
Leč u pět let staré hry už to neni takovej vodvaz :)
Wow, jedna věž, první patro, pár příšer, druhý patro, více příšer, třetí patro, ještě více příšer... jsem úplně napnutej, co bude ve čtvrtým! :o
Jo jo, já několikrát začínala znova, když se ukázalo, že ta moje postava vypadá v pohybu poněkud ohyzdněji než na začátku. Mass Effectu i dalším DA jsem pak pro jistotu hrála za ty přednastavené, ty aspoň udělali podle skutečných lidí.

@Walome (15.06.2014 23:14): Náhodou vypadáš dost podobně tomu jednomu, jak ho zabije Duncan při rituálu.
@valcik (02.06.2014 17:43): Ruka ruku myje:
1) youtuber bude nadšením jásat nad vším, co studio vypustí
2) to bude rádo, pošle dárky
3) goto 1)

Navíc pochopitelně i peníze od sledovatelů.
"Vidlácká Domobrana" "Vulkanické Dopravní" "Vášnivě Dredovské" "Velice debilní" kdo ví...does it matter?