Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

jak to tak prochazim a hraju tak z toho mam spis pocit blizzsi staremu doomu 2 ...vice,akce,monster,podobne prostredi...
Tak sem to rozehral ihned po tretim dilu a uz to uz neni ono, to co me pritahovalo na tretim dilu jaksi vymyzelo a to atmosfera. Hlavni podil na tom asi maji zda se pro me nudne lokace.
par vychytavek v podobe bullettimu,nove brokovnice nebo gravity gunu ktere stejne skoro nepouzivam v zadnem pripade nezachrani.
Ale uvidim este nejsem zdaleka na konci
@Ultron (11.10.2014 19:51): Předpokládám, že to požaduje, aby jsi původní hru updatoval minimálně na verzi 2.1. Na instalačním CD datadisku bude pravděpodobně v nějaké složce (např. extras, update, nebo tak něco) soubor s patchem pro původní hru.
Zdravím. Co mám u toho datadisku udělat, abych tam nemusel psát neustále ten klíč?
[neexistující komentář]: Je to sice vcelku nepodstatné, ale proč zkratka ROC a ne ROE? :-)
Ja mám pocit, že niečo o brokovnici s namontovanou baterkou vraveli v Game Page. Ale teraz si nie som istí či to nebol iba mod.

Každopádne, hrám to prvýkrát a tá dvojhlavňová brokovnica je fakt brutal!
Vypadá to, že v jedné fázi hry, měl hráč baterku na helmě, ale poté si ji zase sundal. Video.
ve vanila vezi nebyla baterka, pouze v eggzbokx verzi byla na pistoli, bo eggbokxáci sou saláti
@Chuck (02.05.2013 10:03): Já si teda fakt pamatuju, že jsem do datáče žádnej mod necpal a na nkterých zbraních ta baterka byla. Tuším že na brokárně a plasmě, ale to už nechci kecat...
@Chuck (02.05.2013 08:32): Tohle říká recenze na BW:
Jistě si každý pamatuje, že téměř všechny levely v DOOM 3 byly temné a černé a bez baterky byste vlastně snad nikam ani nedošli. Právě tento fakt přivolal i vlnu stížností, proč nelze mít v rukou zbraň i baterku zároveň. Teď si určitě myslíte, že v Resurrection of Evil tato možnost je, ano nezklamu Vás - je.
@Karasman (02.05.2013 06:55): Na zbrani byla maximálně v nějakém módu, ať už u základní hry nebo RoE, ale standardně byla jen samostatně. Ale když sis dal zpomalení času, byl jsi s ní schopen umlátit i Bruisera. :-)
@PRIVATE MARTIN (01.05.2013 21:25): Pokud si dobře vzpomínám, tak žádná zbraň neměla v původní hře ani v datadisku baterku. Ta se přidávala módem, jmenoval se myslím Duct tape, nebo tak nějak. No a s BFG edicí, byla myslím přidána na některé zbraně oficiálně.
@Jumas (02.01.2012 14:44): Mohla by Ti vyhovovat ta atmosféra, která Ti v tomhle datadisku oproti původní hře chyběla a svým způsobem i určitá podobnost. I když si myslím, že Dead Space má před Doom 3 velmi solidní náskok. Nic, ber to jako doporučení na základě toho, co jsi v tom komentu psal.
Proč myslíš? Dooma jsem si zahrál hlavně kvůli jedničce a dvojce, ale nakonec jsem za to byl rád.
Ne, máš pravdu, pár takových scén, kde je nutné využít artefact, tam skutečně je, jen jsem si je předtím nevybavil. Hrál jsem za mariňáka, takže tu druhou ze čtyř, ale i tak to občas vopruz byl.
Tak tos to hral asi na easy. Ted jsem zrovna v situaci kde se v jedne chodbe objevi pet tech skakajicich plasmu metajicich hovad a k tomu tri kostlivci s raketometama. Nedokazu si predstavit jak by tohle nekdo dal bez artefaktu. I s nim je to docela peklo.

Nerekl bych, ze je datadisk primo horsi nez puvodni hra, ale je to jednoduse mene strilecka a vice ping pong s plasma koulema. Ta krychle na konci Doom 3 mi prisla zajimavejsi nez tanhle hogo fogo artefakt.
Marwel: Vidíš a pro mě byl RoE příjemnější než původní hra, mj. právě tím grabberem a také zkrácením herní doby (těch 27 levelů bylo přece jen docela dost). Jinak ten artefact jsem snad používal jen u bossů.
Hmm, po zkusenosti s Doom 3 jsem rozehral na hard a je to skutecne hard. Skoda, ze ve hre nefunguje poradny autosave - kdyz takhle zapomenete quicksave, muzete klidne opakovat cely level a to je veru poradna otrava. Kazdopadne je to pro me asi nejtezsi hra co jsem hral za poslednich par let. Jsem v pulce a dal bych cokoli za moznost zmeny obtiznosti v menu bez nutnosti opakovani cele hry.:) Ac tu vyvojari pridali celou radu novych prvku, ve srovnani s Doom 3 mi to prijde jako silena nuda - je tu prilis velka nutnost pouzivat artefakt a grabber coz je vylozene otravne. Tolik revolucni artefakt nakonec neni takovou revoluci jako spis pritezi - neprijemny zasah do zavedene oldschool hratelnosti. Stejne tak grabber. Asi to nikdy nedohraju.
Já jsem BFG dost šetřil. Prakticky vždycky jsem končil s velkou zásobou nábojů do něj. Mám nějak v povaze si silné zbraně schovávat a většinou to dopadne tak, že do nich mám dost třeliva :-( Ale to mezi sloupy celkem šlo, ikdyž to byl masakr. Tohle šlo celkem dobře s graberem, páč ty jejich střely jsou pro mě smrtelnější než cokoli Tvého ;-)
U Hell huntera mi zrovna tohle těžké nepřišlo, vždycky jsem měl zapnutý artefakt :-( Teda napodruhé, ten první qsave mi dal fakt zabrat a jiný save jsem neměl, jenom na začátku kapitoly :-(
U Hell Huntera je nejhorší okamžik, kdy otáčíš těmi generátory, protože v tu chvíli se on do Tebe nejlíp trefuje. U Maledicta je nejhorší, když je na místě a plive na Tebe oheň, před kterým není úniku, i když se pohybuješ. V téhle scéně je důležité, ve kterých chvílích si načasuješ použití artefactu. Když si to rozvrhneš špatně jako tehdy já, je to cesta k záhubě. Když už jsme u toho, pro mě (a nepochybuji, že i pro Tebe) byla nejhorší scéna celé hry v poslední misi Hell v prostoru těch sloupů, kdy tam na mě nastoupilo nekonečné množství těch nejhorších protivníků. Tam jsem si skoro vyplácal BFG, ale pak jsem přišel na způsob, při kterém ho vůbec nemusíš použít, takže na Maledicta jsem měl plný kotel. ;-)
Jo, Hell hunter 3 byl maso, ale proto, že jsem si to quick savnul po jeho prvním útoku s 12 body života. Jinak Maledict byl maso, ale podruhé už půjde ;-)
Jezek: Kterýpak boss Ti dal trochu víc zabrat? Když jsem to hrál poprvé, tak jednoznačně Maledict, ale v tom byla jen nesprávně zvolená taktika, ale dodnes je pro mě přece jen o něco horší ten "nabíjející".