Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dishonored 2


Diskuze

« Novější Starší »
@Chuck (11.07.2019 10:43): zní to spíš jako schopnost u zabití :) popravdě jsem tady schovávání omráčených tolik neřešila jako v jedničce. Vždycky jsem tělo šoupla někam za roh a stačilo :D
V jedničce mi jednoho omráčenýho sežraly krysy, na to taky bacha :) Ideálně mít nějakej kumbál a tam je všechny nosit, a zavírat dveře :D
@Laurona (10.07.2019 20:35): Tam byla i jedna schopnost, kdy se nepřítel po omráčení změní v prach a Ty se tak nemusíš zaobírat jeho ukrytím, ale nejsem si jistý, jestli ta schopnost nebyla jen u zabití. Jinak příště musíš nepřítele hodit do moře tak, aby pak plaval hlavou vzhůru. :-)
@Sadako (10.07.2019 20:51): @SilentWolf (10.07.2019 20:43): Jo je možné, že to bylo i v prvním dílu, ale asi jsem tam nepřátele netopila, jinak by mi to určitě uvízlo v paměti :)

Každopádně si pak vždycky připadám jako pitomec, když se něco takového stane - ten následek (smrt) je přece logický. Já nevím jestli je to tím že hraju jiné hry ale nejsem prostě zvyklá že takový logický následek občas bývá. To je to samé jako u Kingdom come - u kterého jsem se X krát rozčilovala např. že nemocný NPC umřel, když mi trvalo dlouho, než jsem našla lék atd... Prostě mě to vždycky překvapí :D
@Laurona (10.07.2019 20:35): To se stalo světlu mého žití už v prvním dílu Dishonored. Ježto na rozdíl ode mne není hovado, snažil se stealthovat a omračovat a ne jet na masomlejna. Inu, došlo na tu dlouhou misi v zatopené čtvrti... kde mu jeden nepřítel, trefený uspávací šipkou, sletěl do vody a jelikož se tak stalo až ke konci celého průchodu a musel by celý level opakovat, oželel s mnoha nadávkami achievement za nula zabití.
@Laurona (10.07.2019 20:35): to s tím utopením omráčeného mě překvapilo ve starém Splinter Cellu. Myslím úplná jednička to byla, případně Pandora Tomorow. To jsem tehdy považoval za vrchol detailismu. :D
Hehe, já taky nevěděl, že zabití těch robotů se počítá jako zabití. Bylo dost těžké to hrát tak, abych je nemusel zabít. To se mi myslím podařilo, ale nikdy se mi nepodařilo je nealarmovat, oni byli citlivější než lidští vojáci...
@Laurona (komentář): "...mám údajně dvě zabití. To první pravděpodobně způsobilo hození omráčeného nepřítele do moře... " Jednoznačně nejlepší pasáž komentáře, díky za pobavení :D
@Chuck (28.04.2019 10:56): Já si matně vzpomínám, že při jednom z mých prvních průchodů jsem tam lezla střešním oknem. Tak by se mu asi dalo vyhnout, ale nevím, jak bych se bez schopností dostala zase nahoru se Sokolovem. Možná to jde nějak jinak, ale nedokázala jsem se vůbec kolem toho vojáka proplížit, a to jsem tam strávila dost času.
@Laurona (27.04.2019 23:05): Naštěstí se ti mechaničtí vojáci nepočítají do zabití. Protože si neumím představit, jak by se dal zachránit Sokolov, když ho tam ten jeden hlídá. Zkoušela jsem přes něj projít, ale vůbec to nešlo. A děkuji :)

@Tarhiel (28.04.2019 02:19): Díky, chvílemi to bylo o nervy a neviděla jsem světlo na konci tunelu :D
@raisen (komentář): Jsi dobrá, že jsi to dohrála bez zabití ,bez spatření a ještě k tomu bez schopností :) Na to bych neměla trpělivost - hlavně v tom mechanickým domě si to neumím představit. Už ho mám naštěstí za sebou, tak snad teď ta nová lokace bude o trochu příjemnější :D
Tak po dvou a půl hodinách jsem dokončila pátou misi. Mělo by to být bez zabití a bez spatření nepřáteli, tak uvidím na konci :) Čekala jsem, že ty lens budou těžší na získání, ale naštěstí Breanna měla tendenci často chodit nahoru a dolů, tak se dalo proklouznout do její laboratoře.
@Bodkin (25.04.2019 10:12): No jo, tohle všechno skloubit je asi reálné a statisticky by Tě za to hra ohodnotila na maximum, ale každá mise by trvala věčnost a možná by to bylo i trochu nezáživné. V téhle souvislosti se mi okamžitě vybavil Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, kde tichá a nesmrtící likvidace je především velmi zábavná a bez ní, kdy nepřátele obcházíš, to nemá tu správnou šťávu. ;-)
@Chuck (25.04.2019 10:08): Omračování i alertovaných enemáků ve dvojce je mnohem snazší než v jedničce (kdes na to musel mít vylepšenou šipku), tady jim jen slidneš do nohou a křápneš hlavou o zem. Hotovo.

Bez killů je to relativně easy, ale bez killů a bez zahlédnutí a současně všechno přezkoumat... to je docela oříšek (ale já to hrál na nejtěžší obtížnost, tam jsou všichni super nabroušení)
@raisen (25.04.2019 04:38): Mně kolikrát přišlo, že ty statistiky občas lhaly, hlavně pokud šlo o spatření nepřáteli. To byla věc, na kterou jsem si dával velký pozor, a chtěl ty mise projít bez spatření, a i když jsem si ty statistiky kontroloval i v průběhu hry, na konci mise se mi minimálně jedno spatření ukázalo.

@SilentWolf (25.04.2019 06:20)@Laurona (25.04.2019 08:44): Mně se nakonec podařilo omráčit i hlavního bosse, což jsem vzhledem k tomu průběhu považoval za malý zázrak. :-)
Nevíte, zda se bude počítat jako smrt, když zabiji v mechanickém domě pár robotů? zatím jsem jim vždy nějak utekla, ale teď jsem se dostala do laboratoře, kde musím splnit úkol a docela mě tam štvou.
Ty mise v posuvném sídle a starém baráku plném čarodějnic byly asi nejlepší v celé hře, tak si je koukejte užít a začněte hlavně konečně killovat :)
@Laurona (22.04.2019 19:34): Rád bych Tě přesvědčil o opaku, ale v téhle misi je výběr těch nejnepříjemnějších protivníků celé hry, takže bič a pryč! A to Ti říká zkušený stealth gamer! :-)
@raisen (22.04.2019 18:56): děkuju :)

@Chuck (22.04.2019 18:59): Když ono mě odrazuje více věcí. Mám potřebu sbírat všechny amulety a teď jak jsem v tom mechanickém domě, tak jsou ty amulety na X místech ale tohle zrovna není lokace, kde bych to chtěla celé prolézat- naopak mám chuť odtamtud vypadnout co nejrychleji, ale nadruhou stranu tam nechci nechat ty věci :D Je to se mnou těžké no :D
Snažím se o hru bez zabíjení, bez toho, aniž by mě viděl nepřítel a bez schopností. Mám za sebou hrůzostrašný Clockwork Mansion a říkala jsem si, že nic horšího už snad nebude. Jenže pak jsem na konci potkala čarodky, přes které byl porod přejít, a uvědomila si, že je tam celá mise s těmi pitomými witches. Ach jo.
Ja to teda hral po roce a pul od vydani (to je u mne takova "normalni" doba zahajovani "novych" her, nejak mne zlehynka uslo ze uz je to vydany) a musim rict ze zadny vyznamny dropy jsem nezaznamenal. Spis mne mistama mizely questovy predmety coz bylo takovy mrzuty. Ale ta hra se IMHO tak dobre hraje ze stoji zato cosi prisolit do hardwaru at je klid. Ciste hratelnostne snad nejlepsi akce od vydani HL2... A ty skluzy za Emily zakonceny krocnutim chlopa nozem do rozkroku... Lepsi, nez kdysi Roberto Carlos na levym beku Realu Madrid :)
@Guldy (04.03.2019 11:05): Já tohle vnímám prakticky stejně, ne-li podobně, jako Ty, ale jak říkám, naštěstí to byl poměrně vzácný jev, takže můj požitek ze hry to příliš nezkazilo. Ale je mi jasné, že pokud bych to zažíval častěji, byl bych z toho určitě otrávený a hratelnost by mi to výrazně zhoršilo. Tehdy jsem to hrál na 8 GB RAM a doporučenou konfiguraci jsem tím pádem nesplňoval, takže bych věřil, že přidáním RAM na dvojnásobek, což jsem nedávno udělal, by ta plynulost mohla být výrazně lepší. Pokud jde o grafickou kartu, tou jsem konfiguraci splnil.
@Guldy (04.03.2019 10:17): Občas jsem podobný problém měl, ale co si tak vzpomínám, nebylo to příliš časté a nějak drastické. Každopádně mi to nějak výrazně hraní neovlivňovalo.
@Chuck (04.03.2019 09:22):
@ugraugra (04.03.2019 10:13):

Nahodne a nesmyslne propady FPS z 60 nekam ke 30, kdyz k tomu neni realne duvod. Ze hra na max. nastaveni zere 3,5 gb z vramu a vytizeni normalni pameti je okolo 6gb a cim dele hraju, tim vice se to zaplni (az do maxima, cimz je 6gb vram a 8gb ram, cimz dochazi k sekani a musi se to nechat uvolnit). Pak zase hra funguje jako hodinky.
Dal jsem tomu v tydnu druhou sanci - kdyz hra vysla, koupil jsem si ji a po chvili refundnul kvuli technickymu stavu. Ted to sice nebylo o moc lepsi (sleduju jednotlivy statistiky pres afterburner), ale prekousl jsem to a hru o vikendu dohral. A musim rict, ze to bylo sakra dobry! Kdyby to fungovalo v technicky rovine lepe, byla by to snad i silna devitkova hra.