Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak edit.: moje Marion má 15 hodin, 4 minuty, level 43. Začátek třetího aktu a obtížnost Normal. Takže zas tak rychlej postup asi zase nemám..
@Sadako (05.09.2022 23:07): Tak se na to taky kouknu, mám rozjetou křižačku a barbarku. Křižačku ve třetím aktu, barbarku ve druhým. Zase je pravda, že obtížnost mám asi nějakou lehčí, úplně jsem neřešil skilly ani výbavu. Resp. mám legendární, i když je 10 levelů pode mnou. A skilly taky řeším třeba po deseti úrovních, nějak mi přišlo, že to u téhle hry ani nebylo potřeba..
@veselykralicek (05.09.2022 11:31): Na Normal je to tak 15-20 hodin maximálně (Diablo 3 + Reaper of Souls dohromady), když máš jako já tendence prolézat kompletně mapy, pokud ne, tak to bude asi ještě kratší. Dohráno za necra a mage, necro je ultimátní masakrátor.
@veselykralicek (05.09.2022 11:31): Já vůbec netuším, jak dlouho jsem v DIII strávil, PS4 čas měřit neumí, což doteď nechápu. Každopádně jsem to hrál se ženou v Eternal Collection verzi, takže jsem tam měl i Necra a za jinou postavu bych ani nehrál. Hratelnost mě taky moc neoslovila, především proto, že to bylo sakra lehký a umřel jsem až u posledního bosse v RoS. A to jsme si dali tu nejtěžší obtížnost, která před dohráním jde zvolit. Ten Adventure mód je ale dobrá věc a díky několikastupňové Torment obtížnosti si lze fakt najít takovou přesně na míru. Momentálně ale hrajem na nejlehčí, protože chcem ačív za 500 Bounties, a plnění těch samých úkolů pořád dokola už nás moc nebaví, tak to chcem trochu urychlit.
@veselykralicek (05.09.2022 11:31): Hrál jsem crusadera. Na normal to byl neporazitelný superman, za celou hru jsem snad ani jednou nezahlédl, že by mi ubylo životů. Celé to trvalo jen pár hodin. Přesně ale nevím, ale až budu doma u PC, tak se můžu podívat.
@Karasman (komentář): můžu se zeptat, za jakou postavu jsi hrál a jak dlouho Ti projití hry od začátku do konce zabralo hodin? Cca.

Já jsem pořád na začátku třetího aktu, chci to už roky dohrát právě kvůli tomu příběhu a upřímně mě ta hratelnost zas tak neba. To spíš pořád omílám postavy ve dvojce Resurrected.
@Jab (04.09.2022 21:17): Přesně tak. Jsem stále u D2R a za mě spokojenost.

Na D4 jsem se těšil, ale i když to údajně nebude pay to win, ale obsahuje to mikrotransakce, tak na to kašlu. Tohle se mi podporovat nechce.
@Jumas (04.09.2022 21:13): Čtyřka vypadá parádně. Ale i kdyby pay-to-win nakonec neměla, a Blizzardu už ani to nevěřím, tak stále ty in-game monetizace jsou odpornost. Lepší setrvat u D2 Resurrected. Prozatím. :)
A pokud by byl zájem, tak za týden ( 23. července 2021 v 17:00 ) začíná nová 24. sezona ... s éterickýma zbraněma v hlavní roli.
@RomcaT (15.07.2021 00:25): Jo, já jsem to kdysi hrál, tuším, že jsem se dostal do druhýho aktu, kde mě to přestalo bavit. Ale po tom, co tady čtu a po uvolněných informacích o Diablu II Resurrected a Diablu IV mám docela chuť se do toho zase pustit.
@veselykralicek (14.07.2021 23:28): Jak píše Romča, po dohrání základní hry jsme měli 60. level a po ROS 70. level a načaly paragony. Ale procházeli jsme úplně všechno, jinak by to bylo počítám tak o deset levelů méně třeba. A jak píše Romča, dej si hned Experta, vyšší obtížnost ze začátku nejde, a pokud by ti to přišlo těžký, což nepředpokládám, tak se dá obtížnost během hry o jeden stupeň snížit, případně v menu si můžeš dát jakoukoli dostupnou obtížnost.

@Charllize (14.07.2021 22:27): Max paragon level není ne? Co jsem se dočetl, tak při zavedení paragonů, což bylo ještě před datadiskem, byl max level 100, ale teď už žádná hranice není. Viděl jsem i videa s paragonem 8 000 třeba, ale teď koukám, že možná 20 000 je maximum. Zkoušet to nebudu, mám teď tu skovku :)
Jenom takovej rychlodotaz: Na jakým levelu se dá skončit po prvním dohrání hry?

Dá se dostat na maximální level?
@Charllize (22.06.2021 21:29): My teď dáváme v pohodě Torment III a občas dáme i čtyřku, ale tam celkem umírám, když nějaký ty elitní potvory po smrti vybouchnou :) Určitě je to ale lepší, než jen rubání v podstatě bez strachu ze smrti. Ale jak jsem psal, doděláme těch pár trofejí a asi skončíme. Jestli jsi v tom strávil 1000 hodin, tak se nedivím, že tě to otrávilo. Já diablovky poslední dobou taky moc nehraju, ale když už nějakou pustím, celkem mě to rubání baví. Nejvíce teda asi Titan Quest s datadiskem, ten je fakt skvělej a plánuju někdy v budoucnu ty nový rozšíření. Teď každopádně zas bude na čas pauza. Jestli pudou ty savy do remasteru dvojky, jak slibujou, tak bych ho asi taky zkusil a dohrál si jednoho nekromanta na Hell. Ale čtyřka se mi zatím fakt líbí, to šplhání, temnější atmosféra a i ty koně jsou celkem dobrý oživení tohohle žánru. Teď ještě toho nekromanta jako pátou postavu a budu spokojenej :) Ale stejně se k tomu dostanu až bude nějaká kolekce s rozšířením :)
@Jumas (22.06.2021 18:42): ja uz na to roky ani nesahl. Skoncil jsem nekde na paragonu 300 a tormentu VIII. Prislo mi to pak uz tak strasne stereotypni ze to neslo dal. Zaroven mi to celkem znechutilo obecne zanr diablovek ( ktery jsem mival hodne rad) a vlastne je od te doby nehraju. Ted tedy zkusim ten remaster Diabla 2, tak uvidim, snad ta pauza byla na to dost dlouha :)
@Charllize (22.06.2021 17:57): Já beru u her jako hlavní příběhovou kampaň, ale zjistil jsem, že tady je to spíše okrajová záležitost. Paragon už máme 60. Ještě chceme splnit Batting 500 a pokud možno i Greed over Need, ale moc se mi ty gobliny hledat nechce, takže doufám, že to vyskočí během plnění těch Bounties. Do Up All Night To Get Lucky mi chybí poslední legendárka se 70. levelem. A zbyde pět trofejí, které fakt plnit nebudem. Jedna za získání všech trofejí, 3 Hardcore a jedna, kde máš udělat 70. level s šesti různejma charakterama. Na ty ingame cíle kašlu úplně, těch je moc a jsou zaměřené na vyšší obtížnosti nebo na něco, co se mi nechce dělat. A ty sezónní cíle jsou úplná blbost, když jsou nové každé tři měsíce (nebo kolik).

Jo málem bych zapomněl, ještě bych chtěl sehnat suroviny na otevření portálu do Whimsyshire. Kraví level byl proti tomu hračka, ale koukal jsem, že na PC je těch surovin potřeba ještě o něco víc.
No zkusím po delší pauze rozjet novou sezonu, co za den začne. Uvidím, jak daleko mě to dotáhne, chci ze zvědavosti zkusit ty rampage bonusy, co dělají za killy :D a ještě budu hrát s kámošem... tak proč ne no :)
Na mobilu (tabletu) to zkusim, ostatne jako spoustu mobilnich her. U zadne ale nevydrzim dele nez hodinu. Predpokladam, ze to tak dopadne i s mobilnim Diablem. Jinak D3 jsem si pojmenoval “herni automat”. Je to barevne, blika to, nemusi se u toho myslet a ovladat se to dvema prsty. A uz me to dlouho vubec nebavi.
Za remaster dvojky bych dal plnou palbu v předprodeji bez rozmýšlení. Ten mobilní xindl mi nesmí do baráku!
Po roce jsem zapnul Diablo III. To, že se hra nikam neposunula, to mě ani nepřekvapilo, ale to, že ji už téměř nikdo nehraje, to trochu ano. Už by to chtělo nějaký nový díl. Nebo alespoň remasterovat dvojku.
Pisu si na redditu osobni zpravy s Lutsockem (podle nej byly ty boty), coz byl producent a kecame o vyvoji Diabla. Mam radost :) jsem nekde vypisoval na jakych vsech verzich Diabla se kdy pracovalo a on se chtel na neco zeptat, jak jsem to presne myslel a pak rikal, ze na to uplne zapomnel atd. :D
@Seeker (24.06.2019 16:33): po pár set stovkách hodin to je úplně jedno, ta hra o tom není. Přistupovat k diablu stylem hraní pribehove hry je úplně mimo. Jde pak už jen o to jestli existuje klávesa s kterou jdou všechny animace a rozhovory přeskočit;)
@Všivák (komentář): Kresleny filmecky mi taky dost vadily. Ve dvojce jsem se na ne vzdy tesil, kdyz jsem dokoncil akt. Byla to krasna odmena a nikdy me ty filmecky neomrzely. Videl jsem je snad tisickrat. Ve trojce to dost odflakli. A dorazili to barevnou pestrou grafikou s heroickyma postavama a tajemna atmosfera byla pryc.
@HELLER (21.02.2019 18:11): Posledni dobou hodne upadl zajem o Diablo hry, tudiz ustala i navstevnost. Ja tam chodil snad denne nekdy od oznameni trojky v 2008, posledni roky uz taky spis ojedinele no (sad face).
A proč ? Není o čem psát ?

edit: jo už to vidím .. no byla to moje velmi oblíbená stránka, kterou jsem měl hodně dlouho v bookmarku. Ale poslední skoro 2 roky se tam nic neděje, jen dokolečka popis Grift challenge. A je fakt, že od jisté doby tam nechodím, nebo jsem tam byl jen velmi ojediněle.
Křídla motýlí, to bys byl hotov za pár hodin solo hraní :D splnit Chapter 4 je ízy pízy. Ostatně jako vše jiné ve hře. Hrajeme 2 players (já DH, kámoš monk) a 2. dnem jsme měli 700 paragon a já si dal DH solo 103 GR :D takže to vidím tak, že jak rychle to člověk vylevlí, tak ho to i rychle omrzí.
Ale celkem fajn po vynechání asi 2 sezon si to tak zahrát v partě.
Hodí se vůbec do nějaké kategorie výzvy, nebo budu sezónu hrát jen pro "křídla motýlí"?
A nějaké shrnutí ? je tam něco zajímavého, nebo jen tuna eng textu o ničem ?
V lehke navaznosti na (nejen) predchozi prispevek, v urcitych zakoutich se da vystrachat info, ze novy projekt (velka hra, at uz D4 nebo bez cislovky - na jmenu nezalezi) prochazi stejne jako trojka fazi zaseknuteho vyvoje, kde se nemuze prijit na ten spravny smer, featury, zamereni, atd.

https://twitter.com/jasonschreier/status/1059531655499706368
"in various forms, under different directors" - znamena, ze jsou klidne na uplnem zacatku (teoreticky), pokud museli delat restart/y a jeste treba tri roky to nebudou moct ukazat.
@valcik (08.11.2018 17:55): Nejen on, Blizzard opustilo hrozne moc lidi. Po vydani RoS odesel sympatak Christian Lichtner (art director). Lze ho sledovat na Instagramu a prave ted dela novou nezavislou arpg hru GoneViral.

Spolecne odeslo pomerne velky trio Josh Mosquiera (game director po Wilsonovi, kterej kompletne opustil herni prumysl), Nick Carpenter (vice president a sef pro tvorbu artu a cinematicu uz od pocatku Blizzardu) a Rob Pardo (vice president game designu, producent, lead designer atd.) a zalozili spolu Bonfire Studios. Posledni dve jmena jsou uz dost velka, uz jen Pardo je velikan prumyslu. Proc odesli? Proc odesel nekdo s takovou historii a povesti a zalozil s dalsimi NEZAVISLY a novy studio? To nejaky veci napovida (vice penez v prumyslu - vice vlivu - vetsi tlak investoru - mensi svoboda - vice korporatnosti a dalsiho svinstva).

Odesel Brian Kindregan (lead writer), producenti Nathan Lutsock, Alex Mayberry a spoustu dalsich. Dalo by se dlouze jmenovat. Nepocitam Chris Metzena, ktery vyhorel a naskytly se zdravotni problemy, ale za Diablo byl zodpovednej za smer pribehu (coz ano, byla asi jeho nejmensi starost).

Nicmene je treba nezapomenout, ze prvni dva dily delalo uplne jine studio a lidi, pravdou je, ze bez pomoci Blizzardu by ty projekty nevznikly, ale stali za nimi jini lide a ti jsou pryc od 2005 (kvuli sporum s vydavatelem Vivendi) - Blizzard North, drive Condor.
Už sa nedivím, že stará škola Boyarsky odskočil po trojke od Blizzardu jak blecha z utopeného patkáňa. On to vedel! ^^
Jo to jsme za ta léta slyšeli taky tolikrát, bohužel nic nebyla pravda ...
návod na to nějakej je, komunita se celkem rychle rozšiřuje a dobré je jít na http://www.lostarkdatabase.com/ ... a tam je pak dál odkaz na discord nebo reddit, kde se dá nějak dohledat návod.
Na můj mozek je to celé složité, uvidíme no pokud se budu nudit tak mi to stejně nedá a pomalu to zprovozním :D
Diablo 4 bude Lost Ark :) ted probíhá OBT, ovšem je to korejská hra, takže streameři hrají po paměti a intuitivně, nebo mají překladatele v chatu :D ale jak Quin, tak datmodz, tak lirik jsou nadšení, co jsem viděl.

Tuto hru sleduju již dlouho, jednu dobu jsem byl nadšený, chvíli jsem začal být skeptický, ale jako nevypadá to zle ! I mě to láká zkusit, ale rozsypanému čaji bych absolutně nerozuměl a byl bych ztracen asi :D

Jinak mají během hraní ping 220ms a jede jim to krásně.
Ja taky nejsem nastvanej ze dalsi TES bude na mobily a pokracovani serie plnohodnotne se dockam nekdy v roce 2024. kurvafixtosisnaddelajizemeprdel
@Phoenix (05.11.2018 20:32): Hrob si IMO vykopali sami.

Na druhou stranu je to jen takový vrchol (pomyslného) ledovce - koneckonců různé "elitářské" skupiny tu byly už delší dobu (ve smyslu jsme morálně/intelektuálně/názorově lepší než x či y) - bohužel jde obvykle o lidi/hráče, kteří paradoxně nejsou nějak "hardcore" (protože hardcore skupina až tak moc nediskutuje a o to víc hraje (a svému oboru rozumí), a když se do krve o něčem hádá, tak to jsou zpravidla herní mechaniky a optimalizace efektivity).
@Guldy (05.11.2018 15:59): Řekl bych, že jsme se dostali do stavu, kdy od sebe absolutně není možné rozeznat příspěvky naprostých hlupáků a trollů, kteří je imitují.

Před pár lety bych měl jasno v tom, že WillPowers je archetypem trolla, který si střílí ze SJW. Dnes si tím vůbec nejsem jistý.
@Tarhiel (05.11.2018 12:59): ano je to tak .. verze 0.5 alfa je už moc dlouho a nedávno byla na pár dní spuštěna beta ! říkám si ty jo paráda, těším se, co beta konečně nabídne :) a hrubě jsem naryl hubou :D beta byla jen o tom, že jsi testoval něco jako dungeon, kde byly 3 druhy nepřátel, 3 druhy zbraní a žádnej skill tree nic ... prostě hodně zklamán jsem. A beta skončila, je tam daná opět alfa 0.5 a klid a nic nového.



@Guldy (05.11.2018 12:25): optimismus je parádní, ale pokud to tak bude, tak ted budou rok stejně mlčet, ne ? pro mě je to utrpení, já jsem velkej fanoušek Diabla a nechci takto na vážkách dlouho čekat, co bude a nebude s dalšíma projektama