Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diablo III: Reaper of Souls


Diskuze

« Novější Starší »
Na mobilu (tabletu) to zkusim, ostatne jako spoustu mobilnich her. U zadne ale nevydrzim dele nez hodinu. Predpokladam, ze to tak dopadne i s mobilnim Diablem. Jinak D3 jsem si pojmenoval “herni automat”. Je to barevne, blika to, nemusi se u toho myslet a ovladat se to dvema prsty. A uz me to dlouho vubec nebavi.
Za remaster dvojky bych dal plnou palbu v předprodeji bez rozmýšlení. Ten mobilní xindl mi nesmí do baráku!
Po roce jsem zapnul Diablo III. To, že se hra nikam neposunula, to mě ani nepřekvapilo, ale to, že ji už téměř nikdo nehraje, to trochu ano. Už by to chtělo nějaký nový díl. Nebo alespoň remasterovat dvojku.
Pisu si na redditu osobni zpravy s Lutsockem (podle nej byly ty boty), coz byl producent a kecame o vyvoji Diabla. Mam radost :) jsem nekde vypisoval na jakych vsech verzich Diabla se kdy pracovalo a on se chtel na neco zeptat, jak jsem to presne myslel a pak rikal, ze na to uplne zapomnel atd. :D
@Seeker (24.06.2019 16:33): po pár set stovkách hodin to je úplně jedno, ta hra o tom není. Přistupovat k diablu stylem hraní pribehove hry je úplně mimo. Jde pak už jen o to jestli existuje klávesa s kterou jdou všechny animace a rozhovory přeskočit;)
@Všivák (komentář): Kresleny filmecky mi taky dost vadily. Ve dvojce jsem se na ne vzdy tesil, kdyz jsem dokoncil akt. Byla to krasna odmena a nikdy me ty filmecky neomrzely. Videl jsem je snad tisickrat. Ve trojce to dost odflakli. A dorazili to barevnou pestrou grafikou s heroickyma postavama a tajemna atmosfera byla pryc.
@HELLER (21.02.2019 18:11): Posledni dobou hodne upadl zajem o Diablo hry, tudiz ustala i navstevnost. Ja tam chodil snad denne nekdy od oznameni trojky v 2008, posledni roky uz taky spis ojedinele no (sad face).
A proč ? Není o čem psát ?

edit: jo už to vidím .. no byla to moje velmi oblíbená stránka, kterou jsem měl hodně dlouho v bookmarku. Ale poslední skoro 2 roky se tam nic neděje, jen dokolečka popis Grift challenge. A je fakt, že od jisté doby tam nechodím, nebo jsem tam byl jen velmi ojediněle.
Křídla motýlí, to bys byl hotov za pár hodin solo hraní :D splnit Chapter 4 je ízy pízy. Ostatně jako vše jiné ve hře. Hrajeme 2 players (já DH, kámoš monk) a 2. dnem jsme měli 700 paragon a já si dal DH solo 103 GR :D takže to vidím tak, že jak rychle to člověk vylevlí, tak ho to i rychle omrzí.
Ale celkem fajn po vynechání asi 2 sezon si to tak zahrát v partě.
Hodí se vůbec do nějaké kategorie výzvy, nebo budu sezónu hrát jen pro "křídla motýlí"?
A nějaké shrnutí ? je tam něco zajímavého, nebo jen tuna eng textu o ničem ?
V lehke navaznosti na (nejen) predchozi prispevek, v urcitych zakoutich se da vystrachat info, ze novy projekt (velka hra, at uz D4 nebo bez cislovky - na jmenu nezalezi) prochazi stejne jako trojka fazi zaseknuteho vyvoje, kde se nemuze prijit na ten spravny smer, featury, zamereni, atd.

https://twitter.com/jasonschreier/status/1059531655499706368
"in various forms, under different directors" - znamena, ze jsou klidne na uplnem zacatku (teoreticky), pokud museli delat restart/y a jeste treba tri roky to nebudou moct ukazat.
@valcik (08.11.2018 17:55): Nejen on, Blizzard opustilo hrozne moc lidi. Po vydani RoS odesel sympatak Christian Lichtner (art director). Lze ho sledovat na Instagramu a prave ted dela novou nezavislou arpg hru GoneViral.

Spolecne odeslo pomerne velky trio Josh Mosquiera (game director po Wilsonovi, kterej kompletne opustil herni prumysl), Nick Carpenter (vice president a sef pro tvorbu artu a cinematicu uz od pocatku Blizzardu) a Rob Pardo (vice president game designu, producent, lead designer atd.) a zalozili spolu Bonfire Studios. Posledni dve jmena jsou uz dost velka, uz jen Pardo je velikan prumyslu. Proc odesli? Proc odesel nekdo s takovou historii a povesti a zalozil s dalsimi NEZAVISLY a novy studio? To nejaky veci napovida (vice penez v prumyslu - vice vlivu - vetsi tlak investoru - mensi svoboda - vice korporatnosti a dalsiho svinstva).

Odesel Brian Kindregan (lead writer), producenti Nathan Lutsock, Alex Mayberry a spoustu dalsich. Dalo by se dlouze jmenovat. Nepocitam Chris Metzena, ktery vyhorel a naskytly se zdravotni problemy, ale za Diablo byl zodpovednej za smer pribehu (coz ano, byla asi jeho nejmensi starost).

Nicmene je treba nezapomenout, ze prvni dva dily delalo uplne jine studio a lidi, pravdou je, ze bez pomoci Blizzardu by ty projekty nevznikly, ale stali za nimi jini lide a ti jsou pryc od 2005 (kvuli sporum s vydavatelem Vivendi) - Blizzard North, drive Condor.
Už sa nedivím, že stará škola Boyarsky odskočil po trojke od Blizzardu jak blecha z utopeného patkáňa. On to vedel! ^^
Jo to jsme za ta léta slyšeli taky tolikrát, bohužel nic nebyla pravda ...
návod na to nějakej je, komunita se celkem rychle rozšiřuje a dobré je jít na http://www.lostarkdatabase.com/ ... a tam je pak dál odkaz na discord nebo reddit, kde se dá nějak dohledat návod.
Na můj mozek je to celé složité, uvidíme no pokud se budu nudit tak mi to stejně nedá a pomalu to zprovozním :D
Diablo 4 bude Lost Ark :) ted probíhá OBT, ovšem je to korejská hra, takže streameři hrají po paměti a intuitivně, nebo mají překladatele v chatu :D ale jak Quin, tak datmodz, tak lirik jsou nadšení, co jsem viděl.

Tuto hru sleduju již dlouho, jednu dobu jsem byl nadšený, chvíli jsem začal být skeptický, ale jako nevypadá to zle ! I mě to láká zkusit, ale rozsypanému čaji bych absolutně nerozuměl a byl bych ztracen asi :D

Jinak mají během hraní ping 220ms a jede jim to krásně.
Ja taky nejsem nastvanej ze dalsi TES bude na mobily a pokracovani serie plnohodnotne se dockam nekdy v roce 2024. kurvafixtosisnaddelajizemeprdel
@Phoenix (05.11.2018 20:32): Hrob si IMO vykopali sami.

Na druhou stranu je to jen takový vrchol (pomyslného) ledovce - koneckonců různé "elitářské" skupiny tu byly už delší dobu (ve smyslu jsme morálně/intelektuálně/názorově lepší než x či y) - bohužel jde obvykle o lidi/hráče, kteří paradoxně nejsou nějak "hardcore" (protože hardcore skupina až tak moc nediskutuje a o to víc hraje (a svému oboru rozumí), a když se do krve o něčem hádá, tak to jsou zpravidla herní mechaniky a optimalizace efektivity).
@Guldy (05.11.2018 15:59): Řekl bych, že jsme se dostali do stavu, kdy od sebe absolutně není možné rozeznat příspěvky naprostých hlupáků a trollů, kteří je imitují.

Před pár lety bych měl jasno v tom, že WillPowers je archetypem trolla, který si střílí ze SJW. Dnes si tím vůbec nejsem jistý.
@Tarhiel (05.11.2018 12:59): ano je to tak .. verze 0.5 alfa je už moc dlouho a nedávno byla na pár dní spuštěna beta ! říkám si ty jo paráda, těším se, co beta konečně nabídne :) a hrubě jsem naryl hubou :D beta byla jen o tom, že jsi testoval něco jako dungeon, kde byly 3 druhy nepřátel, 3 druhy zbraní a žádnej skill tree nic ... prostě hodně zklamán jsem. A beta skončila, je tam daná opět alfa 0.5 a klid a nic nového.



@Guldy (05.11.2018 12:25): optimismus je parádní, ale pokud to tak bude, tak ted budou rok stejně mlčet, ne ? pro mě je to utrpení, já jsem velkej fanoušek Diabla a nechci takto na vážkách dlouho čekat, co bude a nebude s dalšíma projektama
@c4llix (05.11.2018 11:50): Bud v pohode. Budou dalsi/velky dily a hry. Je treba jenom dal cekat a vydrzet to.

Ted je to zhavy jenom kvuli tomu, ze neoznamili nic jineho a ze z toho udelali hlavni zpravu. Kdyby to bylo navic k velky hre, bylo by to absolutne v poradku. A samo o sobe ocekavatelny, pochopitelny a taky se o tom mluvilo a urcite se muselo pocitat s tim, ze na ten market pujdou, i presto, ze to sami rikali uz minulej blizzcon.

Slo opravdu jen o to, ze se neco posralo a proste ten dalsi velkej projekt nemohli oznamit (restart, velky zmeny viz predchozi zpravy o zrusenych side projectech). Oni uz predesilaji, ze chteji na mobily prinest vsechny jejich hry. Takze bych pomalu pocital s tim, ze za par let bude dalsi obdobna udalost jako tento vikend.

Diablo byla jedina hra bez monetizace. Udelali necro, to byla ale vyjimka a jeste v malem rozsahu a pouze jako jedna vec. Nic jineho tam neni a v te hre neni zadny system, na kterym vydelavat. V Cine spustili pred par lety shop v D3 na xp boosty, placeny portrety atd. Jinde ve svete ne, protoze by to lidi neprijmuli. Tohle je takovej mezikrok, kterym nastolik nejaky dalsi prijmy, resp. mit v serii nejakou monetizaci. Ale predevsim to neni tak, ze tohle je next big thing, dalsi hra, ta velka hra, tohle je jenom jedna vec z toho vseho, co bude nasledovat.
Wolcen mám koupenej a poslední beta byl dobrej fail .. a navíc jim to celé nějak moc dlouho trvá. Tam z té hry moc nadšen nejsem.
Uvidíme ten dosud pro mě neznámej Last epoch .. ale to zatím nevypadá bůhvíjak :D

Ono prostě nejlepší bylo co do pocitu rubačky stejně ve finále Diablo série vždy na svojí dobu. Teď je tomu nejblíž poe, jde tam vidět ten kus práce, co dělají a jen tak dál, fandím jim. Pamatuju si , když jsme zkoušeli teda alfaverzi a od té doby je vidět pořádný kus práce. Sice tam jsou furt opakující se zbytečné chyby a nedodělky, ale to se dá přežít :D
Jako zatím neoznámili nic konkrétnějšího, ale obávám se toho.

Ještě, že tu je to poečko. Před rokem bych to ještě neřekl. No ti teď oznámí za týden nový patch (největší za letošek) , vymýšlí pokaždé novou ligu s novými nápady ... A na foru už jsou samé narážky s mobilní verzí poe .. :D

Jinak D3ROS fakt nechápu, co chtějí s touto hrou dále dělat. Sezona je pokaždé to samé, přidají tam buff, aby se neřeklo. To to dopadlo :(
Jo třeba tak a nebo ti dojdou životy / pokusy / srdíčka na vstup do dungeonu a budeš čekat 30 minut na nabití jednoho vstupu. A tak by se dalo pokračovat :D
Jenže mobily jsou mobily a pc je pc. Nevidíš, co je 98% her na mobilech ? A hlavně když to dělají čínani :D .. pochybuju, že to bude jinak u Immortals.
Nejak nechapu v cem je problem, dyt behani a zbesily mlaceni se da delat na mobilu stejne jako na pc/ps. A uz trojka byla hodne kazual pro deti. Nevim jake zazraky se daji cekat od D4.
Mohli to letos rovnou pojmenovat Blizzcon Asia .. :D

S tím D4 nebo něčím velkým na PC taky počítám, protože ten tým co skládali mají přece, ne ... a nějaká spolupráce s mrdlýma NetEase, co dělají hru na mobil, co se hraje sama díky tlačítku autoplay .. to ať si strčí někam. Zkoušel jsem totiž jejich hru Crusader of Light a jen jsem se naštval. Na první dojem to naláká na pěknou grafiku na mobilní poměry, ale pak je jen wtf wtf wtf ... A přitom to má velmi dobré hodnocení ! nechápu to...

Podle mě udělali chybu, že neoznámili vývoj velkého projektu. To měli udělat a k tomu měli pak klidně přednášet o mobilní verzi. Takto udělali tsunami vlnu hejtu a jsem zvědavej, jak se budou fanoušci "mnohdy bývalí" zajímat o nějaké budoucí oznámení, které nastane čert ví kdy .. jestli až za rok na Blizzconu či co :D
@7c (04.11.2018 20:51): Me by taky zajimalo co chteji v pripadnem D4 vlastne nabidnout aby to porad bylo Diablo a nezavanelo to neoriginalitou. Ale jsou to kluci sikovny, tak treba neco vymysli :)
@Guldy (04.11.2018 19:02): Vidím to stejně (zaměření na Asii a mobilní trh - a primárně na skupinu hráčů, kteří nejsou aktuálně aktivní - jak to nazvat - zákazníci Blizzardu (jako třeba já)).

Zrovna ale D3 mě spíš minulo - jasně, nějakých 1000 hodin jsem mu dal, ale nemám potřebu se k němu vracet (v zásadě druhý návrat byl po uvedení GR a vylepšování socketů). Výhoda D2 je v tomhle směru (již) stabilní hra (bez zásadních zvratů), kde je navíc možné vždycky pokračovat v grálu na single, když člověka omrzí ladder (který už mi přijde trochu slabší - dané hlavně tím zaměřením na d2jsp a neosobním obchodováním).

Přiznám se, že mě nenapadá, jak by mělo D4 vypadat (D3 pro mě bylo dost těžké zklamání co se týče příběhu - a postav). Když už "always online", tak bych uvítal větší zaměření na mp (i v D2 jsem hrál/hraji s lidmi častěji, než v D3, kde to bylo vždy pouze s přáteli).
@7c (03.11.2018 14:25): Logicky a cekany to je, to je pravda. Problem je ale ta situace a to ohlaseni a jak a za jakych podminek to probehlo. S tim "dalsi D4 by nedavalo smysl" nesouhlasim.

D4 bude urcite. Je to jen otazka casu. Rekli pred tim a rekli i ted, po tom obrovskym PR skandalu, ze plati, ze maji nekolik teamu pracujicich na nekolika projektech. To za prve. A btw. tento mobilni projekt delaj Cinani (je to outsourced).

Pred Blizzconem a i ted stale rikaji, ze proste to, co chceme my (velka hra/D4) bude, ale musi se jeste pockat. Brandy Camel to na svym twitteru taky naznacuje, ze to neni otazka toho, jestli na tom delaj, ale jestli je to pripraveny na ukazku. To je jisty, spekulovat muzem jenom nad tim, o jakej zanr pujde. Kladu duraz na "*velka hra*/D4" na zacatku tohoto odstavce.

Treti veci je, proc pred mesicema udelali to infamous video o novych projektech a dva tydny pred Blizzconem, kdy byly vyprodany listky, rekli, at nic necekame. Moc dobre vsichni vedeli, ze fanousci serie Diablo chteji pokracovani, rozsireni trojky, remaster dvojky.. v nejhorsim pripade serial a nejaky teaser. Tohle proste je tema uz nekolik let, nikoliv novinka, ktera by se zjevila dva tydny pred Blizzconem (k tomuhle existuje hodne spekulaci, proc to udelali atd.)

Dneska se sam Allah Adham (puvodni zakladatel a hlavni sef Blizzardu) vyjadril, ze fanousci/navstevnici Blizzconu jsou prevazne desktop hraci. A ze proste ten "hate" je jenom neco, co plyne z toho pozitivniho vztahu ke znacce. Pry hodne debatovali o tom, jestli to oznamit. Co je vedlo k tomu, co se stalo, netusim. Museli to cekat.

Ja to vnimam tak, ze tenhle projekt bude proste prevazne asi pro Asii nebo nevim koho dalsiho, to je asi jedno. Je treba jeste nejakou dobu pockat a ta velka hra bude. Delaj na ni.
400k disliku, naprosto brutalni. A to jich 100k ubylo kvuli algoritmu youtubu sledujici nestandardni chovani uctu se snahou odchytavat viewboty atd.
Lol. Po tom "nerf to the ground" patchi u D3 byl myslím jeho osud vcelku jasný.

IMO by další (D4) nedávalo smysl a mobilní hra je logický krok (protože to je - smutná - realita dneška). Může to být dobrá hra, kdo ví.

Jak už bylo řečeno, "pokračování" D2 je stejně spíš PoE.

Z mého pohledu tedy no problem.
njn, je to tak

ještě, že jsem si nekoupil ticket a nepodpořil takové výkaly. Ale o těch možnostech se mluvilo a jedna z nich byla i diablo na mobilní platformy.

Na jednu stranu mě to i těší, pokud se to bude na mobilech / tabletech dobře hrát. Mám Note 9 a tam to může být fajn :) už jsem se i na google play pre-registroval.
Na druhou stranu je to na Blizzcon strašně málo a chápu ten celosvětový hejt a rozčarování. Ale holt s tím nenaděláme nic. Ještě, že tu je to POEčko :) tam ted osobně taky nechávám mnoho hodin.

Nejvíc bylo včera sledovat to hypeování Wyatta Changa a pak to trapné ticho v hledišti :D fakt dost trapas.
@Cobot (02.11.2018 20:37): Nekdo se jich zeptal, jestli si nedelaj srandu a vypadal desne nasrane :D

Jinak:
- nebude hardcore
- bude 6 class (zadna novinka, vse z trojky)
- postupne budou pridavat dalsi
- ios / android / switch
- hub pro hrace Westmarch
- 5 let po zniceni Worldstonu (konec LoD)
- legendarky, boss fighty.. klasika
- novy spelly, kazda classa ma teda na vyber 12 a do aktivnich si vybere 5

Akorat zatim nechapu, kde se tam vzal Baal/D atd. Ti maji byt dead, tzn. na dlouho v nicote a pak az zpatky, navic jejich duse odchytavala Adria. Tak doufam, ze to neni oversight nebo nejaky retcon :)
@Guldy (02.11.2018 20:36): Blizzard announced that a Diablo game is coming to mobile. It will be action role-playing game. It’s called Diablo: Immortal. This is the first game Blizzard has created specifically for mobile.
@HELLER (02.11.2018 11:54): Remaster dvojky bych bral.

Čekal jsem slevy na eshopu a nic. Chtěl jsem si právě dvojku legalizovat. 20€ za to aledávat nechci. Stejně tak 15€ za Nekromanta do trojky.
Dnes začíná Blizzcon a hlavní dění se bude točit kolem Diabla .. takže držme palce, aby oznámili něco pořádného, je nejvyšší čas...

nabízí se stejně asi jen možnost D2 remasteru .. o nějakém D4 si asi necháme zatím jen zdát. Ale třeba se mýlím :D
Lore je u Diabla to posledni co by lidi v pripade noveho dilu zajimalo.
Ale bylo by zajimava hra ve stylu treba toho zaklinace jak rika guldy. Tam by to lore naslo vetsi uplatneni. Ale jaksi si myslim ze Blizz na tenhle typ hry moc neuzije :)
Jo jo, vše je možné :D a dokud nebude nějaké veřejné ohlášení a oznámení, tak takto můžeme furt dokola spekulovat.

No já se těším, jak to celé dopadne a co se z toho všeho vyklube.

Jak jsi vzpomněl styl Zaklínače / Souls her ... tak to osobně říkám jen to ne :D a to je přesně ono. Nejde se zavděčit všem. Mě by se nezavděčilo určitě u Souls her a Witchera i když jsem s chutí zahrál, tak podle mého názoru by to u Diabla moc neklaplo a prostě si to nepřeju. Ať už to dopadne jakkoliv, já s tím nic nezmůžu, tak můžu jen doufat, aby to nakonec dopadlo pokud možno co nejlépe z mého pohledu, abych si hru někdy za X let eventuélně užil a neremcal, jako remcá mnoho lidí na 3. díl diabla.
Z hlediska lore neni moc problem, pribeh by vydal snad i na desitky her. Navic se da tvorit novy pribeh. To je jako u LOTRA, lidi znaji prevazne trilogii, ktera se odehrava po dobu 3 let, ale cela ta mytologie ma asi 8 tisic let a je tam opravdu co vypravet. Problem spis je to, jak ozivit zanr, cim novym by se musel revolucionovat. To je u hack n slash arpg docela tezky, vsechny hry tohoto subzanru se lisi dilcimi malickostmi (at je to poe, grim dawn, van helsing, wolves of midgard, titan quest, atd.), takze podle me bez zasadni revitalizace a upravy zanru nebude zadna jistota udelat dalsi "obycejne" top down arpg ala Diablo 1-3, ktere si ma koupit 10-50 milionu lidi.

Mne osobne by se libila nova hra ve stylu Witchera/Dark Souls. A osobne si posledni rok myslim, ze by neco takoveho mohli prave ted delat nebo udelat. Samozrejme to muze ve finale dopadnout tak, ze to nebude nic noveho a bude to nejaky mobilni mix za mikrotransakcich nebo ze dokonce nebude zadna dalsi hra, to vse je mozne.
Určitě je s čím pracovat, lore Diabla umí být bohatý a od toho jsou dobří vývojáři, aby na něco přišli a překvapili nás :) a navíc si myslím, že feedbacku mají až dost, co by bylo dobré vylepšit, na co se zaměřit, čeho se vyvarovat apod.
Spis se bojim ze her ve stylu diabla je dost. A mozna se pletu ale taky to ze tenhle typ hry je krapet mimo zajem, momentalne. Beru to i podle sebe. D3 jsem hral stovky hodin a muzu rict ze se mi tenhle typ hry libi ale pripadne oznameni D4 by me moc ze zidle nenadzvedlo. Vlastne co by tam chteli dat aby to stalo za to? Lepsi grafika. Ok, ale ta to asi nezachrani. Ten zanr je uz tak vydojeny ze nevim co originalniho by ctyrka nabidla.
Mozna dat to do tps/fps pohledu jako byla Hellgate::)
njn to je víc, než pravděpodobné.
Ale zase já osobně proti tomu nic nemám. Pokud jdu hrát hry, tak hraju na PC, kde mám stabilní Internet, takže je mi to tak nějak jedno :)

A i si docela přeju, aby to bylo nějaké to MMO, něco jako World of Diablo .. protože nedávno skončila korejská uzavřená beta Lost Arku a korejci se k tomu nijak nehlásí, kdy a zda vůbec hru vydají i do EU a US a lidi po takové hře touží. I když já už jsem na kombo MMO a Korea dost alergickej po zkušenosti s BDO a nedávno vydaným Bless online ...

Proto bych přál, aby už vyšlo něco super nakombinovaného s žánrem MMO a styl rubačky :)

Ale to jsou jen moje přání.
Jako jo, já chápu, že Diablo 3 to mělo za celou tu dobu působení těžké, lidi ho buď milovali a nebo hejtili. A ať se už říká, že je mrtvé a podobné výlevy ... ano něco na tom je a z hlediska toho, jak je postavena politika Diabla 3 a jak se k němu poslední měsíce přistupuje (3. sezona beze změny) , tak by bylo už fakt hodně divné, kdyby oznámili další datadisk. I když si pamatuju, že se kdysi mluvilo o verzi vanilla+ 2 datadisky, teď se furt věští, že přijde po placeném Nekroušovi i placenej Druid ..
A já říkám proboha už ne ! To už by byl vážně konec. Hra potřebuje 4. díl nebo něco nového AAA Diablo s novým povedenějším enginem a nejlepší by bylo chytit se politiky ála Path of Exile :) No však uvidíme, co se z toho vyklube.
Na novy hre se pracuje urcite, byly tam pozice jako kreativni reditel atd. atd. Pozice odpovidajici velkymu vyvoji plnohodnotny AAA hre. Jde to dlouhodobe sledovat, uz se to deje vic nez rok. Akorat musi bejt clovek fanatik a prubezne se zajimat. Uroven clanku a jeho autora bez komentare. Ale zase bych necekal s jistotou, ze to musi oznamovat treba uz tenhle nebo pristi listopad.