Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Laurona (26.01.2024 20:54): DLC a hlavne Artorias bol veľký posun oproti fightom v pôvodnej hre, to je pravda. Každopádne pri poslednom bossovi sa kľudne vykašli na parry, Pri ňom si treba dávať pozor na grab attack, ktorý dáva najavo tak, že rukou v ktorej nemá meč sa po tebe natiahne. Ale aj bez DLC už máš tých najťažších bossov dávno za sebou, tak good luck k skorému dohraniu. :)
@Tulareanus (26.01.2024 20:41): to mám už prošlé :) a přišlo mi celkem těžké. Každopádně pro mě asi nejlepší bossfight ve hře s knight Artorias. Draka z DLC jsem vynechala, už to chci dohrát a rozehrát něco jiného:)
Tak mám před sebou posledního bosse. Super je, že jsem se na konci hry naučila parry. Blbé je, že se mi moc nedaří následný protiútok. Tak snad se mi ho podaří prorazit. Vzhledem k tomu, že se při boji většinou nestíhám léčit, tak zase nezbývá než strategie, naučit se každý jeho pohyb a být hodně trpělivá s útoky a stále uhýbat:/
@Kunick (05.11.2023 21:29):  aha,to jsem nevěděla, že je oživuje mág, oni jsou na začátku jen kostlivci bez mága,proto mě to nenapadlo. Pak už jsem měla tu divine zbraň, tak jsem je neviděla je oživovat.

@Tulareanus (05.11.2023 22:48):  buď to tam není napojené,nebo je tam nějaký kabel uvolněný. nemám vědomosti ani čas se v tom hrabat, to si radši místo toho zahraju i když bez zvuku.:) Další hry mám už v plánu na steamdecku.

@Phoenix (06.11.2023 06:49): ještě mám v plánu si z tohoto typu her někdy zahrát dvojku, Elden ring atd...ale když mi teď zabrala jedna hra celý rok, tak nevím kdy se k tomu dostanu, natož abych si to zahrála podruhé :D možná až děti více vyrostou a přestanou chtít se mnou trávit čas:)
@Avathar (06.11.2023 19:36): Jasné, konzole mávajú autoaim, ale to častokrát aj počítačové verzie, len defaultne nižší. Inak si nemyslím, že klávesnica a myš majú navrch v každom žánre, povedal by som, pre dôvody, ktoré nižšie uvádzam, k + m má svoje výhody a tým pádom vhodnejšie žánre a controller má svoje výhody a žánre. A to mám naozaj kvalitnú myš aj kvalitnú mechanickú klávesnicu.

Ja som aktívnejšie začal controller používať až november 2018, ale odvtedy ho mám čoraz radšej. Samozrejme fpsky alebo rôzne stratégie by som na tom hrať ani nechcel, ale bojovky ala tekken, plošinovky a hry z pohľadu tretej osoby ako soulsovky alebo rôzne tps a "akčné adventúry" sa mi na controlleri hrajú lepšie. To rozloženie ktlačidiel ako keby nezavadzalo, tým, že je toho menej ako na klávesnici a zároveň (ťažko sa mi to vysvetľuje) mám pri soulsovkách alebo aj niektorých iných hrách ako RDR 2 z toho kvôli rozloženiu ovládacích prvkov ako keby intenzívnejší, prirodzenejší zážitok, keď vlastne R1 RB1 a L1 LB2 buttony mi naozaj v dark souls dávajú pocit, že prstami ľavej ruky ovládam ľavú končatinu a prstami pravej pravú končatinu. Taktiež mám rád to, že analógovou páčkou si nielen v soulsovkách plynule spomaľujem rýchlosť pohybu postavy. V tomto mi to najvýraznejšie pozitívne prišlo v Red Dead Redemption 2, kde si hráč môže ľahko regulovať potrebnú rýchlosť pohybu a na klávesnici to nejde. No a ovládanie koňa tiež. No a potom je tu tá výhoda, že s bezdrôtovým controllerom fakt nepotrebujem byť blízko pri monitore a mať ruky na stôle a môžem sa tak v kľude oprieť v kresle alebo na gauči (podľa toho na čom hrám).

@Neelixx (06.11.2023 20:40): Za mňa jeden z dôvodov, prečo mi prídu soulsovky prirodzenejšie na controlleri je práve to ovládanie ľavej a pravej končatiny o ktorom píšem vyššie. Toto na k + m nie je a človek nemá potom taký pocit, že je "naozaj tam v hre". pôvodne som to na začiatku prvého hrania skúšal s m + k, ale rýchlo som prešiel na controller. A pritom to bolo v období, keď som ešte s controllerom nebol zžitý a mal na ňom málo odohrané.


Inak chystal som sa na to už dlhšie, resp. dlhšie to odkladal, ale dnes som už neodolal a kúpil som si Dark Souls Remastered v krabičke na Switch a dal tomu rovno dnes večer aj nejaké 3 hodiny. Síce to mám na pc a síce som to prešiel 3krát, ale chuť bola veľká už dlhšiu dobu, aj keď som na seba trochu nahnevaný, keď mám toľko iných zaujímavých hier v backlogu...
Díky za reakce. Já, velký příznivce "kancelářského náčiní" (jak by napsal Charlize), vítám, že remaster plně podporuje klávesnici a myš. :D Spíš jsem měl v minulosti opačný problém. RDR 2 a první Horizon jsem si prvně pořídil na PS4, ale nakonec jsem oboje dohrál až na PC. Byl to prostě to byl úplně jiný zážitek co se týče ovládání.
@Phoenix (06.11.2023 19:28): Presne tak. Ono snažiť sa rýchlo zamieriť a vypáliť a neminúť je s gamepadom dosť náročné. Verím, že sa to dá dobre natrénovať, ale tak očividne si toho boli všetci vedomí, keďže strieľačky obsahujú auto-aim (teda myslím, že ho majú aj FPS? žiadnu novú som zatiaľ nehral, ale akčné hry z tretej osoby auto-aim majú snáď všetky).
@M.a.t.t. (06.11.2023 11:55): jj, bojovky, JRPG (GUI navrženo přímo pro gamepad) ... u her podobných Dark Souls to IMHO vyjde nastejno. Třeba Sekira jsem dohrál několikrát (jak gamepad tak K+M) a oba způsoby ovládání mi přišly srovnatelné.

@Avathar (06.11.2023 19:13): U FPS je to tím, že jde o jeden z žánrů, kde je třeba rychle a přesně zaměřovat (podobně jako v některých TPS). Tam na K+M nedám dopustit (jakkoli jsem pár desítek konzolových stříleček na gamepadu dohrál).
@M.a.t.t. (06.11.2023 11:55): Pravda, ja som celé roky hrával na klávesnici a s myšou a na gamepad som si musel nejakú dobu zvykať. Všeobecne si skôr myslím, že klávesnica a myš ponúka lepšie možnosti pre akúkoľvek hru. S gamepadom sa napríklad FPS strieľačky hrajú dosť zle. Jediné šťastie, že ich až tak nevyhľadávam. :) Ale všetko je to o zvyku.
@Neelixx (05.11.2023 21:04): Je pravda, že na niektoré typy hier sa ovládač hodí viac (napríklad bojovky typu Mortal Kombat) no hoci tí čo používajú gamepad bežne tvrdia, že niektoré tituly sú na klávesnici a myši nehrateľné, nie je to vôbec pravda. Je to fakt len a len o zvyku a ak si raz zástanca klávesnice a myši, gamepad ti to nijak neuľahčí.
@Tulareanus (05.11.2023 22:48): Parírovanie je na klávesnici s myšou navrhnuté celkom dobre. Tam bol najváčší problém správne načasovanie a to už nie je vina ovládania hry. Zato taký útok z výskoku..

Každopádne nájsť a zlikvidovať nekromantov v katakombách sa oplatí aj kvôli Skull LanternA všetci nekromanti v katakombách sú v hre iba raz. Po zabití sa už nerespawnujú.
@Neelixx (05.11.2023 21:04): taky jsem se toho bál, jsem četl jak je to těžké i tak a ještě na klávesnici, to bude peklo .. houby, hrál a dohrál jsem to úplně v pohodě (Remaster verzi, ale jinou stejně dneska asi neseženeš), s klidným svědomím ti říkám že k tomu žádnej ovladač kupovat nemusíš
@Laurona (05.11.2023 20:42): Jak píší Tulareanus, Bragi a Kunick níže, není to zdaleka jediné řešení. Dark Souls jsem zatím dohrál 2x (a potřetí do cca poloviny kvůli achievements) a do Faith jsem nedával nic. A žádný strach, až to budeš hrát podruhé, už budeš všechno vědět :-)
@Laurona (05.11.2023 20:42): Netreba dávať body do faith, ale ako píše Kunick, mať divine enchantment na ľubovoľnej zbrani. Alebo ako píše bragi, ale ten divine enchantment je efektívnejšie riešenie. :)

Inak ja mám napr. sluchátka na usb, ktoré mám vpredu. Predpokladám, že konektory ti vpredu na bedni nefungujú, lebo zvnútra nejde kabeláž na dosku. :) Inak bez zvuku je tá hra aj chudobnejšia, ja by som tak hrať nevedel. Predpokladám, že je to možno kvôli nerušeniu spiaceho dieťaťa, ale to by som v takom prípade už dávno mal tie sluchátka nachystané. :D

@Neelixx (05.11.2023 21:04): Dá sa, ale neodporúča sa to, je to doslova stvorené na controller. Niektoré efektívne kombinácie, ako napr. spomína Bragi sa nedajú robiť efektívne. Parírovať a ripostovať si už na k + m neviem predstaviť napríklad vôbec.
@Laurona (05.11.2023 20:42): Kostlivcov oživujú nekromanti. Tých nekromantov je 5, ak si dobre spomínam, a každý má dosah iba na určitú časť podzemia. Stačí zabiť nekromantov a kostlivci budú ožívať až po odpočinku pri ohnisku.

@Neelixx (05.11.2023 21:04): Dá sa to. Ale budeš trochu zápasiť s ovládaním. Predovšetkým pri kopnutiach do protivníkov, pri skákaní do diaľky a keď sa budeš snažiť rýchlo obehnúť nepriateľa, aby si mohol zaútočiť od chrbta.
@Tulareanus (04.11.2023 21:23): konektor na sluchátka vepředu v PC nefunguje a dozadu se hodně špatně leze. Jednodušší je to dohrát bez toho zvuku :D 

@Phoenix (04.11.2023 21:47): No nevím :D Kdybych věděla některé věci o té hře dřív,tak by to bylo mnohem jednodušší hraní. Kdybych třeba teď ke konci věděla, že budu potřebovat bojovat s konkrétní zbraní a budu pro její funkčnost potřebovat dávat body do faith, tak jsem to mohla mít dávno splněné a nemusela jsem teď otravně sbírat duše a levelovat abych tu zbraň mohla použít. v labyrintu proti kostlivcům škoda že nejde v průběhu hry přerozdělit již udělené body v dovednostech.
@Tulareanus (04.11.2023 15:46): díky za radu. Obávám se, že to budu muset zvládnout bez zvuku :/ tma se dá vyřešit svítící helmou,co teď mám. U bosse si budu muset všímat pohybů tak, jako jsem to dělala celou dobu.
@Laurona (03.11.2023 17:30): dobrá správa je, že oproti denlmon ruins alebo duke's archives sú nepriatelia v new londo ruins o dosť slabší.
A inak neviem, či si už hrala dlc, ale treba ho hrať pred ukončením hry, lebo sa k nemu už nedostaneš.
@Jack_Dark (03.11.2023 16:05): naštěstí dobré lokace zatim výrazně převyšují ty horší, takže přimhouřím oko nad tím, co se mi nelíbí:)


@adam.kulhanek (03.11.2023 16:15):  nojo ještě mě čeká vlastně New Londo Ruins. Šla jsem přednostně do katakomb. Great Hollow jsem nějak rychle prolétla, protože mi tam bylo trochu nepříjemně a bonefire daleko :D


@Tulareanus (03.11.2023 16:31): nojo já to hraji pořád bez zvuku takže mi to napínavé nepřišlo. :D
Demon Ruins nebolo také zlé, ako som po tých ohlasoch čakal. Navyše to bolo aj dosť krátke, takže ma to nestihlo znudiť. :)
Akože Demon Ruins malo asi najhnusnejšie textúry, ale z hľadiska lore a atmosféry to bola napínavná oblasť. Osobne v jednotke fakt nemusím asi len Tomb of the Giants, naposledy som ju v podstate prebehol (radšej). :D

@adam.kulhanek (03.11.2023 16:15): Ja som The Great Hollow a Ash lake väčšinou dával ešte v prvej polovici po Blighttowne, ale tie boli fajn. New Londo Ruins mám veľmi rád.
Já z druhé poloviny hry akorát moc nemusím Demon Ruins, zbytek mi přišel super: The Duke's Archives, New Londo Ruins, DLC oblast nebo i The Great Hollow, pro mě všechno super lokace, jak vzhledem tak i jejich lore.

Ach ty skvělé vzpomínky, musím si to zase někdy zahrát. :D
Teda katakomby celkem zklamání. Čekala jsem, že to bude větší labyrint. Předchozí lokace Demon Ruins jednoznačně nejošklivější lokace z celé hry. Trochu se začínám bát, jak to bude pokračovat a jaký bude konec :/
@Laurona (04.10.2023 10:12): pri prvom hraní na strength: longsword a štít -> drake sword a štít -> black knight greatsword (lucky drop z prvého Black Knighta) + k tomu som mal zweihander s divine enchantmentom na niektoré typy nepriateľov. Pri NG+ som už experimentoval, ale len tak zo srandy, lebo mi prišlo, že je to jedno, lebo NG+ je vlastne oveľa ľahšie.
Pri dex builde som šiel Uchigatana -> Quelaag's Furysword
Díky všem. Určitě vyzkouším něco z vašich návrhů :)

@Charllize (04.10.2023 13:09):  nj, když ten drak nešel vůbec zabít, tak mi to nedalo se kouknout, jak se mám sakra přes něj dostat a tohle byl nechtěný bonus, který jsem si přečetla vlastně omylem :D jinak teď už do Wiki koukám stále častěji. Bohužel to z časových důvodů jinak nejde. Navíc už nejsem ani tak trpělivá jako dřív.:/
Osobně jsem první průchod dal hlavně s výchozím Scimitarem, později zkoušel i Furrysword. NG+ ichigatana - holt jsem jel Dex build. On správně načasovaný kotoul a backstab ubere kotel :D
Hodně velká sranda jsou taky kosy, pro mě ze začátku neohrabané, ale to škálování a dmg. A samozřejmě styl.

Pokud ale nevíte co dál. doporučuju přidat nějaké sorceries.. brutálně to zrychluje průchod.
@Laurona (04.10.2023 10:12): Ano, snad všechny tři díly. V jedničce jsem měl velké štěstí na blackknight greatsword který mi vypadl z knighta který se nespawnuje a je tam jen jeden - v podstatě na začátku hry. A když nepadne tak bastard nebo zweihander.
Ve dvojce jsem hrál buď s bastardem nebo zweihanderem, nikdy nevím, který z nich to je.
A ve trojce executioner's Greatsword. U všech těhle mečů jsem byl spokojený s movesetem apod.. nakonec jsem vždycky zkoušel se zbraněmi experimentovat, ale moc se nedařilo, nikdy nebyl výsledek lepší než to, co mám.

Nevím zda to tak platí u všech dílů, ale roli hrálo i to, že ty moje meče nebyly nijak začarované a šel na ně aplikovat ten jednorázový buff.. třeba elektřina. Té kombinaci se nikdy nic nevyrovnalo.

Musím říct, že nejvíc jsem experimentoval v Bloodborne, kde je zbraň, která se škáluje se schopností na střelné zbraně (což je skill jinak tak trochu useless) pouze v alternativním módu zbraně který ti ubírá životy. Dost jsem si ten build užil, ale v jiných Fromovkách mám prostě problém experimentovat.
@Tulareanus (04.10.2023 09:21):  tak super!

Ještě mě zajímá: prošli jste celou hrou třeba s jednou nebo dvěma zbraněmi? Už mám hrozně dlouho Drake sword a pořád za něj nemůžu najít nějakou adekvátní náhradu. Buď jsou jednoruční zbraně, které oproti Drake sword ubírají málo životů, nebo velké zbraně, které se mi špatně ovládají, jelikož nejspíš nemám dostatečně vysoký některý skill pro jejich použití.
@SilentWolf (04.10.2023 09:25): Nie. V prvom DS sú dva konce, Závisia iba od rozhodnutia, ktoré urobíš na samom konci hry. Na druhej strane sa ale v hre vyskytuje, povedané tvojou terminológiou, tajná príbehová linka, ktorá ti poskytne odlišný náhľad na hlavný príbeh hry.
@Tulareanus (04.10.2023 09:21): Ale obecně má, ne? Často je v DS nějaký secret ending, který se aktivuje splněním určité linky. Třeba v Dark Souls 3 když dáš oči firekeeperce.

Ale nevím jak v jedničce no, je možné že zde to ještě není.
Má nějaký vliv plnění úkolů NPC na hlavní příběh? Jde mi teď konkrétně o postavu Big Hat Logan. V Archivech mám od něj vše koupit aby se zbláznil. Jeho vybavení se mi nehodí, tak se mi s tím nechce ztrácet čas.
@Tulareanus (16.09.2023 19:01): Áno, o tom viem, práve preto som si vybral mága, keďže som začiatočník :D. A bola to zábava, aj keď ku koncu mi už chýbal nejaký kontaktnejší boj. Dark Souls som ešte úplne nedohral, ostáva posledný boss... Ale hodnotenie to už nezmení, predpokladám. :)
@Peach (16.09.2023 00:52): Áno, o tom agility som si už čítal. Hru som síce ešte nehral, ale už teraz môžem povedať, že toto bola úplne zbytočná zmena. Pridanie ďalšieho status, ktorý to ešte viac skomplikoval... zbytočné.

Inak som pokročil, ďalší boss padol a z hlavnej hry mi už ostáva len ten hlavný. Takže som rozbehol DLC prví dvaja bossovia sa tiež po pár pokusoch porúčali. Momentálne trpím v mestečku Oolacile. Má fakt skvelú depresívnu atmosféru.
@Avathar (komentář): Gratulujem k dohraniu a k nadšeniu z hry. Inak tá náročnosť ti môže pripadať vyššia aj preto, že kúzelnickým postavám v dark souls 1 a demon souls sa v komunite odborne hovorí "easy mode". :)
@Avathar (15.09.2023 22:58):
V DS2 hlavně nutný zvednout ASAP agility nehledě na build. Pak se to hraje hezky. Taková nepříjemná specifická vlastnost této hry.

Sekiro je podle mě mnohem více reflex based než zbytek FromSoftware souls her. Pro některé mé kamarády je tak z nich dokonce nejjednodušší. Já mezi ně bohužel nepatřím.
@Avathar (15.09.2023 22:58): sekiro si daj kľudne aj mimo toho, ono sa to hrá väčšinu hry insk než dark souls a elden ring a najväčšiu chybu, čo ľudia robili bolo, že sa to snazili hrať ako dark souls. Totiž v sekiro treba hrať oveľa agresívnejšie a je tam veľká mobilita kvôli skákaniu a grappling hooku. Ako ds sa tam v podstate dajú hrať len asi 2-3 bossovia, ktorí sú viac soulslike, inak so souls štýlom hráč v hre nič nezíska, naopak stratí. No a Elden ring sa hrá zas ako keby to bolo dark souls 4.
@Tulareanus (15.09.2023 22:55): Hej, no. Presne toho sa obávam, že budem sklamaný. Ale dám tomu šancu a ktovie, možno práve tým, že nebudem čakať veľa, tak ma to prekvapí. 20 eur či koľko to stojí v PS store som ochotný risknúť. :) Elden Ring si dám zrejme až po Bloodborne a na záver asi Sekiro, keďže som počul, že práve ten má byť ešte o stupeň náročnejší, tak sa chcem vytrénovať. :)
@Avathar (15.09.2023 22:49): ja som tiež šiel postupne dark souls 1, 2, 3, sekiro, elden ring a ds2 je jediná z tých hier, z ktorej som bol sklamaný. Ona nie je úplne na zahodenie a niektoré veci robí lepšie, ale je tam priveľa vecí, ktoré robí horšie a to hlavne výrazne horší level dizajn, nahradenie kvality kvantitou a napr zaspamovanie hráča otravne veľkým množstvom mobov (aj pri ceste k bossovi, čo je obzvlášť otravné), extrémne nízka durabilita zbraní, nenadvázujúce lokácie, recyklácia bossov a prepálená náročnosť niektorých lokácií a hlavne dlc, čisto cez mechanizmy, ktoré sú zle nastavené.
@Tulareanus (15.09.2023 22:44): Idem postupne. Začal som od Demon's Souls, teraz Dark Souls 1... čiže dvojka je na pláne, ale trochu sa jej obávam. Ohlasy hráčov nie sú nič moc, dokonca som uvažoval, či ju nemám preskočiť, ale zrejme ju skúsim. Uvidíme, očakávania mám ale radšej nižšie. :)
@Avathar (15.09.2023 22:28): ja jednoducho nemám hlavne rád tmu a diery/priepasti a nepriateľov, ktorí ťa radi zhodia. :)

Blighttown je určite v mnohom otravný, ale toľko som to od hráčov počúval, že som sa pripravoval na najhoršie a nakoniec aj keď na "flusačov" som si zanadával, tak to nebolo až také hrozné. A lokáciai prišla zaujímavá, aj tie do ktorých sa z nej išlo. A inak ako kanály mi príde skôr Depths, než tento močiar.

Každopádne neviem či si hral dvojku, ale tam je takýchto lokácií niekoľko a sú podľa mňa horšie a menej nápadité.
@Tulareanus (14.09.2023 17:40): Do Tomb of Giants som akurát dnes dorazil. A veľmi rýchlo som zomrel, pretože tma + nemám lampu. :) Inak som už ale videl všetky lokácie zo základnej hry (mimo hlavného bossa a DLC) a najhorší bol u mňa určite Blighttown. Všeobecne neznášam tento typ levelov (podzemné stoky plné splašiek), okrem toho mi prišlo, že tá lokácia je dosť nefér (kamera tam veľmi často lieta extrémne divoko a človek vidí spodok drevenej plošiny a nie svoju postavu).
@Jetsy (komentář): Tomb of the Giants je inak tiež asi moja najmenej obľúbená lokácia z celej hry. Na druhej strane Dark Souls 2 má takých lokácii, ktoré nemusím viac. Každopádne ohľadom skratky v Blighttowne, ona tam v skutočnosti jedna je: V najhlbšej časti v smere do Queelag's Domain od bonfiru je vodný mlyn napojený na výťah, keď použiješ tento výťah, dostaneš sa hore a zlikviduješ, ak si správne pamätám 3 barbarianov, dostaneš sa k rímse vo valley of drakes, cez ktorú môžeš prejsť vlastne priamo do firelink shrine. Ak máš master key, tak vieš túto skratku odomknúť aj zo strany firelink shrine a dostať sa do blightownu touto cestou a vynechať tak úplne cestu cez Depths.
@Laurona (26.06.2023 18:59): je pravda, že soulovky jsou zrovna ty hry, kde tě baví bloudit... není to takové to, že hledáš něco hodiny a nic se neděje, tady tak nějak pořád máš co objevovat :)
@Bragi (26.06.2023 13:55): akorát že nevím,co přesně si mám kromě šípů doplnit. Třeba kouzla vůbec nepoužívám. Některé věci z inventáře jsem taky ještě nepoužila..moc toho nepotřebují zatím :D

@S4TW (26.06.2023 14:14):  v jiných hrách nedám bez mapy ani ránu, ale tady mi to až tak nevadí. Člověk si aspoň víc všímá prostředí. Blbý ale je, když hru nějakou dobu nehraju, tak mám pak trochu problém se zase zorientovat, nebo si vzpomenout na některé zkratky. A jak píšeš bez mapy může být problém najít skrytou lokaci nebo předmět..to se pak náhodou dočtu na té Wiki zpětně a když se mi hodně chce tak se do té lokace vrátím:)
@Laurona (25.06.2023 21:03): Ty jo, já hrál třeba Bloodborne úplně bez návodu (mapy), akorát mi dvakrát kámoš poradil, kde mám použít předměty, abych se dostal do skrytých lokací (jedno bylo fakt něco, na co bych nikdy nepřišel)... ale když o tom tak uvažuji, tak na DLC The Old Hunters bych tu mapu možná projel, tam to bylo peklo :D
@Laurona (25.06.2023 22:25): Hlavne si doplň u obchodníkov výbavu. Ak by si v Anor Londo prípadne niečo potrebovala a miestni obchodníci by to nemali, jediný spôsob návratu do Firelink Shrine je zase prejsť cez Sen's Fortress. Aspoň zo začiatku.
@7c (25.06.2023 19:32): kdyby tam nebyly mouchy a pak ti otravní s toxickými šipkami tak by se mi tam líbilo o trochu víc :)

@Fatality (25.06.2023 19:45): občas se kouknu na DS Wiki. Ale že bych hrála přímo podle nějakého návodu tak to vůbec. Je možné, že mi tím nějaké věci uniknou ale mě by to takhle hrát nebavilo.
Hlavně mně sen's Fortress přišel možná nejvíc nepřehledný ze všech lokací :-D ale jestli byl za tebe Blight town B pohodě (ten mě právě bavil, kromě té kyseliny dole), tak tohle bude taky, snad :-)

Hraješ podle nějakého walk through?
@Tulareanus (25.06.2023 17:42): nojo všechno nakonec vždy nějak dám :D k počtu smrtí se raději nebudu vyjadřovat:D

@7c (25.06.2023 18:13): Blighttown nebyl až tak hrozný. :) Jako bylo tam pár nepříjemných míst, ale dalo se to. Na tohle se tedy netěším.pokud budu někde balancovat a u toho ještě bojovat, tak to bude zajímavé :D budu si muset nakoupit hromadu šípů.

@Bragi (25.06.2023 18:21): naposled se mi podařilo jednoho NPC zabít, protože vypadal jako nepřítel, takže si na to musím dávat pozor. :D jsem zvědavá, na co tam narazím :)