Po nepříliš dobře přijatém Cartelu se vývojáři z polského Techlandu rozhodli vrátit populární sérii Call of Juarez zpět k jejím kořenům. Ve čtvrtém díle série se tak opět podíváte na divoký západ druhé poloviny 19. století, kde tentokrát prožijete příběh lovce odměn, Silase Greavese. Ten roku 1910 vypráví v jednom ze zaplivaných barů svůj příběh skupince mladíků. Prostřednictvím jeho vzpomínek se tak přenesete zpátky do roku 1880, kdy se setkal s legendami divokého západu, jako byl například Billy Kid, Butch Cassidy a mnozí další.
Oproti předchozím dílům je nový Call of Juarez více zaměřen na příběh, takže ve hře nenajdete multiplayer. Dále je do hry zakomponován jednoduchý systém skillů. Za každou akci, kterou ve hře vykonáte, dostanete zkušenosti, díky kterým budete následně stoupat po úrovních. Za každou dokončenou úroveň získáte zkušenostní bod, který budete moci investovat do jednoho ze tří stromů specializací. Každá specializace je zcela unikátní. Zatímco pistolník je mistr boje na blízko, takový zálesák dá přednost soubojům na dálku. Samozřejmostí je možnost jednotlivé specializace různě kombinovat, takže si budete moci vytvořit hrdinu přesně podle svého gusta.
Takový obyčejný koridor, kterých na PS3/X360 generaci vyšlo hodně (mně hodně připomněl Ravenovic Wolfensteina). Ozvláštňuje ho asi jen nelineární způsob vyprávění a nespolehlivý vypravěč, což ale nakonec moc k ničemu nevede, protože Silas celou dobu zřejmě nakonec nekecal. Mínusem je za mě přesaturovaná, monochromatická grafika s příliš velkým důrazem na obrysy objektů, ve které nešlo rozeznávat nepřátele od prostředí. Gameplay je ale zábavný, tohle zběsilé headshotování má svůj určitý půvab.
Pro: krásná grafika a prostředí, hratelnost
Proti: příběh