Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tommywise (25.07.2020 13:10): Teraz nerozumiem, ja som AI nespomínal a pre istotu som aj rýchlo zagooglil a nenašiel som žiadnu zmienku v GOTY zmenách ohľadom AI....

Textúry zbraní sú ten najmenší problém, nevykreslujú sa priebežne a naraz sa ti zobrazuje len jedna.

Tak Looter Shooter je slangový terminus technicus a ten loot v takom prípade ide na kvantitu, nie na kvalitu.
@Tulareanus (24.07.2020 21:38): To je mi jasne ze UI v anglickem INI nebude umela inteligence, ja jen reagoval tim ze sem ji k tomu texture settingu zminil na a tvuj prispevek ze GOTY upravuje inteligenci.

Tak sem zkusil u UI zmenit rozliseni na 256 oproti defaultnimu 2048 a nepozoruji zadny rozdil oproti napr. tomu kdyz zbrane snizim byt jen z 2048 na polovinu.

A u New Vegas me paradoxne bavil prave daleoko vic loot nez u Borderlands, tam sem k tomu mel vetsi motivaci. Prolozl sem tam vse co se na mape dalo, kdezto u Borderlands se jen snazim plnit ukoly
@Tommywise (24.07.2020 17:41): UI je user interface, nie umelá inteligencia, tá v tej hre skoro nie je, keďže nepriatelia sú na kvantitu a nie na kvalitu.

New Vegas je regulérne RPG, Borderlands je looter shooter - fps ekvivalent Diabla.
tak sem si to po asi 15 hodinach tuneni a zkouseni INI editor nastavil tak ze to slape konecne v ramci moznosti podle mych predstav... ale jaksi me ta hra prijde stereotypni, Dead Island nebo New Vegas me teda bavili vic. Nechapu vse co me bavi hra splnuje - hledani, vylepsovani,tuneni zbrani, FPS akce... ale mam pocit ze to je jakesi preplacane a dosel sem do bodu kdy uz hledani hlavne munice i penez postrada smysl, ukoly nejsou tak zazivne. Kde napr. slapsli tvurci podle me vedle a co u me srazi hratelnost a jaksi motivaci k lootovani je doplnek ktery kdyz aktivuju tak se mi sama doplnuje munice.... ted uz je to jen FPS akce a chozeni od ukolu k ukolu ...
tak ten microstuttering byl verzi hry, ted hraju 1.4.1 a jede to bez zaseku a predtim sem mel verzi 1.5.0 ktera me zpusoboval ty zaseky
Vykonem pocitace to urcite nebude. Ja Borderlands dohral na C2D 6300, netaktovanem, HD4830 a 3GB RAM. V pohode, jen jsem musel vypnout stiny (po stelovani s ini dal staricek i dvojku). Mam pocit, ze hra ma bud dynamicke stiny nebo zadne (ale uz si to uplne nepamatuju), takze jsem jel bez stinu. :P

Zakladem bude zalohovat si upraveny ini soubor, nahrat tam puvodni (nebo spustit hru bez ini, hra by mela ten soubor vygenerovat pri spusteni sama, pokud se nepletu) a zkusit upravu znovu, zacit od toho nejdulezitejsiho (spustit hru, ozkouset) a az pozdeji upravovat to mene dulezite.
@Gordon (21.07.2020 18:17): psal to ve far cry 2, ma 4GB pameti, core 2 duo E6750 a GTS 250 a disk, kterej mu hlasi 200 chyb/podezrelejch sektoru ... ovsem samozrejme, ini soubory maj borderlands mrchy 2

@Milfhunter (21.07.2020 18:22): v tom kompu uz zdechlo par desitek generaci mysi ...

ja borderlands odehral na tomhle vytunenem na 8GB RAM a se dvema diskama, SSD na system a mechanicke HDD na data/hry ..
@Gordon (21.07.2020 18:17): tak sem si ulozil save a zkusil jinou verzi a tam to jede ok, akorat nejsem schopny v INI to nastavit tak jako se mi to podarilo predtim, protoze tahle verze ma 2 ruzne mista s INI engine.... jeden je v dokumentech tak jako obvykle ale jedno nastaveni s nazvem INI base engine je i v adresari se hrou a vubec nevim jak je vzajemne nastavit, jestli jen jedno nebo druhe., takze sem se do toho pekne zamotal :(
@Tommywise (21.07.2020 17:45): Čím väčší monitor, tým vyššie rozlíšenie. Čím vyššie rozlíšenie, tým vyššia hardwarová náročnosť, pretože vyššie rozlíšenie = viac pixelov, viac detailnejšieho vykreslovania. BTW: 1280x1024 imho nie je moc dobré rozlíšenie, pretože je v pomere 5:4, pričom skoro všetky hry za posledných vyše 10 rokov sa primárne robia pre rozlíšenia v pomere 16:9 a 16:10.
ja sem se dival ze bych koupil neco novejsiho, ale nechcu kupovat monitor, ten muj ma max. rozliseni 1280x1024, tak nevim jak to souvisi s HW a jesi to nejak ovlivnuje, resp. jaka sestava je vhodna. Jesi ma napr. smysl jupovat nejake 6-ti jadro. Nevim jak to popsat, proste jaky je vztah mezi monitorem a HW?
@Tommywise (20.07.2020 23:11): nekolikrat sis tady stezoval u ruznych her na ruzne problemy, u her, ktere jsem naprosto v pohode odehral na GT230M (napr. borderlands a FC2 tam patri) ...

mas neco s pocitacem, bud si nestezuj a akceptuj to a nebo to zaryte nevyvracej kazdemu, kdo ti to v reakci na tve stezovani rekne ...

ja jsem ti doporucil koupit si novej disk (zkus ssd)
@Tommywise (20.07.2020 22:36): Evidentne máš slabý počítač, ako to bolo zrejmé aj z iných diskusii. Jediná rada je nový hardware. Borderlands je pomerne stará na pomery dnešného hardwaru naozaj nenáročná hra. A ako ti themcs nižšie napísal, deje sa ti to preto, lebo ti vtedy vykresluje viac textúr a efektov...
Ja uz to nedavam, kdyz si hru hodiny ladim v INI editoru tak ze mi bezi vsude hladce, tak zniceho nic se mi pokazde kdyz nepritele zabiju na zlomek vteriny tesne predtim nez mu dojde zdravi a ma zemrit objevi zaseknuti- micro stuttering.... ze se to proste na okamzik sekne a vzapeti jede zas stabilne. Deje se mi to jen u zbrani s moznosti zoomu a zbrani ktere maji nejaky efekt (elektricky nebo zapalny). Je to otravne a nechapu proc zniceho nic kdyz sem to hodiny hral normalne. myslel sem ze je to tim ze sem se rypal v INI editoru, ale ne... kdyz sem ho dal do defaultniho stavu a nahral hru tak ten mikro zasek pred smrti nepritele zustal.... nejaky rady?


jedine co sem nasel na netu je tohle ale nepomohlo to https://www.reddit.com/r/Borderlands/com ... ropping_frames_when/
@Tommywise (19.07.2020 13:42): Tak to je snad logické, že když se díváš na město, kde je zástavba, tzn mnohem víc textur, polygonu, objektu, atd, tak budeš mít nižší framerate, protože to musí vše načítat, kdežto když čumíš na oblohu, tak tam nic není, takže se nemusí nic načítat
Navykova hra jako Dead Island atmosferou pripominajici New Vegas, jen skoda ze kde je hustsi zasatavena plocha stavbami tak mi klesa framerate, jinak to bezi hladce, nechapu..... su treba 2 km od mesta a nemam jej na dohled ale kdyz na nej namirim-posunu svuj pohled mysi ze se divam smerem kde je mesto tak se to seka :(

to same se me delo v Deus Ex: HR
Privilegium skutecne kompletni edice se vsim vsudy, tedy B1 GOTY, B2 GOTY + posledni DLC co spojuje s trojkou a pre-sequel ma pouze Switch kde to vychazi zanedlouho. Switch ma vzdycky vsechno nejlepsi, víme? achjo

edit: ok, to spojovaci dlc s trojkou tam neni:)
@Charllize (06.04.2019 09:55): Jo, dvojka je lepší, ale jednička je prostě jiná, dvojku mám proběhanou totálně a tady jsem nehrála ještě velkou část DLC (dojela jsem jen zombíky) a hlavně, já to začala hrát coopu, pak spoluhráč odpadl, že to pro ty bugy a spol. nedává, tak to teď chceme v coopu dojet spolu.

Dokonce jsem našla návod, jak povrtáním se v .ini ještě trochu víc potunit barvy. Milé.
@Phoenix (06.04.2019 10:19): Mě to tak vyhovovalo. Ale je pravda že konec hry po cca 50ti hodinách už byl krapet opruz a měl jsem toho až až. Ale i tak vždycky radši sahnu po dvojce v kompletní edici tam je ještě plno věcí co jsem neviděl. I když to nechutné ladovani dvojky dlc mi taky tenkrat moc radost neudelalo. Jeste ze existuje ta handsome edice v ktery jako v jediný je všechno. Minus ten poslední grafický upgrade.
Musím konstatovat, že Borderlands GOTY Enhanced (která přistála majitelům GOTY běžné na Steamu) nevypadá vůbec zle. Lepší grafika, pohráli si trochu s barvami, takže tam i něco vidím, lepší mapa, odstraněny nejhorší bugy... tentokrát to snad dohraju bez záchvatů vzteku.
Opposing force je jejich nejlepší hra a shodou okolností i nejlepší kus prvního Half-lifu.
@Fritol (12.10.2018 19:26): Blue shift je dobře napjaté v některých částech a příjemně kraťoučké, zatímco Opposing Force je pak hodně akční, přidavá nové zbraně i enemáky a geniálně se prolíná s mapami z HL. + nahrazjí modely zbraní na "HD" modely, které vypadají mnohem lépe než původní. (i v HLčku je nahradí)
@Gordon (12.10.2018 19:24): Ty jsem nehrál, nepovažuju Half-Life za nějak extra zábavnou střílečku a přidal jsem jí trochu na hodnocení spíš kvůli době vzniku. Ale věřím, že to budou jejich nejlepší hry, protože jim základ položili Valve nejspíš.
@Phoenix (12.10.2018 13:35): Pravda, dost možná mi nesedí žánr. Destiny se mi vůbec nelíbí už z gameplayů a ze zmíněných jsem hrál akorát Dead Island, což nebylo špatné (75%), ale kdybych to měl hrát sám, tak půjdu určitě o takových 20% dole.

Každopádně nijak do toho žánru nechci kopat, vyhýbám se podobným hrám. Naopak ale s klidem budu kopat do Gearboxu. Hrál jsem od nich tři hry a všechny stály za ho...
@ntz (12.10.2018 14:54): On je to asi celkem obvyklý problém ARPG. Nepřátel je třeba v daném subžánru pokosit tisíce a se stovkami různých druhů se asi nikdo příliš dělat nebude.
@Phoenix (12.10.2018 13:35): me pripada, ze druhu nepratel je v borderlands dost

http://borderlands.wikia.com/wiki/Enemies

+ tam jsou minioni a bossove ... ze je nepratel malo mi pripada jako celkem neopodstatnene ..

ted jsem si minulej weekend ty BL zasmazil kvuli tyhle review na chvilku znovu, abych si je pripomenul (odehral jsem v nich asi 3 hodinky) a diky novymu kompu jsem mel vsechno na max settings .. fuj .. musi to pryc, ja mam v TODO listu dost jinejch veci .. me se ta hra libi i v roce 2018 .. ta grafika s max efektama mi pripada proste skvela - samozrejme chapu, ze se nekomu ten cartoon styl libit nemusi .. sak se sami kouknete jak vypada borderlands na 1920x1080 vsechno max ....
@Korbitch (11.10.2018 18:52): V pohodě, prostě jen příště napiš, že se Ti nijak racionálně argumentovat nechce. Pořád tak nějak předpokládám, že se na databázi počítačových her budou lidi chtít racionálně bavit o počítačových hrách a že tak jako zajímají cizí názory mě, tak zajímají cizí názory i ostatní. Moje chyba.

@Fritol (12.10.2018 09:02): Existuje podle Tebe nějaká First Person Diablovka, která funguje? Nemyslím to nijak zle, ale jedna z možností je, že Ti prostě nesedí daný subžánr (viz Tvé výtky stran generického prostředí nebo spousty podobných nepřátel).

Obecně je First Person Diablovek jako šafránu. Krom série Borderlands mě napadá jen Hellgate London, i poměrně podobná Destiny 2 už je dost někde jinde, stejně jako třeba Dead Island / Dying Light nebo Shadow Warrior 2.
jednicka me celkam bavila, ale nedohral jsem ji do konce. V dobe kdy vysla to byla celkem zajimava a originalni hra, coz dnes uz tak pusobit nemusi. Dvojka me bavila o dost vic i kdyz to bylo to same v bledemodrem, jen byla takova vic doladenejsi. Pravda je ze po case to bylo uz krapet umorne a repetetivni. Kazdopadne jsem zvedav na dil treti.
Mimochodem dvojku ted predelavaji pro podporu VR, ale zrejme jen na PS4.



@Fritol (12.10.2018 09:02): :D drama queen ...

kazdej at si hodnoti jak chce, o tom zadna .. moje vcelku nevinna poznamka byla odvozena od tvrdych dat .. korbitch mel hodnoceni z 301 lidi nejhorsi a median hodnoceni (nebo kvadratickej prumer) bude urcite nad 80%
Já se klidně přidám. Na doporučení kamaráda jsem to už pár let zpátky koupil za 7,5€ a byly to asi nejhůř utracené peníze za hru. Mám nahraných 16 hodin, část singl, větší část v coopu a oba pokusy byly neskutečně nudné. Generické prostředí, pocit ze střelby o ničem, všude milion nezajímavých nepřátel... prostě first person diablovka, která nefunguje. Největší herní stereotyp.

Navíc 77% není žádný zázrak. Drtivá většina lidí tady není vůbec kritická a 70% je pro běžné uživatele DH (po vzoru recenzentů) vlastně průměr, tedy 50%. Nevidím důvod, proč se pozastavovat nad tím, že dal někdo 20%.