Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Stapu (21.03.2024 08:18): Já to měl úplně stejně a na začátku tohohle roku jsem vše dohrál - sekl jsem se na Marii, na nějaký čas jsem to vzdal, pak dohrál Lies of P a dostal zase chuť na Bloodborne. Povídali jsme si o tom s Bumtarata na vláknu pro DLC, a když jednu radu, tak fakt doporučuji dár Vigor na 50.
@Stapu (21.03.2024 08:18): u mě je nejhorší, že jsem se vlastně nezasekl nikde, prostě jsem to přestal hrát :), ale pamatuji si, že jak všichni tvrdili, jak je hra hrozně deprimující a těžká, tak já se u ní vztekal na své poměry strašně málo až skoro vůbec a hrozně mě bavila...
@S4TW (20.03.2024 08:44): Hodně štěstí. :-) Bloodborne takhle hraju od 2015 a stále jsem nedohrál. :D Pokaždé se mi podaří zaseknout na nějakém místě. Posledně jsem hrál 2021, kdy jsem se taky dostal k předposlednímu bossovi v hlavní hře a řekl si, že zkusim The Old Hunters rozšíření. Tam se mi docela dařilo, až jsem se zase sekl na Marii a od té doby to nezkusil.
Tak poletech jsem se rozhodl hru konečně dohrát, chybí mi poslední dva main bossové, dva vedlejší a celé DLC. Mám z toho pořád dostatečný respekt, ale na druhou stranu si vybavuji, jak hodně mě hra bavila a kupodivu vůbec nefrustrovala, když mě frustruje každá druhá :)
Mástrpís.

Kosmickej horor, jak se patří.

The Old Hunters teda těžký jak prase, ale zase v nich najdete jedny z nejlepších boss fightů ever.

Bál jsem se, že budu muset grindit blood vials, ale vůbec to nebylo potřeba, akorát se musí hrát trochu s rozvahou, nejít na potvoru, kterou neumim, all in, ale nejdřív se ji trochu naučit, než do ní začnu investovat.

Zbraně jsem vyzkoušel a miloval dvě (Hunter Axe & Amygdalan Arm), ostatní mě strašně lákaly, možnost je transformovat mi přijde jako strašně skvělej nápad, kterej bych chtěl vidět využitej častějc.

A na PS5 to běží moc krásně. Žádnej remaster/remake to nepotřebuje.
@Tulareanus (24.12.2023 12:15): Obávám se, že to už je tak starý, že by to museli nejdřív zremakovat, což se ale klidně může stát. Ohledně Demon's Souls bych souhlasil s tím, že jsou nejspíš na vině mizerný prodeje. Ale třeba časem.
@7c (24.12.2023 14:38): Na druhej strane ale Sony tie peniaze chce, však posledné tri roky postupne vydáva pc porty svojich najväčších exkluzivít. Aj ten Horizon 2 bude relatívne "skoro" na pc.
@Fritol (24.12.2023 13:23): Jako, je to jejich boj - pokud počítali, že jim DeS prodá konzole, tak to už je myslím trochu passé - ale očividně Sony peníze z PC prodejů nepotřebuje, asi by jim pár miliónů dolarů ani nezaplatilo "náklady na port". A počty jsou myslím celkem jednoduché - když ER prodal na PS cca 40%, zbytek na PC/Xbox. Tj. Sony - nechceme vaše peníze, preferujeme držet si svou exkluzivitu.
@Tulareanus (24.12.2023 13:01): No častokrát někde čtu ze to nějak není ono. Jakoze tam není nějak to From gró nebo něco v tom smyslu. I od lidi co ve From hrách jakoby jedou celozivotne a neustále :)

Jako třeba Xenosaga Trilogy měla taky plno hráčů co by chtěli remaster nebo remake a nic nebude. Mne jen přijde ze po takové době a zájmu by už spíš něco bylo než nebylo, kdyby za tím nebyl nějaký problém.
Ale jak jsem psal, třeba bude :)


@Fritol (24.12.2023 13:23): ono v tom bude i trichu to ze to je hra od From ale From to vlastně nedělal :)
Mně spíš přijde ze se u Sony v žánru Souls zavřela voda už se od nich nikdo ničeho nedočká. Ten Demon Souls remake se moc nepovedl, jakoby moc neodrazil to From majstrštykováni a zřejmě se do portovani Bloodborne nebo remasteru moc nehrnou. A From sám má svého dost aby jim dělal dvojku nebo to předělával. Taky mám pocit ze From a případně Bamco radši vidí multiplatformně.
Treba se pletu ale trochu mi přijde že ten čas na Bloodborne už minul. Desítky napodobenin Souls žánru, Elden Ring atd. A za ty roky to stejně většina lidi už hrála .
Kdo ví, třeba nakonec něco bude :)
Tak sláva, napokon sa mi to nejako podarilo. Musel som v telke zmeniť nastavenie z herného módu na HDR. Z nejakého dôvodu to zafungovalo a už je to hrateľné. Dokonca padol prvý boss. :)
@Avathar (24.10.2023 14:21): Ta hra byla vždycky technicky extrémě zprasená. Nevím jestli to může být ještě horší než na PS4, tam to padalo klidně i někam k 15 FPS. Já to vydržel hodinu, takže ten komentář taky naprosto chápu :D
@Marcusss (24.10.2023 14:23): TCL 55, 4k.

Áno, toto mi tiež napadlo, takže som povypínal všetko, čo by mohlo prekážať, ale bez výsledku. Ono, mne by napríklad horšia grafika či textúry nevadili, ak by mi hra bežala hladko, ale to sa nedeje... A je to vôbec prvýkrát, čo niečo také na PS 5 riešim.
@Avathar (24.10.2023 14:21): Co máš za televizi? Nemůže to být nějaký bullshit tam?

Bloodborne by se mělo i na PS5 držet na 30fps, ale pokud ti televize snaží vecpat nějaký bullshit jako meziframy apod, tak to může v tom dělat neplechu.
@Paul (24.10.2023 14:19): PS 4 som nemal, takže nemôžem porovnávať, ale keď si pozriem nejaké walkthrough videá na YouTube, tak to ide iným hráčom na PS 5 oveľa plynulejšie. Skúšal som už viacero vecí, aby to išlo viac smooth, ale nič nefunguje. Takže asi ostáva len prispôsobiť sa tomu. Ak sa mi to nepodarí, tak to zabalím, žiaľ...
No, ja mám po dvoch hodinách hrania trochu chuť ten Walomeho komentár podpísať... Hrám síce na PS 5 (a 4k TV), ale nechápem, ako môže byť kvalita HORŠIA ako PS 4 verzia (podľa videí, čo som videl). Vôbec nerozumiem, prečo to iným hráčom ide plynulo, ale ja mám nejakú hnusnú choppy verziu... Dám tomu ešte trochu času, či si na to nezvyknem, ale fakt je to otras... A to som sa tak na Bloodborne tešil...
@SilentWolf (25.09.2023 10:08): To asi nebude třeba, ale kde prosím tě zmiňuje FPS? Nad technickým stavem obecně mává rukou hned v úvodu. " Animace postavy je naprosto příšerná. Běhání, mlácení, oboje působí hrozně arkádově a amatérsky. Jako kdyby se mi dostal do ruky prototyp nějakého pokusu začínajících herních vývojářů, kteří mi poskytli demo z alfa verze. " Tohle přece neomylně sráží hru, ne technický stav na konzoli. :)
@SilentWolf (25.09.2023 10:08): spíš jsem to myslel tak, že obecně má člověk asi větší potřebu srazit něco oblíbeného, že kdyby to byl nějaký indie kousek, tak se ani neotravuje s tím "výblitkem" a prostě hru vypne :)
@S4TW (25.09.2023 10:04): To by dávalo smysl, kdyby srážel hru. On sráží, že hra na konzoli vypadá blbě a má 20FPS. No shit Sherlock.. :D Až mě udivuje kolik lidí to tu řeší.

Odradilo ho to - což naprosto chápu a asi bych to dnes měl stejně. Ještě to má prostě tu odpornou aberaci. Blé.
Napsal ten výblitek - za což má mínus, které je stejně bezvýznamné jako ten komentář.
A jedem dál. Prostoru k filozofování tu moc není. :D

Ale klidně to můžeme prozkoumat ještě z více úhlů. :D
@Dan9K (24.09.2023 21:52): Já si myslím, že tu potřebu to takhle srazit umocňuje ještě to, že se jedná o kultovní a oblíbenou věc, kdyby to byla nějaká neznámá indie hra, tak se to hodnocení tolik nesráží a kupodivu to možná berou hodnotící víc objektivně :)
@Tulareanus (24.09.2023 20:33): @Marcusss (24.09.2023 18:28):  máte pravdu, příklad jsem dal blbý, protože jsem do toho prve nechtěl tahat osobní příklad :-) já třeba dávám už minimální hodnocení kurýrům a restauracím, kdykoliv něco pokazí při donáškách nebo objednávkách. Zapomenou položku, přinesou to pozdě a studený atd.. Už to nedávám, došla mi trpělivost. A přitom by se dalo říct, burger si dostal, tak dej aspoň tři hvězdy. Ale bez pití pro mě ten burger nemá hodnotu, takže jakoby nepřinesli nic a vždy chci zpátky peníze (vždycky zatím dali, takže jsem na to ještě nezanevřel). To už je možná příklad, co sedí víc, že většina lidí to takhle asi nehrotí :-)
jinými slovy, ano zastávám se Walomeho, sám to tak někde mám :-), byť můj přístup k hodnocení her je někde na půli cesty mezi tímhle "smetu to ze stolu" a budu co možná nejvíc objektivní k tomu ostatnímu.
@Dan9K (24.09.2023 17:07): To není v principu moc dobré přirovnání.

Plesnivé maso by muselo být pro všechny. Tady je to čistě o tom, že "ti to maso nechutná".

Ale v principu je to šumák, protože Walomeho "logika" hodnocení je stejně prostě nonsense ve které se snaží být speciální (což je, ale ne způsobem, který asi chce).
@Streamline (23.09.2023 16:44): holt někteří hodnotí tak, že když je hra něčím strašně naštve, tak jim to sráží ta objektivní pozitiva. Někdo dá jakoby "objektivních" 60 %, protože si třeba řekne, že to má kvalitní tohle a tohle a mají pocit, že 20 % by bylo nefér, ale ti další dají 20 %, protože je v tu chvíli ta objektivní pozitiva vlastně nezajímají. Asi mi přijde obojí legitimní :-)

Přirovnal bych to k návštěvě luxusní restaurace, kde je všechno perfektní, ale přinesou ti plesnivý maso, tak tě taky pak všechna ostatní pozitiva vlastně nezajímají a dáš minimální hodnocení na googlu. Ta jedna věc, co je úplně blbě, prostě v tu chvíli pro tebe stačí.
@Walome (komentář): Tento komentár a hodnotenie nemôžeš myslieť vážne, kamarát.
0 - 20% dostávajú hry, ktoré napr. nejdú dohrať kvôli obrovským bugom, prípadne je tam veľký problém v hrateľnosti alebo grafických failoch a Bloodborne do tejto kategórie rozhodne nepatrí.
Možno si si vybral nevhodnú chvíľu na hranie, zlá nálada, atď.
Walome pravděpodobně vybělí spoďáry každý den kdy se tu diskutuje ten jeho výblitek.
@AlieN (23.09.2023 03:12): Vážne porovnávaš hodinové hranie, kde ta nebavia mechaniky a hru následne odložíš s niekoľkominútovým odskúšaním, kde o samotnej hre nezistíš nič, odstrelíš ju negatívnym hodnotením výhradne na základe grafiky, respektíve animácií a ešte sa aj divíš, že túto otázku i ja považujem za trolling?
@Dan9K (23.09.2023 00:42): No počkaj, na čo teraz presne narážaš? Ja predsa nepíšem nikde, že je to binárne v zmysle, že ak nebude komentár ako tento od walomeho, tak automaticky s názorom súhlasím alebo pluskujem. Ale dal som plus celkom dosť komentárom, kde som sa názorovo nezhodol.

@AlieN (23.09.2023 00:45): trololo?
@Tulareanus (22.09.2023 12:21): to říkáš teď, ale máš to asi trochu fluidní ty pravidla :-) když jsem měl přesně tenhle vkusovej rozdíl s Monkey Islandem 2, tak jsem ani hejtovat nemusel :-) (ale je mi jasný, že jsem vlastně taky napsal jen o stupínek něco, co vede k Walomeho komentu :D)
Tak u jednovětných plků je nejasné, kolik toho dotyčný vůbec dohrál. Walome aspoň jasně vytyčil, že minutku až dvě koukal na animace protagonisty a na základě těch to odsoudil společně s celou základnou fanoušků. :)
@Tulareanus (22.09.2023 12:21): @M.a.t.t. (22.09.2023 12:51): Já mám takovýhle "kontroverznosti" celkem rád, takže komentář za mě v pohodě, ač o hře moc nevypovídá :) Ale hru prakticky neznám, takže mě ani citově nějak nepoškozuje :) V každém případě je to pořád lepší než jednovětné komentáře typu: Nejlepší hra všech dob, nebo Hra je hrozná, nevím proč jsem jí hrál, Pro: nic, Proti: všechno :)
@rikuhahl (22.09.2023 11:11): Ja som Bloodborne ani poriadne nehral, souls hry nie sú vôbec môj žáner, čiže sa ma to nijak nedotýka. Ten komentár však nemá vôbec nič spoločné s normálnym zhodnotením či odlišným vkusom a úprimne si myslím, že polovica čo mu dala plus ho ani nečítala a druhá polovica ho tak zase ohodnotila z dôvodu že oceňuje výhradne kontroverznosť a nie jeho kvalitu.
@rikuhahl (22.09.2023 11:11): Problém nie je, ak má človek iný vkus. Problém je, ak niekto popíše hejterské blbosti na základe toho, že mal hru pustenú 10 minút aj s loadingom. To sa nedá brať vážne, aj keby tú hru chválil.
@PERKman (20.09.2023 18:25): Pro člověka co část života bydlel kousek od staryho města a hradu v Praze ani ne :)
A uchylarny v podobě kráječe na pizzu a vůbec takovej fashion který nemůžu napsat jelikož by mě Tul smazal :)
@SilentWolf (20.09.2023 17:01): Já myslím, že změna chování nepřátel už byla taková perlička na závěr. Jako hlavní vidím kontrast beasthood vs. frenzy. Ti, co ničemu kolem nerozumí, tak se mění v beasty*. Ti, co se snaží pochopit Great Ones jsou zase náchylnější k zešílení. Opravdu vysoké hodnoty insight zas dokážou dříve odhalit skutečnou podobu reality.

* tady ale souhlasím, že ta blízkost změny v beasta je mechanicky poměrně málo výrazná. Zohledňuje se jen pod vlivem Beast Pellet nebo s nasazenou Beast Claw.
@Peach (20.09.2023 16:29): Já to mám přesně obráceně - když jsem prvně viděl Dark Souls řikám si "wow, to je kůl, takovej typ hry jsem snad ještě neviděl, to musim hrát. Po několika desítkách investovaných hodin do tohoto žánru usuzuji, že je to pro mě nejdebilnější game design v historii videoher. :D Ale zase musím přiznat, že mě Bloodborne docela bavil a kdybych měl doma PS tak bych to snad i dohrál do konce. Možná je to tím zasazaním pro který mám slabost.


@kristmeister (20.09.2023 14:50): Fromsoft hry jsou objektivně škaredý a zasluhujou si za to kritiku, ne? :)
Kdyby se Walome hecnul, zkusil to fakt dohrát a pak napsal, že je to sračka a dal 20%, tak mu to plusko i dám. Sama jsem se kamarádovi smála, proč hraje takovou frustrující a navíc špatně vypadající hru (a to tehdy byl rok cca 2017). Teď si sypu popel na hlavu. Už chápu, že hodnotit tuto hru (a snad i žánr) objektivně po pár minutách prostě nejde. Bloodborne mi doslova změnil život a souls hry teď naopak vyhledávám.

"As you once did for the vacuous Rom, Grant us eyes, grant us eyes. Plant eyes on our brains, to cleanse our beastly idiocy."
@Charllize (20.09.2023 13:49): Co se týká technického stavu, From nasadil laťku PC verzí Dark Souls velmi nízko. Vždyť tam před xichtem hráčovi lítala myš, než to moder za pár hodin opravil. Od té doby od nich v tomto ohledu nemám žádné nároky a docela to funguje. Navíc obecně technický stav u her nepromítám do hodnocení a dojmů.

Jen jsem teda čekal, že Walome je tuplovaný peasant a víc než 10FPS stejně nevidí. Překvapil. Vyvinul se. :D
@Charllize (20.09.2023 13:12): vždyť má pravdu. Však se to skoro nedá hrát. Bez remaku to už nikdy nezapnu. Vůbec se nedivím, že těch 20fps a grafika jak přes mokrý toaletní papír někoho odradí. Kdyby to dostalo alespoň pitomý PS5 patch..
@Charllize (20.09.2023 13:12): O to mu jde. Mínuska mu zvedají pinďourka, protože si myslí, že jsou důkazem toho, že má pravdu. Nebo přinejmenším, že mu ostatní skočili na jeho trolování.

I když ve skutečnosti si většina z nás jen očima prolétne ten nesmysl co sesmolil, zakroutí hlavou a klikne na tlačítko.
@S4TW (17.08.2023 10:03): jo to máš pravdu, s přítelkyní jsme to studovali dvě a půl hodiny a zatím máme odehranou cca hoďku s tím, co jsme se našprtali a ještě tak 50% obsahu je před námi k pochopení a užití při hře :D
@kristmeister (17.08.2023 10:02): díky za připomenutí, že mi tahle hra visí nedohraná už přes dva roky :D... každopádně tyhle deskovky jsou naprd v tom, že to člověk nemá s kým hrát, protože jen pochopení pravidel je na jeden večer :D
Včera mi dorazila deskovka Bloodborne a je suprově zpracovaná. Detailní figurky, různé kampaně, respawn nepřátel, sbírání insightu nebo i Hunters Dream pro upgrady :) doporučuji
Letos mám v plánu a po hodně dlouhé pauze ke hře vrátit, budou tomu skoro již dva roky, co jsem si od hry dal pauzu, tak snad si nebudu připadat, jako když jedu úplně od nuly... mám pocit, že mi chybí už jen 2 main bossové + DLC
@TheHunter (komentář): DLC jsi hrál? Trochu řeší ty zbraně.

Mě naopak od Bloodborne chybí podobný combat systém. Weapon arts v Elden Ring nejsou totéž jako ty transformující se zbraně, kdy se ta transformace může řetězit i do comb apod.. a navíc vypadá děsně cool.

Nechci vyloženě Bloodborne 2 (ok, přiznávám že už možná trochu chci). Ale chybí mi hra s podobným systémem.