Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak píše Tulareanus, CA$ je slabší. Ba naopak je tu drtivá většina elektroniky a s tím spojeného zboží levnější. Hlavně teda tady v Albertě díky 5% dani.

Nejde mi o to přesunout savy z os na jiné os, ale spíš jestli se mi budou lokálně ukládat a zůstanou mi, pokud bych o ten účet přišel.
@Ria Kon (28.03.2024 15:55): Ja viem, mám rodinu v Kanade, ale kanadský dolár má nižšiu hodnotu než americký alebo euro. Čiže 60 USD je aktuálne 81,22 CAD a 60€ je 87,67 CAD.

Každopádne do nákupu accountu cez G2A by som fakt nešiel. Kľúč ešte ako tak s prižmúrenými očami pochopím, ale osobne by som tam nič nekupoval, lebo peniaze nejdú nikdy autorom hry a zdroje sú pochybné. Radšej si počkať na nejakú zľavu alebo v prípade Baldur's Gate 3 ísť do toho za plnú sumu, lebo tá hra za to stojí a je to zábava aj na dosť hodín. :)
@Arcee (28.03.2024 06:28): ak to predávajú ako steam account, tak je tam vždy riziko, že môže byť časom suspended. G2A nie je žiaden oficiálny reseller, ale predávajú kľúče z rôznych súkromných a neoficiálnych zdrojov. Kupovať account s hrou je asi jeden z najriskantnejších typov. Navyše tá cena nie je ani natoľko lukratívna oproti napr ofiko jarnej zľave teraz na steame, čo bola, aby to stálo za ten risk.
Hola, na G2A prodávají za cca $46 CA$ (žiju v Kanadě) plnou verzi na steam, ale je to jako steam account. Máte s tím někdo zkušenost? Bude ten steam account můj a budu k němu mím nonstop přístup na věky věkoucí, nebo je to nějaký sdílený účet a za dva měsíce mě jej seberou? Taky hraju na Macu, tak nevím jak by to fungovala s uloženými pozicemi.
Prý se pracuje na nových cutscénách pro evil endings. Pokud plánujete, doporučuji počkat :)

Už sem chtěla rozjet po dokončení finálního bosse Durge, ale nakonec tedy pojedu barda. Něco mi říká, že ta classa bude strašně vtipná :D Jinak rogue je moje klasika, prostě komplexní classa, a překvapilo mě, jak jsou od poloviny hry druidi OP. Jeli jsme v partě Issketyx (OC) + Halsin + Jaheira a ten damage a součet HP byl neskutečný O.O
@Widl (22.03.2024 18:15): Swen už se vyjádřil že Divinity OS3 taky nedělaj. Ale jestli myslíš Divinity 3 jako pokračování Ego Draconis, tak tam asi nenulová šance zatím je. Ale my money jsou stále na nový ajpině :)

@Marcusss (22.03.2024 18:54): to bych si taky nechal líbit. Něco jako Cyberpunk/Deus Ex od Larianu, ikdyž ne nutně scifi.
Já bych se nezlobil, kdyby na chvilku přesedlali a udělali immersive sim. U BG3 se sami přiznali, že se jimi inspirovali.

Už nám ukázali, že jsou lepší než Bioware... tak teď ať ukážou, že překonají i Arcane.
@Paul (21.03.2024 21:57): Ona by nová IP dávala smysl - nabrali obrovské množství nových fanoušků, kterým necinematické DOS nic neříká. Finančně by bylo tedy rozumné udělat další hru tak, aby do ní mohli naskočit. A pokud nechtějí dělat BG4, tak by museli na sílu udělat DOS "beginner friendly" (podobně jako ME3). Nová IP jim dává největší volnost.

Edit: Mno, tak teď sem ten rozhovor dokoukala... mé logické finanční myšlenkové pochody zahoďte. Lariani se řídí srdcem, to se nedá předvídat :D
Rozhovor se Swenem, takže nedělaj DLC, datadisk ani pokračování, další projekt bude něco jinýho a ne D&D. Někdo by tipnul Original Sin 3, já si tipnu novou IP.
Si dělám zásobu těch výbušných sudů (sudy naplněné alkoholem nebo střelným prachem) - stačí si totiž silné nepřátele těmi sudy obložit buď předem nebo i během boje a pak z dálky zapálit zápalným šípem nebo kouzlem - např.: temná elfka v gobliním táboře dal jsem k ní 4 takové sudy a z dálky odpálil šípem - byla hned mrtvá a moje hl. postava taky výbuch hodně silný i kdyz js byl dosti daleko.
Ale teď po nové aktualizaci nejdou předměty umístit rovnou z invetáře na místo - je třeba je napřed položit na zem a pak tepre lze snimi pohnout - asi nějaká chyba se jim tam tou aktualizací dostala.
@Ria Kon (02.03.2024 20:04): Kamarád je godgamer, o toho strach nemám a já si předem všechno nastuduju... Tutoriály, tier listy, kouknu na nějaký videa lidí co to dohráli, abych viděl, jak na to šli oni a pak se uvidí. No, a když to náhodou nevyjde, tak si zanadáváme a prubneme to odznova. Ten achievement je moc pěknej na to, abych ho nechal jen tak být :D
@Starletka (komentář): Miluju ten první bod v plusech xD Sem si měla dát taky :D Každopádně sem ráda, že si byla nakonec spokojená a docela závidím, že si konečné cutscény měla již opatchované.

Btw, otázka pro všechny do placu.... budete se někdo pokoušet o Honour Mode? Nebo je tu dokonce nějaký střelec, co už má zlatou kostku? :D
Tak, uff, už mi zbývá jen epilog a ten si asi nechám až na zítřek. Stejně tak smolení komentáře.
Docela čučím, kolik cutscén patch 6 upravuje (mimo již zmíněné polibky). Nečekala bych, že budou takhle dlouho po vydání opravovat i tohle. Ale beru všema deseti, jakožto příběhově zaměřený hráč. Jen je to teď totálně rozbitý -_- Možná by pomohla čistá instalace, nebo je to zajetou kampaní. Každopádně by měli rychle vydat hotfix.
Nu, stopadesát různých polibků mě fakt nezajímá, ale v ostatních věcech to vypadá, že ten patch u/opravuje hru správným směrem, tak třeba to za pár měsíců i dohraju.

Jinak ve výčtu změn jsem si všiml pár věcí ohledně postavy jménem Nere, a připomnělo mi to, jak strašně náhodná mi ta postava přišla, a jak bylo divné, že mě hra vyloženě upozorňovala "bacha, pokud budeš moc odpočívat, tenhle týpek zemře"; přitom to pro mě byl úplně cizí týpek, o kterém jsem toho moc nevěděl a nebyl ani důvod, proč ho mám chtít naživu.
@Jab (18.02.2024 15:04): Ja som si včera odohral kvôli tomu, že hoci je romanca a celý príbeh s Lae'zel fakt krásny, tak úplne neuveriteľne chýbalo na konci to najjasnejšie a najprirodzenejšie vyústenie: našťastie ho tam dodali. A bolo to fakt moc pekné a konečne mám "kanonický koniec" mojej postavy.

(Spoilery čisto k možným koncom s Lae'zel)

Predtým bolo možné buď sa horkosladko rozísť a vyslať ju, aby sa stala nástupkyňou Orphea a viedla githyanki liberation front, alebo s ňou ostať za cenu, že toto svoje dejinné poslanie odmietne. Úplne očividná možnosť, ktorá snáď všetkých čo romancovali Lae'zel napadla na prvú dobrú ako to, čo, túžia spraviť, že pôjdete bojovať po jej boku proti Vlaakith, tam proste nebola ani načrtnutá, mohli ju mať len githyanki postavy.

Takto moja postava osedlala druhého Orpheovho rudého draka a konečne si môj lesbian power couple dostal lesbian power epilogue, aký si zaslúžil :D A na samotnom konci hrajú v pozadí kľúčovú rolu githzerai, čo bol shoutout na sférický lore, čo ma potešil snáď naviac.
Ty nové animace v kempu jsou hodně fajn. Možnost výměny parťáka níže je opravdu jen první krok ale. Přijde mi btw, že se ale událo vícero úprav všude možně.
@Starletka (14.02.2024 11:34): Mne sa Karlach páčila, aj z dôvodov, ktoré vyjdu najavo až na konci hry. Inak svoje minilokácie a triggery na vlastné konverzácie má, ale hlavne v treťom akte, čo dáva zmysel, keďže z BG pochádza.
@Marcusss (14.02.2024 10:53): @Jab (14.02.2024 10:56): Na toto téma docela zajímavý post (ale bacha, spoilery).

Za sebe jsem z Karlach taky velmi zklamaná. Celou dobu na mě působí, jako by byla napsaná na koleni 5 minut před vydáním hry. Všichni ostatní (tedy origin postavy) mají svůj propracovaný příběh, interní konflikt, svoje specifické lokace a questy, zatímco Karlach tam prostě jen je. Třeba takového Wylla jsem si teď ve třetím aktu už taky celkem oblíbila, i když mi na začátku přišel nudný. Na Karlach si nemám co oblíbit, když je pořád stejně jednodimenzionální. To i Halsin je na svůj malý prostor v ději zajímavější.
@Jab (13.02.2024 16:55): Na jedné straně chápu co myslíš, ale na druhé straně jsem rád, že Karlach nemá nějaké interní osobnostní drama jak zbytek skupiny. Teda ona ho asi měla. ale pak ze hry vystřihli Avernus a tím asi i celý sidequest mezi ní a Zariel. Nebo ho přinejmenším překopali (jsem zatím furt v druhém aktu).

Takhle je prostě Karlach zlatej retrívr skupiny , který má "jenom" svůj problém v mozku a hrudi, ale žádné velké drama navíc. A to je ve výsledku lepší, než kdyby fakt úplně každá postava měla svůj formulaický psychologický problém, který musí hráč jako nějaký murderhobo terapeut vyřešit.

Celkově je ale vtipné, jak naprosto každá z hlavní skupiny má nějaký problém se svým "bohem nebo stvořitelem" - ať už doslova, nebo metaforicky (u Wylla je to jeho otec, pokud nepočítáme Mizoru jako "tvůrce" jeho sil). :)

A když pomineme parazity, tak:

- Gale a Karlach mají v sobě tikající bombu

- Wyll a Karlach a defakto i Astarion mají "démona", co jim jde po krku

- Shadowheart a Lae'zel se potřebujou vyrovnat s realitami svých bohyní

- a defakto i třeba Halsin musí vyřešit problém s tím spiritem lesa, který ho inspiroval být druidem
@Starletka (29.11.2023 12:56): Btw ti v Cazadorově vězení byli jeho spawns, ne? Čili je rafnul Astarion? A vysvětlení jeho pansexuality si myslela to setkání s nimi? 

Jinak nakonec byl asi moje nejoblíbenější NPC. Za ním Gale. U Astariona jsem se dlouho bál, že se bude chtít stát Ascended Vampirem, pokud u něj nemáš dostatečný approval. Ale ač s ním měla moje paladinka vztah v rozmezí průměru, tak se nechal ukecat celkem snadno. A ten jeho konec pak byl i vtipný.

Btw jinak celkově preferuji z NPC čtveřici Gale, Shadowheart, Astarion, Lae'zel, anžto mají "character development". Karlach je milá, ale stále stejně milá. A tohle jí prostě chybí. Ostatním také. Mintharu jsem neměl, ale bude to stejné asi.
@Jab (12.02.2024 17:25): Je dost možné, že tohle se pere s cooperativem. Buď by byl jeden inventář a nebo unikátní pro každou postavu, ale ne obojí.
A nebo taky prostě postup vývoje. V prvních verzích nejspíš nešlo věci posílat mezi postavama navzájem a do campu, ale postupně se rozhodli, že je to až příliš otrava a povolili to, ale už bylo pozdě překopat celou formu inventáře, to do jakých datových balíčků se obsahy inventářů ukládají apod.
@Adieu (12.02.2024 16:26): Každopádne mám dojem, že toto (minimálne ten loot, shared stash a tak) bolo už v Kingmakerovi - nehovoriac teda o tom, že tieto QoL improvements ako ľahkú zmenu party, zjednodušený inventár spravil už Bioware pred pádom Konštantínopólu v KotORe.
@Jab (12.02.2024 15:46): Mne to udrelo do očí v porovnaní s tým WotR, ktoré ma tiež kopu klasických problémov (ako nezmyselná inflácia lootu), ale zároveň hrozne quality of life ošetrené - jak presne tým automatickým výberom družiny po opúšťaní kempu (nehovoriac o tom, že je vás tam klasicky šesť), tak zdieľanou stash inventáru (kde jednotlivci majú vlastnú len výbavu, inak je všetko spoločné), tak obrazovkou všetkého nechaného lootu na zemi pri opúšťaní lokácie (vyber, čo chceš, a zvyšok znič), tak možnosťou "fast-forwardnúť" ťah pri ťahovom režime.

A fakt ma mrzí, že sa tým neinšpirovali, prečo znovu vynachádzať koleso, keď niekde to funguje.
@Jab (12.02.2024 15:46): pillars of eternity má možnost 2x zrychlit (či zpomalit) hru. To by asi stačilo na urychlení soubojů s velkým množstvím nepřátel. Ale počítač by ti nepoděkoval.
Přemýšlím, jaké všechny Quality of life změny by to sneslo. Určitě stran inventáře (třeba při prodeji jdou odeslat věci do kempu jen z inventáře postavy, která obchod dialogem započala), méně početného lootu ruku v ruce se zvýšením jeho herní relevance. Lepší správu družiny ideálně on demand kdekoliv a oním Dragom Age stylem...

Ale jak urychlit souboje? Automatické vyhodnocení by nešlo. Prosté vymazání nepřátel nebo snížení počtu jejich hp by snížilo i uvěřitelnost "armád". Možná více možností ukecávání třebas s poukazem na disparitu v síle nepřátel a členů družiny? To by do té hry i sedlo. A zároveň by to nikomu nevzalo možnost souboje absolvovat.
Btw nejde se nějak vyhnout boji s Flaming Fists před Gortashem, když mám Ravenguarda? Přece jen je to jejich představitel. A když už jsem jej zachránil... 

@Flowerpot (10.02.2024 11:21): Jo. Taky se mi stalo. Ten Tiefling čaroděj (Rolan) se kvůli tomu přidal k Lorroakanovi. Ale k čertu s nimi všemi. Allies budu mít už tak do závěrečného souboje hromadu.