@Hammond22 (20.08.2025 23:19): Jo, kompletně rozbitý hry prostě mají své kouzlo...
Diskuze
@Gordon (20.08.2025 23:02): Ingame vsync mi jde, driver level (nvidia) ne. Ma to silene mazlej TAA a dal jsem si to na 4K/30 fps... Ma to svoje kouzlo. Podobne jsem byl v nedavne dobe prijemne prekvapen (krome toho mad maxe) jeste z AC origins. Dokazu hram hodne odpustit kdyz vidim, ze se vyvojari snazili udelat neco extra a vyhrajou si s detaily. V Mafii 3 mi treba vykouzilo usmev na tvari jednoduche zpracovani kapek deste na povrsich naprosto primitivni technikou, ale kreativne pouzitou. Kdezto dneska je kazda hra na UE, kde je treba shader pri slapnuti do vody udelanej naprosto nejzakladnejsim nacvakanim za 5 min v UE. Ma to treba i Stalker a silene me to bije do oci. Kdyby ti vyvojari alespon zmenili tu defaultni krivku animace mizeni kruhu na vode a pridali tam nejakej easing. Dneska je to vsechno proste prefabrikat. No jsem zvedavej na CD projekt a jejich Witchera 4 na UE a na Alien Isolation 2 (do tymu se jim vratil clovek, co programoval engine pro jednicku. 2ka ale bude urcite na UE5). Btw Alien Isolation mel realtime GI metodu, ktera byla super nenarocna a bezi to dneska i na mobilech. Presto tam treba kuzel od baterky mel sekundarni odraz svetla :) Tohle proste dokazu ocenit. Trosku offtopic sorry.
@Hammond22 (20.08.2025 22:21): Jo? Většině lidí to nejde spustit s Vsyncem. :) (ta trojka)
@Hammond22 (20.08.2025 22:21): ne jen kolem 2016, skoro cela dekada byla formativni po upadku te predchozi, ted je krivka zase dole
Ze zklamani z technicky stranky hry (myslim hlavne tech art direkci, animace, traversal, locomotion, fyziku obecne atd.) jsem si pro studijni ucely nainstaloval Mafii 3, kterou jsem nikdy nehral a nestacim zirat. Vtipny, jak hry z obdobi cca 2016 jsou z technickyho hlediska casto mnohem dal nez ty dnesni. Naposledy me takle prekvapil Mad Max (naprosto vyborny zpracovani pohybu a neskutecna VFX pipeline+triky). To ovladani postavy, jak reaguje pri zataceni atd. je ve trojce skvely, v DE trochu horsi a v Old Country je to tezkej downgrade. Hodnotim ted ciste technicky zpracovani. UE je fakt mor. Ne proto, ze by to byl blbej engine, ale proto, ze ty studia pak muzou vyhazet radu technickych a drahych pozic, R&D atd. Old Country je za me po technnicky strance naprostej odpad, defaultni blueprintovej UE5 projekt bez snahy tam udelat neco jinak. Pribehove to neni spatny, ale to uz se muzu radsi podivat na film. Za me zklamani a nevim, zda to vubec dohraju :(
@Gordon (19.08.2025 18:29): Zmysel toho je krátky hidden loading medzi lokáciami.
@Syndrom (19.08.2025 11:34): Ale dost vtipně vystihuje ty úzké průchody co bere postava v animaci bokem, to je taková AAA ujetina bez smyslu.
che ze zrovna osel o tom natoci stek bych necekal, ke KCD mel asi tak 2 sekundy
Odehrány necelé dvě hodiny. Hra vypadá výborně - grafika, dabing, hratelnost, atmosféra, celkové zpracování je velmi dobré. Jediná výtka patří ke stealth prvkům, příliš častým přechodům z herního rozhraní do filmečků a sekání před těmito přechody. Počkám na vyladění těchto nedostatků a nižší cenu.
@TmavyCyklista (18.08.2025 01:42): Vito byl arogantní hovado vždy a hlavně psychopat.
@BUMTARATA (18.08.2025 11:08): Toto ma inak v hrách tiež serie, presne si opísal ten pocit, kedy ťa zaujme nejaký dialóg postáv na pozadí, ale častokrát kvákajú cez seba a nedá sa tomu rozumieť. Alebo vo veľa hrách ma serie, že hra ťa po nejakej akšnej pasáži dá do puzzle alebo exploračnej pasáže, kde môžeš získať nejaké collectables alebo loot alebo lore alebo sa chceš len pozrieť, čo tam je, lebo to nie je jedna lineárna chodba, ale postava, ktorá ťa sprevádza ťa okrikuje, že aby si už išiel a že nechce sa jej čakať. Alebo, čo ma tiež serie, že ty si tam minútu a to NPC ti už začne radiť s riešením puzzlu, ku ktorému si sa ešte nedostal. To ma obzvlášť sralo v Uncharted 4 a Plague Tale: Requiem.
Ah shit, here we go again. Strašně bych chtěl vidět do hlavy designerovi, kterej vymyslí chodící pasáž, kde se mi na pozadí spouštěj otitulkovaný ambientní dialogy, ale když se teda zastavím, abych si je teda poslech, tak na mě hejsek, za kterým mám jít, začne halekat, ať se neflákám, což ty titulky přepíše, a celý to vyústí ve scénu, kde se takhle překřikuje milion lidí, a to je začátek hry, kterej by měl bejt vypolishovanej do úplný mrtě.
A potom se plížím a u toho mě vyrušujou noviny a dopis a recept na guláš, proč to děláte, proč to do těch her furt dáváte? Ani ty postavy na to nijak nereagujou…
Ale atmoška zatím parádní, taková domácká.
A potom se plížím a u toho mě vyrušujou noviny a dopis a recept na guláš, proč to děláte, proč to do těch her furt dáváte? Ani ty postavy na to nijak nereagujou…
Ale atmoška zatím parádní, taková domácká.
@Brasikona (18.08.2025 10:15): tam jsou vsichni prepaleni, americka hra
@TmavyCyklista (18.08.2025 01:40): Tak já si právě myslím, že s našimi konstruktivními kritikami nejsme hatery. I když jsem u KCD2 nadávala, ale ne přímo. A ty jsi byl u KCD1 naopak v dost specifické situaci, to bych taky nepočítala. Však my jsme ve výsledku zlatíčka, vždyť my to vyargumentujeme. Nejsme jako M3 Vito... :)
Já tu mám celkově jen trochu mix cutscén, asi dvě nebo tři, jednu změnu dabéra, dvě podobnosti hlasů, jednu chybějící repliku, jedno až dvě nadužívání a výtku směrem ke hře. Celkově vlastně nic moc, takže... A ke všemu mám argument, takže si jako hater nepřipadám, opravdu ne. Jen jako kritik.
@Syndrom (18.08.2025 09:50): Podle mě je Vito v M3 trochu "přepálenej", i když to může trochu umocňovat právě ten menší prostor. Ale nějak jsem nikdy nenaskočila na to, jakým stylem se změnil. Chápu, že toho dost zažil, ale nikdy mi to úplně nezapadlo dohromady.
Já tu mám celkově jen trochu mix cutscén, asi dvě nebo tři, jednu změnu dabéra, dvě podobnosti hlasů, jednu chybějící repliku, jedno až dvě nadužívání a výtku směrem ke hře. Celkově vlastně nic moc, takže... A ke všemu mám argument, takže si jako hater nepřipadám, opravdu ne. Jen jako kritik.
@Syndrom (18.08.2025 09:50): Podle mě je Vito v M3 trochu "přepálenej", i když to může trochu umocňovat právě ten menší prostor. Ale nějak jsem nikdy nenaskočila na to, jakým stylem se změnil. Chápu, že toho dost zažil, ale nikdy mi to úplně nezapadlo dohromady.
@TmavyCyklista (18.08.2025 01:42): naopak je vyrazny, jen je tam 20 minut, bo trojka ma dost postav; mne se arogantni hovada libi, protoze jsem taky takovej
@Syndrom (17.08.2025 11:21): No vidíš to. Mně se příběh jedničky líbil, dokud jsem nepoznal dvojku :) Ale trojku mám strašně rád, ta mi přijde nedoceněná. Ale tahá to Donovan, Vito je tam nevýraznej a udělali z něho až moc arogantní hovado :)
@Brasikona (16.08.2025 22:35): Mám-li být hater, klidně jím budu :) Ostatně u KCD1 jsem byl vyloženě nenáviděn :) Tady to ale tak horký nebude, spíš jen drobnosti a týká se to převážně štěků.
@borac555 (komentář): nejlepsi pribeh po 1 ma 3, jak Vita posadili zpatky do sedla, moje nejoblibenejsi postava v serii, ve dvojce to byl jeho dvojnik z vesmiru
@Brasikona (14.08.2025 22:41): Koukal jsem na váš gameplay se Zdeňkem na Vortexu, kde jste se shodli, že nošení beden a vybírání výpalného je takové poznávací znamení Mafia her. Nepřišlo ti během hraní, že struktura několika misí je až moc podobná misím z předešlých her? Vybírání výpalného, závod, vplížení se někam, zakopávání mrtvol…
@TmavyCyklista (16.08.2025 19:46): Řadíš se dobrovolně mezi hatery? Ale pokud snad budeme brát konstruktivní kritiku jako prachobyčejný hate, budu v tom případě obří hater. Vlastně kdy jsem nebyla, že ano.
@Brasikona (15.08.2025 13:56): Nějaký výtky bych rozhodně měl :)
@Sasakr (15.08.2025 14:20): Mně o vystřiženém obsahu nic moc říkat nemusíš, mohla bych s ním doma tapetovat :)) Ale Cox si za tím stojí, což je docela obdivuhodné s ohledem na to, kolik materiálů se našlo (a postupně se to pravidelně posledních deset let znovu a znovu vytahuje na světlo). A ještě když paradoxně část i remasterovali v rámci Definitivní edice... Ale už končím s OT, bez obav :))
@Brasikona (15.08.2025 13:56): Vystřižený obsah je takový mýtus, že vyšel mód s vystřiženým obsahem :-D
@Brasikona (15.08.2025 13:56): " neuvidím v podstatě žádný hate na dabing" hejty uz nejsou co bejvaly :) a clovek tomu samozrejme ve skrytu duse fandi to vis, nicmene jeste tam nejsme (tj. kde jsme byli)
@Fritol (15.08.2025 13:12): Na tenhle post jsem čekal. Díky za sdílení. Vývojářům to přeju.
@Syndrom (15.08.2025 07:38): Jako jo. On se sice Alex Cox snaží tvrdit, že vystřižený obsah je mýtus, ale ano, už je to nějaká všeobecně známá věc, že M2 je neuvěřitelně osekaná (a to se veřejně/ze souborů neví ani polovina), ale navzdory tomu je ta hra dnes už opravdu přijímaná. Vlastně nejen dnes, sleduju to třeba od roku 2017 2018, postupně se dvojka vykoupila, i když sama se o to nijak nezasloužila. Pomohla jí proměna toho vnímání. Dneska už se nesluší na M2 nadávat, lidé se tou klasikou skutečně zaklínají.
----
Nečekaný zvrat u M:TOC - nečekala jsem, že neuvidím v podstatě žádný hate na dabing. Za což jsem samozřejmě ráda, ale jsem upřímně překvapená. Čekala jsem něco, cokoli bez ohledu na to, jak se povede. Příjemná změna a vlastně i pěkné zakončení jedné éry.
----
Nečekaný zvrat u M:TOC - nečekala jsem, že neuvidím v podstatě žádný hate na dabing. Za což jsem samozřejmě ráda, ale jsem upřímně překvapená. Čekala jsem něco, cokoli bez ohledu na to, jak se povede. Příjemná změna a vlastně i pěkné zakončení jedné éry.
800k prodáno, 49% PS, 38% PC a 13% Xbox. Slušné.
@Marcusss (15.08.2025 07:17): Ano, děkuji za upozornění, nevšiml jsem si. Opraveno.
@Brasikona (14.08.2025 22:41): "kouknu do M2 a jak byla ve své době hodnocena. Tehdy jí bylo vyčítáno tolik věcí, právem, ale dnes platí za klasiku, pro některé pomalu nedotknutelnou jako jednička." ale to jen v nejakych velmi alternativnich uskupenich; neznam cloveka, co by nevedel, ze M2 je vykostena hra z produkcniho pekla, klasika sotva
@Marcusss (15.08.2025 07:17): v cem je problem? Vzdyt je to normalne krumulentni slovo.
@ArmJohn (komentář): komentář pěkný, ne že ne, ale
"a to i ve věčí rychlosti"
"ve věčí rychlosti"
"věčí"
-_-
"a to i ve věčí rychlosti"
"ve věčí rychlosti"
"věčí"
-_-
@Brasikona (14.08.2025 22:41): že to kopíruje předchozí Mafie, zatímco jiné tvrdí, že tohle není Mafia a nemá to s ní nic společného
- A co tohle, kopírka, co se snaží být mafií, ale je nahovno? To se pak nevylučuje.
Dvojku jsem zrovna znova nedávno dohrál a oproti původní mafii i jejímu remaku mi (opět) přišla strašně mdlá a "prázdná".
@Hammond22 (14.08.2025 23:33): Tak zrovna ve dvojce toho uživání si volného světa moc zrovna není, maximálně tak grindit prachy, aby ti je hra v další kapitole příběhově sebrala, protože Vito je retard neschopný zajít do banky. Kradení aut v jedničce bylo mnohem zábavnější, hlavně to byl vždy takovej vedlejšák a ne jenom fetch quest.
- A co tohle, kopírka, co se snaží být mafií, ale je nahovno? To se pak nevylučuje.
Dvojku jsem zrovna znova nedávno dohrál a oproti původní mafii i jejímu remaku mi (opět) přišla strašně mdlá a "prázdná".
@Hammond22 (14.08.2025 23:33): Tak zrovna ve dvojce toho uživání si volného světa moc zrovna není, maximálně tak grindit prachy, aby ti je hra v další kapitole příběhově sebrala, protože Vito je retard neschopný zajít do banky. Kradení aut v jedničce bylo mnohem zábavnější, hlavně to byl vždy takovej vedlejšák a ne jenom fetch quest.
Pro me je ohromnym zklamanim naprosta rezignace na zlepsovani mechanik, ktere delaji hru zivou. Mafia 1 a 2 nikdy nebyl typicky openworld/sandbox, ale zaroven jste si mohli v linearnim filmovem vypraveni trochu uzit i otevreneho sveta. Oba dily se snazily byt technologicky kvalitni, plne detailu. Old country je mrtva hra. Nemuzete skoro nic, postavy jsou na jednom miste, v otevrenych lokacich nepotkate nikoho. Nerad to rikam, ale z technickeho hlediska je dal i remake jednicky, ktery jsem bral spis za takovy mensi side projekt. Dalsi studio, ktere moc nezvladlo prechod na UE. Kdyz srovnam treba detaily reakci NPC na strelbu, jak reaguji v prostredi, ragdoll... vsechno velky krok zpet. Zjevne se resil jen pribeh a vypraveni a nahazelo se to vse do defaultniho UE5 bez nejakych vetsich uprav a custom pluginu. Smutne. To se radsi podivam na film.
Musím říct, že přijetí hry je opravdu zajímavé. Celkově, ale u nás ještě zajímavější. Všímám si zajímavých rozporů, nejen v hodnocení (které můžeme vidět i tady), ale hlavně v názorech. Už od oznámení čtu, jak ta hra vypadá na hovno, jindy je grafika chválená, příběh je buď perfektní, nebo naopak na hovno, a tak dále, ale nejvíc mě zaujaly komentáře, které jednou říkají, že to kopíruje předchozí Mafie, zatímco jiné tvrdí, že tohle není Mafia a nemá to s ní nic společného. Já osobně si myslím, že tohle snad ani víc mafiánské být nemohlo.
Celkově je ta situace zvláštní. Je tu mnohem větší rozptyl v hodnocení a přijetí, než když se kouknu do M2 a jak byla ve své době hodnocena. Tehdy jí bylo vyčítáno tolik věcí, právem, ale dnes platí za klasiku, pro některé pomalu nedotknutelnou jako jednička. Oproti tomu před pěti lety dobře přijatý remake najednou dostává na frak. Ta atmosféra kolem samotné série se v posledních letech dost proměnila a asi mi není úplně jasné, proč a jak k tomu došlo. Ale to už je spíše vedlejší poznatek. Původně jsem se chtěla jen zamyslet nad tím, co se děje kolem tohoto nového dílu.
Navzdory svému hodnocení chápu i řadu názorů / recenzí / komentářů, které nakonec třeba hlásají 5/10, ale já se na ta čísla tolik neupínám. A ve výsledku v Domovině vidím, že je hra silná v tom, co jsem vždy považovala za základ Mafie. Ale když někdo začne psát, že očekával otevřený svět (jako v M1 a M2 /sic/), nevím, co na to říct.
Celkově je ta situace zvláštní. Je tu mnohem větší rozptyl v hodnocení a přijetí, než když se kouknu do M2 a jak byla ve své době hodnocena. Tehdy jí bylo vyčítáno tolik věcí, právem, ale dnes platí za klasiku, pro některé pomalu nedotknutelnou jako jednička. Oproti tomu před pěti lety dobře přijatý remake najednou dostává na frak. Ta atmosféra kolem samotné série se v posledních letech dost proměnila a asi mi není úplně jasné, proč a jak k tomu došlo. Ale to už je spíše vedlejší poznatek. Původně jsem se chtěla jen zamyslet nad tím, co se děje kolem tohoto nového dílu.
Navzdory svému hodnocení chápu i řadu názorů / recenzí / komentářů, které nakonec třeba hlásají 5/10, ale já se na ta čísla tolik neupínám. A ve výsledku v Domovině vidím, že je hra silná v tom, co jsem vždy považovala za základ Mafie. Ale když někdo začne psát, že očekával otevřený svět (jako v M1 a M2 /sic/), nevím, co na to říct.
tvl uz tomu komentari dejte pokoj
@TmavyCyklista (12.08.2025 17:37): Je pravda, že obecně dabing už není co bejval. devadesátky a cca do roku 2010 byl opravdu na lepší úrovni, a to hlavně i kvalitou překladu, kdy si s tím víc hráli.
@vapiscz (komentář): No bodejť by ti dabing netrhal uši, když ho bytostně nesnášíš a nejlepší období pro tebe byly devadesátky a nuly, kdy to dabovali "skuteční" herci. Jojo, takový kazety z roku 92 se šesti hlasy, to byly panečku dabingy! Možná se tomu budeš divit, ale v tom dabingu je skutečnejch herců podstatně víc než "dabérů". No a o tom, jací herci dabovali před devadesátkama, už se rozepisovat nebudu. Ten komentář je totálně tahanej z paty, ale sekce o dabingu je teda echt brutus. A to nemám problém s tím, že se ti dabing nelíbí, ale to zdůvodnění...
@Ross (12.08.2025 13:07): Nemám dohráno a dojmy sdílím podobné. Hra nabizi presne to co chci od mafie. Linearni a filmovy pribeh, prestrelky a nascriltovane akcni sceny. Bavi me to hodne. Vavra u kormidla vubec nechybi :)
@Paul (12.08.2025 14:28): Ofiko stránka Mafie ale nikde žádné 2K Czech ani Hangar 13 Brno/Praha nezmiňuje, ostatně jako to nezmiňují i další studia, která mají pobočky po celém světě. Když už, tak ofiko Mafia stránka zmiňuje jako sekundární vývojáře Stormind Games. Zda se tak prezentuje sama pobočka už myslím nehraje roli.
Osobně bych to teda smazal, z hlediska databáze nepůsobí dobře, aby nám tu vyvíjely hry 8 let zrušená studia. :D Případně smazat datum zrušení.
Osobně bych to teda smazal, z hlediska databáze nepůsobí dobře, aby nám tu vyvíjely hry 8 let zrušená studia. :D Případně smazat datum zrušení.
@Fritol (12.08.2025 13:48): 2K Czech sice není samostatný studio, ale vypadá to že ten název stále používají pro českou pobočku H13
https://2kczech.com/about-offices/
https://2kczech.com/about-offices/
Je nějaký důvod, proč máme ve vývojářích uvedeno neexistující 2K Czech?
Mafia Is Dead xD
Dohráno. Skvěle jsem se bavil a s klidným svědomím můžu hru doporučit všem fanouškům série.
@Walome (10.08.2025 19:24): OK, upřesním to - ti parťáci tě většinou nějakým způsobem doprovází z bodu A do bodu B, samotné plnění questů ve většině případů děláš sám.
@Walome (10.08.2025 19:24): To jsou ti zarytí fandové jedničky, kteří nic neodpouští. :-)
@vapiscz (komentář): tak tenhle komentar bych byl schopnej napsat taky a to jsem tu hru nehral :D presne takhle to na me pusobilo z traileru.
Co je pro me teda smutny prekvapeni, ze s sebou mas porad nejaky partaky, to me vzdycky rozcilovalo u Uncharted.
(i kdyz mne to vlastne muze byt fuk)
Co je pro me teda smutny prekvapeni, ze s sebou mas porad nejaky partaky, to me vzdycky rozcilovalo u Uncharted.
(i kdyz mne to vlastne muze byt fuk)
@vapiscz (komentář): hele já beru, co píšeš, ale problém je spíš v tom, jak to píšeš. Čte se to docela blbě a hlavně na to, jak je to dlouhej komentář, tam vlastně furt opakuješ to samý dokola...
Co říkáte na řízení? Tady v diskusi bylo pár lidí skeptických jak viděli gameplay video před vydáním.
Za mě je řízení super. Nastavil jsem si simulaci a manuální řazení. Několikrát jsem se s autem dokonce přetočil.
Právě jsem začal VII. kapitolu.
Za mě je řízení super. Nastavil jsem si simulaci a manuální řazení. Několikrát jsem se s autem dokonce přetočil.
Právě jsem začal VII. kapitolu.
@Paul (09.08.2025 20:37): Jasne, už chápem. Ten úvod je skutočne atmosférický a a prostredie Sicílie je výborným settingom pre Mafiu. Mesto mi vlastne ani nechýba. :)
@M.a.t.t. (09.08.2025 19:43): třetí, taky to mám taliánsky, použil jsem název z první mafie kde se tahle mise (vybírání výpalnýho) takhle jmenovala.
Hm, zatím mi exteriéry neklesly pod 90 FPS při Epic nastavení včetně stínů, což je milé překvapení. Ale není to zdaleka jen o FPS, ten západ slunce jsem sledoval tak dlouho, až jsem se málem nechal chytit. :-) Souhlasím s opravdu perfektním dabingem, hlavně Jakub Sajc mi tam sedí skvěle.
@Paul (09.08.2025 19:13): Bežná rutina je ktorá kapitola? Ja tam mám talianske názvy a nejak netuším :D
Teď jsem odehrál Běžnou Rutinu, jsem docela nadšen. Prostě Mafie, 100% zaměření na příběh a imerzi, jak to máme rádi, zasazení Sicílie paráda. Vytknul bych snad jen ty trochu krkolomný knife fights a trochu UE5 janku. Dovedu si představit že kdyby to dělali na Mafia Remake enginu, tak by ta hra mohla vypadat velmi podobně a běžet dvakrát líp.
Po možná na můj vkus zdlouhavější úvod se to hodně pěkně rozjede. Zatím super, baví, na PS5 Pro v režimu výkonu to vypadá pěkně, poklesy FPS jsou spíše výjimečné (hlavně ve městě), za 6 hodin hry zatím žádný crash. Dabing je naprosto skvělej, trochu jsem se bál relativně neznámých jmen, ale všechny výkony jsou naprosto profesionální.
@Garion (08.08.2025 13:09): Fajn, díky, přece jen je to novinka, tak abych předobjednávky nelitoval, resp. nečekal na vyladění.
@Chuck (08.08.2025 12:57): Ve FullHD na max/epic tak kolem 55FPS, kdyz si k tomu zapnes DLSS Quality tak kolem 75 FPS. Udaje beru z tohoto videa (5070 tam jede temer na 100% a 5070Ti by mela byt cca o 20% vykonnejsi) - https://www.youtube.com/watch?v=V6PGz21913Y (dalsi video na 5070Ti@1080p to potvrzuje - https://www.youtube.com/watch?v=RxUk5yZmDpw)
Jak je na tom HW náročnost? Sice u sebe nečekám zásadnější problémy, ale optimalizace může potrápit kohokoliv.
@Ross (08.08.2025 11:34): Nápodobně. Hraje se to skvěle, hodně hru táhne příběh, sicilské prostředí, výrazná dobovost a skvělý český dabing. Můžu jen doporučit.
@Paul (07.08.2025 22:19): Také mě to baví :) Hraju to rovnou v češtině a vše je skvělé :) Ještě jsem si nečetl žádné recenze, nechci si hru spoilerovat.
První dojmy dobré, ale zamrzelo mě vidět "return to mission area" když jsem se trochu vzdálil od Gaetana. Tenhle designovej přežitek už by fakt mohl z her zmizet.
Zkusil jsem to v Sicilštině, ale ta nutnost neustále koukat na titulky mě příliš iritovala, takže jsem přepnul na angličtinu. V češtině si to dám časem podruhé.
Zkusil jsem to v Sicilštině, ale ta nutnost neustále koukat na titulky mě příliš iritovala, takže jsem přepnul na angličtinu. V češtině si to dám časem podruhé.
@rikuhahl (07.08.2025 15:18): Část KCD2, pár zkušených, ale hodně nováčků, ale velice schopných. Hodně zajímavé obsazení. Remake oproti tomu šel dost na jistotu.
@Wettek98 (07.08.2025 15:05): díky, tolik jmen jsem nečekal :) většinou starý známý z dabingů v TV a hrách :)
@Paul (07.08.2025 14:41): Takže to kvuli Kristyne nekupujes?
Je tam nějaký známý jméno v dabingu? :)