@
Tarhiel (17.02.2024 22:29): Pravda, že ta horrorová vertikalita čtvrté mise,
varující poznámka loupežníka a posléze pohled do toho šíleného obskurního otvoru patří k tomu nejlepšímu, ticho před bouří. Nakonec mě ale dost mrzelo, že nějak více nepoužili ten nápad, že tam zazdili tisíce zedníků a místo toho se prostě skládal nějaký klíč živlů, což mi přijde jako ta nejvíc generická věc z devadesátkových her. :) Těch typů nepřátel tam bylo fakt habaděj, vůbec jsem netušil, že ti "yuan-ti" měli být v originále. :O
V čem mi přijde TBP určitě výrazně obtížnější, tak tou rozlohou a náročností na orientaci, to si dovedu představit, že by nějaký newbie taffer mohl - uvyknut na minimapy dnešních her - nehezky narazit. Ale zase mi subjektivně přijde, že nepřátelé byli dost rozdrobení a mobilní, vyloženě nic neblokovali, skupinky byly naprosto výjimečné a snad jen v druhé misi jsem se musel poblíž stráží krotit na mramorové podlaze. Přičemž v origo kampani v The Sword je to patro s úzkými mramorovými chodbami, žádné koberce, stráže mobilní i statické - za mě těžší jednotlivá pasáž než cokoliv v TBP, ale třeba mě už klame sentimentalita. :-)
Stejně tak ty různé spínače, jak říkáš, jsou za mě dost viditelné a na intuitivních místech, případně lze narazit na písemnosti, kde hledat. Výrazné zlepšení proti origo Thiefovi a té šikaně v chrámu hammeritů. :D