Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@TomHardy (19.01.2021 13:48): Tak je pravda ze by to sneslo oznaceni prvni nejvic ocekavana exluzivita. To ze to bylo pak dost zklamani je vec jina. Ale predtim byla Killzone Shadowfall, Infamous Second Son, Knack a Driveclub. Ale chapu jak jsi to myslel.
Za 500 to byla docela sranda. Bylo to jen moc krátké a klidně by ten nový díl mohli udělat. Jen bez osekávání.
Zdravím, hru jsem prošel2x a chybí mi ty hledací trofeje. U téhle hry není vidět kolik jich tam je nebo aspoň jestli to mám vysbíraný všechno v dané kapitole....Poradí někdo jak na to?? Díky...….
@Bodkin (13.08.2018 11:20): Tak hype zapricinil ze jsme je vyprodali day one a museli se doobjednat. Samo pak to opadlo ale tech co byli vzasade spokojenych bylo vic nez tri. Problem byl spis prodat ty bazarovky co se pak nakupily. Ale mam dojem ze z tech cca 30 kusu bazarovek co jsme meli tu jsou posledni dve. Samo zadnej mega hit to nebyl, ale navzdory te povesti to nakonec bylo docela ok. Jsou horsi lezaky.
Tak podruhé dohráno. Fakt luxus, jen škoda toho blbého useknutého konce. Fakt by to chtělo pokračování. Tak asi rozjedu podruhé Uncharted 4. To už mi zabere více jak 2 nebo 3 dny, když na dohrání nespěchám. I když poprvé jsem to snad za dva dny dohrál.
Tak to hraji podruhé a pořád se u toho bavím. Možná ne tak moc jako poprvé, kdy jsem to žral, ale pořád luxusní řežba. Stejně mě ale sere ten dementní konec. Kdyby aspoň chtěli vydat dvojku, když už mají engine a vše potřebné. Už by to mohlo skončit mnohem lépe. Trochu udělat rozumnější delší scénář a byla by to skvělá hra. To useknutí v půlce je hnus. Ale hra jinak zábavná.
Mě se to líbilo a hlavně bavilo. Hlavní důvod hraní je zábava a to se povedlo.Je to sice kratší,ale nějak zvlášť to nevadilo.Hra je celkově jiná než většina stříleček ta atmosféra,prostředí….V budoucnu si to určitě ještě projdu a kdyby byla 2 tak jenom dobře.....
@SilentWolf (26.06.2018 08:17): Jo to chápu a je to logické. Ale co se týče třeba toho prostředí, které je hodně koridorové, tak mi přijde, že máš se hrou podobný problém, jako já měl u Prey, že chceš něco, co hra ani nechtěla nabídnout a jde trochu mimo svým specifickým žánrem nebo určitým zpracováním. Já mám třeba tyhle "tupé" koridorovky rád v jednom ohledu. Nejde tu o taktizování, ale rychlé reakce a snahu hráče rychle reagovat na situaci.

Třeba když přišel brokovničář, tak hráč měl malý prostor na reakci a on ještě v brnění dost vydržel. Pak šlo hlavně o rychlé reakce a najít si v tom malém koridoru místo, kde se dá schovat a to je pro mě trochu hráčské umění. Samozřejmě s opatrným postupem a velkou všímavostí se tomu vždy dalo vyhnout, ale i to je součástí tohoto typu hry. Na velké mapě je více prostoru a taky se i jinak hraje. Ono oboje má svoje pro a proti a každému se může líbit něco jiného.

Tím neříkám, že mě to občas nenasralo, když mě ten obrněný hajzl doběhl a já měl slabé zbraně.
Já jsem třeba kritičtější ke hrám, které se nepodaří a promrhají potenciál. Než k těm, které se nepodaří a potenciál nemají - ty mi jsou prostě ukradené.

Takže většinou se u mě vlna kritiky zvedne, když se mi na hře něco líbí. Kdyby byla úplný odpad, asi ji ani neřeším/nehraji. Pak vypadá, že je cool kopat do "dobrých" her, ale člověk prostě ty úplné odpady nehraje, tak se k nim ani nevyjadřuje.
@Bodkin (26.06.2018 01:42): S tím koncem souhlasím. Měla se rozjet druhá půlka hry a ne to takhle ojebat. Taky s tím pašováním to mohli nějak více rozebrat. Megadementní mi to ale nepřijde. Přijde mi to jen odfláknuté v tomhle ohledu, což nasere.

A graficky to tak možná přišlo tobě, ale zastaralé to určitě nebylo. Vsadil bych se, že se ti líbí spousta her více a já bych řekl, že jsou graficky nic moc.
@Paul (25.06.2018 18:48): Kromě toho prvního pohledu na londýn mi to přišlo docela meh a zastaralé, ale třeba to dostalo nějakou Sweet Pro Love.

Příběh je super mega dementní protože:
Půlku hry vraždíš vlastní lidi jen kvůli slovům známé teroristky. Ano, má pravdu a celou dobu zabijíš ty zlé, ale to se dozvíš až po dlouhé době. To byla asi nejvíc WTF věc na tom. Pak tam naťuknou, že vlkodlaci pašují upíry do Ameriky. A konec. Nic víc. A pak ten stupidní konec, kde chtěli aby do dvojky byl odpadlík řádu a tudíž mu nedovolili komukoliv cokoliv říct a vysvětlit, protože tam fakt stačilo říct - hele, vlkodlaci a upíři nás mají v hrsti, musíme s tím něco udělat... a celý řád nemohl být nakažený, protože pak by se takové sraní mohli odpustit a rovnou to tam celé ovládnout anikdo by nic neudělal. A upřímně, místo konce tam měla začít druhá polovina hry, kde by se to nějak dořešilo.

A docela mě to zajímalo, protože setting a ta myšlenka za tím se mi líbila, proto mě tak nasralo, že vlastně pokurvili na co sáhli... A to to mohlo být fakt zajímavý.
@Paul (25.06.2018 18:48): S tím příběhem s tebou souhlasím. Jsi tu asi jediný, kdo tu teď přispěl do diskuze a shodnu se s ním v tomto bodě. Ten konec mě fakt zarazil a naštvalo mě to. Jinak samotný příběh takový průměr. Na druhou stranu musím říct, že mám tyhle jednoduché klišé rád.

A grafika a setting, to už jsem tu chválil vícekrát.
@Bodkin (25.06.2018 17:41): dodnes si nevybavím hru, co by na mě víc působila jako prerendered CGI film, než Order. Jasně, dělaj to hlavně ty všemožný filtry, ale i tak - pokud Order dělá jednu (ok, dvě) věci fantasticky, je to grafika a setting. Story mi přišel průměrnej, ale s opravdu debilním zakončením, a propálená šance to je. Strašně rád bych si dal hru zasazenou do tohoto světa, s touhle grafikou, ale s lepším příběhem, variabilnější a méně QTE infikovanou hratelností, nižší tunelovitostí a rozmáchlejším scopem.
@orromis (25.06.2018 17:10): Tak nemůžeš podle úryvků a pár citací z několika příspěvků soudit, že jsem si něco obhajoval :-D To byl vtip ten tvůj příspěvek, ne? :-D Jinak je fakt, že jsem se zbytečně opakoval v jednom odstavci, ale měl jsem rozdělanou konverzaci s třemi lidmi, tak proto jsem se vyjadřoval tak blbě.

V komentáři bych to samozřejmě rozebral jinak a více. Já jen reagoval na pár věcí, že příběh a dialogy nebyly oproti jiným hrám hrozné a tím jsem samozřejmě neobhajoval své hodnocení. Kdybych chtěl obhájit své hodnocení, tak pochválím grafiku. Dále bych vyzdvihl temné prostředí a charaktery, které se mi líbily. Pak samotné téma s vlkodlaky. A samotná akce a gameplay se mi líbily. 80ku si obhájím, když budu chtít, protože je to subjektivní hodnocení a můžu přesně říct, co se mi na hře líbilo, akorát se teď o to nějak nesnažím.

@CrocoRay (25.06.2018 18:04): Graficky to náhodou bylo pěkné a co se týče zbraní a střílení, tak to se mi taky líbilo a hrálo se mi to dobře. Rozuzlení taky chybělo a to mě nasralo. To přiznávám. Ale megadebilní to určitě nebylo. To by pak byla megadebilní každá druhá svým způsobem.
@Charllize (25.06.2018 17:27): Hale, Krokouš se zeptal proč tak mizerná hodnocení, tak mu bylo odpovězeno.

Story bylo megadebilní a fakt mě vyloženě nasralo, navíc to bylo krátké a chybělo tomu nějaké rozzuzlení, celé to připravalo půdu pro pokračování... ale u 4 hodinové kampaně... :/

A ty zbraně a střílení nebylo moc povedený... prostě úplně propálená šance. A ani to nevypadalo tak hezky, jak o tom Paul mluvil.
@SilentWolf (25.06.2018 14:48): Jinak střílení mi tam zase tak málo nepřijde. Není to sice jako CoD, ale tou mírou střílení a chození mi to i vyhovovalo. Jen to QTE nějak neřeším. To mi přijde ve všech hrách stejné.

Ale jinak jo, názor beru. Každý máme jiný vkus, tak sis své hodnocení obhájil.
@Korbitch (25.06.2018 14:42): Nebylo to nic složitého, ale totální mrdka? To je moc silná urážka podle mě. Dialogy mi nepřišly tak hrozné oproti jiným hrám a příběh také nebyl zase tak hrozný. Na poměry akčních her to nebylo hrozné, ale je fakt, že kvůli tomu jsem to nehrál a šlo mi spíše o akci a to prostředí.

@SilentWolf (25.06.2018 14:48): S bossy souhlasím. Je to velká škoda. Však oni ti vlkodlaci byli to samé furt na jedno brdo. Co se týče prostředí, tak koridorovka jak vyšitá. To mi ale naopak vůbec nevadilo a mám to u her rád. Jde mi hlavně o tu akci a ta se mi tady líbila.

Jinak já od toho čekal takovou výbušnou čistokrevnou střílečku a temnou atmosférou a hezkou grafikou. Dostl jsem vše, co jsem chtěl. Collectibles ani nevím, že tam nějaké byly :-D Cosik jsem tam našel, ale ignoroval to vždy.

Tak mně to hodně připomínalo Gears of War, které jsem měl rád. Kritiku asi chápu z určitého pohledu, když hráč chce něco jiného, než se hra snaží nabídnout, ale stejně je to pro mě super hra. Mám rád tento žánr, tak asi proto.
Jediní dva bossové jsou copy/paste. Přestřelek je tam tak málo a jsou ve 100% případů tupé, tzn nejde nikam uhnout, obejít, skrýt se ... jen prostě arény. Veškerý postup dál se řeší tou nejoriginálnější metodou ever "press xy to place termite magazine" bum bum a jde se dál. Collectibles jsou výsměch. Jediné dvě "experimentální" zbraně, kterými hru propagovali nejenže představili ve videích, ale jednalo se taky o jediné scény, kde ty zbraně jsou.

A nejvíc mě na tom bavily QTE.. to je k pláči úplně.. :D Na tu hru se snášela vlna kritiky skrz to, jak je dlouhá. Já bych to viděl opravdu jinak, protože i v té "extrémně krátké délce" našli prostor pro neustálé lajdáctví herního designu. A to je horší než to, že to trvá čtyři hoďky.

Ale tu misi na mostě bych si rád zahrál znovu. Akorát se jedná asi o minutu střelby. :D
Proč tak nízké hodnocení? Já tu hru žral a největší slabinu vidím pouze v tom, že to bylo tak krátké. Ani jsem u toho netrávil moc času a najednou to mám dnes dohráno. Téma s vlkodlaky a trochu i upíry se mi líbilo, i když potenicál to mělo větší a souboje s vlkodlaky mohly být zpracovány i lépe, ale i tak to byla pořádná jízda od začátku až do konce a hodně se mi to líbilo.

Konec by nasvědčoval pokračování, ale nevím, jak je na tom hra s prodejem. No, já se u toho hodně bavil. Tohle spolu s Uncharted 4 byly dvě hry, které jsem prostě na PS4 musel dohrát.
@Garret (komentář): ten stealth byl opravdu nejhorší, co jsem kdy kde hrál

těšil jsem se na upíry :/, směřovalo pokračování do Ameriky nebo by zůstalo v Londýně?

btw je vtipné se procházet po nemocnici ve Whitechapelu, když jsem tam ležel v realů pár měsíců před zahráním...atmosféra byla zachycena skvěle
Mě se Order líbil docela dost. Je to primitivní střílečka a příběh mohl být lepší, ale ta atmosféra a setting jsou prostě skvělé, a graficky je to v podstatě nepřekonané dodnes.
Jako hra hrůza, ale postavy a hlavně celkový setting byl skvělý s velkým potenciálem, stále doufám v pokračování, pokud by dodali i složku "hra" bylo by to fajn.

Jako technologické demo to bylo super. Hlavně se mi hra zapsala jako snad jediná, která ukázala pánské přirození.