@Phoenix (26.12.2020 22:46): Jasně, to že je ovládání alá tank dědičné mi samozřejmě došlo, ale u předchozích tří dílů se přece jednalo o spojení s úplně jinou hratelností. Ve čtverce na tebe nepřátelé střílejí zpátky, navíc potřebuješ mířit a to i v rámci několika pater, což vyžaduje čas. V původních hrách se stačilo jen otočit správným směrem, takže tohle ovládání perfektně stačilo. Zrovna toto je archaizmus, který podle mě v novém díle neměl co dělat, protože je dost obtížně slučitelný s hratelností 3rd person shooteru.
Jinak to, že příběhy nejsou žádný zázrak jsem snad psal u každé hry, takže tam byla moje očekávání nastavena realisticky :) tady se ani žádné zklamání nekonalo.
S tím inventářem asi nakonec souhlasím, kdybych se musel pro předměty vracet jako v RE1 nebo RE0 i v tomto díle, to už by byla pro mě asi opravdu poslední kapka.
Jinak to, že příběhy nejsou žádný zázrak jsem snad psal u každé hry, takže tam byla moje očekávání nastavena realisticky :) tady se ani žádné zklamání nekonalo.
S tím inventářem asi nakonec souhlasím, kdybych se musel pro předměty vracet jako v RE1 nebo RE0 i v tomto díle, to už by byla pro mě asi opravdu poslední kapka.