Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ZephyrCZ (04.09.2020 22:54): Já s tebou vlastně co se soubojů týče souhlasím, jen mi to na tak krátké hře nezkazilo zážitek. Být hra na 30h tak se asi také dost nudím, ale těch bojů není tolik a v lese je stejně lepší spíše utéct do světla. A ty příběhové boje se mi špatné nezdály.

@Bursoft (04.09.2020 22:58): Mě se QB zdál o trochu slabší, ale je to unikátní projekt. Kniha mě ale bavila asi více než hra. Od Controlu očekávám spíše nějaké narážky, takže jsem chtěl být s Alanem v obraze.
@Bursoft (04.09.2020 23:22): Hele, mě ta karta neláká jako ostatní tady nejen na DH. Mám asi nejvýkonnější RX 5700 XT od AMD (Asus ROG Strix) a vzhledem k tomu že mi na 1440p utáhne vše na plné detaily bez problémů, nemám zatím potřebu tu kartu měnit, jenom proto abych jí měnil. Počkám si v klidu s čím přijde AMD a pak, až budu cítit že je třeba kartu vyměnit, protože už nemůžu dávat HIGH a ULTRA detaily, tak se rozhodnu dle nabídky na trhu. :)
@ZephyrCZ (04.09.2020 22:54): Control zdá se je super hra. Mám to zrovna rozehrané a je to na míle lepší než AW (ale v mém případě je i Quantum Break lepší hra). Akorát od toho AWE dlc si asi moc neslibuj, nějak to ty hry propojuje, ale dalšího Alana hrát nebudeš, co jsem tak letmo.koukal na YT.
@jvempire (komentář): Líbí se mi jak jsi to popsal, byť se Tvůj názor liší od mého v případě této hry. Nicméně sto lidí, sto chutí. S tím propojením Controlu, dost jsi mě tím nalákal. Vím o tom, ale nikdy jsem si neříkal že bych do Controlu šel. Teď nad tím přemýšlím... :)
@Tommywise (03.09.2020 11:03): Jak píšeš, také jsem očekával od hry že bude více tajemná, více napínavá. Respektive, ona by byla, ten příběh tomu odpovídá, ale ta neustále dokolečka stejná akce to ničí. Mám ve zvyku hry dohrávat, tak jsem to dotáhl. Ale chápu Tě, že jsi hru odložil. Když si na YouTube pustíš ty animačky co jsou vždy po skončení epizody a na začátku další, budeš mít přesnou představu o příběhu a nebudeš se muset prokousávat lesem a blikat svítilnou na bubáky... :)
@ZephyrCZ (02.09.2020 10:30): presne jak pises, lip bych to nevystihl. Hre sem dal sanci jen proto ze to ma mit atmosferu a pribeh i presto ze je to 3rd person coz nehravam, ale jakmile sem dosel k prvnim soubojum totalne to znicilo motivaci jit dal, tak sem to odinstaloval. Ocekaval sem 3rd person Penumbru nebo Silent Hill 2 dostal sem jakysi akcni hybrid, kde ta akce totalne hru znicila, ze uz me pribeh prestal zajimat.
@ZephyrCZ (01.09.2020 14:44): Ještě to jít pěšky? To ne, já už to chtěl mít za sebou :-D Ale je vtipné, jak nikdo neošetřil to, aby hráč nemohl jít pěšky, když s tím hra očividně nepočítá :-D
Mám odehrané 4 kapitoly. Je jich myslím 6 a zatím je hra celkem krátká, takže se mi repetitivní úplně nezdá. Něž si pořádně prohlédnu prostředí tak je animace a jede se dál. Ale je fakt, že se nijak nepoflakuji a i sběratelské činnosti řeším jen rozumně dlouho, hraji spíš příběhově. Uvidíme jak to bude dál.
@ajne (01.09.2020 14:24): Celý ten konečný a dlouhý úsek který se jede autem, jsem šel schválně pěšky. A v plné nahotě se projevila šílená skriptovitost celé hry. Tam kde se totiž nečekalo že hráč z auta vystoupí, protože mu něco překáží na silnici (typicky před tunelem nabourané auta), se totálně nic neděje, hra totiž nepočítá že tam hráč půjde pěšky. Nikde ani živáčka, nikde ani mrtváčka. Ale jakmile jsem překročil pomyslnou čáru kde se očekává že vystoupím, mohla se temnota zbláznit, jak po mě šla. To že jsem se o 20 metrů předtím drbal 30 minut na hlavě a nic se nedělo, neřešila... :)
Já se přidám, že mne tato hra taky nijak extrémně nezaujala. Grafika se mi líbila, a zezačátku byla poměrně pěkně hutná atmosféra, ale bylo to pak stále stejné, dokonce jsem hru jednou odložil a teprve napodruhé se donutil ji dojet. Ale do stropu jsem z toho neskákal. Největší radost mi udělal na konci úsek autem, i když se řídilo jak mastné lejno, tak to bylo příjemné rozptýlení a konečně změna.
@nemopbx (01.09.2020 12:55): Jo, je to tak jak píšeš. Neustále opakování jedné a té samé činnosti, neustálé odebírání zbraní protože příběh... Repetitivní hra až to bolí. Přitom výtvarná stránka, hudba, a i ten příběh jsou fajn. K čemu to ale je, když je gameplay opakující se nuda zabalená do procházek temnými lesy s bububu momenty... Díky že jsi to napsal, také jsem se cítil ve svém názoru dost osamocený, přitom ty chyby, které hře vytýkám, jsou do očí bijící.
Tak hraju Alan Wake poprvé. Deset let poté co hra vyšla. A i když se mi atmosféra hry opravdu hodně líbí, tak mám vnitřní problém s příliš dopředu jasnými místy, kde se objeví stínové postavy. Je to strašně nalinkované a předvídatelné. Ale jinak zatím baví, jsem zvědavý, kolik tomu nakonec dám.
Rikal sem si ze ackoli je to 3rd person ktery me irituje, tak to zkusim pro svuj pribeh a atmosferu a kdyz sem se pres to dokazal prenest u Silent Hill 2 nebo max payne 2,tak to musi jit i tady, ale tady to proste neslo stejne jako u Gothic, porad sem mel nutkani met v mysli jak by se to hralo z vlastniho pohledu az sem to odinstaloval. nechapu ze za 10 let neni na netu zadny 1st person mod.
Nojo, já jsem perfekcionista, ještě pak dva dny ten komentář upravuju a furt po sobě čtu, jestli tam nejsou chyby. Taky to napíšu hned, ale na druhou stranu, odstup je taky dobrý, aby člověk nepsal zbytečné detaily, které pak čtenář neocení. Ten, kdo to nehrál, tak se v tom nevyzná, a kdo jo, ten si to už nepamatuje. Nazval bych to zabřednutí a sebekriticky to vnímám jako slabinu zase některých svých komentů :-)
@Dan9K (20.11.2019 09:45): Právě když píšu komentář brzo nebo prakticky hned po dohrání jako tady, tak to všechno vychrlím najednou a jak jsem ještě nadšený ze hry tak mi pak takové věci unikají :) Každopádně díky za postřeh, zaměřím se na to aby to ty komenty zbytečně nesráželo ;)
"Alan Wake's name is an anagram, a very important one, when you rearrange the letters you get weak anal, think about it"
-Gmanlives
Po obtížné akci je jako odměna super muzika mezi epizodama. Podporuje to skvělou atmosféru a pocit, že člověk překonal něco, co nebylo tak snadné.
@raisen (16.02.2019 15:23): Být tebou, zkusím si najít na youtube nějaký sestřih, určitě se najde magor, co ty cutscény vyzobal.. něco podobného vzniklo i pro Mafii 2.

@Walome (16.02.2019 14:28): O vývoji nic nevím a nezajímá mě to, bohužel jsem hrál hotovej produkt v této podobě..

Stejně by Remedy mělo udělat Max Payne 4..