Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vurhor (25.05.2020 22:49): Obrovská gratulace. Já bych se zbláznil z toho, že každá smrt kdekoli ve hře, které lze lehce dosáhnout, všechno zkazí. Tak hurá do těch zbylých padesáti ačívů :)
Tak.
Mí drazí souputníci na mé nejoblíbenější herní databázi. Dovolte mi, abych vás ve zdejší diskuzi otravoval ještě jednou. Tentokrát ale už opravdu naposledy. Proč naposledy? Protože proto.

Momentálně se cítím asi jako Frodo Pytlík, když po nesmírně dlouhé a strastiplné cestě konečně zničil Jeden prsten. Plný euforie, úlevy a vlastně i nesmírné únavy. Tři čtvrtě roku. Tři čtvrtě roku jsem se snažil získat nejtěžší achievement z celé hry, kterým bych si dokázal, že jsem opravdu docela dost hustej. Naposlouchal jsem během toho asi tisíc podcastů, několik audioknih a v pozdějších fázích vypil i hodně alkoholu. A když jsem se končeně na konci celé té cesty střetl se samotným Hádem na Legendární obtížnosti, šíleně se mi klepaly ruce. Ale ustál jsem to. A nakonec ho pokořil. A je to opravdu kurva strašně dobrej pocit, pravděpodobně se jedná o můj vůbec největší úspěch v celém mém dosavadním herním životě.

Tímto bych chtěl všem pardálům zde, kteří mě podpořili a napsali pár lichotivých slov, velice poděkovat, možná i vaše vlídná slova měla na ten těžce vydřený úspěch nějaký vliv. Díky! :)

A na závěr bych ještě chtěl zmínit jména všech mých postav, které tu cestu se mnou postupně podnikly.

Assassinka Naramyia - Zemřela v Normální obtížnosti v boji s Kerberem.
Elementalistka Pelonesa - Zemřela v Epické obtížnosti v boji s Gorgonami
Zbojník Fardinos - Zemřel v Legendární obtížnosti v boji s Hydrou Lerneanskou
Ritualista Gweldyr - Zemřel v Legendární obtížnosti v boji s Leimonem Mstivým
Templář Gwelner - Zemřel v Epické obtížnosti na Elysejských polích

No a samozřejmě nesmím zmínit borkyni, se kterou jsem to celé zvádl
Hraničářka Seala - popijí s olympskými bohy víno a hází očkem po Hermovi.
Tyfón poražen. Tudíž základní hra na legendární obtížnost zdolána. Ale uf, několikrát jsem měl namále.
Nemám ale vůbec páru, jak mám přejít ten datadisk... i ti blbí krabi na pobřeží u Rhodu jsou neskutečně tuzí, pořád lektvaruju jak blázen, po každém přechodu od jedné fontány ke druhé mám pocit, že to musím na chvilku vypnout a odpočinout si. A to jsem do toho zatraceného Podsvětí ještě ani nevstoupil.
Ale sakra, je to už skoro na dosah ruky!
Hydra pokořena. Skolila ji moje hraničářka (class Hunting+Nature), která se poučila z chyb jejího předchůdce a namaxovala potřebné odolnosti. Už se řítí na Mínoův Labyrint, stále se zero deaths na poslední legendární obtížnosti. Ale ještě toho má spoustu před sebou.
Držte jí palce! :)
@Vurhor (24.02.2020 20:11): Tak samozrejme, Darkest Dungeon je v tomto smere absolútny protipol Titan Questu, ale podľa mňa stojí za to. :) Hlavne je to číročíra hrateľnoť, pretože príbeh tam je len pre atmosféru a vo výsledku nie je podstatný. Dávno som sa tak výborne nezabavil len čistou hrateľnosťou ako pri DD.
@Vurhor (24.02.2020 13:56): Aj tak veľké GZ. Ja mám takto na hardcore hranie Darkest Dungeon. Viem úplne iná hra, ale baví ma sa v nej prekonávať a dávať ťažké achievementy. Pred pol rokom som splnil achiev 200 killov na jeden dungeon run, vtedy to malo 0,7% ľudí teraz pozerám, že to už má 0,9% a mal by som ešte skúsiť achiev na 300 killov na jeden run, to má 0,5% ľudí.
@Tarhiel (24.02.2020 12:46): Jako jo, já tu postavu furt mám uloženou, po smrti mě to normálně hodí na poslední checkpoint, ale už nemám nárok s ní splnit achievement Hardcore Legend, který ze všech steam uživatelů, kteří hru vlastní, má asi jen 0,5% hráčů. Ale neva, já jsem i tak spokojený, že můžu patřit do těch 0,8%, kteří se mohou chlubit Hardcore Masterem. :)
Tak cesta statečného briganda dospěla ke svému konci. Chrabře padl v boji s Hydrou lernejskou, která se objevuje pouze na Legendární úrovni v athénských bažinách. Evidentně "někdo" podcenil hrdinovu zranitelnost vůči chladu...
Bylo mi ctí, pardále.

F
@Vurhor (18.02.2020 00:39): Mít tak epický vzor hrdiny jakým je Aragorn, vůbec se nedivím, že si něčeho takového docílil. Ranger of the Czech Database, Vurhor! All hail to our keyboard king! :)
Oukej. Vím, že je trošku trapný to tady zase troubit, ale ta neskutečná dávka euforie mi to prostě nedá, navíc databáze her je nejlepší stránka, kde se s tím můžu pochlubit.
Před pár minutami se mi se svým brigandem (Hunter/Rogue) podařilo splnit achievement "Hardcore Master" za dokončení původní hry a datadisku na tentokrát Epické úrovni bez jediné smrti. Byla to dlouhá štreka, plus kdybych hodně neinvestoval do zdraví (Momentálně je můj hrdina level 59 s 7500 hit pointy), jsem si jistý, že bych v Immortal Thronu už párkrát zajebal. Ale sakra, takový slastný pocit úlevy jsem u hry už dlouho nepocítil.
No nic. Legendární úroveň čeká. Šance jsou mizivé, ale i kdybych selhal, ten achievement mi ze steamu stejně nezmizí. :)
@Greg (04.12.2019 09:25): Drakoniáni jsou nejhorší! Obzvlášť ti zatracení modří čarodějové, ti mi takhle oddělali už několik postav. Řekl bych, že vůbec nejnebezpečnější oblastí v základní hře je bambusový les Quinba a oblasti hned za ním (kde paradoxně hraje hrozně hezká a klidná hudba :D ), hráč jde po většinu času směrem na jih, tudíž pořádně nevidí, do čeho leze.
V IT nesmí hráč nic podcenit, už předtím jsem se o onen achievement pokoušel s čistě rogue postavou, ale bohužel mě zabil zatrapenej Kerberos, který mě zahnal do rohu a ujedoval. Kdo s čím zachází, tím taky schází :D

@Tarhiel (02.12.2019 23:11): @John Mirra (03.12.2019 19:24): Díky! :)
@Vurhor (02.12.2019 23:04): Dobře ty ;-). A přesně jak říkáš. V Řecku a Egyptě se s pyromantem prakticky neumírá, ale pak začínají docela krušný časy. Ne ani tak kvůli bossům, ale spíš regulérním potvorám, kterých když se na hrdinu sesype moc, tak to prostě nejde healovat. V Orientu v tomhle excelují Drakoniani a dost potrápí i ti tygří lidi. Datáč je pak obecně hodně dlouhej, tak se ta šance na smrt přirozeně zvyšuje no...

Btw. některý ty achievementy jsou fakt brutální. Splnit všechno, tak u tý hry strávím měsíce.
Uf, tak s velkým potěšením oznamuji, že se mi podařilo získat achievement "Hardcore Player" za projetí celou základní hrou a HLAVNĚ (!!) datadisku Immortal Throne bez jediné smrti. Všechna čest mé šikovné pyromantce a jejímu elementálovému parťákovi. :)
Řecko a Egypt jsou pro už trochu zkušenějšího hráče v pohodě, v Orientu už si člověk musí dávat většího majzla, ale pravá výzva je fakt ten Immortal Throne, tam se umírá opravdu často a osobně se fakt musím poklepat za ramena za to, že se mi to povedlo.

Tak teď ještě splnit achievementy Hardcore Master a Hardcore Legend za projetí obou her na Epickou a Legendární obtížnost. Výzev není nikdy dost. :)
Tak Hades byl pro proti tomu procházkou. Jeho útokům se dalo bez problémů vyhnout a i když mě zasáhnul, tak s přípraveným lektvarem jsem neumřel, jen jsem to musel rozběhat:) Jen to bylo trochu zdlouhavé. Samozřejmě na epicu a legendary to může být jinak...ale já už si odškrtávám dohráno, jsem přetitanován :)
@Red (02.06.2019 19:40): Nejideálnější je teda být neustále v pohybu a dávat si pozor na ty škvíry, respektive si dobře načasovat, kdy se jim vyhnout. Případně tuším můžeš i zaběhnout do chodby před bossovskou místností, kde jsi od nich v cajku.
Další možnost, která je teda docela otravná, je si najít itemy, které ti zvýší odolnost vůči jedu a dočasně je pro souboj využít.
@Red (02.06.2019 18:33): Za koho hraješ? Je pravda, že u Cerbera musí mít člověk trochu štígro. Důležitý je si vždy stoupnout mimo ty škvíry, ze kterých stoupá ten jed. A mít tunu lektvarů.
Tak jsem se zasek u Cerbera. Nějak nevím jak na něj. Četl jsem teda, že s 80% ochranou proti jedům je jednoduchej, ale to je u mě mimo realitu, mám 0% a obchodník nic nemá.
Mně to fakt nejde a náročností to není, je to nezávislé na nastavení grafiky a lagování je periodický, najednou se prostě obraz zastaví a objevím se o pár kroků dál. Jedině, že by mi odcházel disk nebo něco takovýho.
Hra (Anniversary) mi začala nepříjemně lagovat co chvíli, v Řecku jsem si toho nevšiml, v Egyptě je co deset kroků. Vypnutí vscync nepomohlo. Ještě to zkusím, ale vidím to černě.
@Jumas (12.04.2019 08:50): U IT to tak je. Ragnarok na konec datáče navazuje taky, ale tvůrci tam dali možnost samostatný hry. Už si nemapatuju, jak to funguje (pouze jsem to ozkoušel tak před rokem a půl), ale živě si vybavuji, jak jsem běhal po Korintu s levelem 40 pouze ve své bílé tunice. :)
@Jumas (11.04.2019 23:52): Můžeš ho hrát samostatně. Tvůj vytvořený hrdina automaticky poskočí asi na 40. level, přičemž pak si jen naklikáš skilly, který chceš.
Ale je fakt, že import postavy z dřívějších her je lepší, protože bez něho začneš v pyžamu bez jakéhokoliv vybavení.
Tak jsem rozehrál tenhle Assassins creed Oddysey pro chudý:) Nemám rád diablovky, ale teď potřebuji odpočinout od hraní Sim City 4 a Bioshocku a jak hráč počítačových her odpočívá? No přece dalším hraním. Miluji starověk i řecké báje (o těch čínských a egyptských nevím nic). Tak uvidíme jestli to dotáhnu do konce.
20. brezna vychazi pro PS4 a Xbox One a PC. Tomu rikam resustitace mrtvoly. THQ Nordic se mi zacina libit cim dal tim vic. odkaz
Zrejme bude obsahovat jen zakladni hru+ Immortal Throne. Sberatelka za 120 zlatek.

PS: muzete si to zaradit do ty ankety co porada Fritulnik, bude mit radost :)
@Phoenix (17.11.2017 21:30): U tohohle taky moc nevzbuzují optimismus ti vývojáři, jejichž nejlepší hra byla průměrná Magicka 2. U Grim Dawn aspoň víš, do čeho jdeš.

Každopádně uvidí se, co reakce hráčů. Zatím jsou samé kladné recenze, ale pochybuju, že to z těch 23 lidí byť jen polovina stačila za ty tři hodiny, co je to venku, zapnout :)

@Charllize (17.11.2017 21:41): Já to poprvé pořádně hrál až s tou Anniversary edicí letos a i když je tam ta supr možnost zrychlit hru snad na trojnásobek, tak mě to ke konci stejně už moc nebavilo. Nedovedu si představit, jak tohle v konkurenci her jako Path of Exile nebo Grim Dawn bude mít úspěch.