@hanak_v_exilu (25.05.2020 18:27): To hráš vanillu či ten Arx Libertatis?
Diskuze
@Isair (25.05.2020 18:26): Kings Fieldy jsou tomu podobne taky, ale to je konzolova zalezitost.
Není zač :).
@Isair (25.05.2020 18:26): Padl po druhé ráně a nezmohl se vůbec na nic. Díky moc :-)
A tady je i to video. To zmiňované kouzlo je jedno z těch ve 2:59, tuším, že to byl ten žlutý štít (pomalu odčerpává životy všem kolem- sesílá se podobně jako léčení).
Gameplay je taky náhodou super :), je to v podstatě následník Ultimy Underworld... nic podobného (krom dvou dílů UU) na trhu asi nenalezneš.
Gameplay je taky náhodou super :), je to v podstatě následník Ultimy Underworld... nic podobného (krom dvou dílů UU) na trhu asi nenalezneš.
@Isair (25.05.2020 18:21): Jo, to na mě používají ti kněží. Je to celkem brutus, protože souboje trvají dlouho a oni ho kouzlí furt dokola. Díky za tip, já si s tím ještě pohraju. Je škoda to opustit, protože ten svět je super. Gameplay ale tada moc ne.
@hanak_v_exilu (25.05.2020 18:19): Aha, tak to bude tím:)... každopádně jsem připsal do předchozího příspěvku ještě jeden tip, kdyby ani tohle nepomohlo :).
@Isair (25.05.2020 18:14): To jsem nevěděl. Já jenom sekám. Sákra, tak to ještě zkusím. Už jsem to chtěl odinstalovat, protože ty souboje jsou vražedné.
@hanak_v_exilu (25.05.2020 18:09): O tom, že při držení útoku způsobíš mnohem vyšší zranění asi víš, že? Rozhodně nemá smysl jen "klikat" myší, ale naopak útočit co nejvyšší silou (tj. oním držením tlačítka myši).
Jinak některé souboje nejsou úplně nejjednodušší (démoni, golemové, lichové, obrnění rytíři v závěru hry apod.) a někteří nepřátelé vydrží docela dost, ale zrovna kněží nikoliv (ti by měli padnout cca po dvou až třech zásazích), to tam později potkáš mnohem vražednější a odolnější nepřátele:).
Každopádně kdybys to kór nedával na youtube se dají vykouzlit i secret kouzla, vesměs se jedná o alternativy těch klasických a dají se i logicky vydedukovat přiřazením určitých run. Vím, že je tam jedno z kouzel, které vyvolá kolem tebe štít, který zraňuje všechny nepřátele kolem a zároveň žere jen malé množství many (+ tam byla i silnější varianta, která už ale žrala té many spoustu)... přišlo mi to jako velmi užitečné kouzlo, zkus si to schválně někde najít, pokud to vyloženě nebudeš zvládat, přesnou kombinaci si z hlavy nepamatuji, ale dalo se tím vyřešit hafo situací mnohem jednodušeji :) (a pro "battle mage" zaměření must have).
Jinak některé souboje nejsou úplně nejjednodušší (démoni, golemové, lichové, obrnění rytíři v závěru hry apod.) a někteří nepřátelé vydrží docela dost, ale zrovna kněží nikoliv (ti by měli padnout cca po dvou až třech zásazích), to tam později potkáš mnohem vražednější a odolnější nepřátele:).
Každopádně kdybys to kór nedával na youtube se dají vykouzlit i secret kouzla, vesměs se jedná o alternativy těch klasických a dají se i logicky vydedukovat přiřazením určitých run. Vím, že je tam jedno z kouzel, které vyvolá kolem tebe štít, který zraňuje všechny nepřátele kolem a zároveň žere jen malé množství many (+ tam byla i silnější varianta, která už ale žrala té many spoustu)... přišlo mi to jako velmi užitečné kouzlo, zkus si to schválně někde najít, pokud to vyloženě nebudeš zvládat, přesnou kombinaci si z hlavy nepamatuji, ale dalo se tím vyřešit hafo situací mnohem jednodušeji :) (a pro "battle mage" zaměření must have).
Tak nevím jestli nedělám něco úplně špatně. Mám sílu 14, bojování na blízko tuším přes 60 a ať sekám do těch kněžích jak chci, tak se mi je nedaří zabít. Jeden přežil tři firebally a minutu mlácení mečem. Spotřeboval jsem osm léčících lahviček a stejně mě zabil.
@MCZ (25.05.2020 16:45): Díky, zkusím to. Přijde mi že leveluju dost pomalu a ty souboje jsou fakt těžké.
@hanak_v_exilu (25.05.2020 16:34): Myslím, že to bylo s přidrženým shiftem (nebo tak něco). Ale bohužel jenom 3.
Nevíte někdo jak se dělají kouzla "do zásoby"? Kouzlit v boji je strašně nemotorné.
@Bellerofontes (02.06.2019 16:35): Možná se na to dívám hodně zjednodušenou laickou optikou, ale pokud bych si chtěl udělat portfolium jako začínající grafik, tak určitě nebudu remakovat takhle starou hru, aniž bych se namáhal vyměnit textury a zároveň tam doplnil ty zmíněné průšvihy, kvůli kterým to ve výsledku vypadá mnohem hůře než originál. Obecně jinak těmhle projektům fandím, viz třeba rok starý remake prvního levelu Tomb Raider II.
Důvodem těchto projektů (stará hra se převádí do nového enginu) bývá zpravidla portfolio, které předkládáte developerům, u nichž chcete pracovat. Dodělat je proto není prioritní.
@MCZ (02.06.2019 13:09): spis to bude nedodelane, anebo zrovna voskovali podlahy :) Ale moje skepse u podobnych projektu je prakticky na 100%, takze sem nehnul ani brvou :)
@Phoenix (01.06.2019 23:32), @Walome (02.06.2019 12:29): To vypadá popravdě o dost hůře. Dřevěná podlaha se leskne jako kdyby to byla voda, během rozhovorů nejde postavám vidět do tváře kvůli přehnaným stínům, textury jsou neostré (asi původní), k tomu ten odporný motion blur. What's the point?
@Phoenix (01.06.2019 23:32): nevidim zadny vyrazny rozdil oproti tomu, jak si to pamatuju :))
Kazdopadne parada.
Kazdopadne parada.
Unreal Engine Fan remake. Ve vývoji, uvidíme, jestli se to podaří dotázhnou do finále.
Zdá sa mi to alebo v každom videu to vyzerá, že hlavná postava meč nedrží ale má ho prilepený k ruke? :D
Je tu někdo koho to baví, tak je vylepšená hra i pokračování od moderu :))
@Isair (24.10.2017 06:55): jasne. Ja mel vzdycky nvidii:)
@Charllize (23.10.2017 22:56): Jj.
Ten bug, kdy jsem měl některé předměty (psa, sudy, chleby apod.) bez textury jsem měl kdysi v krabicové verzi také. Byl to bug spojený s některými Nvidia kartami a vyšel na to i nějaký hotfix, který se musel aplikovat zvlášť. Každopádně GoG verze to má fixnuté už v základu.
Ten bug, kdy jsem měl některé předměty (psa, sudy, chleby apod.) bez textury jsem měl kdysi v krabicové verzi také. Byl to bug spojený s některými Nvidia kartami a vyšel na to i nějaký hotfix, který se musel aplikovat zvlášť. Každopádně GoG verze to má fixnuté už v základu.
@Isair (22.10.2017 22:52): a ma chleba a nektere dalsi predmety texturu? ja pokazdy kdyz jsem to hral po ruznu na ruznejch pocitacich tak vzdycky byli bez :)
@7c (22.10.2017 19:39): Nope, akorát se při vyšším rozlišení jak 800x600 rapidně zmenší HUD, avšak to zase tolik nevadí, anžto se jedná opravdu pouze o ony ikonky a indikátory zdraví na obrazovce, jakmile otevřeš jednotlivá menu (inventář, mapu světa, deník etc.), je vše opět v normální velikosti.
@Isair (22.10.2017 18:53): Je tam nějaké omezení na rozlišení?
@Tarhiel (22.10.2017 15:54): Nn, hraju GoG verzi 1.21 (ta je prý taky trochu upravovaná oproti té původní krabicové) a šlape to jako hodinky :).
@Walome (22.10.2017 13:32): No dobře, možná trochu více staršího data :).
@Walome (22.10.2017 13:32): No dobře, možná trochu více staršího data :).
@Isair (21.10.2017 23:26): Hráš to aj s neofiko patchom Arx Libertatis?
@Isair (21.10.2017 23:26): "trochu" staršího data :D
@Walome (21.01.2016 09:57): @mazar1234 (21.01.2016 10:42): @HolyMeatball (21.01.2016 10:42): Už je to sice diskuze trochu staršího data, nicméně zrovna mám Arx po velmi dlouhé době znovu rozehraný a tak bych onen zmiňovaný "autoheal" rád uvedl na pravou míru. Regenerace zdraví tam opravdu je, nicméně přesně jak jsem psal v oné diskuzi na kterou odkazuji, je naprosto minimální a spoléhat se na ní rozhodně moc nedá. Statistiky by jí podle všeho neměly ovlivňovat, alespoň v manuálu (ani přímo ve hře) se o tom nezmiňují, jestli však na to nemá trochu vliv "constitution" nemůžu 100% vyloučit (ale mám ji docela vysokou a regenerace stále vcelku na stejné minimální úrovni, takže spíše ne).
Nicméně ve hře je k nalezení hnedle několik "rings of regeneration" (takové ty zlaté), dva z nich jsou k nalezení hned skoro na začátku hry. Ty fungují jako takový "jednorázový" rychlý healing, resp. přesněji řečeno mají určitou "duration", která se vyčerpá třebas po vyhealování 50ti hp a item pak natrvalo zmizí. Pokud má postava nasazený takový "ring of regeneration", pak opravdu platí ono "odejdu z jednoho souboje a než započnu druhý, během chvíle mám hp zregenerováno" (jak popisoval Walome), sám jsem se ze začátku divil, že se mi zdraví regeneruje tak rychle (neboť jsem takové prsteny měl nasazené hnedle dva). Nicméně, jak jsem psal výše, na ty prsteny se nemůže hráč úplně spoléhat, protože mají jen omezenou, velmi krátkou (50-60 hp, což není ve výsledku zase tak moc) trvanlivost a nadto jsou ve hře k nalezení mnohem užitečnější prsteny (ring of intuition, ring co přidává 10% odolnost proti jedu, magii a AC, ring co zvedá constitution atd. atd.). Ale takových 6 prstenů regenerace už jsem určitě našel, může to být fajn alternativa k healing potionům, nicméně osobně je zatím spíše prodávám.
Nicméně ve hře je k nalezení hnedle několik "rings of regeneration" (takové ty zlaté), dva z nich jsou k nalezení hned skoro na začátku hry. Ty fungují jako takový "jednorázový" rychlý healing, resp. přesněji řečeno mají určitou "duration", která se vyčerpá třebas po vyhealování 50ti hp a item pak natrvalo zmizí. Pokud má postava nasazený takový "ring of regeneration", pak opravdu platí ono "odejdu z jednoho souboje a než započnu druhý, během chvíle mám hp zregenerováno" (jak popisoval Walome), sám jsem se ze začátku divil, že se mi zdraví regeneruje tak rychle (neboť jsem takové prsteny měl nasazené hnedle dva). Nicméně, jak jsem psal výše, na ty prsteny se nemůže hráč úplně spoléhat, protože mají jen omezenou, velmi krátkou (50-60 hp, což není ve výsledku zase tak moc) trvanlivost a nadto jsou ve hře k nalezení mnohem užitečnější prsteny (ring of intuition, ring co přidává 10% odolnost proti jedu, magii a AC, ring co zvedá constitution atd. atd.). Ale takových 6 prstenů regenerace už jsem určitě našel, může to být fajn alternativa k healing potionům, nicméně osobně je zatím spíše prodávám.
@Crash (10.02.2016 19:35): Jsem na sebe hrdej, zatím stíhám :)
@Walome (10.02.2016 18:39): Gratulace ke splnění prvního bodu výzvy. :)
No, bylo to boží :) Ale teda neprošel jsem to komplet, některá zakoutí mi jsou utajena pro příští hru. Jinak za warriora naprosto v pohodě :p
@Walome (10.02.2016 10:04): Tak, tak :)
Napadlo ma - nedajú sa nejako spawnovať cez konzolu? Nikdy som to nerobil, len sa pýtam.
Napadlo ma - nedajú sa nejako spawnovať cez konzolu? Nikdy som to nerobil, len sa pýtam.
@HolyMeatball (10.02.2016 09:50): No však ano :) to je s tím spojeno. Celkově fakt, že předmět podstatný pro splnění questu můžeš kdykoli zahodit je z dnešního pohledu neskutečnej masakr.
@Walome (10.02.2016 09:16): Co na tom, ze je clovek najde hodiny dopredu, ale ze je taky muze zahodit a pak uz zpetne nenajit! ^_^
@valcik (10.02.2016 08:54): Hovno za mága, vytunil jsem se a stačí dvě až tři rány a je po nich :) a stejně už mám dohráno. Čím blíže jsem konci, tím více mě fascinuje co si tehdy vývojáři dovolili (na konci potřebuješ předměty, které nalezneš o mnoho hodin dříve), na druhou stranu je fakt, že tehdy (a pamětníci i dnes) jsme s tím počítali a vše si schovávali. Vždyť já se bojím prodat i drahé kameny, kdyby je někdo chtěl v rámci questu :)
@TombSpirit (10.02.2016 09:10): jejich super rychlost jim dojde dost brzy, netřeba bariér, stačí dobré brnění a utíkat :)
@TombSpirit (10.02.2016 09:10): jejich super rychlost jim dojde dost brzy, netřeba bariér, stačí dobré brnění a utíkat :)
Možná je to zřejmé (hru si už moc dobře nepamatuju), ale pro jistotu: nutností pro zabíjení Ylsidů pro mě bylo použít na vhodném místě takovou tu magickou bariéru a počkat, než jim dojde ta jejich superrychlost.
@Walome (31.01.2016 21:58): Skús to za mága, na ylsida frkneš dve ohnivé gule a je po boji! Navyše odhalíš hromadu tajných dverí. So silou 8 môžeš nosiť jatagán aj krúžkovú zbroj a sekať goblinom hlavy rovnako ako s bojovníkom. ^^
AHA! Já myslel, že ti Ysi-cosi jsou ty krysí lidi, a ono ne :D dost masakr.
@valcik (28.01.2016 11:18): to už mám za sebou a fascinovalo mě, co si tehdy vývojáři byli schopni dovolit :))
Logické hry sú nadčasové a nestarnú! ^^
@mazar1234 (27.01.2016 23:39): Až také zlé to nie je, pri pákach som strávil asi tri polhodinky. Horší je hlavolam s runovými kameňmi, ktoré treba ukladať na podstavce!
@mazar1234 (27.01.2016 23:39): Až také zlé to nie je, pri pákach som strávil asi tri polhodinky. Horší je hlavolam s runovými kameňmi, ktoré treba ukladať na podstavce!
@Walome (28.01.2016 09:34): A co logické či nelogické hry?
@Bodkin (28.01.2016 09:32): hipster hry nepočítám, tam je to samozřejmě na denním pořádku.
@Fatality (28.01.2016 09:27): no jasně. A u novejch her ani nepotřebuješ googlit, tam zákys nehrozí. Dneska se googlej hlavně tech problémy :)
@Walome (28.01.2016 09:17): :-D Pamatuju si, jak jsme kdysi s rodinou hráli na PS 1 první Resident Evil a museli jsme vyřešit úkol v obrazárně (kliká se tam na obrazy lidí v různém věku od nejmladšího po nejstarší), jenže jsme neuměli anglicky a ani se slovníkem v ruce jsme nevěděli jak na to. Tak jsme napsali do tehdy Tipstationu (samozřejmě poštou :) a oni nám odepsali, že našli jen "musíte na obrazy kliknout ve správném pořadí" a víc neví. Pak jsme na to nějak na random přišli, ale to byly časy :) Dneska si to člověk prostě vygooglí.
@Fatality (28.01.2016 08:24): jo to jsem si vzpomněl na tuhle krušnou dobu :D kdy se člověk zasek a musel hodiny bloudit tam a sem, nebo doufat v návod, ach... ale nemůžu, vyházel jsem je.
@Walome (28.01.2016 08:20): Tak nostalgicky zalistuj v Levelu, jestli tam není návod.